Skocz do zawartości

Maras

Sztabowiec
  • Liczba zawartości

    3 188
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    151

Ostatnia wygrana Maras w dniu 14 Lipca

Użytkownicy przyznają Maras punkty reputacji!

Reputacja

1 229 Wyśmienity

O Maras

  • Tytuł
    E-MM

Dane kontaktowe

  • Discord
    Mam
  • Skype
    Mam
  • Strona WWW
    Nie mam

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Szczecin
  • Imię
    Hmmm...

Ostatnie wizyty

31 799 wyświetleń profilu
  1. Maras

    Warto przeczytac, warto obejrzec

    Bardzo przystępnie wyjaśniona kwestia "TRUDNOWYKRYWALNOŚCI" myśliwców 4 i 5 generacji. Czyli co to jest ten stealth...
  2. Ja jak robiłem kiedyś więcej misji zawsze trzymałem się prostego i zrozumiałego dla wszystkich schematu: Zarys sytuacyjny (tło wydarzeń) Sytuacja taktyczna (sytuacja na mapie, ruchy wojska, ogólne nastawienie do siebie stron, zamiar dowództwa, wcześniejsze ogólne doświadczenia z przeciwnikiem) Zadanie (opis celu/celów i propozycja realizacji zadań przez MM wraz z kolejnością ) Siły własne (co mamy, jakim uzbrojeniem dysponują żołnierze i pojazdy, ile osób mieści się w danym pojeździe) Przeciwnik (oprócz "przeciwnik uzbrojony w AK" informacja o liczebności, umundurowaniu, zorganizowaniu, informacja o ostatnich meldunkach o przeciwniku, informacje szczegółowe i możliwym jego zachowaniu. Uwagi (logistyka, gdzie znaleźć wyposażenie, komunikacja, kto ma jakie radia, skąd wziąć dodatkowe radia, medyczne, jak skonfigurowany system medyczny, techniczne, np. jak użyć interakcji na jakimś przedmiocie lub informacja o nie opuszczaniu danej strefy działań) O misji (standardowe info o misji) Stosuje też listę zadań zaznaczonych na mapie natomiast największą robotę robi właśnie zakładka Zadanie, gdzie jako MM tłumaczę zamysł misji z mojej perspektywy. Nigdy nie miałem zarzutów o niedomowniena.
  3. Maras

    co 24 Rebel Radio

    do

    Było dużo. Dlatego liczyłem, że po zwróceniu uwagi przez Sztab jako doświadczony MM i organizator tego wydarzenia sam umiejętnie zweryfikujesz termin i ilość slotów bez konieczności naszej ingerencji. Po tej sytuacji nie sądzę, aby administracja w przyszłości dawała pozwolenie na tak małe misje w terminy weekendowe nawet osobom z tytułem MM. Tyle.
  4. Maras

    co 24 Rebel Radio

    do

    Zwalniam slota dowódcy AFG skoro jest takie zainteresowanie.
  5. Maras

    CO 19 Heavy Bird Down

    do

    Do nauki dowodzenia sugeruję slot Team Leader. Na slocie Platoon Sergeant nie nauczysz się dowodzić. Na tym slocie musisz umieć dowodzić i wspierać swoim doświadczeniem dowódcę operacji.
  6. Witaj @Abselon Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacyjnym jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Instrukcje dotyczące instalacji modów oraz konifguracji TeamSpeak 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe. Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 Jeśli w najbliższym, dogodnym dla Ciebie czasie żadne szkolenie nie jest zaplanowane skontaktuj się z Kwatermistrzem! WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry wraz z używanymi przez nas modyfikacjami są aktualne. 2. Możesz bez przeszkód testować działanie gry i modyfikacji na naszym serwerze Alpha, jednak pamiętaj, aby nie prowadzić testów w trakcie trwania rozgrywek oraz szkoleń. 3. Jeśli masz problemy wejdź na kanał "ArmA 3" na naszym TeamSpeaku lub napisz prywatną wiadomość do Kwatermiszrza (Fistach, Semir, Templar). Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka zasad dotycząca prowadzonych rozgrywek na serwerach ACC: 1. Punktualność - celem rozegrania misji zbieramy się na kanale ALPHA o godzinie 20:00. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie. 2. Przygotowanie techniczne - każda osoba stawiająca się na kanale Alpha musi być przygotowana technicznie do rozgrywki - tzn. mieć pewność że wszystko działa prawidłowo, tak aby nie opóźniać startu misji. 3. Przygotowanie mentalne - obowiązuje bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - nie zapisuj się na sloty co do których nie masz pewności że podołasz wyznaczonym Ci zadaniom (np. pilot śmigłowca). Pamiętaj także iż zapisująć się na sloty rezerwowe oraz opcjonalne masz obowiązek stawić się w gotowości do rozegrania misji! 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat i symulację - Wszelkie zachowania łamiące symulację i klimat rozgrywek (nadużywanie mechanik gry, nierealistyczne zachowania lub rozmowy "Out of Character") będa karane. 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
  7. Jeden przycisk do nadawania na radiu i osobny klawisz do zmieniania radii na jakich nadaję. Nigdy nie miałem problemu.
  8. Złapałeś mnie za język @Peter i masz trochę w tym racji. Cel 1 i 2 można traktować jako jeden duży i zgadzam się. że było tam sporo do eliminacji. Natomiast celu 3 i 4 nawet nie widziałeś, więc uwierz mi na słowo lub otwórz misję i zobacz, że tamte były już wyjątkowo proste i małe Na DB poza tym co Ty tu przytoczyłeś powiedziałem też że w tej misji (odwrotnie jak w moich innych) cele zrobiłem od najtrudniejszego do najłatwiejszego. Co do dalszej części to cóż... Testowałem, latałem, strzelałem, namierzałem, niszczyłem. Wszystko działało zanim podjąłem decyzje o dodaniu tego także proszę nie wytykaj mi, że tego nie sprawdziłem Zawsze tak robię, zrobiłem to i tym razem, także raczej nie ma potrzeby mnie tu pouczać Zgadzam się w pełni z postem @canadian i mógłbym napisać dokładnie to samo co on ale z pomocą przychodzi mi kto inny: Fragment z regulaminu: P.S. To tak jakby zapisać się na strzelca RPG nie umiejąc z niego strzelać i mieć potem pretensje do MM za to, że RPG w tej armii nie powinien mieć celownika i to wszystko wina MM. 👏🙂 ____________________________________________________________ Kącik jasnowidza:
  9. Maras

    JO 50 Crimea

    do

    @Roven, @Houdini, @Templar, @Lao, @StoTur, @Ksazes, @Black, @Hubert, @Calc, @Vaniok, @Chidori, @Prajs, @Samowar, @Wyga Zmiana godziny zbiórki na 18:30.
  10. @LoxXo ta czerwona podstawa o której wspominasz miała imitować czerwone płachty jakie wojska koalicji stosowały na swoich pojazdach podczas wojny w Iraku. Były one stosowane ponieważ b. często dochodziło do friendly fire między wojskami koalicji. Działo się tak ponieważ pierwszy raz od ponad 50 lat zachód walczył na wojnie z symetrycznym przeciwnikiem (patrz nie z rebeliantami/partyzantami), który miał własne wojska lądowe z pojazdami opancerzonymi i całą gamą innych pojazdów Wprowadzenie czerwonych płacht miało na celu identyfikację wizualna swój-obcy. Także to nie bug... to feature
  11. W tamtym okresie optyka długa typu M150 RCO albo ACOG nie była tak popularna jak obecnie jeśli chodzi o LKMy typu M249. A dystansy walki to kwestia planu
  12. Dzięki tym, którzy pojawili się dziś. Podejrzewam, że mogło być gorzej z optymalizacją dziś. Te HMMWV miały sporo obiektów dołożonych na sobie i to mogło być obciążające. Jak coś się podobało to piszcie, jak coś było słabe to tym bardziej dajcie znać!
  13. Maras

    [ZGM] CO 32 Wolna Wyspa Altis

    do

    @piotrek
  14. Maras

    Project Reality

    Może warto spróbować jeszcze raz...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...