-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Luber
-
Jescze jeden problem, podczas lotu i nabierania szybkości przez statek powietrzny, kamera w kokpicie zaczyna się oddalać, w śmigłowcach idzie przeżyć ale w myśliwcach przy max prędkościach wskaźniki stają się niemożliwe do odczytania. Jest to dość irytujące.
- Pokaż poprzednie komentarze 8 więcej
-
@Sone to nie jest tak, że HT zawsze bedzie nadpisywał FOVa... bo zgodnie z tym, co mówisz to nigdy nie działały by Ci celowniki, albo kamera w samolotach, bo one wlasnie zmieniają FOVa w armie.
U mnie HT działa zawsze i robi to co powinien robić w rzeczywistości - pochylam się do przodu, to w grze przemieszcza moją głowe do przodu, dzięki czemu przy lądowaniu śmigłem, można trochę więcej zobaczyć wychylając się do przodu, nigdy nie miałem tak, żeby taki ruch powodował u mnie zmianę FOVa, nie wiem jak Ty masz ustawione, bo faktycznie można to zmienić, nie wiem jak to by się wtedy zachowywało.
changelog z 16 marca.
https://dev.arma3.com/post/spotrep-00064
"Tweaked: Field of View in aircraft is no longer scaled according to their speed" - więc teoretycznie to nie powinno już mieć miejsca.
wg. changeloga to nie powinno już się tak zachowywać.
-
Dlaczego celowniki miałyby nie działać? One są oddzielnymi "viewportami", i działają, ba - nawet reagują na oś FOV sterowaną HT (te które mają płynny zoom) :]
Chyba nie do końca mnie rozumiesz. Oś "zoom" w ARMA zmienia FOV. Mało która maszyna ma więcej osi ruchu głowy niż 3-4. Niestety, ruch przód-tył powoduje tylko zoom, czyli zmianę FOV.
To powiedziawszy, możesz mieć inaczej ustawione osie. W każdym razie wiem co mówię mówiąc, że HT reguluje mi FOV