Skocz do zawartości

Tes

st. Chorąży Sztabowy
  • Zawartość

    932
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    37

Ostatnia wygrana Tes w dniu 12 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Tes punkty reputacji!

Reputacja

525 Wyśmienity

O Tes

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Włocławek
  • Imię
    Tomek

Ostatnie wizyty

3 926 wyświetleń profilu
  1. Kategoria: Mission Making

    Pytanie:

    Jest jakiś sposób zwiększenia zasięgu widzenia AI w nocy bez używania nokto?

    Rozwinięcie- Chcę poprawić Killing Moon bo AI są ślepi jak krety. Podejdziesz na 10 metrów a on nic, My za to widzimy ich jak na dłoni bo pełnia

    próbowałem grzebać w Spot Distance na nich i Camouflage Coeficient na nas, Nie daje nic albo bardzo mało. Próbowałem dać też te Trykowe "niewidzialne" NVG, ale jak się okazuje wcale takie nie są, bo po założeniu pojawia się model. A Sowieci w '87 z nokto to tak nie bardzo.

    Ostatecznie nie muszę tego zmieniać, jest grywalne, ale za łatwe i głupio wyglądające. Także chcę.

    1. canadian

      canadian

      Jedynie to spot distance i time. I prędzej ustawiaj w vanilli, a nie ASRze.

    2. Tes

      Tes

      No to lypa. Notatka dla siebie (i wszystkich)- Nie robić misji w otwartym terenie w nocy gdy przeciwnik nie ma nokto. BIS zepsu

    3. Zus

      Zus

      Poustawiaj kilka wyzwalaczy z ordnance i pociskami flare. Nokto sowieci nie mieli, ale moździerze 82mm już tak (y)
      Ewentualnie kilka potykaczy z flarami?

  2. Oczywiście że permamentnie wywaliło mi prąd przed misją. No Teseł tonight

    1. Pokaż poprzednie komentarze  6 więcej
    2. Krusher
    3. Tes

      Tes

      Oj blin. Wyście atakowali park maszynowy fabryki Bradleyów? Wróg stosujący formacje imperialnego rzymu jak na jednej misji z 520 AI?

    4. Zus
  3. Tes

    ʞɹɐdǝpʎɥ

    Tylko 73 lata zajęło przejście od "Nur für Deutsche" do "Nur für Juden" Hipokryzja level "kalego bić źle kali bić dobrze" https://www.theguardian.com/world/2018/jul/15/israel-turmoil-bill-allowing-jews-arabs-segregated
  4. Tes

    Killing Moon

    do
    1987. III Wojna Światowa. 2 dzień operacji w Grecji. Pod osłoną nocy drużyna US Army wyrusza uciszyć Sowieckie moździerze. (min 9)
  5. AFTP przychodzi do nas o 20, gramy coś normalnego

    Także przybywać.

    JointOp poszedł spać z rybkami

    Łamiąca wiadomość

    1. Sone

      Sone

      W sam raz, będę. Dzięki za info.

    2. canadian

      canadian

      Jak to.. Taki potencjał... Kappa

  6. Widzę frekwencja rośnie.

    Na joint opa mamy już 32 osoby

    w tym 19 Kemich.

     

    1. Semir

      Semir

      Bóg występuje w 3 osobach, Kemi w 19.

      Kemi > Bóg :D

    2. Kemi

      Kemi

      Frekwencje było trzeba nabić :P

  7. Jakiegokolwiek stress testu nie zrobia i tak ostatecznie dowiemy sie tuz przed rozgrywka lub w trakcie. Bo sprawdzenie na 60-100 osob nic nie da jezeli ma przyjsc ponad 200. Chyba ze faktycznie pare dni przed zorganizowac wszystkie grupy biorace udzial. Szanse na to wydaja mi sie jednak nikle (Pardon ze bez Polskich znakow. Angielska firma psia mac)
  8. Tes

    Task Force Red II

    do

    SPC | BRAVO 2 | Grenadier - Rizzet SPC | BRAVO 2 | Automatic Rifleman - Rizzet PFC | BRAVO 2 | Rifleman (AT4) - Rizzet Czy ACC wynalazło klonowanie? Androidy? Rizzet:Become Human. W sumie, to jest jakiś sposób na frekwencję.
  9. Tes

    ʞɹɐdǝpʎɥ

    Brzmi głupio ale tak naprawdę jest bardzo proste- walka o władzę, nic więcej. Zabranie nuków i satelit szpiegowskich Air Force i trzyliterowym agencjom. Na przykład takie FBI nadal jest wierne poprzedniej władzy i nawet tego specjalnie nie ukrywa. Ot, Dolan się odgryza. Chce utrzeć nosa Pentagonowi i posadzić kolejnego swojego człowieka za biurkiem. Może też próbuje stworzyć bardziej nakierunkowaną militarnie wersję NASA bo tych mało obchodzi poza badaniami i dalszą eksploracją. Jemu potrzebne bomby, lasery i szpiedzy, a nie skład wody na Tytanie. Poza tym, Rosja ma wojska kosmiczne od dawien dawna i nikt się z tego nie śmieje. Co robią? -Obrona antybalistyczna -Informowanie władz państwowych i wojskowych o zagrożeniach płynących z kosmosu, m.in. działalności wrogich satelitów i statków szpiegowskich, zagrożeniu pociskami balistycznymi; -Budowa, dowodzenie oraz kontrola nad satelitami i statkami kosmicznymi. Tyle oficjalnie. Praktycznie- są kremlowskimi oczami na świat. Kto widzi więcej ten wie więcej. Kto wie więcej ten wygrywa. (A bez budulca nie ma pałacu)
  10. Tes

    War Thunder

    Szczerze, to powinny być 2 oddzielne gry. Do 1950 i Po. Albo bardziej praktycznie i logicznie- 2 oddzielne drzewka i wyszukiwania rozgrywek. 2 wojna z 2 wojną, zimna wojna (i dalej) z zimną i żadnego mieszania. Bo to co teraz jest to jest żałosne. Już pomijam fakt mieszania er, że na Abramsa ktoś ci wyjeżdza Wirbelwindem (bo miał w zapasie) ale nerwuje mnie to że żeby pojeździć współczesnymi musisz się przez milion 2 wojennych przebić, oczywiście każdy geometrycznie trudniej zdobyć niż poprzedni. No ale, trzeba jakoś graczy utrzymać. Niestety jedyny pomysł to bezmyślny grind. Albo płać pan pieniądz. Gram żeby grać, nie żeby zbierać punkciki. Precz z wrzucaniem wszystkiego do jednego wora, Tylko segregacja czołgów! (Chyba zostałem pancernym rasistą)
  11. Tes

    Hydepark

    Z okazji 6 czerwca zagrywam się po raz kolejny w Brothers in Arms. (Taki sobie sposób wymyśliłem, 6go gram misje z D-Day, 7-go D-Day+1 itd. 13go dojdę sobie do wzgórza 30, 16go do St. Sauveur. Jedna duża kampania z 2 perspektyw. Nawet zabawnie się tak gra) Jak ktoś chce sobie przypomnieć to polecam mod https://www.moddb.com/mods/rendrocs-warzone Warto. 13 lat minęło, nadal najlepszy (EIB>RTH30>HH. Fight me) 2 wojenny FPS taktyczno-historyczny. Eh, Gdzie Bastogne ja się pytam. Chociaż, patrząc na to co się dzieje w branży, może lepiej że nie będzie kolejnej. B-B-BAKER!
  12. Tes

    Battlefield V

    Prawda jest taka że to nie jest już seria "dla nas" Dawno dawno temu kiedy chciałeś postrzelać do Niemców w sieci miałeś kilka opcji- BF1942, COD, Enemy Territory, MOH:AA. I czy chciałeś realizmu, prawdy historycznej, poczuć się jak Tom Hanks wyskakujący z barki pod grad MG42, Czy postrzelać dla funu i chwalić się kolegom z podstawówki jakie to "akcje udało ci się odwalić" Wszyscy mieliśmy tylko te gry do wyboru. Musiały zadowolić wszystkie te grupy. Dzisiaj, rynek się rozrósł. Granie stało się modne i wielu ludzi którzy nie dotknęli by tej rozrywki bo jest głupia, dla nerdów i dzieciaków, dzisiaj łupie. Rynek się rozrósł przez co zmieniły się trochę kryteria tworzenia gier. Największe studia przestawiły się na robienie gier "dla wszystkich" bo najlepiej się sprzedają( duh.) a czego chce większość? Przede wszystkim funu. Ciągłej akcji. Ładnej grafiki, progresu postaci z odblokowywaniem miliona pierdółek (eh, gdzie się podziało granie po prostu dla grania?) i customizacji, żeby wszyscy widzieli że jesteś największym złodupcem na polu bitwy. Realizm, prawda historyczna i logika zeszły na drugi plan. Serie takie jak Battlefield i Call of Duty zostały kompletnie przejęte przez bro gamerów i wiecie co? Wisi mi to. Bo to nie jest już 2004 że nie mam wyboru. Nie, my mamy swoje gry, oni swoje, i nikt nie musi ze sobą ingerować. Red Orchestra 2, A3 z IFem (Jak ktoś zrobi misje) a niedługo Post Scriptum. Nie wspominając już o współczesności z A3 i Squadem. Nam jest dobrze. Nie ma co im psuć zabawy bo nie jest pod nasze standardy. "Live and Let Live". To tylko głupi shooter, nie lekcja historii. Jest niepoprawny historycznie? Jest. Wygląda to głupio? No wygląda. SJW? Prawdopodobnie. Ale też to co Wyspa powiedział- kobiety i czarni też grają i chcą grać "sobą" Nie było ich na wojnie? Właściwie to byli. Na tyłach lub w segregowanych jednostkach (827th Tank Destroyer Bn, Tuskegee Airmen, 75% kierowców operacji Red Ball Express) W perspektywie całej wojny to margines, ale jednak byli. W takim procencie jak jest w grze? Czarni u Niemców? Oczywiście że nie. Ale walić to. To tylko głupi sieciowy shooter. Nie ma co ukrywać, jest robiony pod ludzi dzisiaj, nie pod co naprawdę się działo. Ale chyba nikt o więcej niż 2 komórkach mózgowych nie będzie szukał lekcji historii w Battlefieldzie. (Chociaż z drugiej strony, ludzkość nieustannie mnie zawodzi) Co do samej gry- Trailer jest fatalny. Ale z tego co rozumiem to jest on mocno podkoloroyzowany. To tylko stylizacja na mecz multiplayer, nie faktyczna gra. Zobaczymy jak naprawdę to wygląda. Single przeczuwam będzie sensowniej osadzony w rzeczywistości. Multi i Coop za to hulaj dusza, piekła nie ma. Poczekamy, zobaczymy. Generalnie moja opinia to "meh." ale parę rzeczy mnie zainteresowało- system fortyfikacji (hello Squad) i naprawy budynków oraz skończenie z premium passem i 20ma DLC. W końcu wpadli na to że dzielenie społeczności w grze multiplayer to nie jest dobry pomysł. Ten cały "Tides of War" (czyli tak naprawdę rotacja map i teatrów co parę miesięcy wraz z postępem wojny) też może być ciekawy. Pewnie i tak nie kupię. Ale zobaczyć można. Ostatni BF który posiadałem to BF3. Potem odkryłem magię Army i ACC.
  13. Moździerzysta pilnie poszukiwany

     

    1. Maras

      Maras

      poszczelane

  14. Byłem na Infinity War. Recenzja bez spojlerów- 

     

    1. Templar

      Templar

      Też byłem i moje odczucia filmu są dość jednoznaczne:

      https://youtu.be/LGQOjMDaX48

  15. Jak ktoś chce zagrać to dzisiaj została wrzucona Aktualizacja Heartbreak Ridge. Zmienione radia, dodane parę przeszkadzajek dla śmigłowców żeby nie mogły same przejść misji, i parę innych niespodzianek.

    1. Zus

      Zus

      o ty ty gagatku ty

×