Skocz do zawartości

Dagon

Sztabowiec
  • Zawartość

    3276
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    27

Ostatnia wygrana Dagon w Rankingu w dniu 24 Lipiec

Dagon posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

384 Wyśmienity

O Dagon

  • Tytuł
    Weteran forum
  • Urodziny 21.08.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    łódźkie

Ostatnie wizyty

1095 wyświetleń profilu
  1. Hydepark

    a @Tox tyle razy mówił by trzymać tabelę ze strzałką do góry !
  2. Dagon

  3. [23.07.2017] co 20 Federation Day

    Uwagi: Misja ciekawie zrobiona sprzęt dobrze dobrany ale trochę mało magazynków w obliczu luźno rozstawionego przeciwnika w lasach brak możliwości REALNEGO dotarcia do jakiegokolwiek punktu zasadzki po wykonaniu celu związanego z radiostacją (dodaj czas lub daj dla dow na triger, pamiętaj, że zawsze może coś pójść nie tak i inny dow mógłby chcieć się wycofać z przeciwnikiem na plecach bo MUSI zdążyć) siły pancerne za wytrzymałe na rpg-i mega + za klimat na misji MORE MORE GIVE ME MORE
  4. [29.07.2017] JO 40 M.A.D.

    Rozpiska slotów:
  5. M.A.D.

    brak termo w celowniku pojazdu (z uwagi na czasy jak najbardziej na miejscu) brak nokto w celowniku pojazdu ( w tych czasach już był) brak możliwości kalibracji SKO (zerknij czy nie dałeś na off zbyt wiele) klimat klimatem ale RPG z 70m przez drzewa przy braku dodatkowej optyki kładzie wiele + za odnowę misji.
  6. [19.07.2017] JO 40 M.A.D.

    Rok 1988. Pluton rozpoznania USMC na manewrach w Europie Środkowej. Nieprzerwanie od lat '70 na arenie międzynarodowej obowiązywała doktryna MAD (Mutual Assured Destruction - Gwarancja Wzajemnego Zniszczenia) która polegała na tym, iż obydwie strony w razie ataku nuklearnego przeciwnika (nawet ataku o charakterze saturacyjnym) musiały liczyć się z uderzeniem odwetowym na wrażliwe cele militarne i polityczne własnego państwa. Masowo wytwarzano coraz większe liczby rakiet i głowic nuklearnych, gdyż potrzebny był zapas tej broni w razie zniszczenia sporej części arsenału w uderzeniu wyprzedzającym. Wbrew pozorom, zasada MAD zabezpieczała przed wybuchem konfliktu nuklearnego, gdyż groźba ataku odwetowego niosła za sobą całkowite unicestwienie lub - w optymistycznym wariancie - jedynie katastrofalne skutki dla państwa. Pomimo podpisania traktatów rozbrojeniowych SALT I i II, Stany Zjednoczone oraz Związek Radziecki wciąż rozwijały strategiczne zdolności uderzeniowe, w tym rakiety balistyczne średniego zasięgu (Pershing II) oraz szybkie pociski manewrujące (Cruise), których powyższe traktaty nie obejmowały. Poprzez rozmieszczone po zachodniej stronie Żelaznej Kurtyny mobilnych wyrzutni tych rakiet doszło do niepożądanej eskalacji napięcia pomiędzy dwoma politycznymi blokami. Klasyczne rakiety balistyczne dużego zasięgu osiągają zamierzone cele w 30-45 minut. Dają zatem relatywnie dużo czasu na ich wykrycie oraz podjęcie działań eskalacyjnych bądź deskalacyjnych. Pershing II oraz Cruise zmniejszyły ten czas do kilkunastu minut. DANE WYWIADOWCZE [wkrótce] Misja została poprawiona i znacznie skrócona. Minimalna liczba osób potrzebnych do rozegrania operacji to 30 osób. Jeśli na zapisach nie zgłosi się odpowiednia liczba chętnych, zapisy i rozgrywka zostanie odwołana odpowiednio wcześniej. ---- KOPIOWAĆ W DÓŁ ---- Rozpiska slotów:
  7. Cold Waters

    Grafika podstawowa jak i manewry i czasem zbugowana taktyka sprawiają wrażenie zrobienia produktu na odwal się. Niby są dwie kampanie i losowość zadań ale otrzymywać opr za to, że się nie ma czym walczyć, okręt w połowie tonie i pchasz się do bazy z buta - lekko przesadzone.
  8. Sztabowiec

    Z dniem dzisiejszym Laxentis dołącza do Sztabu ACC
  9. do
    Link do zapisów: https://forum.armacoopcorps.pl/topic/9921-23072017-szkolenie-podstawowe/
  10. Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 12:00. Zapisu dokonuje się metodą pokazaną tutaj. WAŻNE Osoby zapisujące się MAJĄ obowiązek wcześniejszego sprawdzenia spójności addonów i tego czy wszystko działa jak powinno. Przychodzenie w dniu własnego szkolenia bez takowych testów, będzie równoznaczne z wykluczeniem ze szkolenia i przesunięciem osoby na inny termin. Serwer można testować codziennie o dowolnej godzinie poza rozgrywkami o 20 i wyznaczonymi szkoleniami a na TS zawsze znajdzie się ktoś kto pomoże Wam rozwiązać problemy - kanał techniczny. Testując spójność addonów pamiętajcie by również przebywać na kanale ALPHA na TS, pokazujecie w ten sposób innym, że aktualnie zajmujecie serwer główny w jakimś celu. ... ... ... ... ...
  11. Life is Feudal

    Pozostaje obserwować zmiany, nowości i podjąć ostateczną decyzję
  12. Formularz rekrutacyjny - Toczer

    Witaj @Toczer Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacji jest przygotowanie się od strony technicznej do szkolenia podstawowego: Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Byłoby miło gdybyś podczas instalacji addonów znalazł chwilkę czasu na przywitanie się z innymi członkami społeczności Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 WAŻNE! W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry jest kompatybilna z wersją znajdująca się na naszym serwerze. Wszystkie informacje zamieszczone w naszych poradnikachsą bardzo przejrzyście opisane. Czytaj dokładnie punkt po punkcie a na pewno nie będziesz miał problemów w dostosowaniu swojej wersji gry do wersji serwera. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj aby nie testować serwera w trakcie innych szkoleń (Master Classes, Treningi poszczególnych sekcji), kiedy rozgrywane są misje specjalne oraz po godzinie 20.00 kiedy prowadzimy stałe rozgrywki. Jeśli masz problemy wchodź na TS-a, pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) lub pisz do mnie PM-a. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka Zasad Dotycząca Prowadzonych Rozgrywek po 20:00 na serwerach ACC 1. Kanał zamykany o 20:00, prawo spóźnienia się (10 min) mają Donator,Opiekun,ViP,Wteran,Sztabowiec. 2. Przygotowanie techniczne - nie wchodzisz na kanał Alpha, gdy coś jeszcze ściągasz, coś ci nie działa, nie wpływasz w ten sposób na opóźnienie rozgrywki. 3. Przygotowanie mentalne - bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - szanuj pierwszeństwo tytułów i MC, w razie wątpliwości pytaj dowódcy misji na PW forum/TS, lub jeżeli takowy się nie zapisał - Opiekuna, Sztabowca. Gdy wiesz, że nie możesz się stawić a byłeś zapisany - WYPISZ SIĘ. 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat - poza rozgrywkami RO, gdzie obowiązuje 100% klimatu, podczas randomowych obowiązuje jego minimalna wartość (wypowiadanie na temat danych czasów i odnosząc się do obecnych wydarzeń jakie panują na danej misji, przesadne podchodzenie do klimatu również będzie karane) 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji.
  13. Formularz rekrutacyjny - Yamato

    Witaj @Yamato Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacji jest przygotowanie się od strony technicznej do szkolenia podstawowego: Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Byłoby miło gdybyś podczas instalacji addonów znalazł chwilkę czasu na przywitanie się z innymi członkami społeczności Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 WAŻNE! W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry jest kompatybilna z wersją znajdująca się na naszym serwerze. Wszystkie informacje zamieszczone w naszych poradnikachsą bardzo przejrzyście opisane. Czytaj dokładnie punkt po punkcie a na pewno nie będziesz miał problemów w dostosowaniu swojej wersji gry do wersji serwera. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj aby nie testować serwera w trakcie innych szkoleń (Master Classes, Treningi poszczególnych sekcji), kiedy rozgrywane są misje specjalne oraz po godzinie 20.00 kiedy prowadzimy stałe rozgrywki. Jeśli masz problemy wchodź na TS-a, pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) lub pisz do mnie PM-a. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka Zasad Dotycząca Prowadzonych Rozgrywek po 20:00 na serwerach ACC 1. Kanał zamykany o 20:00, prawo spóźnienia się (10 min) mają Donator,Opiekun,ViP,Wteran,Sztabowiec. 2. Przygotowanie techniczne - nie wchodzisz na kanał Alpha, gdy coś jeszcze ściągasz, coś ci nie działa, nie wpływasz w ten sposób na opóźnienie rozgrywki. 3. Przygotowanie mentalne - bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - szanuj pierwszeństwo tytułów i MC, w razie wątpliwości pytaj dowódcy misji na PW forum/TS, lub jeżeli takowy się nie zapisał - Opiekuna, Sztabowca. Gdy wiesz, że nie możesz się stawić a byłeś zapisany - WYPISZ SIĘ. 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat - poza rozgrywkami RO, gdzie obowiązuje 100% klimatu, podczas randomowych obowiązuje jego minimalna wartość (wypowiadanie na temat danych czasów i odnosząc się do obecnych wydarzeń jakie panują na danej misji, przesadne podchodzenie do klimatu również będzie karane) 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji.
  14. [17.06.2017] JO TVT 40+ Śnieżna noc

    1. Sytuacja Po bardzo zaciętym lecie, walki armii z rebeliantami się zakończyły. Od ponad miesiąca nie padł strzał. Zima przyszła na dobre. Oddział AWF pozostający w ukryciu na terenie starej bazy wojskowej Filistanu, dostał rozkaz o wykonaniu ostatniej misji i wycofaniu się z terenu. 2. Sloty Armia rządowa: Hotel: Dowódca plutonu- RTO/SIC- Alpha Dowódca oddziału- Saper- Stasica Medyk- RPK- Tantal Dowódca drużyny ogniowej- Rizzet Strzelec-STALKER14 RPK- Strzelec- Rutek Bravo Dowódca oddziału- Gajos Saper- Medyk- Nemesis RPK- Piker Dowódca drużyny ogniowej- scar Strzelec- Banulak RPK- sveterek Strzelec-Bartol Charlie Dowódca oddziału- Saper- Medyk- Komando RPK- Dowódca drużyny ogniowej- Strzelec- Brick RPK- Maras Strzelec- Konwój Dowódca konwoju (RP)- Alienzo Konwojent (RP)- Black Konwojent (RP) - Nekron Konwojent (RP) - Rebelianci Dowódca oddziału- [rezerwacja AFTP] Medyk-[rezerwacja AFTP] RPK-[rezerwacja AFTP] Saper-[rezerwacja AFTP] Dowódca drużyny ogniowej -[rezerwacja AFTP] Strzelec/nawigator-[rezerwacja AFTP] Strzelec/szpica-[rezerwacja AFTP] RPK-[rezerwacja AFTP] Dowódca drużyny ogniowej -[rezerwacja AFTP] Strzelec-[rezerwacja AFTP] Medyk-[rezerwacja AFTP] RPK-[rezerwacja AFTP] Dagon: wypisałem Templara bo mnie o to poprosił + i mnie coś wypadło więc się sam wypisałem
×