Skocz do zawartości

Patriotic

Sztabowiec
  • Liczba zawartości

    750
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    41

Ostatnia wygrana Patriotic w dniu 19 Maja

Użytkownicy przyznają Patriotic punkty reputacji!

Reputacja

292 Wyśmienity

1 obserwujący

O Patriotic

  • Tytuł
    Newbie
    Newbie

Dane kontaktowe

  • Discord
    PATR1OTIC#8273

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Nadarzyn
  • Zainteresowania
    Informatyka, Wojskowość, Uzbrojenie, Gry komputerowe
  • Imię
    Kamil

Ostatnie wizyty

3 334 wyświetleń profilu
  1. Pierwszy błąd wyskakuje z powodu zależności, które są w ACC misc. Nie powoduje problemów - możliwe, że zostanie rozdzielony na misc do paczki podstawowej i ww2 za jakiś czas. Drugi błąd to nwm, ale całe życie różne mody takie wywalają, nawet nie czytam ich już póki arma działa.
  2. Patriotic

    Hall Of Shame

    @Wisniowiecki & @Waffen Ostrzeżenie. Nieobecność pomimo zapisania się na misję CO 16 Est De Nation.
  3. Udzielam pochwały z wpisem do Białej Księgi ACC pilotowi myśliwca F/A-18 E Super Hornet: @Dawid Powód wyróżnienia: Jako pilot myśliwca przewagi powietrznej samodzielnie stawił czoło 4 myśliwcom Mig-29, które wyeliminowały chwilę wcześniej dwa sojusznicze samoloty. W pojedynkę wyeliminował wszystkie 4 odrzutowce w walce w zwarciu. Misja: CO 15 The Last War[2]: The tide is coming 26.04.2022
  4. Rozpisane ponownie na 26.04. Briefing lekko zmodyfikowany. Nowy Preset: Arma 3 Preset The Tide is Coming v2.html
  5. do
    Sierpień 2024 roku. Kontynuacja serii The Last War. Federacja Rosyjska wykorzystuje słabość NATO w ofensywie na południowym froncie, wyprowadzając silne i znaczne uderzenia na tamtejszy siły przy wykorzystaniu VDV i piechoty morskiej. Po kilku miesiącach, spora część Grecji zostaje zdobyta przed Rosję. Biały Dom wyznaczył flotę lotniskowca USS Nimitz z podległą piechotą morską do zajęcia wyspy Lemnos. Do osłabienia oporu przeciwnika wyznaczony zostaje specjalny oddział United States Marine Corps Force Reconnaissance oraz myśliwce z VFA-147. UWAGA! Disclaimer z racji na misję w tygodniu - misja trwa tak długo, jak dowódca operacji zadecyduje. Aczkolwiek raczej nie krócej niż do 23:00. Disclaimer part 2 - KAŻDY pilot musi zapoznać się z maszyną oraz startowaniem i lądowaniem na lotniskowcu USS Nimitz. Min: 3 pilotów, 4 Shadow (w tym 1 JTAC) Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wazny { font-weight: bold; color: rgba(255, 104, 5, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } .z_toastmsg { min-width: 800px; /* Set a default minimum width */ margin-left: -400px; /* Divide value of min-width by 2 */ text-align: center; /* Centered text */ border-radius: 2px; /* Rounded borders */ padding: 16px; /* Padding */ position: fixed; /* Sit on top of the screen */ z-index: 1; /* Add a z-index if needed */ left: 50%; /* Center the snackbar */ bottom: 30px; /* 30px from the bottom */ } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  6. Patriotic

    Hall Of Shame

    @Neutralnyy Ban na zapisy do 23.06.2022 Kolejna z rzędu nieobecność pomimo zapisania się na misję [Z] CO 24 Siedem Grzechów Głównych: Chciwość (23.04.2022).
  7. Realizacja zadań Callsigns SUNRAY (S) - Platoon Leader PRONTO (P) - Forward Air Controller STARLIGHT (ST 1, ST 2) - Royal Navy Medical Service Medic WELLINGTON - Platoon Command ADELE - First Assault Section BETSY - Second Assault Section GLADIUS-1 - Harrier GLADIUS-2 - Harrier SENTINEL - Task Force Commanding Officer Słownik TRP - Tactical Reference Point - Punkt odniesienia RP - Rally Point - Punkt zbiórki ORP - Objective Rally Point - Punkt zbiórki przed celem ERP - Emergency Rally Point - Awaryjny punkt zbiórki (np. w przypadku rozbicia i wycofania się sił sojuszniczych) LZ/ELZ - Landing Zone/Emergency Landing Zone - Strefy lądowania OP - Observation Point - Punkt obserwacyjny Kolorystyka Mapy Fioletowy - Jednostki z drużyny dowodzenia Zielony - Jednostki z drużyny Adele Żółty - Jednostki z drużyny Betsy Brązowy - Punkty TRP Pomarańczowy - Strefy Zagrożenia (Spodziewanej obecności przeciwnika) Czerwony / Niebieski - Sektory w strefach będących celami operacji MAPY Wykonanie FAZA 1 Udajemy się na śmigłowcach do LZ SAND, w którym następuje przyziemienie oraz desant piechoty. Po odlocie śmigłowca/ów udajemy się do RP GROUND, w którym dokonujemy przegrupowania i podziału do dalszych zadań Fazy 1. Drużyna BETSY wraz z PRONTO oraz STARLIGHT 1 zajmują pozycje na zachodnim brzegu zalesienie w celu osłony reszty plutonu. Drużyna ADELE wraz z SUNRAY oraz STARLIGHT 2 udają się brzegiem wykorzystując osłonę stromego terenu, w kierunku strefy SWORDFISH. Po oczyszczeniu strefy SWORDFISH, ADELE zajmuje pozycje osłonowe, natomiast SUNRAY i STARLIGHT 2 przeprowadzają przegląd okolicy z latarni morskiej. Następuje przegrupowanie całości plutonu w punkcie RP GROUND i wyruszenie do RP GREEN, kończąc Fazę 1. FAZA 2 W punkcie RP GREEN następuje rozdzielenie się drużyn. ADELE udaje się w kierunku TRP HAVOC, a następnie TRP FIREFLY. Około 50 metrów na południe od TRP FIREFLY, drużyna skręca w kierunku ORP TEABAG. BETSY oraz WELLINGTON udają się w kierunku TRP FIRECREST, a następnie na OP ROCK. Dochodzi do oględzin lotniska przez drużynę WELLINGTON. W przypadku lokalizacji broni przeciwlotniczej przeciwnika, podjęta zostanie próba jej eliminacji przez piechotę lub lotnictwo. Po rozpoczęciu walki, obie drużyny pozostawiają drugą sekcję ogniową w wyznaczonej pozycji ogniowej i przystępują do ataku. W przypadku potrzeby lub oddalenia się, sekcje ogniowe dołączą ponownie do reszty drużyny. FAZA 3 Faza 3 pozostaje częścią koncepcyjną z założeniem szturmu na miejscowość Molos z północnego-wschodu wykorzystując pobliski las. Strefy odpowiedzialności w miejscowości zostaną przydzielone po poprzednim przegrupowaniu i raporcie stanu obydwu drużyn na lotnisku. Siłę ogniową opieramy na lotnictwie. Plan może dowolnie ewoluować w zależności od dyspozycyjności przeciwnika bronią przeciwlotniczą oraz potrzebą wsparcia lotnictwa.
  8. do

    @Neutralnyy czujesz się na siłach i umiejętnościach dowodzić całą drużyną? Nie kojarzę, żebyś wcześniej dowodził, a teren jest bardzo trudny i wymagający. Nie uczestniczyłeś też w szkoleniach z taktyk, ani dowodzenia. Jestem przekonany, że slot Section second-in-command byłby dużo lepszym wyborem do nauki dowodzenia.
  9. Obecnie zachowanie AI opiera się na LAMBSie, który działa podobnie jak (poprawiony) VCOM oraz dodaje sporo swoich własnych aspektów, jak chociażby ogień zaporowy wykonywany przez AI. Paczka LAMBS jest fragmentem paczki podstawowej i nie wymaga dodatkowych czynności skryptowych. Aby nie korzystać z LAMBSa na misji, należy go wyłączyć w ustawieniach addonów. W celu korzystania z niego, należy skonfigurować go w ustawieniach addonów (prawie wszystko zostaje bez zmian). Szczerze polecam pracę na LAMBSie. Odciąża sporo MMa, a do tego AI jest dużo bardziej immersyjne niż wcześniej. W celu uzyskania wyższej jakości AI, współpracującego między sobą, należy posłużyć się modułami z moda również wchodzącego w skład paczki podstawowej - NR6 HAL. Jest to jednostka logiczna "dowódcy operacji" zarządzającego AI podpiętymi pod jego moduły. Pozwala to na obronę oraz atak wyznaczonych przez MM punktów przez AI, jak również wzywanie przez owe wsparcia, koordynacji między drużynami i wzajemnego wspierania się. Jeśli chodzi o ustawienia umiejętności, od czasów tworzenia przez Ciebie misji, zmieniły się wartości minimalne do ustawienia przez MM oferowane przez Eden. Od jakiegoś czasu da się ustawiać umiejętności w przedziale 0-100% zamiast 20-100%. W związku z owym, należy obniżyć wszystkie parametry względem starego systemu o jakieś 15%. Dodatkowo, trzeba pamiętać iż LAMBS ma funkcjonalność przygważdżania AI ogniem, które zmniejsza trochę ich parametry jeśli są pod ogniem zaporowym graczy (tak, w końcu ma sens większy zaporowy). Dla przykładu, Mudżahedinom na ostatniej misji VDV bodajże dałem statystyki celności na około 20%, natomiast ruskim na Ukrainie na jakieś 30%. Wykrywanie zależnie od terenu, ogólne zostają na 50%, dowodzenie (zależnie od typu wojsk) trzeba dać trochę wyżej, wtedy AI łapie osłony itp. //edit: Istotne jest też to, że AI teraz na szeroką skalę używa posiadanych granatników, broni ciężkiej oraz wyrzutni. Dużo chętniej strzelają do piechoty z odłamkowych, a są nawet w stanie strzelać z RPG do nisko latających śmigłowców. Na ostatniej misji Tesa dostaliśmy 3 strzały z OG-7W w budynek zanim znaleźliśmy ruskiego z RPGiem. Na szczęście dzięki niewysokim ustawieniom skilla, nie trafił w okno w związku z czym rany u większości osób były drobne. Co do dynamicznego generowania, to DAC już wyszedł właściwie całkowicie z użytku. NR6 w ramach QRF jest w stanie generować drużynę AI z utworzonego wcześniej presetu (nawet wybierać losowo spośród kilku drużyn), natomiast te jednostki pojawiają się, gdy dowódca NR6 je wzywa, a nie gdy gracze wejdą w dane miejsce. Innych metod nie znam obecnie i nie używam. Możliwe, że @Stahu coś wie w tym temacie, pamiętam że on ma często AI ukryte. Co do LAMBSa, myślę że każdy aktualny MM jest w stanie pomóc na PW. W sprawie NR6 najlepiej kontaktować się z @Tes. Jest też poradnik dotyczący LAMBSa i NR6
  10. @Stahu ¯\_(ツ)_/¯
  11. Patriotic

    [MOD]Co 32 Chaj żywe wilna Ukrajina

    do

    @MisterNova są Javeliny w pojazdach, pewnie do przydziału przez dowódców. Trzaba czytać briefingi
  12. Patriotic

    Hall Of Shame

    @Babcia Ostrzeżenie Kolejna nieobecność pomimo zapisania się na misję: CO 27 Gora Vetrov.
  13. Czołem @chudy! Wpadnij do nas na TeamSpeak, aby chwilkę porozmawiać. W celu rozmowy skontaktuj się z @Fistach, @Black, @Calc lub @Templar. Ikona na TS: W razie naszej nieobecności możesz się zgłosić do kogoś z administracji. Ikona na TS: >>>>Namiary na nasz TS<<<< Alternatywnie zapraszamy na rozmową na naszego Discorda! >>>>Namiary na nasz Discord<<<< Do usłyszenia!
  14. Gora Vetrov Sytuacja Wojna w Afganistanie to dziewięcioletnia wojna Związku Radzieckiego wspierającego rząd afgański, przeciw partyzantce mudżahedinów wspieranej przez USA, toczona na terytorium Afganistanu. ZSRR chciał umocnić i utrzymać u władzy rząd w sąsiadującym Afganistanie. Interwencja została uruchomiona w momencie, gdy zaistniały warunki sprzyjające do przejęcia pełnej sowieckiej kontroli nad Afganistanem. Jeden z najbardziej krwawych konfliktów XX wieku. Sytuacja taktyczna Przeciwnik od zawsze nęka nasze kolumny logistyczne, które są poważnie narażone na ataki ze wzgórz. W ostatnich dniach jednak przeciwnik wzmocnił swoją aktywność na południe od doliny Kafira, niszcząc nasze kolumny logistyczne z umocnionych pozycji górskich. Jest to jedna z niewielu dróg pozwalająca transportować wyposażenie pomiędzy lotniskiem na północy, a regionem zaostrzonych walk na południu. Przedwczorajsza próba szybkiego udzielenia wsparcie ostrzeliwanej kolumnie zakończyła się jej rozbiciem i stratą jednego z trzech Mi-24 wysłanych na pomoc. Od tego czasu, trasa została wyłączona z dróg logistycznych, a nad okolicą panuje zakaz lotów ze względu na poważną aktywność broni przeciwlotniczej przeciwnika. Mimo to, dowództwo postanowiło nie dać wrogowi zwyciężyć i podjęto decyzję o wysłaniu plutonu spadochroniarzy WDW, którzy zostaną przetransportowani dwoma Mi-8 lecącymi na niskim pułapie i eliminacji przeciwnika w regionie, bądź w najgorszym wypadku wyparcia go z okolic głównej drogi. Dane na temat przeciwnika Nie posiadamy dużej ilości informacji o przeciwniku. Z relacji załóg kolumn logistycznych, które przeżyły, wiemy że przeciwnik dysponuje umocnionymi pozycjami na wzgórzach z karabinami maszynowymi, wielkokalibrowymi karabinami maszynowymi, moździerzem oraz bronią przeciwpancerną - prawdopodobnie SPG-9. Udało nam się ustalić również, że drogi zostały zaminowane, a przed rozminowaniem kryją je wspomniane karabiny maszynowe. Z relacji pilotów Mi-24 wiemy, że przeciwnik posiada wyrzutnie przeciwlotnicze typu Igła oraz stanowisko ZU-23. Z danych, które udało nam się zebrać na temat przeciwnika udało nam się ustalić, że dysponuje on około 50 ludźmi na wzgórzach oraz drugim tyle patrolującymi doliny. Dotychczasowe dane nie wskazują na posiadanie jakichkolwiek pojazdów opancerzonych. Siły własne Do wykonania zadania wydzielony został pluton elitarnych spadochroniarzy WDW Związku Radzieckiego z 103ciej Gwardyjskiej Dywizji Powietrznodesantowej, 357ego Gwardyjskiego Batalionu Powietrznodesantowego. Z racji na zakaz lotów, do udzielenia wsparcia plutonowi oddelegowano z poziomu kompanii dwóch obserwatorów oraz przydzielono 2 haubice D-30A z 1179ego Pułki Artylerii. Wyposażenie Pluton został wyposażony w większości w nowe kamizelki typu 6B5-13. Każdy posiada od 8 do 12 magazynków do AKS-74 oraz przynajmniej jeden granat odłamkowy. Drużyna pierwsza posiada 1200 sztuk amunicji do PKMu (600x Strzelec KM, 300x Dowódca drużyny, 300x Starszy strzelec). Strzelec wyborowy posiada 130 pocisków do SWD. Pluton został wyposażony w 9 jednorazowych granatników przeciwpancernych typu RPG-18. Sekcje RPG-7V2 posiadają 2x PG-7W oraz 7x OG-7W (2x PG i 3x OG strzelec, 4x OG asystent). Strzelcy RPK posiadają po 720 sztuk amunicji. Granaty dymne posiadają wyłącznie dowódcy drużyn oraz starsi strzelcy. Około 10 pocisków odłamkowych i 3 pociski dymne do granatnika. Radio 343 dla: Dowódcy plutonu, Starszego obserwatora, Dowódców drużyn. Radio 117F dla: Dowódcy plutonu, Obserwatorów, Dowódcy haubic. Dowódcy drużyn posiadają optykę. Żołnierze różnią się pancerzem, nakryciami głowy oraz kamuflażem. Zadanie Zadanie mogłoby wydawać się proste - znaleźć wrogie pozycje, nacierać na wrogie pozycje, wyeliminować wrogie pozycje. Problematyczne staje się znalezienie owych pozycji. Oprócz tego, należy uważać na ataki przeciwnika z flanek, bądź tyłu. - Zlokalizować pozycje przeciwnika, - Wyeliminować stanowiska broni stacjonarnej, - Broń stacjonarną i wyposażenie przeciwnika zabezpieczyć dla armii, bądź ewentualnie zniszczyć przy pomocy dostępnych środków, - Wyeliminować pozostałe ogniska oporu wroga, uznane za stanowiące zagrożenie/przeszkodę dla utrzymywania kontroli w regionie, - Utrzymać kontrolę nad szczytem wzgórza (okopać się w górnych partiach gór i zakończyć misje). Mapa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...