Skocz do zawartości
KaRRmeleK

Formularz rekrutacyjny - KaRRmeleK

Rekomendowane odpowiedzi

Imię:
[Mateusy]

Data urodzenia:
[03 październik 1997 - 00:00]

Chcę grać z ACC w:
[ArmA 2: CO]

Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej:
[Nie mam tak na prawdę żadnego doświadczenia w grze Arma II, jest to dla mnie nowa gra i zarówno ja jestem w tym zielony, nie wiem co gdzie i jak, dlatego wolę zacząć w tym gronie i uczyć się od najlepszych.]

Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy:
[Tak jak wyżej pisałem, nie mam bladego pojęcia o tej grze. Lecz grałem w gry takie jak: Battflefield 3, Battlefield 4, Call Of Duty: Modern Warfare, Call Of Duty: Modern Warfare 2, Call Of Duty: Modern Warfare 3, Counter Strike 1.6, Counter Strike: Global Offensive. Możliwe, że grałem w więcej gier, lecz po prostu już ich nie pamiętam bo jest ich zbyt dużo.]

Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ:
[Zdecydowałem się ponieważ chcę zacząć w tą grę bardziej na poważnie i uczyć się od ludzi z doświadczeniem, nie znalazłem innych serwisów którzy bardziej się wkręcili w tą grę i grają tak dobrze taktycznie i zgranie. Podoba mi się taka gra symulacyjna.]

Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk:
[Nie wiem, lub nie mam pewności]

Coś o mnie:
[Nazywam się Mateusz, mam 16 (rocznikowo 17) lat i pochodzę z małopolski, z małego miasteczka Kęty. Uczęszczam do szkoły średniej, technikum o profilu Informatycznym, interesuje się komputerami, grami FPS, Armią Polską oraz grupami specjalistycznymi takimi jak GROM itd., moim hobby jest Pożarnictwo, uczęszczam do Ochotniczej Straży Pożarnej w Kętach. Jestem osobą zdyscyplinowaną oraz samoukiem, przeważnie uczę się metodą prób i błędów.]

Osoba polecająca : CroSSerPL

 

Kliknij tutaj aby zobaczyć formularz rekrutacyjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.