Skocz do zawartości

Sone

Sztabowiec
  • Liczba zawartości

    3 617
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    105

Ostatnia wygrana Sone w dniu 5 Sierpień

Użytkownicy przyznają Sone punkty reputacji!

Reputacja

923 Wyśmienity

O Sone

  • Tytuł
    PR-owiec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sone

    Squad (& Post Scriptum)

    Ankieta dot. Post Scriptum. Potrwa tydzień. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1s2hXtNCm9-2akrJBfyDKEwJRkcWt_uxEZePxOpaCZStlgA/viewform
  2. Moja perspektywa. Początek wyszedł bardzo zacnie, niemal filmowo. Brawo @canadian!
  3. Sone

    Szkółka latania - DCS: World

    Mowa głównie o systemach uzbrojenia, a zauważ że na tym polu sporo będzie współdzielone
  4. Sone

    Squad (& Post Scriptum)

    https://store.steampowered.com/news/?appids=736220 After countless hours of mass murdering, chopping off limbs and exploding teammates with grenades and other various explosive ordnance, we have reached the point where we are very happy with the state of the new system. Chapter 2 and 3 are looking amazing and we are getting close to announcing them. Stay tuned! ---------------------------------
  5. Sone

    Hell Let Loose

    W ogóle HLL ma jeszcze długą drogę przed sobą. Nie zgadzam się z tym co wielu powtarza, jakoby pierwsza wersja publiczna była znacznie bardziej dopracowana od PS na starcie. Brakowało tu najbardziej podstawowych dla FPS-a elementów, od czułości przy celowaniu, do płynnego strzelania. Wszystko jest niesamowicie toporne, aż ciężko uwierzyć. Dźwięki i symulacja odrzutu - mizerne. Odniosłem wręcz wrażenie, że grę robili artyści graficy tuż po obejrzeniu "Kompanii Braci" i "Szeregowca...", bez pojęcia o mechanice gier. Niemniej jednak czas i feedback pozwolą to wszystko poprawić, warto poczekać.
  6. Sone

    Hell Let Loose

    https://steamcommunity.com/games/686810/announcements/detail/1608266099698690903
  7. Sone

    Cyberpunk 2077

    Tymczasem na GOG...
  8. https://forum.il2sturmovik.com/topic/168-developer-diary/page/6/?tab=comments#comment-790407 "After that, we'll get to repairing, refueling and refitting the aircraft on the ground." "We also started the research on making the aircraft and ships visible from several times farther distances." Czegoś takiego nie spodziewały się nawet najstarsze dinozaury, niemożliwe staje się możliwe 😮
  9. Sone

    Hitman

    Próbowałem już i zgodzę się, NY odstaje od pozostałych lokacji. To jednak nie rzutuje na jakość podstawki, wciąż bardzo polecam.
  10. Dodaj zapasowy slot pilota i maszynę. Miałem szczęście, że AI ładnie wylądował. Myślałem, że to już po samolocie.
  11. Sone

    co 18 Mountain Fighters

    do

    Nie chowaj się na rezerwie, wpisuj na M240 albo asystenta Musi być sensowna liczba ludzi, żeby ta misję w czwartek rozegrać.
  12. do
    Tym razem zapraszam także zainteresowanych działaniami powietrznodesantowymi. Osoby, które uczestniczyły w spotkaniu I./II./III, rozpoczynają szkolenie po zakończeniu części teoretycznej, o godz. 17:00. ----------------------- Temat: - część teoretyczna (g. 16:30 - podstawy mechaniki działania śmigłowców), - część praktyczna: manewry, ćwiczenia doskonalące, - obsługa lin holowniczych i przewożenie ładunków, obsługa lin zjazdowych, - obsługa uzbrojenia (opcjonalnie, w zależności od czasu). Kiedy: - sobota 29.06.2019, godz. 16:30 Gdzie: - kanał TS Alpha, serwer Alpha/Testowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...