Skocz do zawartości

Luber

Rekrut
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O Luber

Dane kontaktowe

  • Discord
    Luber#1166

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Toruń
  • Zainteresowania
    Lotnictwo, Śmigłowce
  • Imię
    Rafał

Działalność

  • Użytkownik youtube
    https://www.youtube.com/channel/UCycsrv6OEnVtHWPeuFQkU-A?view_as=subscriber

Ostatnie wizyty

3 162 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Luber

  1. Jescze jeden problem,  podczas lotu i nabierania szybkości przez statek powietrzny, kamera w kokpicie zaczyna się oddalać, w śmigłowcach idzie przeżyć ale w myśliwcach przy max prędkościach wskaźniki stają się niemożliwe do odczytania. Jest to dość irytujące. 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. Coren

      Coren

      @Sone nie wydaje mi się, żeby head tracking miał na to jakikolwiek wpływ. Ja też mam zawsze head tracking i mam taki efekt jak powyżej. Zobacz jego prędkość ponad 900km/h(to jest F16 na dopalaczu), kiedy ostatnio na treningu/misji zdażyło Ci się przekroczyć 500km/h?

       

      Przekroczenie 700km/h na misjach pewnie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki w moim wypadku.

       

      Jak polecisz na lotnisko i Cie pilnie wzywają to w najgorszym wypadku będziesz 20km od piechoty... lecąc 500km/h jesteś tam w dwie i pół minuty. Nasza procedure CAS(pięciolinia) jeśli masz bardzo sprawnego i obytego pilota i tak samo JTACa, to podejrzewam, że zajmie Ci minimum minute...do tego pół minuty na prawidłowe podejście.

       

      Po prostu w naszych warunkach w tej chwili nie latamy tak szybko(bo nie ma po co i nie ma gdzie), a dopiero wtedy jest tak duża różnica.

       

       

    3. Luber

      Luber

      u mnie widok maksymalnie oddalony jest już przy prędkości 300km/h.

      Jeszcze tego nie sprawdzałem ale znalazłem wyjaśnienie w poniższym linku

      https://forums.bistudio.com/forums/topic/179932-disabling-a3-camera-zoom-out-on-high-speeds-in-cars/

    4. Sone

      Sone

      @Coren, oczywiście że ma, jeśli oddalenie jest zmianą FOV. TrackIR stale podaje grze wartość osi, nawet jeśli byłaby ona idealnie zerowa. Czy ty używasz headtrackingu na osi FOV w grze?

      Kiedy? W niedzielę. Robię to notorycznie (pomijam paliwo w raportach) :P  Czemu nie być tam w półtora?

       

      W każdym razie, mówię tylko że u mnie coś takiego się nigdy nie zdarzyło i upatruję przyczyny w działającym stale HT.

    5. Pokaż następne komentarze  3 więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...