Skocz do zawartości

Maximus

Mission Maker
  • Liczba zawartości

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Maximus w dniu 10 Września

Użytkownicy przyznają Maximus punkty reputacji!

Reputacja

80 Wyśmienity

O Maximus

  • Tytuł
    Newbie
    Newbie

Ostatnie wizyty

1 751 wyświetleń profilu
  1. Zapraszam dzisiaj na napad na bank, jest jescze jeden slot na 20:00 i cała grupa na 21:00!

  2. CUSTOM PRESET ~400MB: ACC Dzień Wypłaty.html Tło Przez ostatni rok rabowaliście i mordowaliście na terenie całego kraju. Banki, jubilery, konwoje, magazyny, nic nie jest poza waszym zasięgiem. Jesteście już od dawna milionerami, a mimo to pragniecie więcej. Czy to uzależnienie od adrenaliny? Sadystyczna chęć wyrządzenia krzywdy? Walka przeciw systemowi? Nie wiem, ale wiem że musicie mieć ostro nasrane w baniach żeby po tym wszystkim próbować jeszcze jednego, wielkiego napadu. Policja i biura śledcze stąpają wam po piętach, bez wątpienia spodziewają się następnego napadu. Uparliście się na mały bank w śpiącym miasteczku który podobno przechowuje brudne pieniądze Mafii. Z nimi też chcecie zadrzeć? A z resztą nie ma to znaczenia, bo po tym nie będzie już powrotu do normalności, ale chyba wam na tym nie zależy... Cel Commonwealth Bank w miasteczku Rosche. Bardzo niepozorne miejsce, taki bank nie powinien przechowywać dużych pieniędzy. Gdyby nie to że oferuje usługi przestępczości zorganizowanej. Dowiedziałem się o tej forsie od młodszego syna szefa tejże organizacji, chyba nie podobało mu się bycie małym synkiem. Tak czy siak, mafia trzyma tam około 10 milionów dolarów w gotówce. Pieniądze niedługo zostaną odebrane, więc mamy mało czasu na przygotowania. A w dodatku policja jest w stanie wysokiej gotowości. Mówiłem że to samobójstwo ale może chcecie w końcu polec w walce. Plan 1. Wyposażcie się w kryjówce Ubierzcie kominiarki, rękawiczki, ładny garniak, torbę na łup i kamizelkę kuloodporną. Wybierzcie swoje ulubione spluwy i nie zapomnijcie wziąć ładunków oraz detonatora. Weźcie też po radiu do kontaktu ze mną i między sobą. Wszystko czego nie weźmiecie zostanie zniszczone ale nie ładujcie toreb sprzętem bo nie zmieszczą się pieniądze. 2. Wejdźcie do samochodu i dostańcie się pod bank Pod kryjówką będzie czekał na was kierowca, gdy będziecie gotowi wsiadajcie a on was podwiezie pod bank. Pamiętacie go, już raz był waszym kierowcą ucieczkowym. Jednak tym razem was tylko podwozi, nie jest na tyle szalony żeby brać udział w tym napadzie. 3. Wejdźcie głównymi drzwiami do banku i opanujcie cywili Drzwi automatyczne są w naprawie, więc są ciągle otwarte. Po wejściu ogarnijcie tłum, nie muszę wam tego tłumaczyć, już przerabialiście temat. 4. Szantażem przekonajcie menadżera aby otworzył drzwi do tylnej części banku Tak, ta część jest najbardziej nie dopięta, nie mieliśmy czasu na organizowanie kart wejściowych do zaplecza więc musimy użyć tego który posiada menadżer. Imię menadżera to Matthew Roberts, jest łysy i ma zarost, zawsze nosi czarny garnitur. Matthew będzie zapewne siedział w biurze za pancernymi drzwiami i szybą. Musimy go zmusić aby dobrowolnie nas wpuścił na tyły. Dobrze się składa że w dniu napadu, za kasą pracuje jego kuzyn Adam. Gdy zagrozicie życiu Adama, Matt powinien ulec i otworzy wam drzwi. 5. Wejdźcie po schodach na górę, rozprawcie się z ochroną i podłóżcie ładunki pod skarbiec Na górze jest pokój ochrony z jednym strażnikiem, ciężko powiedzieć jak się zachowa ale raczej nie będzie próbował powstrzymać kilku uzbrojonych po zęby bandziorów. Ale jak nie będzie chciał po dobroci to wiecie co robić. Następnie ten kto wziął ładunki, podkłada je i detonuje gdy schowacie się za rogiem albo na dole. 6. Wejdźcie do skarbca, otwórzcie bramę i pakujcie łup W środku skarbca jest jeszcze ostatnia bramka chroniąca pieniądze. Klucze do niej ma menadżer, odbierzcie mu je albo każcie mu otworzyć drzwi samemu. Pieniądze nie będą w skrytkach depozytowych. 7. Wyjdźcie na dach i zejdźcie na ulicę po rusztowaniu W tym momencie policja prawdopodobnie otoczy już bank. Na szczęście tył banku jest teraz remontowany, możemy użyć rusztowania aby zejść na tył banku który nie będzie dobrze pokryty. 8. Przebijcie się do pojazdu ucieczkowego W tym momencie dojdzie do konfrontacji z policją. Nie ma innej możliwości jak wystrzelać drogę do samochodu. Auto jest schowane w szopie przy cmentarzu. 9. Udajcie się na lotnisko danym mostem Samochodem nigdy nie uda się zgubić pościgu, dlatego uciekniecie z kraju samolotem przygotowanym na lotnisku parę kilometrów na zachód od Rosche. Lotnisko jest po drugiej stronie rzeki, a w okolicy dwa mosty. Jeden jest akurat w trakcie naprawy i jest nie przejezdny dlatego musicie udać się drugim. Przygotowałem mała niespodziankę która pozwoli wam zgubić pościg jak przejedziecie przez most... 10. Dostańcie się do hangaru z samolotem i ucieknijcie nim Samolot czeka w danym hangarze gotów do startu. Wystarczy poderwać i odlecieć na zachód w stronę morza. Tak jak było ustalone, wyskoczycie nad wodą w danych koordynatach skąd podejmie was łódź z zaufanym przewoźnikiem. Po tym wszystkim życzę miłej emerytury, niestety nasza znajomość dobiegnie końca. Techniczne - Zeus dla admina i wyznaczonych slotów. - Podstawowe ustawienia medyczne. - Ładunki kładzie się trzymając interakcje pod scrollką, następnie detonuję się przez ACE. Wszystkie ładunki i detonator musi mieć jedna osoba! - W samochodzie są pełne uprawnienia medyczne. - Proszę trzymać się wyznaczonych zadań i nie "eksplorować" nie potrzebnie mapy. - Jedna osoba da radę zapakować tylko jeden stos pieniędzy.
  3. do
    Gang notorycznych przestępców dokonuje śmiałego napadu na bank w spokojnym miasteczku. CUSTOM MODLINE ~400mb: SOON Misja jest w miarę krótka, więc może być rozegrana 2 razy jednego dnia. Pierwsza grupa o 20, druga grupa o 21. (Nie musi być dokładnie). Min. 4 osoby + Zeus .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wazny { font-weight: bold; color: rgba(255, 104, 5, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } .z_toastmsg { min-width: 800px; /* Set a default minimum width */ margin-left: -400px; /* Divide value of min-width by 2 */ text-align: center; /* Centered text */ border-radius: 2px; /* Rounded borders */ padding: 16px; /* Padding */ position: fixed; /* Sit on top of the screen */ z-index: 1; /* Add a z-index if needed */ left: 50%; /* Center the snackbar */ bottom: 30px; /* 30px from the bottom */ } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  4. Maximus

    JO 45 Graveyard of Empires

    do

    Spróbuję, może ktoś będzie miał okazje medal honoru zdobyć xd
  5. Maximus

    [UNS][Z] CO 15 Postcard from Vietnam

    do

    Co nie lubią? Jeśli nie lubią unsunga to po co się zapisywać w ogóle
  6. Maximus

    Nowy procesor.

    Zdecydowanie za słaby ten 1600AF, w Armie szczególnie będziesz cierpiał. Przynajmniej 2600 kup, najlepiej to 3600.
  7. Kamizelki: TAC V1 Polic (BK), "TRYK_V_tacv1_P_BK", i wszystkie inne kamizelki z klasy "TRYK_V_tacv1..." Efekt: To samo co kamizelki PMC o których meldował @Calc Rozwiązanie: Nie używać ale gdy po starcie misji dodasz sobie je z arsenału, to działają poprawnie. Może jest sposób aby mieć je od razu po starcie misji (próbowałem addVest w init jednostki, tak samo wywala, może po starcie misji komendą addVest będzie działało, nie chcę mi się testować.) UPDATE: Okazuje się że jak dodamy te kamizelki komendą addVest po starcie misji, to normalnie działają. Bardzo dziwne ale tak już bywa w tej grze... Ogółem jak widać, bardzo dużo kamizelek z TRYKa nie działa w ogóle (może nawet wszystkie). Obiekt: Fuel Tanker, "Jbad_Fuel_tanker" Efekt: W edytorze i preview edena działa, na multi nie ma slotów w ich wyborze. Rozwiązanie: Nie używać. Niepozorny obiekt z moda Jbad, wiele godzin spędziłem szukając czemu nie ma slotów... Data: 31.08.2021r.
  8. Dobra ostateczna wersja która działa, dzięki @Calc [ robber2, // Object the action is attached to "Podłóż ładunki", // Title of the action "\a3\ui_f_oldman\data\IGUI\Cfg\holdactions\destroy_ca.paa", // Idle icon shown on screen "\a3\ui_f_oldman\data\IGUI\Cfg\holdactions\destroy_ca.paa", // Progress icon shown on screen "(_this inArea atVault) AND ({_x == ""DemoCharge_Remote_Mag""} count magazines _this > 3) AND (""ACE_Clacker"" in items _this)", // Condition for the action to be shown "(_this inArea atVault) AND ({_x == ""DemoCharge_Remote_Mag""} count magazines _this > 3) AND (""ACE_Clacker"" in items _this)", // Condition for the action to progress {}, // Code executed when action starts {}, // Code executed on every progress tick { [] remoteExec ["fn_reveal", 0, true]; (_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; (_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; (_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; (_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; [(_this select 0), ["Zdetonuj ładunki", {[] remoteExec ["fn_explosion", 0, true]; removeAllActions robber2;}, nil, 1.5, true, true, "", ""]] remoteExec ["addAction", 0, true]; }, // Code executed on completion {}, // Code executed on interrupted [], // Arguments passed to the scripts as _this select 3 2, // Action duration [s] 5, // Priority true, // Remove on completion false // Show in unconscious state ] call BIS_fnc_holdActionAdd; // MP compatible implementation Ładunki są nadal źle obrócone ale trudno, coś wymyśle
  9. Dobra po godzinach walki z lokalnością funkcji poddaje się. Nie wiem czemu ta akcja nie działa na serwerze, w singlu działa. [ robber2, // Object the action is attached to "Podłóż ładunki", // Title of the action "\a3\ui_f_oldman\data\IGUI\Cfg\holdactions\destroy_ca.paa", // Idle icon shown on screen "\a3\ui_f_oldman\data\IGUI\Cfg\holdactions\destroy_ca.paa", // Progress icon shown on screen "(_this inArea atVault) AND ({_x == ""DemoCharge_Remote_Mag""} count magazines _this > 3) AND (""ACE_Clacker"" in items _this)", // Condition for the action to be shown "(_this inArea atVault) AND ({_x == ""DemoCharge_Remote_Mag""} count magazines _this > 3) AND (""ACE_Clacker"" in items _this)", // Condition for the action to progress {}, // Code executed when action starts {}, // Code executed on every progress tick {(_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; (_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; (_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; (_this select 0) removeItem "DemoCharge_Remote_Mag"; (_this select 0) addAction ["Zdetonuj ładunki", {boom_1 setDamage 1; boom_2 setDamage 1; boom_3 setDamage 1; boom_4 setDamage 1; (_this select 0) removeAction (_this select 2);}, nil, 6, true, true, "", "true", -1, false, "", ""]; }, // Code executed on completion {}, // Code executed on interrupted [], // Arguments passed to the scripts as _this select 3 2, // Action duration [s] 5, // Priority true, // Remove on completion false // Show in unconscious state ] remoteExec ["BIS_fnc_holdActionAdd", 0]; // MP compatible implementation Co konkretnie nie działa to ta akcja która jest dodawana po zakończeniu hold action. "Zdetonuj ładunki" pojawiają się pod scrollką ale po wciśnięciu na serwerze nie ma ekslpozji. Akcja znika po wciśnięciu czyli ogółem removeAction działa ale nie setDamage. Jakim cudem globalna komenda setDamage nie działa na serwie, nie mam zielonego pojęcia ale mam ochotę wyjebać tą misję do kosza przez to... A i dwa mniejsze problemy: - Holdaction "podłóż ładunki" na serwerze pojawia się dwa razy - Ładunki które stawiam w edenie i lokalnie są obrócone poprawnie, na serwerze nie mają rotacji (???) Jak ktoś ma jakiekolwiek pomysły to błagam, podzielcie się.
  10. Maximus

    CO 11 "Fortuna Się Kołem Toczy"

    do

    Przykro mi ale powinno być "fortuna kołem się toczy" :ppp
  11. Maximus

    [ODWOŁANA][UNS] CO 20 "The Wanderer"

    do

    @Stahu Czepiam się ale zgaduje że grenadier ma mieć granatnik m79. m76 to karabin zastava 😛
  12. Maximus

    Gruzinski Podwieczorek

  13. Tło 21.06.2027, Gruzja W latach 20-tych XXI wieku napięta sytuacja międzynarodowa przerodziła się w konflikty zbrojne w wielu punktach zapalnych na ziemi. Jednym z tych miejsc jest Gruzja, która po raz kolejny nie radzi sobie z sentymentami separatystycznymi różnych mniejszości narodowych. Sytuacje po raz kolejny wykorzystuje Rosja, która w roku 2027 wypowiedziała drugą wojnę Rosyjsko-Gruzińską, powołując się po stronie separatystycznej Republiki Czarnorusi. Sytuacja Taktyczna Na drodze w głąb nizin Gruzji zachodniej stoi miasteczko Zelonogorsk. Miejscowość jest uparcie broniona przez Gruzinów, aby przełamać status quo, potrzebne jest otwarcie nowej flanki. Wasz pluton zostanie zdesantowany na spadochronach za linią frontu w DZ Kamczatka. Nie spodziewamy się jednostek wroga w miejscowości Pustoshka po wczorajszym bombardowaniu. Na drodze do Zelonogorska znajdują się punkt paliwowy i stanowisko obrony plot. Oba cele należy zająć. Ostatecznie, zajmiecie wioskę Sosnovka, odcinając tym samym Gruzinów od Północy. Nie wolno wam bezpośrednio angażować wroga w Zelonogorsku. Gdy zajmiecie pozycje, skontaktujcie się z HQ co da sygnał do ataku naszym wojskom pancernym. Zadania 1. Zdesantujcie się w DZ Kamczatka. 2. Zająć stację benzynową przerobioną na punkt paliwowy, na południe od wioski Pustoshka. Destrukcja składu paliwa nie jest konieczna. 3. W pobliżu opuszczonej farmy znajduje się stanowisko obrony plot. Zniszczyć lub zająć broń przeciwlotniczą. 4. W celu okrążenia Zelonogorska, zdobyć wioskę Sosnovka i utrzymać pozycje. Siły Przeciwnika Naszym przeciwnikiem jest regularna armia Sił Obrony Gruzji. W ostatnich latach modernizowana i trenowana z pomocą krajów NATO. Ich siły są dobrze zmotywowane i zdyscyplinowane, nie wolno ich nie doceniać. W trakcie kampanii, Gruzini wielokrotnie dawali naszym wojskom w kość korzystając z zakamuflowanych stanowisk AT i AA. Gruzini korzystają głownie z wyposażenia amerykańskiego ale też poradzieckiego. W rejonie działań znajduje się ok. pluton zmechanizowany wroga na pojazdach BMP-2. W samym Zelonogorsku stacjonują zmodernizowane czołgi T-72, nie wolno nawiązywać z nimi bezpośredniej walki. Wrogie lotnictwo w rejonie jest nie obecne. Siły Nasze Zmechanizowany pluton VDV, wyposażony w najnowszy sprzęt i nowoczesne pojazdy BMD-4M. Wsparcia zwiadowczego udzieli dron zwiadowczy Pchela-1T. Od południowego-zachodu Zelonogorska stacjonują jednostki pancerne. Sprzęt i Komunikacja KOMUNIKACJA: -Każdy posiada radio krótkie 343. -Dowódcy drużyn i starsi posiadają radia długie 152. -Dowódcy drużyn posiadają radia 117 do komunikacji z operatorem UAV. WYPOSAŻENIE: -Jesteście wyposażeni w nowoczesny sprzęt Armii Rosyjskiej. Strzelcy mają 8 magazynków do karabinów, strzelec LKM posiada kilkaset naboi, para ppanc. posiada różnorodne pociski do RPG-7. Każdy ma 2 granaty dymne, odłamkowe i zapasowe gogle noktowizyjne. -W pojazdach znajduje się dodatkowa amunicja i medykamenty. Pogoda Popołudnie 1730HRS, bezchmurnie i słonecznie. Techniczne -Miejsce dowódcy w BMD nie posiada szafy radiowej i interkomu, nie da się tego naprawić z poziomu misji. -Medyk ma pełne uprawnienia medyczne, ratownik może szyć ale nie może dokonać transfuzji. BHP SKOKU SPADOCHRONOWEGO Skaczecie od razu w pojazdach. Proces jest w 100% automatyczny, nie trzeba (i nie wolno) nic samemu klikać. Nie przejmować się "turbulencjami". CO WOLNO ROBIĆ: - Rozmawiać - Dobierać ekwipunek - Zmieniać miejsce w pojeździe - Wychylać się z pojazdu (ale należy zamknąć właz gdy otworzy się rampa samolotu) CZEGO NIE WOLNO ROBIĆ: - Wszystkiego czego zabroni dowódca - Wysiadać z pojazdu zanim spadnie na ziemie - Klikać opcji pod scrollką "Paradrop cargo" lub "Unload vehicle" (może być inaczej po polsku). Opcje zostały zablokowane skryptem ale lepiej nie kusić losu... ETA do skoku to ok. 75 sekund. Mapy
  14. Witam wszystkich członków ACC ! W związku z zbliżającym się zakończeniem okresu rozliczeniowego kwiecień - czerwiec 2021 pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres lipiec - wrzesień 2021. Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj. Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy jednakże jeśli zależy Ci na wsparciu nas możemy rozważyć odstępstwo od tej reguły. Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Kandydatury zostaną rozpatrzone przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami. Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni! Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek. @Darkan @Maximus
  15. do
    Gruzja, rok 2027. Pluton zmechanizowany VDV desantuje się za linią frontu w celu otoczenia miejscowości. Min. 14 osób Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wazny { font-weight: bold; color: rgba(255, 104, 5, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } .z_toastmsg { min-width: 800px; /* Set a default minimum width */ margin-left: -400px; /* Divide value of min-width by 2 */ text-align: center; /* Centered text */ border-radius: 2px; /* Rounded borders */ padding: 16px; /* Padding */ position: fixed; /* Sit on top of the screen */ z-index: 1; /* Add a z-index if needed */ left: 50%; /* Center the snackbar */ bottom: 30px; /* 30px from the bottom */ } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...