-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Luber
-
Jescze jeden problem, podczas lotu i nabierania szybkości przez statek powietrzny, kamera w kokpicie zaczyna się oddalać, w śmigłowcach idzie przeżyć ale w myśliwcach przy max prędkościach wskaźniki stają się niemożliwe do odczytania. Jest to dość irytujące.
- Pokaż poprzednie komentarze 5 więcej
-
@Sone nie wydaje mi się, żeby head tracking miał na to jakikolwiek wpływ. Ja też mam zawsze head tracking i mam taki efekt jak powyżej. Zobacz jego prędkość ponad 900km/h(to jest F16 na dopalaczu), kiedy ostatnio na treningu/misji zdażyło Ci się przekroczyć 500km/h?
Przekroczenie 700km/h na misjach pewnie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki w moim wypadku.
Jak polecisz na lotnisko i Cie pilnie wzywają to w najgorszym wypadku będziesz 20km od piechoty... lecąc 500km/h jesteś tam w dwie i pół minuty. Nasza procedure CAS(pięciolinia) jeśli masz bardzo sprawnego i obytego pilota i tak samo JTACa, to podejrzewam, że zajmie Ci minimum minute...do tego pół minuty na prawidłowe podejście.
Po prostu w naszych warunkach w tej chwili nie latamy tak szybko(bo nie ma po co i nie ma gdzie), a dopiero wtedy jest tak duża różnica.
-
u mnie widok maksymalnie oddalony jest już przy prędkości 300km/h.
Jeszcze tego nie sprawdzałem ale znalazłem wyjaśnienie w poniższym linku
https://forums.bistudio.com/forums/topic/179932-disabling-a3-camera-zoom-out-on-high-speeds-in-cars/
-
@Coren, oczywiście że ma, jeśli oddalenie jest zmianą FOV. TrackIR stale podaje grze wartość osi, nawet jeśli byłaby ona idealnie zerowa. Czy ty używasz headtrackingu na osi FOV w grze?
Kiedy? W niedzielę. Robię to notorycznie (pomijam paliwo w raportach) Czemu nie być tam w półtora?
W każdym razie, mówię tylko że u mnie coś takiego się nigdy nie zdarzyło i upatruję przyczyny w działającym stale HT.
- Pokaż następne komentarze 3 więcej