Skocz do zawartości

Maras

Sztabowiec
  • Liczba zawartości

    2 887
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    141

Ostatnia wygrana Maras w dniu 28 Styczeń

Użytkownicy przyznają Maras punkty reputacji!

Reputacja

1 152 Wyśmienity

O Maras

  • Tytuł
    E-MM

Dane kontaktowe

  • Discord
    Mam
  • Skype
    Mam
  • Strona WWW
    Nie mam

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Szczecin
  • Imię
    Hmmm...

Ostatnie wizyty

25 171 wyświetleń profilu
  1. Opisy, wrażenia, sugestie, fotki i nagrania proszę tutaj. Otwarte na prośbę MM.
  2. Maras

    Squad (& Post Scriptum)

    Czyżby Casablanca?
  3. Maras

    CO 24 Mind the Gap

    do

    Wnosi to ze MM wiernie odtwarza zastosowaną przez siebie w misji jednostkę i jej strukturę organizacyjną. Pierwotną domeną misji w ACC jest odtwarzanie działań i realiów na tyle ile to możliwe. Stąd taka rozpiska. Jeśli w danych wywiadowczych nie ma konkretnych informacji o potencjalnym Roleplayu na tym slocie to dowódca oddziału winem sam adekwatnie rozdysponować ludzi. Pomocne apropps tego mogą się okazać informacje przesłane w moim poprzednim komentarzu.
  4. Maras

    CO 24 Mind the Gap

    do

    @Houdini Ta rozpiska jest zgodna ze strukturą USMC Recon. Więcej możesz dowiedzieć się z naszej wiki ACC.
  5. Maras

    CO 14 The Last Patrol

    do

    @Prajs zwalniam slota. Masz pierwszeństwo.
  6. Maras

    MC: Snajper | Etap 2 z 2

    do

    @Black @Pba @Zuza @Koxxus @Peridot @Semir @Ataren Czy ktoś z was jako ZEUS z baretką mógłby wesprzeć @Duku podczas szkolenia?
  7. Maras

    Militarne itp.

    USMC planuje reorganizację swojego putonu w 2020 roku po przejściu na standard M27 IAR zamast M4 i M16A4. https://www.battleorder.org/us-marine-platoon-2020?fbclid=IwAR3PfKuPDnIngQAW91cbmbgMd1xJosXk1rtfwynqXWsKUBQ5fueR-ZamlSo
  8. Maras

    MC: Snajper | Etap 2 z 2

    do
    II Etap szkolenia MC: Snajper. Zakres: Strzelnica, aspekty techniczne strzału min. 2 uczestników .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  9. 7 lat tu gram i zawsze to samo @Zus miks lokalnej mgły (zamieci) ze skryptu ALIASa + zmodyfikowany system medyczny nieco nam dołożył, co nie znaczy że taka misja uczy trzymania się osłon i kombinowania Tak jak ktoś wspominał na DB, dodałbym więcej assetów medycznych i może więcej dymów i powinno być cacy. Ew. zrezygnuj z mgły i dodaj efekt "zamarzania" i wtedy powinen już być niezły balans. Jeszcze inna opcja to jakaś optyka w tej pogodzie żeby mimo wszystko mieć lepszy przegląd pola. A no i @Paradise fajnie że spokojnie (bezpiecznie) podszedłeś do misji i nie trzeba było biegać na pałę
  10. https://forums.bohemia.net/forums/topic/194070-opex/?do=findComment&comment=3393703 Warto się przyglądać. Jeśli to będzie działać podobnie jak MSO lub Dominacja z Army 2 to mamy czyste pole do treningu między misjami
  11. Maras

    [IFA3] JO 36 Operacja "Reclaim"

    W razie problemów z pluginem TFAR na TS Instalka do pluginu TFAR Instalować przy wyłączonym TS3 task_force_radio.ts3_plugin Po załączeniu pluginu TFAR pamiętać o wyłączeniu pluginu ACRE! TFAR crashuje przy otwartych dwóch serwerach TS3
  12. Maras

    [IFA3] JO 36 Operacja "Reclaim"

    I. SYTUACJA Przed główną inwazją na Szkocję, Walię i Kornwalię nasze siły muszą zająć wyspy na kanale pomiędzy Brytanią, a Irlandią. Do tego zadania oddelegowane zostały siły powietrznodesantowe, jednak z racji na fatalną pogodę i ciężki teren została podjęta decyzja o desancie morskim. A. Siły Przeciwnika Na całej wyspie operuje kompania sił lokalnej milicji, wsparta przez szczątkowe struktury armijne oraz ochotników z brygad międzynarodowych. Wyposażeni są oni w przestarzały sprzęt i nie reprezentują wysokiej wartości bojowej, dodatkowo ciężko mówić o jakiejkolwiek kompetencji dowódczej po stronie przeciwnika. Kompania składa się z czterech plutonów, dwa z nich aktualnie przebywają na północy odpowiednio w okolicy lotniska i miasta, tymi siłami zajmą się siostrzane plutony Waszej kompanii. Na trasie waszego przemarszu do punktu Cider możecie jednak napotkać maruderów, albo siły milicyjne, uważajcie. W razie kontaktu niedoświadczony przeciwnik najprawdopodobniej wpadnie w panikę zrywając kontakt. Dodatkowo wywiadowi udało się ustalić, że na wyspie rozmieszczona została bateria samobieżnej obrony plot wsparta dwoma czołgami średnimi. Jest to bez wątpienia największe zagrożenie jakie możecie spotkać zwłaszcza iż załogi je obsługujące to zawodowcy. Bateria obrony PLOT znajduje się na północnej stronie wyspy, niestety nie wiemy gdzie są czołgi. Zapewne do ich ochrony oddelegowane zostały zawodowe siły z brygad międzynarodowych – uważajcie na nich zapewne będą pełnić rolę sił QRF. B. Siły Własne Jesteście pierwszym rzutem naszych sił.Wasza kompania wyląduje na trzech plażach. Pierwszy pluton zaatakuje miasto, drugi odetnie miasto od posiłków, a trzeci zabezpieczy lotnisko. Po około pięciu godzinach od rozpoczęcie walk w przypadku pomyślnego opanowanie lotniska na wyspie znajdą się siły drugiego rzutu. Każdy z plutonów działa jednak w separacji od siebie i w znacznym oddaleniu. Do dypozycji dowódców plutonów zostaje oddane wsparcie artyleryjskie w postaci niszczyciela HMS Rightous One. Niebo nad Wami zabezpieczają również nasze samoloty. III. MISJA Zadania główne: 1. Pierwszym zadaniem stojącymi przed Wami będzie wylądowanie na plaży. Wedle informacji wywiadu plaże zostały pobieżnie zaminowane, dlatego też miejsce waszego lądowanie zostanie ostrzelane przez towarzyszący wam okręt w celu zniszczenia ewentualnych min. Sama plaża nie powinna być obsadzona, przeciwnik nie dysponuje potencjałem zdolnym do obsadzenia plaż. Możecie jednak spotkać wysuniętych obserwatorów. Plaże należy opuścić najszybciej jak to możliwe. 2. Waszym drugim zadaniem będzie udanie się na punkt Cider. To wąskie lądowe połączenie pomiędzy główną wyspą Sark, a mniejszą południową. Waszym celem będzie jego obsadzenie, jednak nie musicie przebywać tylko w pobliżu punktu Cider. Miejsce w którym zatrzymacie przeciwnika to Wasza decyzja. Sam punkt Cider przed Waszym przybyciem zostanie ostrzelany przez nasze niszczyciele z wielkokalibrowych armat w celu wyeliminowania załogi go obsadzającej. Na tym etapie operacji podczas obrony dostępne będzie bezpośrednie wsparcie artyleryjskie z pokładu HMS Rightous One w postaci dwóch salw artyleryjskich. Zadania dodatkowe: 3. W przypadku niskich strat dowódzctwo zaleca udanie się dalej na południe w kierunku lokalnego sztabu syndykalistów. Znajduje się ono w starym średniowiecznym zamku który do czasu rewolucji pełnił rolę siedziby rodowej lokalnego rodu arystokratycznego. Jeżeli uda Wam się zająć sztab będzie to pełen sukces z racji na brak zaangażowania sił drugiego rzutu. Decyzja o realizacji tego zadania pozostaje jednak w gestii dowódcy. IV. LOGISTYKA A. Zabezpieczenie materiałowe Oddział ma stany amuncji wystarczające na kilka godzin intesywnych walk. B. Zabezpieczenie medyczne Siłami własnymi oddziału.' V. DOWODZENIE A. Dowodzenie Dowodzi dowódca plutonu King, w wypadku niedyspozycyjności dowódcy, jego role przejmuję zastępca. W razie i jego niedyspozcyjności dowódctwo przejmują kolejno dowódcy Apple, Brother, Charllie VI. UWAGI A. Kontakt z HMS Rightous One odbywa się poprzez radiooperator w drużynie King (kanał 50). VII. MAPA
  13. Do misji: - Brakowało granatów dymnych w EQ - Brakowało co poniektórym radia 343 (które miało być) - Zbytnia częstotliwość "wydarzeń" tworzyła zamęt i tu się zgadzam ze słowami @canadian i @Lt_Mic: - Złe dogadanie się między MM a ZEUSem - Z mojej strony niskie FPSy przez 70% rozrywki. Z perspektywy dowódcy operacji wyglądało to mniej więcej tak: Dalej już @Lt_Mic opisał. Słyszałem głosy że to właśnie takie misje powinniśmy grać żeby wiedzieć co robimy nie tak. Moja odpowiedź: Raz na jakiś czas taka misja jest ok, ale na pewno nie non stop. Przy takim pogmatwaniu i tylu eventach nie jestem w stanie czegokolwiek Was (dowódców) nauczyć i zwracać SZCZEGÓLNĄ uwagę na to co robicie, by móc Was poprawić na DB. A chyba o to nam chodzi? Żeby się doskonalić co nie? ------------------------------------------------ Wielokrotnie dowodziłem już większymi misjami gdzie było ciężko, bo walka była zajadła i byli ranni ale jakoś dawałem radę wspólnym siłami. Niestety w tej misji oprócz walki i rannych byłem notorycznie obciążony przez pilnowanie nowych dowódców, MEDEVAC, rolplay ZEUSa, pilnowanie wyskakujących zadań/podpowiedzi i zbyt częste wydarzenia (bo scenariusz tak zakładał). Taki natłok NIGDY nie powoduje że dowodzenie całością jest przyjemne, a misja sprawia radość z gry. Tyle ode mnie.
  14. Witaj @Galus ! Następnym krokiem jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Informacje dotyczące serwera oraz komunikacji przez program TEAMSPEAK 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Tutaj znajdziesz modyfikacje (serwer główny), które musisz pobrać i sprawdzić na serwerze przed szkoleniem podstawowym. Sposób pobrania opisany jest w poradniku poborowego Modyfikacje Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 W przypadku braku terminów skontaktuje się z kwatermistrzem lub administratorami (sztabowcami) w tej sprawie. WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry oraz addony są kompatybilne z wersjami znajdującymi się na naszym serwerze. 2. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję gry z addonami wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj, aby nie testować swego przygotowania w trakcie innych szkoleń i misji przed o po godzinie 20:00, kiedy prowadzimy rozgrywki. 3. Jeśli masz problemy wejdź na TS-a lub pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) ew. pisz do mnie PM-a. 4. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum.  Pigułka Zasad Dotycząca Prowadzonych Rozgrywek po 20:00 na serwerach ACC: 1. Kanał Alpha jest zamykany o godzinie 20:00, prawo spóźnienia się (10 min) mają Donator, Opiekun, ViP, Weteran, Sztabowiec. 2. Musisz być przygotowany techniczne - nie wchodzisz na kanał Alpha, gdy coś jeszcze ściągasz, coś ci nie działa, nie wpływasz w ten sposób na opóźnienie rozgrywki. 3. Przygotowanie mentalne - bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - szanuj pierwszeństwo tytułów i MC, w razie wątpliwości pytaj dowódcy misji na PW forum/TS, lub jeżeli takowy się nie zapisał - Opiekuna, Sztabowca. Gdy wiesz, że nie możesz się stawić a byłeś zapisany - WYPISZ SIĘ lub w skrajnej sytuacji poinformuj administrację o tym fakcie. 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat - poza rozgrywkami RO, gdzie obowiązuje 100% klimatu, podczas randomowych obowiązuje jego minimalna wartość (wypowiadanie na temat danych czasów i odnosząc się do obecnych wydarzeń jakie panują na danej misji, przesadne podchodzenie do klimatu również będzie karane) 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...