Skocz do zawartości

Tes

st. Chorąży
  • Liczba zawartości

    982
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    46

Ostatnia wygrana Tes w dniu 23 Maj

Użytkownicy przyznają Tes punkty reputacji!

Reputacja

585 Wyśmienity

O Tes

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Włocławek
  • Imię
    Tomek

Ostatnie wizyty

7 300 wyświetleń profilu
  1. Tes

    ARMA 3!

    Poland can't into Space but Space can into Poland
  2. Tes

    ARMA 3!

    Pudło. Kosmici. W Polsce. https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/256751496/movie480.webm?t=1558644239 https://store.steampowered.com/app/1021790/Arma_3_Contact/ Komuś się trochę serie z X-Comem pomyliły
  3. @Alienzo sprawdź czy twój edytor nie działa jak Death Note.

    https://venezuela.liveuamap.com/

    Właśnie zaczął się pucz.

    1. Alienzo

      Alienzo

      To ja może tą misje co WP mialo przedmieść Warszawy bronić odłożę na... nigdy :P

  4. Tes

    Hydepark

    Jest też pierwszy podejrzany A poważnie- kawał histori poszedł z dymem. Ci co wynosili zabytki pod płonącym dachem mają jaja jak głazy. Mają 1 ciężko rannego z tego co wiem. Teraz wygląda to tak
  5. Leciałem sobie przez radia świata, a tu w Kabulu Afgański cover Despacito. Nic dziwniejszego już nie znajdę. Dla zaniteresowanych- na żywo chyba z większość radiostacji na świecie.

  6. Tes

    Hydepark

    Plan dowódcy vs założenia MM
  7. Tes

    Hydepark

    Mamusię to ty szanuj.
  8. Próby były prowadzone od długiego czasu i cieszy mnie że ktoś podjął temat który porzuciłem. Najpierw rozdzielmy 2 rzeczy- misje gotowe "Zeus Assisted" gdzie Zeus jest po prostu pomocnikiem dla już przygotowanej operacji i misje typu "Ikea" czyli wszelkiego typu VTSy i misje półprodukty gdzie dane są gotowe jednostki graczy, wroga i zaplecze a Zeus sam musi z tego zbudować sensowną misję. Co do drugiego typu to oczywiście musi mu być wszystko wolno. Co do pierwszego- Jeśli już coś ograniczać to możliwość spawnu nowych jednostek. Tyle. AI jest za głupie żeby poradziło sobie nawet będąc trzymanym za rączkę przez waypointy- jak wchodzi w kontakt zwyczajnie wariuje i wydając mu rozkazy musisz z nim walczyć. Nie zmusisz go żeby odskoczył, zaczął flankować, cokolwiek. Jak już strzela to już strzela. Zbytnio przyzwyczailiśmy się do ich upośledzenia i jest to zbyt wygodne, dlatego może być szokiem. Trzeba się więc do tego powoli przyzwyczaić. Na pewno jednak jest to zmiana na lepsze. Jak najlepiej podejść do zeusowania? Przede wszystkim, cokolwiek chcesz postawić, daj połowę. Wg. własnych doświadczeń wyszło mi że proporcja 2:1 jest optymalna. Sztuką jest inteligentnie wykorzystać to co się ma, nie stawiać IV Kochortę Bradleyów im. Toczera. Skoro już przy inteligentnym wykorzystaniu jesteśmy- tak, Zeus ma środki żeby używać jednostek jak Kamikaze. Nie ma też sposobu jak tego zabronić. Wyłączanie zdalnego sterowania to wylewanie dziecka z kąpielą. Nie można do tego podejść zero jedynkowo- dobry Zeus musi po prostu wiedzieć co powinien a czego nie. Jak? Logika. Empatia, Zdrowy rozsądek. Zrobił byś coś takiego gdybyś był na miejscu tego gościa? Polecam ćwiczenie mentalne "czy on wie to co ja"- zeus jest omnipotentny, nie ma jak tego obsokoczyć. Ale wróg nie jest. Trzeba się zastanowić co dana jednostka miała szansę się dowiedzieć sama to widząc lub dostając komunikat na radiu a czego nie Przykład nr 1. Przejmujesz dowódcę drużyny która widzi jak 2 przeciwników właśnie zniknęło za narożnikiem. Gonisz ich, kilka chwil później giniesz wystawiając się na ostrzał ustawionego wzdłuż ulicy KMu. Ty jako Zeus doskonale o nim wiedziałeś, ale biedny Stiopa nie mógł wiedzieć przy podejmowaniu decyzji. Przykłąd nr 2. Kierujesz jednostkami z góry. widzisz że Gracze podkradają się do miasta od strony której nie przewidziałeś. Nie przesuwasz jednak żadnych jednostek w celu stawienia im oporu bo żaden z twoich "ludzi" ich jeszcze nie mógł zauważyć. Robisz to dopiero gdy zacznie się walka/ktoś mógł ich zobaczyć. Polecam też pobawić się w papierowe RPGi, pomagają w wczuciu się w rolę. W skrócie- nie masz graczom zmieniać poziomu wyzwania swoją obecnością tylko symulować wyższą inteligencję, której zwykła symulowana inteligencja nie posiada. Znaczy to też że wszelkie oznaki miłosierdzia, strzelanie nad głowami itp więcej przeszkadzają niż pomagają. Na balans jest czas przy tworzeniu misji/dostosowywaniu jej do liczby graczy. Potem nie ma na to miejsca. Przeszkadzają bo gracze dostają tego głupiego przekonania że to nie oni muszą dostosowywać się do misji tylko misja do nich. Błędy są powielane a nie korygowane i zamiast spięcia du*y mamy bandę indywidualistów śmieszkujących o głupotach na przechadzce przez czarnoruś. A chyba na starcie chodziło o to "Żeby były emocje i poczuć się jak prawdziwy żołnierz" Nie? Sam się na tym łapałem, i to jeden z powodów dla których ograniczyłem kontakt z Armą- Zwyczajnie mnie to nudzi. Robimy to samo tak samo. Po 6 latach każdy by miał dość. Wcielając się w AI lub dowodząc stroną masz mieć 3 priorytety. 1. Przeżyć 2 Wygrać 3. Zabić graczy. W tej kolejności i żadnej innej. Dlaczego w tej? Właśnie żeby wyglądało to jak faktyczny przeciwnik a nie fale rzucana przez sadystę. Stosuj 2 zasady- "Czy ja bym to zrobił" i wyżej wymienione "Czy on wie to co ja" i tyle. Nie ma tu więcej do kombinowania. Z kompletnie innej beczki Imho założenie Wszyscy/Większość muszą przeżyć jest błędne a misje za długie bo przygotowane z myślą o AI a nie o myślącym przeciwniku- przez to jest go za dużo a misje zbyt rozwleczone. Robimy plutonem zadania dla minimum kompanii. Bywam czasami w UO i niektóre ich pomysły są niegłupie. W dwóch słowach- krótsze misje. W większej liczbie słów- kilka krótkich misji zamiast jednej na cały wieczór. Trwają one po godzinie, półtorej w porywach i w typową sobotę można przebić się przez ~5 misji. Podczas zmiany jest czas na wejście nowych zainteresowanych/wyjście znudzonych także nie ma czegoś takiego że jesteś o 20 albo wcale. przychodzisz sobie o 21, czekasz aż skończą aktualną i wbijasz. Ma swoje plusy i minusy. Nie twierdzę żeby kompletnie na to przejść ale można poeksperymentować. Przede wszystkim nie ma takiego ciśnienia że misja musi być akurat taka żeby dała te+- 3h "zabawy" i żeby ludzie w miarę dali sobie radę, bo jak padną to koniec na dzisiaj. Kiedyś myślałem że to zaleta, ale zmieniłem zdanie, to jest zbyt delikatny system. MM przesadzi lub ktoś popełni błąd i masz skończony wieczór, Ile razy tak było że kończy się o 22 (z briefingiem do 21) Krócej. Prościej, Więcej. Spróbujmy chociaż parę razy 2 krótsze misje w przykładową sobotę zamiast 1 "Normalnej". Takie po półtorej godziny-dwie max. Mniej się trzeba cackać w ten sposób. Dla tych co powiedzą "hurr, wtedy nie boisz się o życie jak możesz zaraz potem przyjść" powiem- a jak drugiego dnia się gra to jest ok? Nie przesadzajmy. To tylko gra.
  9. Tes

    Militarne itp.

    Mówisz o tym? http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,9039582,Kula_rebeliantow_utkwila_w_jego_helmie__To_jest_zolnierskie.html 1. dostał pod kątem 2. Poszło w baterię od nokto Miał farta, tyle. Odległość ma nikłe znaczenie. Kula jest kula, jak ktoś do ciebie strzela to raczej jesteś w zasięgu efektywnym. To głównie kwestia kątu trafienia, czy wejdzie płasko i zdąży wyhamować lub zmienić trajektorię czy nie. Hełm nie jest od tego żeby chronić przed 7,62 tylko odłamkami, gruzem i rykoszetami.. Czasem się uda fakt. a czasem jest lepsze niż nigdy.
  10. Tes

    Hydepark

    Ludzie są za głupi żeby mieć prawo głosu odcinek pierdyliard dwudziesty pierwszy. Moja odpowiedź na to jest taka. alternatywnie Temat wyczerpany, kurtyna.
  11. Będą miejsca dla dodatkowej załogi czołgu i piechoty. zapraszam rezerwę.

     

  12. Dane wywiadowcze do nadchodzącej misji

     

  13. Tes

    JO48 Hell's Highway

    DANE WYWIADOWCZE FABUŁA MAPY ZADANIE Przebij się do Rodopoli- Pluton spadochroniarzy potrzebuje wsparcia. Dotrzyj do nich najszybciej jak to możliwe. Opcjonalne 1-Utoruj droge. Im więcej przeciwnika wyeliminujecie po drodze tym lepiej dla reszty batalionu. Wybierajcie cele z rozwagą Opcjonalne 2- Wyprzyj przeciwnika z Paros i Kalochori. Spodziewamy się silnej obecności Sowietów w miejscowościach. Jeśli możecie zajmijcie się nimi. Jeśli nie- zostawcie ich dla głównych sił. Mamy przedostać się do miejscowości Rodopoli gdzie broni się pluton z 82giej. Między nimi a nami jest 9km i kompania ruskich. Trzymamy się drogi, eliminujemy co się da, czego się nie da omijamy. Poruszamy się szybko, ale ostrożnie. Uważać na ATGMy, macie być uczuleni na dogodne pozycje do ich rozstawienia. Spodziewać się zasadzek, w newralgicznych miejscach używać piechoty do sprawdzenia terenu, czołgów do eliminacji. Szczególnie uważać w Paros. Nie poruszać się w terenie zabudowanym bez osłony piechoty. Jeśli starczy nam sił oczyścić miasto, jeśli nie- przeciąć lub ominąć kompletnie. Mamy do dyspozycji 2 Apache i Baterię Howitzerów. PRZECIWNIK Sowiecka piechota zmotoryzowana i zmechanizowana, Jednostki pancerne. Spodziewane- BTR70, BMP-2, T72. Możliwe stacjonarne wyrzutnie pocisków kierowanych. SIŁY WŁASNE RADIA TECHNICZNE
  14. Tes

    ʞɹɐdǝpʎɥ

    Nie pamiętasz jaki shitstorm się posypał jak próbowali przepchnąć coś na niekorzyść Żydowską? podkulili ogon bo wiedzą że nie da się wygrać.
  15. Zus

    Już wszyscy mogą się zapisywać na twoją misję? ┻┳|° ͜ʖ ͡°)

     

    1. Tes

      Tes

      Tag. Czy to jest Lenny wyglądający zza narożnika? Taktyczny Lenny kroi ciasto.

    2. Cichy
    3. Tes

      Tes

      Goddamnit Cichy.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...