Skocz do zawartości

Templar

Kwatermistrz
  • Liczba zawartości

    1 690
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    60

Ostatnia wygrana Templar w dniu 10 Maja

Użytkownicy przyznają Templar punkty reputacji!

Reputacja

587 Wyśmienity

O Templar

  • Tytuł
    Fan piekielnie trudnych misji

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Bielsko/Kraków
  • Zainteresowania
    Gry komputerowe, ASG, militaria, systemy walki, Gry fabularne
  • Imię
    Mateusz

Ostatnie wizyty

15 832 wyświetleń profilu
  1. Hm. Ok. Brzmi sensownie jak na Armowską "logikę". To co? Wsadzić wszystkich od razu do śmigieł by się nie rozbiegali?
  2. @Znicz, @Black, @Stahu, @MisterNova, @Patriotic: Co do problemów z zasięgiem widoku jest jedno rozwiązanie które turbo polecam - addon opcjonalny CH View Distance. Pozwala on z bindów na klawiaturze regulować zasięg rysowania. Nie pozwoli on na nadpisanie ustawień misji, ale jeżeli ktoś ma problem jak opisujecie, to ręczne ustawienie zasięgu via CH na ten który ustawił MM być minus 100m rozwiązuje takie konflikty. Mało tego, świetnie sprawdza się w misjach z jungą itp bo pozwala ściąć zasięg do kilometra by oszczędzić FPSy, a gdy nale pojawia się potrzeba widzieć dalej, wystarczy kliknąć zwiększ dystans i hajda gotowe. Tak jak mówię - gorąco polecam. A i jeszcze dziękóweczka dla @Stahu za dodanie Zeusa adminowi! Nie macie pojęcia jak to się przydało i trochę tyłek podratowało w kilku momentach. I tutaj uwaga do wszelkich @Mission Maker - jeżeli robicie misję z lotniskowcem, AI do obsadzenia przez graczy musi mieć wyłączony path. AI na sobotniej misji, chcąc, jak to na AI Army zwykło robić - czyli na pałę, ustawić się do formacji, masowo wpadało do wody. Głównym problemem okazały się rezerwowe sloty pilotów, Blacka przykładowo musiałem teleportować na pokład bo zapasowy pilot wleciał do wody już na starcie.
  3. Templar

    Star Citizen

    Jeżeli w ramach cebula weekendu ktoś był by chętny jeszcze zagrać to ja się piszę!
  4. Templar

    Star Citizen

    Ale Panowie tak obiektywnie - jest sens w to grać?
  5. Pierwsze spotkanie z wrogiem, gdy weszliście dosłownie na linię przemarszu patrolu. Chyba najlepiej to ukazuje jak bardzo ciężko było dojrzeć wroga w tym buszu.
  6. do
    Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 20:00. Nie jesteś w stanie przyjść na szkolenie w podanym terminie? Skontaktuj się z Kwatermistrzem! Aby się zapisać kliknij "Weź udział" po lewej stronie. WAŻNE Osoby zapisujące się MAJĄ obowiązek wcześniejszego sprawdzenia działania gry oraz modyfikacji na serwerze. Przychodzenie w dniu szkolenia bez takowych testów, będzie równoznaczne z wykluczeniem ze szkolenia i przesunięciem osoby na inny termin. Testy można przeprowadzać codziennie o dowolnej godzinie, z wyłączeniem zaplanowanych w kalendarzu rozgrywek oraz szkoleń. Jeśli masz jakikolwiek problem techniczny, na naszym TeamSpeaku zawsze znajdą się chcętne osoby do pomocy. Wystarczy wejść na kanał "ArmA 3", bądź skontaktować się z Kwatermstrzem lub dowolnym członkiem administracji. Testując działanie addonów pamiętaj również aby przebywać na kanale ALPHA na TS, jest do informacja dla innych osób że aktualnie korzystacie z serwera głownego.
  7. Templar

    Monitor

    @Doman, jak Ty jesteś w stanie grać na takiej klawiaturze!? 😮
  8. Czołem @DracoMalfoj Wpadnij do nas na TeamSpeak, aby chwilkę porozmawiać. W celu rozmowy skontaktuj się z @Semir lub @Templar Ikona na TS: W razie naszej nieobecności możesz się zgłosić do kogoś z administracji. Ikona na TS: >>>>Namiary na nasz TS<<<<
  9. Templar

    Komputer Opinie/Porady

    No właśnie to nie takie oczywiste-oczywistości. Jedna pamięć ma większą częstotliwość ale również timing. Ten drugi ma to i to mniejsze. I cały dowcip w tym, że im większa częstotliwość tym lepiej, ale im mniejszy timing, tym też lepiej. W tym momencie jeden moduł jest wolniejszy, ale ma lepszy timing, a drugi jest szybszy, ale ma gorszy timing.
  10. Templar

    Komputer Opinie/Porady

    Panowie, szybkie pytanie: Który RAM? https://www.x-kom.pl/p/335460-pamiec-ram-sodimm-ddr4-hyperx-16gb-1x16gb-2400mhz-cl14-impact-black.html https://www.x-kom.pl/p/345942-pamiec-ram-sodimm-ddr4-hyperx-16gb-1x16gb-2666mhz-cl15-impact-black.html Oczywiście, jeżeli znacie jakąś inną, lepszą, pamięć to dawajcie znać! Z góry też mówię: Musę kupić kość 16GB. Niestety nie sprawdziłem full spec'ów przez kupnem lapka, i nie zauważyłem iż na stronie sklepu jest błędne info że mój lapek ma dwa sloty na RAMy.
  11. Templar

    [IFA3] CO 23 Schwarzer Haufen

    do

    Zwalniam Grenadiera - muszę wyjechać z Krk jutro rano... :-\
  12. - Sam miałem lekkiego mindfucka gdy wołany był na radiu Zeus - kilka razy przez ułamek sekundy zaczynałem słuchać jakby to było do mnie. XD No i nie trzeba było Zeusa na AI byśmy zostali przekoszeni długą serią z KMu! 😄 - Zgadzam się iż było za mało wroga. Misja jak najbardziej miała sens, lecz zabrakło tego wrogiego elementu przed którym GOST miał być broniony. No i terminal był za mało obsadzony i ufortyfikowany, - Zdecydowanie za to zabrakło pojazdów. Po prostu pojazdów, jak i uderzeniowych jak i tych do ekstrakcji, - Zespół GOST mógłby być stricte do CQB zrobiony, ja miałem być wyborowym, a końcem końców byłem w trójce która odbijała zakładników, - EQ: Tak jak lubię SCARy, tak tutaj jakiś PM lub bulpup bardziej był by na miejscu, BTW, @Lt_Mic - skąd taka niechęć do tej broni? Tak generalnie. - Skill AI wydał mi się trochę niski, Generalnie misja mi się bardzo podobała. Dawno nie było tak fajnego CQB/MOUT w warunkach bojowych, użycia IR chemlajtów, drabiny itp itd. Dzięki za misję @Pba!
  13. Templar

    Stellaris

    Miałem podobnie. Tylko tymi ujami bujami byli moi obywatele którzy potrzebowali za dużo dóbr konsumenckich, przez co nie było mnie stać na flotę 😞 Ale generalnie ładuje cierpliwość do Stellarisa po mojej ostatniej, bardzo udanej, rozgrywce, w której udało mi się zająć moim sojuszem całą galaktykę. Jaką ironią losu było to, iż moją Megakorporacją zmusiłem Komunistyczne Imperium do dołączenia do Sojuszu Wolnego Handlu. :-D
  14. Cześć @Piesel, wg regulaminu aby dołączyć do spełczności ACC musisz mieć ukończone 17 lat. Zapraszamy do złożenia podania ponownie po ukończeniu wymaganego wieku. Podanie zostaje odrzucone.
  15. Witaj @Cebik Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacyjnym jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Instrukcje dotyczące instalacji modów oraz konifguracji TeamSpeak 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe. Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 Jeśli w najbliższym, dogodnym dla Ciebie czasie żadne szkolenie nie jest zaplanowane skontaktuj się z Kwatermistrzem! WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry wraz z używanymi przez nas modyfikacjami są aktualne. 2. Możesz bez przeszkód testować działanie gry i modyfikacji na naszym serwerze Alpha, jednak pamiętaj, aby nie prowadzić testów w trakcie trwania rozgrywek oraz szkoleń. 3. Jeśli masz problemy wejdź na kanał "ArmA 3" na naszym TeamSpeaku lub napisz prywatną wiadomość do Kwatermiszrza (Fistach, Semir, Templar). Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka zasad dotycząca prowadzonych rozgrywek na serwerach ACC: 1. Punktualność - celem rozegrania misji zbieramy się na kanale ALPHA o godzinie 20:00. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie. 2. Przygotowanie techniczne - każda osoba stawiająca się na kanale Alpha musi być przygotowana technicznie do rozgrywki - tzn. mieć pewność że wszystko działa prawidłowo, tak aby nie opóźniać startu misji. 3. Przygotowanie mentalne - obowiązuje bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - nie zapisuj się na sloty co do których nie masz pewności że podołasz wyznaczonym Ci zadaniom (np. pilot śmigłowca). Pamiętaj także iż zapisująć się na sloty rezerwowe oraz opcjonalne masz obowiązek stawić się w gotowości do rozegrania misji! 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat i symulację - Wszelkie zachowania łamiące symulację i klimat rozgrywek (nadużywanie mechanik gry, nierealistyczne zachowania lub rozmowy "Out of Character") będa karane. 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...