Skocz do zawartości

Rutek

VIP
  • Liczba zawartości

    3 120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    91

Ostatnia wygrana Rutek w dniu 20 Stycznia

Użytkownicy przyznają Rutek punkty reputacji!

Reputacja

946 Wyśmienity

O Rutek

  • Tytuł
    Weteran forum

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska

Ostatnie wizyty

10 700 wyświetleń profilu
  1. Brak uwag, misja od strony technicznej wzorowo. FPS bardzo dobry. Może faktycznie ciekawym pomysłem byłoby wrzucić kilka VBIED. Dzięki za misję
  2. Rutek

    [ZGM] CO 23 Operacja Perła

    do

    @Peridot BTR-3?
  3. Bardzo fajna misja, mega klimatyczna. Pomimo chaosu grało mi się przednio. Jedynie do czego bym się przyczepił to FPS (momentami dość niski). Dzięki @canadian!
  4. Data którą widać na załączonym obrazku odnosi się do struktury samej w sobie i kiedy została wprowadzona (restrukturyzacja armii Federacji Rosyjskiej rozpoczęła się w 2008 roku). Zdanie które ja zacytowałem pojawia się także w artykule odnośnie struktury kompanii zmechanizowanej za czasów ZSSR: https://www.battleorder.org/ussr-bmp-1980s Z racji że byliśmy "kombinowanym plutonem" to też taką wersję przyjąłem na misji. Nie zmienia to faktu, że bezsensownym się wydaje aby celowniczy, czy grenadier RPG nie posiadał żadnego pocisku przy sobie, więc uznaję to za małe niedopatrzenie ze strony MM. Poniższe dane pochodzą z 1972 oraz 2012, więc co miałoby się zmienić akurat 1 stycznia 1995? Zważywszy na fakt, że Rosjanie podczas pierwszej wojny w Czeczenii używali taktyk radzieckich, dlatego ponieśli klęskę. Asystent jest raczej używany do przygotowania potrzebnego ładunku do danego typu pocisku. W armie niestety nie mamy pocisków (gruszek) odłączonych od ładunków. https://studfile.net/preview/5866754/page:13/ http://voenservice.ru/boevaya_podgotovka/ognevaya_podgotovka/priemyi-strelbyi-iz-protivotankovogo-granatometa-rpg-7/ http://militaryrussia.ru/blog/topic-437.html (tłumaczenie google) https://dfnc.ru/katalog-vooruzhenij/strelkovoe-vooruzhenie/rpg-7v/ (tłumaczenie google) https://fas.org/man/dod-101/sys/land/row/rpg-7.pdf Na szybko 2 fotki ukazujące, że nie tylko asystent może nosić i ładować pociski. PS Ciekawostka. http://www.modernarmy.ru/article/455/motostrelkovaya-rota-sostav
  5. The Grenadier typically carries 2 rockets, while the assistant carries 3 rockets https://www.battleorder.org/rus-btr-co
  6. St. Szer. | Celowniczy RPG-7V2 | AK-74M nie ma w ogóle amunicji do RPG, tylko asystent miał 3 pociski odłamkowe. Ogólnie misja spoko. Szkoda, że dało się objechać cele, przez co raczej ominęliśmy kilka smaczków. Dobry FPS, więc na +.
  7. Rutek

    CO 36 "I Szturm na Grozny"

    20 Marzec 2020
  8. Rutek

    CO 23 Burza Kwiatów

    do

    @Jaskier czy będzie dostępny jakiś briefing przed misją?
  9. @Stachu https://community.bistudio.com/wiki/removeGoggles removeGoggles _unit;
  10. Tak w skrócie: Czytelniejsze dla graczy ze jest akcja na danym obiekcie + przy tym ładniej wyglada, niż addAction (standard A3). Masz różne stadia akcji podczas których możesz wykonać jakiś skrypt. Możesz ustalić ile czasu gracz musi trzymać przycisk akcji, aby się odpaliła). + pewnie coś jeszcze, czego nie pamietam. Jak dla mnie lepsze do użycia od strony MM.
  11. Rutek

    Powitalnia dla nowych graczy

    Witaj @Mysza, mam nadzieje ze Ci się spodoba u nas.
  12. Ok, to trochę zmienia postać rzeczy. W addAction można wykorzystać parametry takie jak _caller (jednostka, która aktywowała akcję) w tym przypadku wygląda to tak: if (_caller == o1) then { hint "xxx"; } else { if (alive o1) then { hint "yyy"; } else { hint "zzz"; }; }; Jak będziesz miał jakiś problem to wal śmiało. Polecam użyć BIS_fnc_holdActionAdd
  13. Ok rozumiem, ale po smierci o1 ten komunikat wyświetla tylko osobie, która akurat skorzystała z addaction (laptopa) czy wszystkim graczom, ewentualnie jednej grupie graczy?
  14. @Pba, ok czyli rozumiem ze jest laptop z addaction z ktorego moze skorzystac kazdy gracz w tym o1 i w zależności kto z niego skorzysta i czy o1 będzie żył to wyświetlamy rożny hint dla osoby, która korzysta z laptopa czy dla wszystkich graczy?
  15. { if (alive o1) then { if (player == o1) then { hint "xxx"; } else { hint "zzz"; } } else { hint "yyy"; }; } forEach units group player; Ja bym tak spróbował, ale nie testowałem. Edit: @Pba czy tam faktycznie ma być units group player? + W którym miejscu chcesz wywołać ten kod?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...