Skocz do zawartości

canadian

Szeregowy
  • Liczba zawartości

    1 706
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    87

Ostatnia wygrana canadian w dniu 14 Stycznia

Użytkownicy przyznają canadian punkty reputacji!

Reputacja

679 Wyśmienity

2 obserwujących

O canadian

  • Tytuł
    Sorry

Dane kontaktowe

  • Skype
    antoni.bartczak
  • Strona WWW
    https://www.twitch.tv/canadian_1

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Militaria ,muzyka (głównie gitara elektryczna), gry komputerowe
  • Imię
    Antoni

Ostatnie wizyty

36 242 wyświetleń profilu
  1. Nie mogę edytować posta, więc tutaj mały update: Testowałem właśnie skrypt przy dwóch klientach obecnych na serwerze i wygląda na to, że nie ma już żadnych problemów z: Duplikacją przedmiotów Podnoszeniem przedmiotów z martwych graczy / AI Wymianą oporządzenia między graczem a martwą jednostką Zabieram się za zmianę sposobu instalacji skryptu oraz definiowania case-ów - aktualnie jest to mało intuicyjne. PS. W sumie nikt nie wspominał na forum o tym - do serwera można podpiąć 2 użytkowników tego samego konta Steam.
  2. Instrukcja w języku 🧅 w ramach prośby @Pba:
  3. canadian

    ARMA 3!

    Można zrobić prosty mod nadpisujący config danego przedmiotu: https://ace3mod.com/wiki/framework/hearing-framework.html class CfgWeapons { class MyHelmet { ace_hearing_protection = 0.80; // Protection against deafening (0 to 1, higher means more protection) ace_hearing_lowerVolume = 0.60; // Muffling of the sound (0 to 1, higher means more muffling) }; }; Albo jeszcze prostsze (można zrobić z poziomu misji) - dać jakiś warunek / event handler typu: if (classname == "słuchawki") then {addAceEarplugs};
  4. Hej wszystkim, Ostatnio ubolewałem nad tym, że ACE Arsenal nie ma wbudowanej randomizacji, więc stworzyłem do tego skrypt -> Link. Chciałem stworzyć coś na wzór EqKreatora, który nie wymaga robienia loadoutów w osobnej misji i ma kilka dodatkowych funkcji. Skrypt był testowany na dedyku (i u mnie działa™), ale tylko z jedną osobą na serwerze, więc jeszcze trochę testów przede mną. Jeśli ktoś mnie wyręczy lub uprzedzi, to będę bardzo wdzięczny. Takie najważniejsze funkcje: 1. Skrypt pozwala na randomizacje poniższych elementów. Randomizacje wszyst
  5. canadian

    MC: JTAC | Etap 2 z 2

    do

    @Pba niestety muszę odwołać szkolenie.
  6. do
    Szkolenie odwołane.
  7. canadian

    co 24 Rebel Radio

    do

    @Maras sądzę, że otrzymana od Ciebie odpowiedź na KZS: sugeruje akcje z Waszej strony, nie z mojej. Nie mierz innych swoją miarą - osobiście mi frekwencja wisi i powiewa, bo ja tutaj tylko sprzątam . Taka sytuacja się już nie powtórzy, zapewniam.
  8. canadian

    co 24 Rebel Radio

    do

    @Alienzo dalej nie rozumiem jaki był problem przenieść na inny termin. Szczególnie, że napisałem o tym 15 kwietnia, więc czasu do zastanawiania się było dosyć dużo. Poinformowałem, że nie będę zmieniał liczby slotów (też 15 kwietnia). Ale zapomniałem, że tradycyjnie musiałeś użyć
  9. canadian

    co 24 Rebel Radio

    do

    @Chidori jeśli ktoś inny chciałby wystawić swoją misję w tym czasie - nie ma problemu, mogę przełożyć. Sztab otrzymał ode mnie także informację, że jeśli chcą, to mogą osobiście zmienić termin.
  10. canadian

    co 24 Rebel Radio

    do

    @STALKER14 ze względu na charakter misji będzie ciężko. Mogę dorzucić maks. 2 sloty jeśli jest potrzeba.
  11. Możesz też spróbować wrzucić poniższe do init.sqf waitUntil {time >0}; jednostka unlinkItem "ItemRadio";
  12. Misja spoko. Mógłbym się trochę przyczepić do eq JTAC-a, bo nie miałem kolorowych dymów ręcznych. Ew. wrzucić jeszcze Laser Designator / SOFLAM (przydatne nawet w misjach zwiadowczych). Na marginesie - wydaje mi się, że przydałby się zestaw RTO + PLTSGT (lub jedno z tych). Mieliśmy dzisiaj jednostkę kombinowaną i przepływ informacji się przez to mocno wydłużał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...