Skocz do zawartości

Tes

st. Chorąży
  • Liczba zawartości

    983
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    51

Ostatnia wygrana Tes w dniu 9 Lipiec

Użytkownicy przyznają Tes punkty reputacji!

Reputacja

591 Wyśmienity

O Tes

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Włocławek
  • Imię
    Tomek

Ostatnie wizyty

7 697 wyświetleń profilu
  1. Tes

    Hydepark

    To było akurat na odwrót, w spin-offie Avengersów The Ultimates z 2002 postać bazowano na Samie L. Jacksonie. Zapłacili mu za wizerunek i dali prawo pierwszeństwa przy jakiejkolwiek ewentualnej ekranizacji (z którego skorzystał). Także najpierw był rysunkowy Fury L Jackson, a dopiero potem filmy. Co do Wiedźmina to nie warto się pienić, I tak nie wygracie. To ich wersja jest. Książki to jedno, gry drugie, a serial kompletnie trzecie (a nasz wiedźmin z Żebrowskim to czwarte nawet było) to samo, ale inaczej. Deal with it. Jedyne co z tego wychodzi to że śmieją się potem z nas na redditach i innych takich że Polaki cebulaki buldupią i rasiści są. Osobiście jestem bardziej zadowolony niż sądziłem że będę. Od początku byłem za Heńkiem ale po trailerze i wywiadach przeszedłem też na stronę Ani i Freyi. Imho postarali się. Yen taka młoda bo rozszerzają historię o rzeczy napomknięte w sadze lub będące tylko w opowieściach - Z tego co wiadomo na pewno nauka w Aretuzie i wzgórze Sodden( Prawdopodobnie huczny koniec 1 sezonu). Przez Aretuzę (te wszystkie sceny z garbatą Yen w trailerze, próbują tym zaznajomić widza za wczasu z zasadami magii w serii zamiast czekać na Ciri w Ellander za sezon, dwa.) potrzebowali właśnie kogoś kto jest w stanie zagrać też nastoletnią Yen. Mi tam jej wiek specjalnie nie przeszkadza, po tych paru ujęciach "po przemianie" wygląda na to że da radę. Zwłaszcza że podobno umie grać. Freya Allan z kolei to po prostu jest Ciri, nie ma więcej do gadania. Podniesiony wiek ale to zrozumiałe, zwłaszcza że dalej to ona jest właściwą główną bohaterką, nie Geralt. Danny w Grze o Tron też awansowała o kilka lat. Co skopali to Triss, że sytuacja jest odwrócona. "Starsza siostra" wygląda starzej od "Mamy", i poza kolorem włosów (które właśnie nie powinny być czerwone jak wóz strażacki jak woli CD Projekt) nie ma kompletnie nic wspólnego z Merigold. Istredda, Driady i Fringille szczerze mam w du**e, chcą mieć diversity niech robią diversity. No i zbroja Wz.91 Moszna, fakt, to jest zło. Już niech tam mają nawet te zmarszczki, przynajmniej to może mieć jakiś aspekt psychologiczny. Te hełmy za to są po prostu głupie. Nie ma ujęcia w którym ktoś nie ma go na oczach.
  2. Tes

    Cyberpunk 2077

    Co jak co, ale PR to CD Projekt ma nieziemski. jak podsumował to ktoś w internecie- "The Internet's most loved game developers bring one of the internet's most loved men into the most hyped game on the internet"
  3. Tes

    Wojsko Polskie

    ...Plecak. Na plecy. Zielony. Rzeczy można wkładać. Co więcej można powiedzieć? Wygląda na w miarę wygodny.
  4. Tes

    ARMA 3!

    Poland can't into Space but Space can into Poland
  5. Tes

    ARMA 3!

    Pudło. Kosmici. W Polsce. https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/256751496/movie480.webm?t=1558644239 https://store.steampowered.com/app/1021790/Arma_3_Contact/ Komuś się trochę serie z X-Comem pomyliły
  6. @Alienzo sprawdź czy twój edytor nie działa jak Death Note.

    https://venezuela.liveuamap.com/

    Właśnie zaczął się pucz.

    1. Alienzo

      Alienzo

      To ja może tą misje co WP mialo przedmieść Warszawy bronić odłożę na... nigdy :P

  7. Tes

    Hydepark

    Jest też pierwszy podejrzany A poważnie- kawał histori poszedł z dymem. Ci co wynosili zabytki pod płonącym dachem mają jaja jak głazy. Mają 1 ciężko rannego z tego co wiem. Teraz wygląda to tak
  8. Leciałem sobie przez radia świata, a tu w Kabulu Afgański cover Despacito. Nic dziwniejszego już nie znajdę. Dla zaniteresowanych- na żywo chyba z większość radiostacji na świecie.

  9. Tes

    Hydepark

    Plan dowódcy vs założenia MM
  10. Tes

    Hydepark

    Mamusię to ty szanuj.
  11. Próby były prowadzone od długiego czasu i cieszy mnie że ktoś podjął temat który porzuciłem. Najpierw rozdzielmy 2 rzeczy- misje gotowe "Zeus Assisted" gdzie Zeus jest po prostu pomocnikiem dla już przygotowanej operacji i misje typu "Ikea" czyli wszelkiego typu VTSy i misje półprodukty gdzie dane są gotowe jednostki graczy, wroga i zaplecze a Zeus sam musi z tego zbudować sensowną misję. Co do drugiego typu to oczywiście musi mu być wszystko wolno. Co do pierwszego- Jeśli już coś ograniczać to możliwość spawnu nowych jednostek. Tyle. AI jest za głupie żeby poradziło sobie nawet będąc trzymanym za rączkę przez waypointy- jak wchodzi w kontakt zwyczajnie wariuje i wydając mu rozkazy musisz z nim walczyć. Nie zmusisz go żeby odskoczył, zaczął flankować, cokolwiek. Jak już strzela to już strzela. Zbytnio przyzwyczailiśmy się do ich upośledzenia i jest to zbyt wygodne, dlatego może być szokiem. Trzeba się więc do tego powoli przyzwyczaić. Na pewno jednak jest to zmiana na lepsze. Jak najlepiej podejść do zeusowania? Przede wszystkim, cokolwiek chcesz postawić, daj połowę. Wg. własnych doświadczeń wyszło mi że proporcja 2:1 jest optymalna. Sztuką jest inteligentnie wykorzystać to co się ma, nie stawiać IV Kochortę Bradleyów im. Toczera. Skoro już przy inteligentnym wykorzystaniu jesteśmy- tak, Zeus ma środki żeby używać jednostek jak Kamikaze. Nie ma też sposobu jak tego zabronić. Wyłączanie zdalnego sterowania to wylewanie dziecka z kąpielą. Nie można do tego podejść zero jedynkowo- dobry Zeus musi po prostu wiedzieć co powinien a czego nie. Jak? Logika. Empatia, Zdrowy rozsądek. Zrobił byś coś takiego gdybyś był na miejscu tego gościa? Polecam ćwiczenie mentalne "czy on wie to co ja"- zeus jest omnipotentny, nie ma jak tego obsokoczyć. Ale wróg nie jest. Trzeba się zastanowić co dana jednostka miała szansę się dowiedzieć sama to widząc lub dostając komunikat na radiu a czego nie Przykład nr 1. Przejmujesz dowódcę drużyny która widzi jak 2 przeciwników właśnie zniknęło za narożnikiem. Gonisz ich, kilka chwil później giniesz wystawiając się na ostrzał ustawionego wzdłuż ulicy KMu. Ty jako Zeus doskonale o nim wiedziałeś, ale biedny Stiopa nie mógł wiedzieć przy podejmowaniu decyzji. Przykłąd nr 2. Kierujesz jednostkami z góry. widzisz że Gracze podkradają się do miasta od strony której nie przewidziałeś. Nie przesuwasz jednak żadnych jednostek w celu stawienia im oporu bo żaden z twoich "ludzi" ich jeszcze nie mógł zauważyć. Robisz to dopiero gdy zacznie się walka/ktoś mógł ich zobaczyć. Polecam też pobawić się w papierowe RPGi, pomagają w wczuciu się w rolę. W skrócie- nie masz graczom zmieniać poziomu wyzwania swoją obecnością tylko symulować wyższą inteligencję, której zwykła symulowana inteligencja nie posiada. Znaczy to też że wszelkie oznaki miłosierdzia, strzelanie nad głowami itp więcej przeszkadzają niż pomagają. Na balans jest czas przy tworzeniu misji/dostosowywaniu jej do liczby graczy. Potem nie ma na to miejsca. Przeszkadzają bo gracze dostają tego głupiego przekonania że to nie oni muszą dostosowywać się do misji tylko misja do nich. Błędy są powielane a nie korygowane i zamiast spięcia du*y mamy bandę indywidualistów śmieszkujących o głupotach na przechadzce przez czarnoruś. A chyba na starcie chodziło o to "Żeby były emocje i poczuć się jak prawdziwy żołnierz" Nie? Sam się na tym łapałem, i to jeden z powodów dla których ograniczyłem kontakt z Armą- Zwyczajnie mnie to nudzi. Robimy to samo tak samo. Po 6 latach każdy by miał dość. Wcielając się w AI lub dowodząc stroną masz mieć 3 priorytety. 1. Przeżyć 2 Wygrać 3. Zabić graczy. W tej kolejności i żadnej innej. Dlaczego w tej? Właśnie żeby wyglądało to jak faktyczny przeciwnik a nie fale rzucana przez sadystę. Stosuj 2 zasady- "Czy ja bym to zrobił" i wyżej wymienione "Czy on wie to co ja" i tyle. Nie ma tu więcej do kombinowania. Z kompletnie innej beczki Imho założenie Wszyscy/Większość muszą przeżyć jest błędne a misje za długie bo przygotowane z myślą o AI a nie o myślącym przeciwniku- przez to jest go za dużo a misje zbyt rozwleczone. Robimy plutonem zadania dla minimum kompanii. Bywam czasami w UO i niektóre ich pomysły są niegłupie. W dwóch słowach- krótsze misje. W większej liczbie słów- kilka krótkich misji zamiast jednej na cały wieczór. Trwają one po godzinie, półtorej w porywach i w typową sobotę można przebić się przez ~5 misji. Podczas zmiany jest czas na wejście nowych zainteresowanych/wyjście znudzonych także nie ma czegoś takiego że jesteś o 20 albo wcale. przychodzisz sobie o 21, czekasz aż skończą aktualną i wbijasz. Ma swoje plusy i minusy. Nie twierdzę żeby kompletnie na to przejść ale można poeksperymentować. Przede wszystkim nie ma takiego ciśnienia że misja musi być akurat taka żeby dała te+- 3h "zabawy" i żeby ludzie w miarę dali sobie radę, bo jak padną to koniec na dzisiaj. Kiedyś myślałem że to zaleta, ale zmieniłem zdanie, to jest zbyt delikatny system. MM przesadzi lub ktoś popełni błąd i masz skończony wieczór, Ile razy tak było że kończy się o 22 (z briefingiem do 21) Krócej. Prościej, Więcej. Spróbujmy chociaż parę razy 2 krótsze misje w przykładową sobotę zamiast 1 "Normalnej". Takie po półtorej godziny-dwie max. Mniej się trzeba cackać w ten sposób. Dla tych co powiedzą "hurr, wtedy nie boisz się o życie jak możesz zaraz potem przyjść" powiem- a jak drugiego dnia się gra to jest ok? Nie przesadzajmy. To tylko gra.
  12. Tes

    Militarne itp.

    Mówisz o tym? http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,9039582,Kula_rebeliantow_utkwila_w_jego_helmie__To_jest_zolnierskie.html 1. dostał pod kątem 2. Poszło w baterię od nokto Miał farta, tyle. Odległość ma nikłe znaczenie. Kula jest kula, jak ktoś do ciebie strzela to raczej jesteś w zasięgu efektywnym. To głównie kwestia kątu trafienia, czy wejdzie płasko i zdąży wyhamować lub zmienić trajektorię czy nie. Hełm nie jest od tego żeby chronić przed 7,62 tylko odłamkami, gruzem i rykoszetami.. Czasem się uda fakt. a czasem jest lepsze niż nigdy.
  13. Tes

    Hydepark

    Ludzie są za głupi żeby mieć prawo głosu odcinek pierdyliard dwudziesty pierwszy. Moja odpowiedź na to jest taka. alternatywnie Temat wyczerpany, kurtyna.
  14. Będą miejsca dla dodatkowej załogi czołgu i piechoty. zapraszam rezerwę.

     

  15. Dane wywiadowcze do nadchodzącej misji

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...