Skocz do zawartości

canadian

Szeregowy
  • Liczba zawartości

    1 260
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    64

Ostatnia wygrana canadian w dniu 12 Wrzesień

Użytkownicy przyznają canadian punkty reputacji!

Reputacja

481 Wyśmienity

O canadian

  • Tytuł
    Sorry

Dane kontaktowe

  • Skype
    antoni.bartczak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Militaria ,muzyka (głównie gitara elektryczna), gry komputerowe
  • Imię
    Antoni

Ostatnie wizyty

21 164 wyświetleń profilu
  1. canadian

    [WW2] co 25 Swan Song

    do

    @Houdini generalne tu jest ten plus (choć dla niektórych minus), że nie posiadamy radia na poziomie plutonu, więc większość załatwia Messenger (posłanieć/goniec). Bardzo dobrze sobie wyznaczyć taką osobę na poziomie drużyny (najlepiej jakiś Rifleman), żeby potem zadań nie mieszać.
  2. Żebym nie był gołosłowny: odpowiednio 6:00, 8:00 i 10:00. Wszystko na domyślnych brightness i gamma i bez mieszania w posteffectach. EDIT: Akurat w zależności od nadanych efektów może to robić diametralną różnicę.
  3. Jestem prawie pewien, że masz podkręconą gammę lub ustawione posteffecty. Za takie manewry niestety nie odpowiadam. Nie mam możliwości na automatyzację testów misji, więc używam podstawowych ustawień. Oczywiście mogę być w błędzie, ale patrząc na różne galerie screenów, mogę stwierdzić, że jednak te ustawienia odbiegają od domyślnych.
  4. @Zus generalnie jednym z Waszych zadań było Ktoś powiedział/napisał na db, że widoczność była na 10m. Do tego odnośnik na dole: 1) Przypadek A. Odległość gracza od #1 celu - 50m; do ostatniego celu 150m. Lekki podmuch wiatru. Do 50 metrów potrafimy rozróżnić typ broni (zachodni/M4), do ~100 kamuflaż. 2) Przypadek B. Odległość gracza od #1 celu - 65m; do ostatniego celu 165m. Silny podmuch wiatru. Na 65m możemy nadal wnioskować jaki typ broni oraz ekwipunek posiada delikwent. Jak dla mnie (jednak to opinia) nie było tak tragicznie. Burzy nie zmienię/usunę, bo jest integralną częścią misji. I taki tip dla Was z mojej strony - pamiętajcie, że wczoraj używaliście amunicji 5,56. Gorzej będzie gdy wejdziecie w posiadanie BTR-a i pocisków HE.
  5. canadian

    [WW2] co 25 Swan Song

    do
    Grudzień 1944 roku, Ardeny, okolice miasta Bastogne Głównym celem niemieckiej ofensywy okazał się port w Antwerpii, ten sam który w oczach alianckiego sztabu widniał jako jeden z nielicznych sukcesów operacji Market Garden. Aby tam dotrzeć, Szkopy wpierw musiałyby przedrzeć się przez gęsto zalesione tereny Belgii, aktualnie umocnione przez 101 Dywizję Powietrznodesantową, by później odzyskać dawne szlaki zaopatrzeniowe. Małe miasteczko Bastogne stało się strategicznym punktem łączącym 7 głównych dróg po tej stronie Arden, na tyle ważnym, że niemieckie siły próbują je zdobyć bez względu na poniesione straty. Generał Hasso von Manteuffel rzucił w kierunku amerykańskich pozycji obronnych 2 dywizje pancerne wspierane przez Volksgrenadierów. Jedyną nadzieją na przerwanie tej ofensywy jest odsiecz w postaci 3 Armii Generała Pattona. Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  6. Generalnie AI jest dosyć upośledzone poprzez ustawienie DAC-a i podejrzewam, że za dużo już nie zdziałam. Nie robiłem jakiś specjalnych zmian ze względu na poprzednie rozegrania, które zazwyczaj nie dawały mi takich informacji zwrotnych.
  7. canadian

    CODENAME: Follow The Rabbit

    do

    Nie wiem co ma do tego moje działanie w grupie, ale nie pamiętam, żeby ktokolwiek nauczył się dowodzenia bez faktycznej praktyki. No ale zmuszać nikogo nie będę, jedynie mogę wspomóc dobrą radą.
  8. canadian

    CODENAME: Follow The Rabbit

    do

    Ja to tylko tak zostawię - i tak ktoś będzie musiał dowodzić @Lix. Nie zachowujcie się jakby dowodzenie w Armie było jakąś nieziemską odpowiedzialnością.
  9. do
    _ Rok 1994. _ Drużyna brytyjskiego Special Air Service wyrusza na pustynię Dasht-e Kavīr, aby schwytać przywódców irańskich bojówkarzy - braci Rahim. Jeśli ich zeznania potwierdzą przypuszczenia agentów MI6, to znów wrócimy na trop Kirillova. Upraszam (rozkazuje) najpierw zapełniać sloty nieopcjonalne (nie oznaczone na zielono). .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  10. canadian

    Przydatne Komendy

    Można, tylko sprzęt dodajesz skryptowo.
  11. Fakt, misja lepiej by wyszła jako RO niż COOP (sam się kiedyś na tym przejechałem). Nawet skrócenie ogólnego briefingu i przeznaczenie zasobów czasowych na stworzenie briefingów personalnych mogłoby tutaj zadziałać na korzyść. Generalnie RO jest bardzo swobodną rozgrywką i można tam wepchnąć masę rzeczy. Niestety często potrafi to przerosnąć MM-a ze względu na brak odgórnych założeń, które występują w normalnych scenariuszach. Może uda mi się wypuścić w najbliższym czasie projekt bazujący na The Walking Dead, który porzucałem min. 10 razy :s
  12. Może kogoś zainspiruje do zrobienia misji:

     

  13. Poniższe informacje mają na celu ułatwienie robienia misji jednostkami specjalnymi z okresu 2WŚ. Artykuł zawiera podstawowe informacje potrzebne do wykonania scenariusza. Informacje są częściowo wybrakowane ze względu na charakter jednostek oraz ograniczony dostęp do źródeł. Artykuł będzie powoli rozwijany. 1st Special Service Force Lata aktywności: 1942-1944 Kraj: USA + Canada Rejon działań: Włochy, Aleuty, Francja Naszywka 1) Struktura Pluton ( 30 ) Platoon Headquarters ( 2 ) Mortar Team ( 4 ) 2 * Section ( 9 - 12 ) Platoon Headquarters 1st Lt Commanding Officer [1Lt] Platoon Sergeant 2iC [Sgt] Mortar Team Mortar gunner [?] Mortar assistant [?] 2 * Mortar ammunition carrier [?] Section Section leader [SSgt/Sgt] - Thompson SMG + M1911A1 3 * Demolition Expert [Sgt] - M1 Rifle + M1911A1 Radioman [Tech 4] - M1 Rifle + M1911A1 First aid man [Tech 4] - M1 Rifle + M1911A1 Navigator [Tech 4] - M1 Rifle + M1911A1 2 * Mechanic [Tech 4] - M1 Rifle + M1911A1 2 * Rifle grenadier [PFC] - M1 Rifle + M1911A1 Light machine gunner [PFC] - M41 Johnson LMG / M1918A2 BAR+ M1911A1 Uwagi do struktury: Rozmiary sekcji wahały się miedzy 9-12. Niektóre plutony, ze względu na straty, budowały sekcje 15-osobowe. W Europie niektórzy Section leaderzy oraz LMG gunnerzy nosili lekki M1A1 carbine. Plutony od czasu do czasu otrzymywały broń taką jak: M1919A4 LMG, M1 Bazooka 2) Ekwipunek Uzbrojenie: M1 / M1A1 Thompson M1 Garand M1A1 Carbine M41 Johnson M1918A2 BAR M1919A4 M1911A1 M2 60mm mortar M1 Bazooka M2 Flamethrower Umundurowanie: Arctic Field Jacket / M1941 Field Jacket M1943 Field Coat Oporządzenie: M1923 cartridge belt ( 10 x .30cal M1) M1936 "musette" field bag M1936 pistol belt M1938 dispatch case M1 steel helmet M6 gasmask bag Five-pocket magazine pouch ( 5 x 20/30 rnd .45 ACP) Mountain rucksack T-5 parachute 3) Specjalność Rodzaj treningu: Narciarstwo wojskowe Skoki spadochronowe Walka w górach Desantowanie z łodzi oraz pontonów Ładunki wybuchowe Pojazdy gąsienicowe 4) Zdjęcia i rysunki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...