AD.1 2xALT i rozglądasz się tylko myszką
AD.2 To wina AI, granie z AI jest słabe. Załoga to jeden 3 komórkowy organizm. Jak jeden jest AIkiem to nie będzie banglać jak powinno.
AD.3 Patrz punkt 1 i 2.
AD.4. Używałem head trackingu, używam VR, nie potrzebne było nigdy do Army.
Wizjery pokazują dokładnie tyle ile mają pokazywać. W rzeczywistości wystarcza (choć mogłoby być lepiej), tu również. Dowódca jest tam bardzo potrzebny, bo w przeciwieństwie do działonowego którego kamera działa jak blinda u konia, ma dużo lepszy pogląd na sytuacje i otoczenie.
Co ciekawe na tej samej zasadzie działa większość pojazdów mniej więcej do lat 90-00'. Także to nie słabość ze strony PSZ-u a zaleta zbliżająca w porównaniu do innych maszyn w A3, dużo bardziej w stronę realizmu.
Dodałem coś do wiki odnośnie typów misji lotniczych. W ramach kontrowersji odnośnie misji Armored Fist. Rozbuduje to później na Polskie i ludzkie, póki co w formie pliku word
do