Skocz do zawartości
Koxxus

JO 49 Trouble in the desert

Rekomendowane odpowiedzi

JOINT OPERATION "TROUBLE IN THE DESERT"

Informacje techniczne:

Data: 16.07.2023

Godzina zbiórki na TS: 18:00

Godzina zbiórki w grze: 18:30

Godzina startu misji: 19:00

TS-3: 54.36.172.121

Mody: klik!

Obowiązkowy mod lokalny klik!

 

PEŁNY BRIEF ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ

 

 

Wprowadzenie fabularne

Jest 15.06.2008. Od kilku dni w Republice Mbutu, państwie położonym w centralnej części Afryki zachodniej, trwa operacja mająca za zadanie wyzwolić północną część kraju spod kontroli dżihadystycznej partyzantki. Ze względu na dobre relacje władz kraju ze Stanami Zjednoczonymi, operację wspierają jednostki amerykańskich sił zbrojnych, których komponenty specjalne działały w kraju od wielu miesięcy.  

 

Kluczowym regionem w północnej części Mbutu jest Anizay, a właściwie jego zielony obszar, będący jednym z głównych spichlerzy kraju. W wyniku przejęcia kontroli nad tym rejonem przez bojówki, pozostała część republiki została odcięta od znacznej części rocznej produkcji zboża, co doprowadziło do masowego głodu, z którym do tej pory starano się walczyć przy pomocy organizacji humanitarnych.   Przejęcie głównych ośrodków miejskich w regionie Anizay przypadło kompanii Alpha z 2. Batalionu 75th RR.

 

Przebieg operacji

 

image.png

 

Rozpoczęcie operacji planowane jest na 0600 07-15-2008  W działaniach bezpośrednich udział wezmą 3 plutony o kryptonimach Dingo 1 [gracze], Dingo 2 i Dingo 3. Każdy z plutonów ma przypisane po dwa główne zadania.   Dingo 1 zajmie się głównymi ośrodkami miejskimi, w których oczekujemy największego zagęszczenia przeciwnika - miasteczka Khas i Anizay, oznaczone kolejno jako cel Sydney i cel Perth. 

 

Do plutonu Dingo 1 dołączony jest oddział Spider 2 złożony z Zielonych Beretów, którzy od dłuższego czasu działają w rejonie. Jego głównym zadaniem jest wsparcie natarcia, a także poszukiwania celów pobocznych (patrz niżej).  Dingo 2 oraz Dingo 3 zajmą pomniejsze wioski, odpowiednio na celach Brisbane i Adelaide oraz Melbourne i Canberra.

 

Zadania

 

Zadaniem plutonu Dingo 1 jest zajęcie celów Sydney oraz Perth. Nie ma wymogu czyszczenia zabudowań budynek po budynku. Jako zajęty traktuje się cel, na którym nie obserwuje się aktywnej obecności jednostek wroga, ani na którym nie występuje wymiana ognia.  

 

Dingo 1 zostanie przetransportowany na pokładzie MH-47G (Magpie 1 i 2) na LZ Alpha. Stąd przystąpi do ataku na cel Sydney. Po zabezpieczeniu celu Sydney, pluton przemieści się na cel Perth, który również ma zostać zajęty. 

 

image.png

 

W ramach celu Sydney wyznaczone zostały trzy główne punkty, a w ramach celu Perth dwa główne punkty. Zdjęcia satelitarne, wykonane poprzedniego wieczoru, dostępne sątutaj. Orientacja zdjęć zgodna jest z kierunkami na mapie.

 

Siły przeciwnika

W całym rejonie AO szacuje się obecność od 50 do 150 wrogich bojowników, z czego większość znajduje się na celach Sydney oraz Perth. Przeciwnik jest uzbrojony przede wszystkim w broń osobistą (karabinki, granatniki ręczne). Mogą zdarzać się umocnione pozycje z okopanymi CKMami lub obecność moździerzy. Przeciwnik przemieszcza się przede wszystkim na pojazdach cywilnych, czasem wykorzystując ich uzbrojone warianty (po domowej roboty przeróbkach).

 

Łączność

  • HQ + Reaper - 50MHz 
  • AO - 60MHz 
  • CAS (Eagle) - 65MHz - w przypadku obsadzenia przez Zeusów kontakt na 50  
  • Dingo 1 - 70MHz 
  • Dingo 1-1 - 71MHz 
  • Dingo 1-2 - 72MHz 
  • Dingo 1-3 - 73MHz 
  • Dingo 1-4 - 74MHz 
  • Spider 2 - 75MHz

 

RoE

 

  • Wszyscy uzbrojeni ludzie znajdujący się na terenie działań mogą zostać uznani za przeciwnika i zlikwidowani. 
  • W rejonie działań znajdują się cywile. Za wszelką cenę należy unikać strat wśród ludności cywilnej. 
  • Nie zezwala się na niszczenie infrastruktury cywilnej, a w szczególności obiektów sakralnych, chyba że zostanie to zatwierdzone przez dowództwo kompanii. W związku z powyższym, śmigłowce mogą angażować rakietami wyłącznie cele znajdujące się poza zabudowaniami. To samo dotyczy pocisków Hellfire z drona. Ostrzeliwanie budynków z broni do kalibru 7.62 NATO włącznie jest dozwolone. Należy to jednak robić z rozsądkiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...