Skocz do zawartości
Kazek

Formularz rekrutacyjny - Kazek

Rekomendowane odpowiedzi

Imię:
[bartłomiej]

Data urodzenia:
[30 styczeń 1993 - 00:00]

Chcę grać z ACC w:
[ArmA 2: CO]

Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej:
[Nie miałem wcześniej styczności z takimi grupami, jednakże gram na co dzień w zespole League of Legends, w Battlefielda, a w przeszłości byłem członkiem licznych klanów Call of Duty (od pierwszej części). Dodatkowo gram aktywnie w wirtualnym klubie FIFY 14, gdzie sterując jednym zawodnikiem należy się zgrać z pozostałą jedenastką.

Mogę więc spokojnie stwierdzić, iż wiem co to gra zespołowa i jestem w stanie tak grać.]

Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy:
[Armą II zainteresowałem się dzięki modowi "DayZ" i jeżeli chodzi o samą mechanikę zdążyłem ją już poznać w podstawowym stopniu.

Poza tym nie mam żadnego doświadczenia z grami symulacyjnymi, mam nadzieję że uda mi się tutaj czegoś nauczyć.]

Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ:
[szukam ciekawej rozgrywki opartej na współpracy, gdyż zwyczajnie zwykłe singleplayery i gry multiplayer polegające na zabijaniu wszystkiego dookoła na własną rękę mi się znudziły.

Chcę poznać coś nowego i dobrze się przy tym bawić.]

Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk:
[Piechota]

Coś o mnie:
[Nazywam się Bartek, mam 21 lat i pochodzę z Otwocka w pobliżu Warszawy.

Studiuję na Polish Open University w Warszawie na kierunku Zarządzanie Biznesem.

Interesuję się mangą & anime, historią XX wieku, polityką oraz piłką nożną.

W wolnym czasie grywam w gry strategiczne, RTS oraz FPS. Zdarza mi się też zagrać w jakieś inne gatunki o ile przedstawione w nich uniwersum przypadnie mi do gustu.

Mój ulubiony kolor to niebieski, danie to kebab z kurczaka, a pora roku wiosna. Lubię grać w koszykówkę i siatkówkę oraz pływać.

Mam nadzieję, że tych kilka informacji wystarczy, aby trochę mnie poznać ;)]

Osoba polecająca : Pablos