Skocz do zawartości

Rutek

VIP
  • Liczba zawartości

    3 164
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    98

Ostatnia wygrana Rutek w dniu 26 Czerwca

Użytkownicy przyznają Rutek punkty reputacji!

Reputacja

970 Wyśmienity

O Rutek

  • Tytuł
    Weteran forum

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska

Ostatnie wizyty

11 704 wyświetleń profilu
  1. Rutek

    ACE pbo file is outdated

    Tak wiem..., dziękuję kapitanie Bardziej chodziło mi o zwrócenie uwagi na ten fakt, bo nie widziałem od nikogo wzmianki o tym jeszcze.
  2. Rutek

    ACE pbo file is outdated

    Po ostatniej aktualizacji ACE, jest ten sam błąd. Czy ktoś jeszcze się z tym spotkał?
  3. Rutek

    Militarne itp.

    https://www.airforcemag.com/air-force-to-test-fighter-drone-against-human-pilot/ https://www.geekweek.pl/news/2020-06-12/amerykanscy-piloci-zmierza-sie-ze-sztuczna-inteligencja-jesli-przegraja-skoncza-kariere/
  4. Rutek

    Szukam Lapka

    Nie mam jakiegos limitu, ale tez nie chce wydawac krocia. Szukam czegos do codziennej zabawy, sprawdzonego, trwalego, latwego w uzyciu z dobrą czułością. Dajmy na to do 700-800pln.
  5. Rutek

    Szukam Lapka

    Nie chce zakladac nowego tematu. Pytanie czy ktos moze polecic jakis tablet graficzny do uzytku codziennego? Rysowanie, zabawa w PS / GIMP. Wolam @Golas
  6. Rutek

    Project Reality

    Grywam i powiem szczerze, że warto. Rozgrywka nadal jest na świetnym poziomie. Gra oczywiście nie dorównuje systemem strzelania do Squada, ale zdecydowanie bije go na głowę klimatem i mnogością stron, broni, pojazdów, czy map. Paczka WW2 jest w użytku codziennym, więc mapy z czasów współczesnych przeplatają się z drugą wojną. Jeżeli ktoś jest zainteresowany wspólnym graniem to pisać na PW
  7. { [_x,selectRandom["STAND","STAND_IA","WATCH","WATCH1","WATCH2"],"FULL",{behaviour _this == "COMBAT"}] call BIS_fnc_ambientAnimCombat; } forEach units this; lub (units this) apply {[_x,selectRandom["STAND","STAND_IA","WATCH","WATCH1","WATCH2"],"FULL",{behaviour _this == "COMBAT"}] call BIS_fnc_ambientAnimCombat;} Pisane z glowy, zobacz czy dziala. Wstaw do initu dowolnej jednostki z grupy. https://community.bistudio.com/wiki/forEach https://community.bistudio.com/wiki/apply https://community.bistudio.com/wiki/units
  8. Rutek

    MC: JTAC | Etap 1 z 2

    do

    @Pba jest ok.
  9. Rutek

    MC: JTAC | Etap 1 z 2

    do

    @Gwiazdek i @Pba nie ma problemu.
  10. CARAT | Szer. | Celowniczy | PKM. + FPS Kolejna Twoja misja z dobrym FPS. Niestety ostatnio większość MM zapomina o graczach słabszych sprzętowo. Poniżej garść sugestii, część z nich została już przedstawiona na DB: Zamysł misji: Celem misji było zabezpieczanie trasy konwoju. Mijało się to z sensem, ponieważ nasza pozycja była zdecydowanie za daleko od drogi, nie byliśmy w stanie w żaden sposób ochronić przejeżdżających ciężarówek. O dziwo pomimo atakujących przeciwników właśnie od strony drogi (co oznacza, że przeciwnik był obecny w okolicach trasy konwoju) konwój dojechał cały. Amunicja: Zwiększyć ilość dostępnej amunicji. Zadanie które polega na obronie wzgórza/bazy wręcz prosi się aby posiadać większe zapasy amunicji, niż to co mieliśmy na sobie. Dać w większej mierze amunicję smugową lub mieszaną. Przeciwnik i tak znał nasze położenie, a posiadanie smugaczy zdecydowanie ułatwi naprowadzanie ognia. Dodatkowo tworzy fajny klimat wymiany ognia. Broń zespołowa: Misje obronne są idealnym polem do użycia broni stacjonarnych typu AGS, KORD, czy nawet moździerz. Odległości na których dzisiaj walczyliśmy zdecydowanie uzasadniają posiadanie i użycie tego typu sprzętu. Przeciwnik: Nie otwierałem misji, ale przypuszczam, że użyłeś DACa. Moim zdaniem wybrałeś dobre miejsce aby móc postawić strefy spawnu u podnóża góry na której się znajdowaliśmy. Walka mogłaby być o wiele bardziej satysfakcjonująca gdyby przeciwnik praktycznie wchodził na nasze pozycje. Strzelanie na 400-500m bez optyki w niektórych momentach bardziej irytowało, niż sprawiało przyjemność. Zwłaszcza, że w moim przypadku trzeba było wystrzelić nawet połowę taśmy aby ubić jednego AI. Gdzie przeciwnik pojedynczymi strzałami potrafił nas celnie trafiać. Mapa: Zakryć mapę zwłaszcza kiedy nie gramy na mapie przeznaczonej dla danej oprawy misji. Walczyliśmy w Degestanie będąc na wyspie. Hinty: Hinty potrafiły wprowadzić w błąd. Zwłaszcza na końcu, gdzie jeden mówił o wycofaniu się na BMP i zakończeniu misji po dojechaniu do bazy, a zaraz za nim drugi o zakończeniu misji. Prawdopodobnie w misji był wyzwalacz, który aktywował się za każdym pojazdem, ponieważ dostawaliśmy kilka razy informację o tym, że konwój dojechał do bazy. Jak już wyświetlać taką informację to wystarczy jeden raz. Przemyśleć ogólne użycie hintów w misji. Nie wiem jak inni gracze, ale ja osobiście cenię sobie minimalizację HUDa w grze, jak najmniej na ekranie aby móc wczuć się w grę. Jest to też jeden z powodów dla którego zabrania się z korzystania z czatu podczas gry. Informacje, które na dzisiejszej misji się pojawiały były przeznaczone dla dowódcy operacji, a nie zwykłego soldata. Konkluzja taka, aby wyświetlać hinty ludziom, którym są te informacje niezbędne. Dzięki @Stahu za misję!
  11. Rutek

    CO 22 Tropical Sunrise

    do

    @Vaniok Czemu każdy fireteam posiada M3 MAAWS zamist AT4?
  12. Hej @Vaniok nie potrzebujesz wymuszać animacji dla lornetki. Wystarczy, że wybierzesz lornetkę z ekwipunku za pomocą selectWeapon. this selectWeapon "rhs_pdu4"; Daj znać czy to rozwiązuje problem.
  13. Brak uwag, misja od strony technicznej wzorowo. FPS bardzo dobry. Może faktycznie ciekawym pomysłem byłoby wrzucić kilka VBIED. Dzięki za misję
  14. Rutek

    [ZGM] CO 23 Operacja Perła

    do

    @Peridot BTR-3?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...