Skocz do zawartości

Ranking

  1. Calc

    Calc

    Sztabowiec


    • Punkty

      122

    • Liczba zawartości

      1 334


  2. Patriotic

    Patriotic

    Sztabowiec


    • Punkty

      111

    • Liczba zawartości

      1 395


  3. canadian

    canadian

    Mission Maker


    • Punkty

      102

    • Liczba zawartości

      1 929


  4. Maximus

    Maximus

    Sztabowiec


    • Punkty

      97

    • Liczba zawartości

      637


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2023.03.29 w Odpowiedzi

  1. Wesołych i spokojnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku, co by to FPSy nie spadały, sloty się zapełniały i schody nie pochłaniały, wszystkim członkom społeczności Arma Coop Corps oraz zaprzyjaźnionym społecznościom życzy Sztab ACC
    17 punktów
  2. @herez Permanentny ban na rozgrywki i discorda ACC Wspólną decyzją Administracji ACC, biorąc pod uwagę skargi graczy, herez zostaje pozbawiony praw członkowskich ACC oraz tym samym zostaje wykluczony ze społeczności. Decyzja jest rezultatem wszczynania kłótni w ramach społeczności, stosowania obelżywych zwrotów w strone innych graczy, ignorowania rozkazów przełożonych w czasie operacji oraz szeroko pojętego trollingu. Mimo otrzymanej szansy gracz nie potrafi wyciągnąć stosownych wniosków i dopuszcza się recydywy.
    6 punktów
  3. @Znicz, @Vesto Ostrzeżenie.Nadużycie zaufania Sztabu do osoby posiadającej tytuł Mission Makera. Omijanie procedury sprawdzania misji poprzez rozpisanie przez innego MM. (co nie jest złamaniem zapisów regulaminu, ale okolicznością negatywną przy rozpatrywaniu sprawy) Nie zastosowanie się do regulaminowych czasów testowania misji: - brak testów na serwerze testowym na 48h przed rozpoczęciem rozgrywki, - brak testów finalnego pliku misji na serwerze Alpha, Dalsze łamanie zapisów regulaminu może zakończyć się rewizją tytułu MM i obowiązkową moderacją każdej misji przed otrzymaniem terminu.
    4 punkty
  4. Głównym celem niemieckiej ofensywy okazał się port w Antwerpii, ten sam który w oczach alianckiego sztabu widniał jako jeden z nielicznych sukcesów operacji Market Garden. Aby tam dotrzeć, Szkopy wpierw musiałyby przedrzeć się przez gęsto zalesione tereny Belgii, aktualnie umocnione przez 101 Dywizję Powietrznodesantową, by później odzyskać dawne szlaki zaopatrzeniowe. Małe miasteczko Bastogne stało się strategicznym punktem łączącym 7 głównych dróg po tej stronie Arden, na tyle ważnym, że niemieckie siły próbują je zdobyć bez względu na poniesione straty. Generał Hasso von Manteuffel rzucił w kierunku amerykańskich pozycji obronnych 2 dywizje pancerne wspierane przez Volksgrenadierów. Jedyną nadzieją na przerwanie tej ofensywy jest odsiecz w postaci 3 Armii Generała Pattona. Nasza kompania została podzielona na 2 części. Połowa trafiła do Bastogne, a Ci o mniejszym szczęściu do okopów na pierwszej linii. Pierwszy dzień minął dosyć szybko. Natknął się na nas zwiad szkopów. Byli na tyle nieuważni, że jeden z nich nadepnął na śpiącego Kaprala McKinsey. Dobrze, że skończyło się tylko na złamanym nosie. Mapa, którą Niemiec miał przy sobie dała nam do zrozumienia, że miasto znajdujące się na zachód służy za jedyny punkt obrony przeciwlotniczej. 3 stanowiska FLAKów oraz około 2-3 plutonów w postaci obrony tych stanowisk. Problem pojawił się drugiego dnia. Jeden z jeńców uciekł, a 3 godziny później zostaliśmy zaatakowani. Straty wynoszą około 30% stanu początkowego, zostało nas 22. Innymi słowy - jesteśmy w głębokiej du**e. Około godziny 23 nawiązaliśmy łączność ze sztabem w Bastogne. Przekazali nam 2 wiadomości. Ta gorsza - jedyne wsparcie jakie dostaniemy, to Thunderbolty. Nie podlecą dopóki nie wyeliminujemy FLAKów. Ta lepsza - jutro rano mają pojawić się medycy z 1. Dywizji Piechoty. Przyjadą z amunicją i medykamentami. 1. Odeprzyj kolejny atak wroga. 2. Dokonaj reorganizacji po przybyciu medyków z 1. Dywizji. 3. Przedostań się przez pole minowe (The Stick Path). 4. Wyeliminuj 3 stanowiska P-LOT znajdujące się w Renwez. Zwiad lotniczy wykrył potencjalne stanowiska na N od miasta (Flak Battery). 5. Utrzymaj pozycje do czasu przybycia jednostek zmechanizowanych. 1. Resztki kompanii C, 101 Dywizji Powietrznodesantowej. 2. Jednostki sojusznicze w punkcie medycznym, na południe od AO. 1. 2-3 plutony 26. Volksgrenadierów. 2. 1-2 plutony Pancerne SS (głównie PzKpfw IV). 3. Możliwe posiłki z północy (głównie siły zmechanizowane).
    4 punkty
  5. @Koteł Ostrzeżenie. Nadużywanie reakcji na discordzie i spamowanie nimi, pomimo upomnienia jakiś czas wcześniej. Tym samym utrudnianie zorganizowania RZGMa.
    2 punkty
  6. OPORD 02496 "Exitio Alvearium" Informacje o serwerze, godzinie rozpoczęcia etc. wkrótce.
    2 punkty
  7. Imię: Wiktor Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 2003.09.04 Którą wersję Army posiadasz?: Arma 3 Apex Wiem o ACC dzięki: Wspólnych rozgrywek typu JOINT-OP. Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: W grupach jako grupy zorganizowane na ten moment nie należę, w Armie do niedawna należałem do grupy HST (Hastati/ Hastati A3) ale po jej przypadkowym zabiciu i dramie jestem na ten moment wolnym strzelcem. Przez 3 tygodnie byłem również w PKW (Prywatna Kompania Wojskowa). Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: Łącznie prawie 3k godzin w armie a na bardziej ludzki przelicznik prawie 3 lata ciągłej gry milsim na dużym poziomie RP i oddaniu prawdziwym działaniach wojskowych. Co do innych ciekawych gierek to seria gier combat mission, Command: Modern Air Naval Operations, DCS i chyba tyle. Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Chyba nie ma jakiegoś głębszego ponieważ, moją motywacją jest samo to że gram w arme z grupą ludzi i dobrze z nimi spędzam czas. A po dojściu prawie na szczyt w HST chcę sobie przypomnieć jak to jest być znów szeregowym. Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Piechota, Jednostki pancerne Coś o mnie: Wiktor, lat 20 mieszkaniec największej dziury w polsce czyli łódzkim gdzie woda w kranie jest tylko o 2 w nocy do rana i chwilę po południu (to nie żart, przepompownia ma tyle lat co ja i już ledwie chodzi XD), hobby to przede wszystkim obserwowanie natury (na takim normalnym poziomie a nie jak po**b z aparatem za 10k w krzakach czekający na ten jeden moment) pasjonuje się również wojskiem w co wliczam działania wojsk na różnych szczeblach jak i technikalia typu na uj sowieci topili w wieży takie śmieszne kulki w pewnym czołgu. Sam jestem operatorem maszyny CNC którą sam obsługuje i programuje, w przyszłości mam również chęć pracować na tym samym stanowisku w przemyśle zbrojeniowym. Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    2 punkty
  8. Imię: Krzysztof Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 2001.04.22 Którą wersję Army posiadasz?: ArmA 3 Wiem o ACC dzięki: Wiem o ACC dzięki reklamom na Facebooku Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: • Kraunian Support Regiment - z gry Foxhole • Jednostka Strzelecka 2002 Tarnobrzeg im. Oddziału Partyzanckiego Armii Krajowej "Jędrusie - prawdopodobnie to był sezon 2017/2018 • Nie wiem czy to się liczy ale aktualnie czasem jeżdżę na strzelanki ASG Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: Pierwszy raz kiedy zetknąłem się z taką prawdziwą symulacją była to gra Arma 2 Operation Arrowhead, przegrałem na niej ponad 100 godzin i to tylko na multiplayerze na serwerach polskich ze Strefy Gier. Bawiłem się wyśmienicie na różnych misjach. Aktualnie z symulatorów czasem gram w Hell Let Lose albo War Thunder. Być może nie każdy zna ale grałem także dawno temu w taką starą symulacje okrętów wojennych "Enigma: Rising Tide", zawsze miałem problem z opanowaniem sterownia okrętu podwodnego ale to dlatego że byłem chyba za młody na to. Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ... Od dłuższego czasu myślę nad tym. Powoli odchodziłem z klanu Kraunian Support Regiment i zacząłem myśleć co zrobić aby wypełnić tą pustkę jaką jest granie w coopie z większą ilością graczy. Kiedyś znalazłem waszego Discorda ale jeszcze widziałem że to nie czas na to, między innymi dlatego że nie miałem nadto czasu na granie od godziny 20. Teraz udało się rozszerzyć wolny czas więc myślę, że jest to dobry moment na dołączenie. Dodam, że odkąd zamknęli serwery polskie na Armie 2 OA to szukałem grupy która by dalej grała w tą wersję, jednak już widziałem tylko osoby grające w nową Arme, a ja ze względu na to że miałem ziemniak a nie sprzęt do grania nawet nie fatygowałem się aby kupić coś co napewno by mi nie poszło. Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Piechota, Jednostki pancerne, Śmigłowce transportowe, Śmigłowce bojowe Coś o mnie: Cześć, jestem Krzysiek. Mam 22 lata i aktualnie kończę licencjat Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Od podstawówki jestem zapalonym graczem i to w różne gry... no dobra może wyścigi mi nie podchodzą kiedy nie ma tam wybuchów jak w Split Second Velocity 😌. Jednak resztę lubie. Interesują mnie najbardziej gry o tematyce horrorowej (Phasmofobia, The Forest, The Forest 2, Subnautica jako horror głębinowy), wojennej (BF, War Thunder, Hell Let Lose) i historycznej (Kingdom Come Deliverence) oraz sci-fi (No Man's Sky, EVE online), czasem fantasty (Sea of Thieves, Gothic, ostatnio zacząłem grać w Wieśka). Moją ulubioną grą od dzieciństwa jest Gothic, jeśli spytacie mnie który to wam nie powiem, ale najwięcej godzin spędziłem w Gothic 2 Noc Kruka, a jedyną modyfikacje jaką przeszedłem są Kroniki Myrtany: Wyspa Archolos. Rodzaje gier w które grywam to: zarówno FPS jak i RTS ale czasem i MMO. Idąc dalej, interesuje się historią, głównie związaną z różnymi wojnami, i militariami. Ulubiony okres historyczny? Zależy, na co mam ochotę, czasem jest to cały Starożytny Rzym, a niekiedy Wojny Napoleońskie oraz I i II Wojna Światowa. Jednak dobrą tematyką związaną ze średniowieczem też nie pogardzę gdyż uwielbiam formacje zakute w blachy 😁. Ulubione filmy to: Star Wars, Piraci z Karaibów, oraz każde filmy związane z historią jak Templariusze (na Netflix), czy typowo wojenne "Na zachodzie bez zmian", "1917", "Kompania Braci", "Pacyfik". Na zakończenie dodam, że posiadam kanał na Twitchu i czasem coś sobie streamuje. Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    2 punkty
  9. @Kendi Bardzo duże ostrzeżenie. Łamanie immersji i roleplayu: Zabicie wszystkich granatem przy robieniu zdjęcia. Niecelowe, bo granat pomylony z dymem, ale regulamin zakazuje wszelkich granatów, strzelania i tym podobnych środków przy kończeniu misji.
    1 punkt
  10. 1. @Miczyk 2. @Valdrigar 3. @Kera 4. @Jankes 5. @Pawlona 6. @nat
    1 punkt
  11. Witam wszystkich członków ACC ! W związku z zbliżającym się zakończeniem okresu rozliczeniowego październik-grudzień 2023 pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres styczeń-marzec 2024. Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj. Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy jednakże jeśli zależy Ci na wsparciu nas możemy rozważyć odstępstwo od tej reguły. Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Kandydatury zostaną rozpatrzone przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami. Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni! Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek.
    1 punkt
  12. Witaj @Kendi! Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacyjnym jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Instrukcje dotyczące instalacji modów oraz konifguracji TeamSpeak 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe. Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 Zapraszamy również do dołączenia na nasz serwer Discorda gdzie wrzucamy najnowsze ogłoszenia i inne ciekawe informacje. Discord ACC Jeśli w najbliższym, dogodnym dla Ciebie czasie żadne szkolenie nie jest zaplanowane skontaktuj się z Kwatermistrzem! WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry wraz z używanymi przez nas modyfikacjami są aktualne. 2. Możesz bez przeszkód testować działanie gry i modyfikacji na naszym serwerze Alpha, jednak pamiętaj, aby nie prowadzić testów w trakcie trwania rozgrywek oraz szkoleń. 3. Jeśli masz problemy wejdź na kanał "ArmA 3" na naszym TeamSpeaku lub napisz prywatną wiadomość do Kwatermiszrza (@Black, @Blazis, @Calc, @Miczyklub @Templar ). Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka zasad dotycząca prowadzonych rozgrywek na serwerach ACC: 1. Punktualność - celem rozegrania misji zbieramy się na kanale ALPHA o godzinie 20:00. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie. 2. Przygotowanie techniczne - każda osoba stawiająca się na kanale Alpha musi być przygotowana technicznie do rozgrywki - tzn. mieć pewność że wszystko działa prawidłowo, tak aby nie opóźniać startu misji. 3. Przygotowanie mentalne - obowiązuje bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - nie zapisuj się na sloty co do których nie masz pewności że podołasz wyznaczonym Ci zadaniom (np. pilot śmigłowca). Pamiętaj także iż zapisując się na sloty rezerwowe oraz opcjonalne masz obowiązek stawić się w gotowości do rozegrania misji! 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat i symulację - Wszelkie zachowania łamiące symulację i klimat rozgrywek (nadużywanie mechanik gry, nierealistyczne zachowania lub rozmowy "Out of Character") będa karane. 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
    1 punkt
  13. Imię: Marcin Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 1992.01.21 Którą wersję Army posiadasz?: Arma 3 Apex Wiem o ACC dzięki: Znalazłem Was przez google, szukając społeczności do grania w Armę. Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: Nie należę do innych grup, natomiast potrafię dobrze działać zespołowo. Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: Spędziłem na grze w Armę wiele godzin grając we wszystkie części tj. od 1-3. Głównie grałem w trybie single player rozgrywając kampanie i misje. Z innych gier symulacyjnych to trochę lat temu grywałem w take on helicopters, emergency, arma tactics. Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Szukam ekipy fajnych ludzi, z którymi będę mógł pograć na poziomie w Armę. Zarówno jeżeli chodzi o samą rozgrywkę jak i kulturę. Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Piechota, Jednostki specjalne, Jednostki pancerne, Śmigłowce transportowe, Śmigłowce bojowe, Samoloty i myśliwce Coś o mnie: Jestem z zawodu i wykształcenia konstruktorem mechaniki i budowy maszyn, od zawsze interesowałem się militariami jednakże nigdy nie chciałem zawodowo związać z nimi swojego życia. Jestem również ratownikiem motocyklistą i żeglarzem. Uwielbiam chodzenie po górach, podróże z wykorzystaniem różnych środków transportu jak i pieszo. Szukam ludzi z którymi mógłbym miło spędzić czas grając w Armę. Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    1 punkt
  14. Imię: Bartosz Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 1996.05.03 Którą wersję Army posiadasz?: Arma 3 Apex Wiem o ACC dzięki: Dzięki wyszukaniu w google różnych ekip aktywnych w 2023 i przefiltrowaniu wyników. Coop Corps wydawał mi się najciekawszy pod względem podejścia do Milsimowania, systemu prowadzenia ekipy i ogólnego dobrego wrażenia. Stąd po samodzielnym wyszukaniu po prostu skierowałem się na forum. Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: Aktywna działalność w zarządzie stowarzyszenia (ngo) zajmującego się promocją strzelectwa i prowadzeniem strzelnicy. organizacja działań stowarzyszenia prowadzenie rekrutacji wspólne treningi, eventy Żeglarstwo bo trzeba być teamplayerem, żeby dać się zamknąć w małej puszce na środku morza z kilkoma ludźmi i umieć grać zespołowo, żeby nikt nie skończył za burtą Praca zawodowa realizowana w trybie projektowym, w której pełnię rolę lidera, ale nie mogę się za bardzo na ten temat rozpisywać. Niemniej, nigdy nie miałem problemu ze współpracą w większej grupie. Poza tym, brak ekip "w gierki", klanów czy innych gildii. Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: Wracam do Army 3 regularnie grając często na publicznych serwerach, np. Strefie Gier. Nigdy jednak nie podpiąłem się do żadnej większej ekipy, więc odczuwam tam brak możliwości koordynowania działań w sposób satysfakcjonujący i bazujący na rozwiązaniach taktycznych rzeczywistego pola walki (co chciałbym zmienić przez tą rekrutację). Jestem zaznajomiony z najważniejszymi modami zmieniającymi mechanikę (ACE, ACRE) w sposób podstawowy, testuję je samodzielnie jako ciekawostkę, nie używałem ich jeszcze w multiplayerze. Podstawową mechanikę army znam z rozegrania czego się dało w Armie 3 single player. Gram też w Ground Branch. I to chyba tyle z poważniejszych symulatorów. Ogólnie nie jestem typem gamera, bardziej interesuje mnie immersja i wyzwania zespołowe niż "pykanie w gierki". Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Ponieważ Wasza grupa ma dobrze postawioną i prowadzoną stronę i forum. Dojrzale i przejrzyste opisane zasady. Po zobaczeniu nagrań z rozgrywek spodobały mi się proporcje zabawy do symulacji (proporcje z przewagą symulacji i zaangażowania, mniej żartu, ale też bez cringe'u i źle wyglądającego nienaturalnego udawania). Fajnie, że macie program szkoleniowy, specjalizacje. Wyobrażam sobie ile można wycisnąć z army przy takich działaniach i chciałbym tego spróbować akurat u Was. Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Piechota Coś o mnie: Bartosz, lat 27, zawodowo działam w zakresie analityki biznesowej w projektach IT. Ze Śląska, ale żaden ze mnie Hanys (choć szanuję, jak najbardziej). Prywatnie miłośnik strzelectwa (kolekcjoner i sportowiec), militariów i historii. Lubię o tym czytać, jeździć na szkolenia, to taki drobny konik w wolnym czasie. Do tego żegluję i trochę trenuję boks (ale jeszcze mówię normalnie, więc mało obity na ringu). Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    1 punkt
  15. @Miczyk Ostrzeżenie. Niepoprawne zachowanie oraz psucie immersji na RZGM.
    1 punkt
  16. Imię: Norbert Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 2000.09.25 Którą wersję Army posiadasz?: ArmA 3 Wiem o ACC dzięki: Grupa steam Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: Od niedawna 24 Dp ale to dosłownie tylko kilka misji Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: Niewielkie, to co wyżej Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Od jakichś 2 tyg zacząłem grać w Arme, troszkę mi się spodobało i chciałbym pograć częściej Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Nie wiem, lub nie mam pewności Coś o mnie: Mam na imię Norbert, ale tak do mnie nie mówcie bo aż dziwnie Nudne życie, nudna praca ale przynajmniej przed kompem coś sie moze dziac :v Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    1 punkt
  17. Imię: Mikołaj Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 2004.01.01 Którą wersję Army posiadasz?: ArmA 3 Wiem o ACC dzięki: Facebook Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: Nie pamiętam nazw grup. Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: MTA - Serwery Militarne, Arma 3 - symulacje misji z dawnymi kumplami Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Szukam czegoś ciekawego Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Jednostki specjalne Coś o mnie: Przeciętny gracz Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    1 punkt
  18. Imię: Gabryś Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 2003.01.10 Którą wersję Army posiadasz?: ArmA 3 Wiem o ACC dzięki: Na facebook'u mi sie pokazał post Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: Hastati, IBC, 427th battalion Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: W armie mam 2253 h, po 20 h w squad i hell let lose, dwa razy przeszedłem take on helicopter na realistycznym poziomie Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Miałem dłuższą przerwę od army i jakoś sie tak zatęskniłem za misjami że od razu jak zobaczyłem postanowiłem dołaczyć Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Piechota, Śmigłowce transportowe, Śmigłowce bojowe Coś o mnie: Nazywam sie Gabryś mam 20 lat i pracuje na orlenie od dawna interesuje sie rzeczaki militarnymi i pilotażem śmigłowców kiedyś grałem sporo w arme i różnie rzeczy ale no teraz coraz mniej czasu lubię się dowiadywać nowych rzeczy w tematyce służb mundurowych, nie mam problemu wy nawiązywaniu nowych znajomości nikogo nie krytykuje za to kim jest no może dla żartów Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    1 punkt
  19. Imię: Kuba Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 2005.12.19 Którą wersję Army posiadasz?: ArmA 3 Wiem o ACC dzięki: Facebooku Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: ,,Jednostka OG Jaga" (Arma 3), VFA-304 (DCS World), Polish Military Combat Unit (Ground Branch) Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: Posiadam 405,3 godzin w grze Arma 3 z czego duża część spędziłem na operacjach w różnych grupach, 620,9 godzin w DCS World, 250 godzin w Falcon bms. Także można powiedzieć że mam jakieś doświadcznie z symulacja a szczególnie z komunikacja lotnicza. Posiadam jeszcze jakieś skromne 80,5 godzin w dangerous waters i 60,3 w Ground Branch Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Szukam jakiegoś uzupełnienia pustki pomiędzy morzem a powietrzem które pojawiło się po opuszczeniu jednostki JAGA Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Piechota, Jednostki specjalne, Jednostki pancerne, Śmigłowce bojowe, Samoloty i myśliwce Coś o mnie: Mam na imię Kuba mam 17 lat interesuje się lotnictwem wojskowym można powiedzieć że aż za bardzo ponieważ już od moich znajomych otrzymałem nie raz komunikaty żebym skończył już pi*******ć na ten temat do tego zajmuje się modelarstwem dokładnie sklejam modele, od 2010 roku oglądam Fromule 1. Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    1 punkt
  20. Imię: Kamil Spełniam następujące warunki: 1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki Data urodzenia: 2004.11.07 Którą wersję Army posiadasz?: ArmA 3 Wiem o ACC dzięki: Dowiedziałem się o waszym klanie poprzez liczne posty na fb oraz poprzez filmiki na yt gdzie widać jak fajnie jest to zoorganizowane Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej: Gram jeszcze w klanie IBC Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy: 350h godzin w armie heros&generals bf 3,4 Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ: Szukam klanu gdzie jest stawiane na wyższy poziom rp Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk: Piechota, Jednostki specjalne, Jednostki pancerne, Śmigłowce transportowe, Śmigłowce bojowe Coś o mnie: Jestem Kamil mam 18 lat interesuje się wojskiem oraz sprzętem wojskowym Osoba polecająca: Zobacz cały formularz rekrutacyjny
    1 punkt
  21. Zapisy na tytuł Donatora na II kwartał 2023 zostają zamknięte. Dziękujemy wszystkim członkom chętnym wesprzeć ACC finansowo. W najbliższym czasie do zainteresowanych zostaną przesłane dalsze informacje przez PW na forum.
    1 punkt
  22. Regulamin ACC Postanowienia ogólne Postanowienia regulaminu obowiązują na wszystkich kanałach komunikacji udostępnianych przez ArmaCoopCorps (zwane dalej jako ACC). Na wszystkich kanałach komunikacji ACC oraz w ramach udostępnianych przez ACC zasobów stanowczo zakazuje się publikowania treści oraz przejawiania zachowań: niezgodnych z obecnie obowiązującym prawem powszechnie uznawanych za wulgarne promujących faszyzm, komunizm, totalitaryzm, rasizm i inne przejawy nietolerancji obrażających grupy etniczne, rasowe, wyznaniowe, narodowe lub innych ludzi nawołujące do przestępstwa lub przemocy prezentujące treści erotyczne lub pornograficzne promujące piractwo komputerowe naruszające obecnie uznawane obyczaje społeczne oraz tzw. "trollowania" Reklamowanie się w jakiejkolwiek formie bez zgody Sztabu jest zakazane. Naruszenie regulaminu może skutkować nałożeniem przez Administrację na osobę łamiącą regulamin czasowych lub trwałych ograniczeń w postaci: nadania punktów ostrzeżeń nałożenia kolejki moderacyjnej na forum i przerwy na Discordzie odebrania możliwości umieszczania treści na serwerach bądź w innych zasobach ACC ograniczenia możliwości zapisywania się na wydarzenia blokady konta na forum lub/i możliwości łączenia się z serwerami ACC innych niewymienionych ograniczeń adekwatnych do popełnionego przewinienia Od nałożonych przez Administratora ograniczeń można się odwołać. Administracja ACC (Sztab) zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminach ACC. O zmianach regulaminu Sztab informować będzie poprzez umieszczenie stosownego ogłoszenia w dziale "Ogłoszenia publiczne". Kwestie sporne niezawarte w regulaminie rozstrzygane są przez Administrację (Sztab). Członkowie społeczności ACC Za członka ACC uznaje się Wszystkie osoby posiadające rangę co najmniej Rekruta. Każdy członek ACC musi spełniać następujące warunki: Mieć ukończone co najmniej 17 lat. Występować pod nazwą (nickiem), która: jest łatwa do odczytania i wymówienia jest identyczna na wszystkich kanałach komunikacji ACC nie narusza pozostałych postanowień regulaminu. Członkowie nieaktywni przez okres pół roku zobowiązani są do ukończenia szkolenia przypominającego, aby uczestniczyć w oficjalnych rozgrywkach ACC. Rozgrywki Przed rozgrywką obowiązuje: Dyscyplina techniczna. Gracz chcący wziąć udział w dowolnej rozgrywce ma obowiązek przygotować się technicznie do wzięcia w niej udziału. Przez przygotowanie techniczne rozumiane jest zapewnienie wszystkich czynników niezbędnych do połączenia się z serwerem, oraz uczestnictwa w misji bez negatywnego wpływu na stabilność jej przebiegu. Do czynników takich zalicza się: Poprawną instalację i konfigurację niezbędnych modyfikacji ArmA. Zapewnienie możliwości bezproblemowej komunikacji w oparciu o aplikację TeamSpeak 3 oraz modyfikację ACRE. Zapewnienie odpowiedniego łącza niezbędnego do płynnej komunikacji i uczestnictwa w rozgrywce Zaznajomienie się ze sposobem użytkowania zmodyfikowanej na potrzeby ACC gry ArmA. Dyscyplina czasu. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie o wyznaczonej godzinie na serwerze gry Alpha lub Charlie oraz odpowiednim kanale serwera TeamSpeak. Po połączeniu się do serwera osoby zapisane zajmują właściwe dla siebie sloty. Pozostałe niezapisane osoby oczekują na przydzielenie slotu przez dowódcę operacji lub instruktora. Prowadzenie nieistotnych dla planowanej misji dyskusji opóźniających rozpoczęcie rozgrywki jest zabronione W czasie zajmowania slotów oraz planowania głos zajmują wyłącznie dowódcy i organizatorzy wydarzenia chyba, że dowódca operacji/organizator postanowi inaczej. Po przejściu do mapy nie ma możliwości dołączania do rozgrywki osób spóźnionych. Dyscyplina zapisów. Osoby, które zapisały się na wydarzenie w kalendarzu mają obowiązek stawienia się w terminie jego rozegrania, oraz uczestniczenia w nim do momentu zakończenia, bądź - w przypadku misji - śmierci kierowanej postaci. W przypadku, gdy wydarzenie jest szkoleniem organizator sam decyduje o warunkach zakończenia uczestnictwa w wydarzeniu. Zapisanie się na slot opcjonalny nie gwarantuje, że gracz zajmujący go ostatecznie na nim zagra. Pozostaje to w kwestii osoby dowodzącej misją. Zapisanie się na slot rezerwowy w danym wydarzeniu jest równoznaczne z punktualnym przybyciem na wydarzenie i deklarowaniem przygotowania technicznego oraz chęci do gry mimo niedostatecznej liczby slotów. Dyscyplina specjalizacji. Rola specjalistyczna to taka, dla której przewidziane jest szkolenie MC. Rola podstawowa to każda rola niespecjalistyczna. Każdy gracz deklarujący w zapisach chęć objęcia roli specjalistycznej ma obowiązek przygotować się do rozgrywki pod kątem pełnienia tej funkcji W trakcie rozgrywki obowiązuje: Dyscyplina hierarchii. W czasie misji ACC obowiązuje hierarchia wojskowa, niezależna od rang i stopni przydzielonych na forum oraz TS. Rozkaz wydany przez wyższego dowódcę powinien być wykonany. Wszelkie akty niesubordynacji wraz z konsekwencjami będą rozpatrywane przez Administrację ACC. W przypadku braku możliwości wykonania rozkazu z różnych powodów (straty, przewaga przeciwnika, niewystarczające środki itp.) należy bezzwłocznie poinformować o tym wydającego rozkaz. Poważne i nagminne naruszanie dyscypliny, będzie rozpatrywane przez sztab pod kątem ograniczenia udziału w rozgrywkach. Dyscyplina komunikacji. Wszystkie kanały komunikacji służą wyłącznie do przekazywania informacji związanych z symulowaną misją. Kanały radiowe służą wyłącznie do koordynowania działań pomiędzy jednostkami i żołnierzami wchodzącymi w ich skład. Zabronione jest używanie dostępnego w grze czatu strony i ogólnego w trakcie misji. Pozostałe kanały czatu dostępne w grze służą wyłącznie do: planowania przez dowódców działań w czasie trwania odpraw przed misjami, przekazywania ważnych komunikatów technicznych (zarówno podczas rozgrywek jak i w poczekalni). Dyscyplina symulacji. Autentyczne zachowanie jest obowiązkowe. Rozumiane jest ono jako chęć uczestnika symulacji do zachowania życia i zdrowia: kierowanej postaci, jej sojuszników, oraz osób postronnych. O autentycznym zachowaniu świadczy rzetelne podejście do odgrywanej roli, symulowanie zgodnych z założeniem rozgrywki zachowań, w szczególności staranne wykorzystywanie zdolności bojowych kierowanej postaci. Niszczenie realizmu symulacji jest zabronione. Rozumiane jest ono jako celowe zwracanie uwagi jej uczestników na fakt, że prowadzona rozgrywka nie jest rzeczywistością. Wyjątkiem jest przekazywanie ważnych komunikatów technicznych mających wpływ na przebieg rozgrywki. Działaniami niszczącymi realizm są między innymi: Wykorzystywanie dyscypliny hierarchii (pkt. 2.1) do tworzenia nierealistycznych sytuacji. Opis: “Henio, bierz ten granat i leć wysadzić się w powietrze. To rozkaz!” Przykład: rozgrywanie misji wykorzystujących jednostki wojskowe bez odwzorowania zachowań wojskowych. Wykorzystywanie mechaniki gry do tworzenia nierealistycznych sytuacji. Opis: celowe nadużywanie niedociągnięć systemu animacji postaci. Przykład: celowe uderzanie głową postaci w ścianę. Dyskusje na temat mechaniki gry. Przykład: “Mission maker musi wyregulować ustawienia, bo AI zbyt celnie wali z moździerzy”. Używanie wiedzy dotyczącej rozgrywanej misji zdobytej w poprzednich jej rozegraniach. Przykład: “Ej, tu zaraz będzie posterunek nieprzyjaciela, dawać granatnik na przód kolumny” Dyskusje przypominające o tym, że osoba kierująca danym żołnierzem nie jest nim w rzeczywistości. Przykład: “Sorry panowie, muszę iść do biedronki. Idę do UAZa, w razie czego mnie podwieziecie”. Przykład: “Ten durny rząd znów podniósł podatki, jak tak dalej pójdzie, to będę musiał zamknąć firmę”. Przykład: “Hej, Edek, idziemy grać w DCSa po misji?” Budowanie realizmu symulacji jest obowiązkowe tylko w misjach typu RealOp, choć Sztab zachęca do ich stosowania również w innych rozgrywkach. Rozumiane jest ono jako działania odwracające uwagę od faktu, że prowadzona rozgrywka nie jest rzeczywistością. Są to wszystkie czynności, które nie dają graczowi przewagi podczas gry, a budują autentyczność odgrywanej roli. Po rozgrywce obowiązuje: Dyscyplina kultury. Osoba uczestnicząca w dyskusji podczas odprawy ma możliwość wypowiadać się w formie krytyki lub konstruktywnej krytyki, a nie nagonki. Dyscyplina starszeństwa. Głównodowodzący prowadzi odprawę i udziela głosu dowódcom niższego szczebla. Dowódcy oddziałów po swojej wypowiedzi mogą udzielić głosu swoim podwładnym, przy czym podwładni powinni wypowiedzieć się w sposób zwięzły nie przedłużając odprawy po misji.. Zabieranie głosu poza powyższym porządkiem jest zabronione i grozi wyproszeniem z odprawy. Kwestie dyskusyjne poruszone podczas odprawy powinny być rozstrzygnięte bezpośrednio po zabraniu głosu przez wszystkich dowódców, a nie w trakcie trwania odprawy. Kanał komunikacyjny Discord ACC Na Discordzie ACC funkcjonują następujące rangi: a) Poborowy - nadawany automatycznie po dołączeniu. Otrzymuje dostęp do kanałów ogólnych. b) Rekrut ACC - nadawany po pomyślnym przejściu szkolenia wstępnego. Otrzymuje dostęp do kantyny ACC. c) Gracz ACC - nadawany po co najmniej dwóch oficjalnych misji i odbyciu szkolenia uzupełniającego. Otrzymuje dostęp do innych kanałów wewnętrznych społeczności. d) Rezerwista ACC - nadawany w momencie, kiedy członek społeczności jest nieaktywny, co jest rozumiane przez brak obecności na żadnej oficjalnej rozgrywce przez 6 miesięcy. Otrzymuje dostęp do kantyny ACC. Reprezentowanie ACC Reprezentowanie ACC jest dobrowolne. Reprezentacja podczas gry: Każdy gracz, z rangą od rekruta włącznie, identyfikujący się ze społecznością ACC ma możliwość reprezentowania jej podczas gry. Osoba reprezentująca ACC podczas gry w ArmA posiada: Tag [ACC]. Logo ACC. Komentarz zawierający tytuł oraz aktualną rangę użytkownika. Adres strony społeczności, oraz adres e-mail administracji. Osoba uważana jest za reprezentanta jeżeli istnieje widoczne w grze powiązanie pomiędzy tą osobą, a społecznością ACC. W szczególności są to elementy wymienione w punkcie 1.2. Reprezentant ACC ma obowiązek zachowywania się zgodnie ze standardami wobec graczy ACC na cały czas reprezentowania społeczności. Warunkiem koniecznym reprezentowania ACC jest dodanie gracza do pliku squad.XML. Akcja ta odbywa się automatycznie każdego dnia na podstawie listy aktywnych graczy ze statystyk serwera ACC. Poprzez aktywnych graczy rozumiane są wszystkie osoby w randze powyżej szeregowego oraz osoby w randze szeregowego i poniżej, które grały na serwerze ACC w ciągu ostatnich 5 miesięcy. Adres pliku squad.xml. Po umieszczeniu adresu w profilu i poprawnym wyświetleniu insygniów osoba staje się reprezentantem ACC w trakcie rozgrywki. http://armacoopcorps.pl/xml/squad.xml Używanie innego squad.xml niż udostępniany przez ACC jest zakazane na serwerach ACC. Wyjątek stanowią zaproszeni w ramach rozgrywek typu Joint-Op goście. Reprezentacja poza grą: Reprezentowanie ACC jest dobrowolne. Osoba uważana jest za reprezentanta, jeżeli istnieje widoczne powiązanie pomiędzy nim, a ACC. Reprezentant ACC ma obowiązek zachowywania się zgodnie ze standardami wobec członków społeczności na cały czas jej reprezentowania. Posiadanie tagu ACC na innym serwerze niż nasz wiąże się z odpowiedzialnym i równie dojrzałym zachowaniem, wszelkie odstępstwa od odgórnie przyjętych norm zostaną odebrane jako zła reklama dla ACC i mogą skutkować wydaleniem ze Społeczności. Standardy misji oraz serwer testowy Twórcy misji zobowiązani są przestrzegać ustalonych standardów misji opisanych w poniższym temacie: Dostęp do serwera testowego może uzyskać każdy członek społeczności od Szeregowego wzwyż. W tym celu należy w dziale "Kontakt ze Sztabem" utworzyć nowy temat z prośbą o udzielenie takowego dostępu. Serwer testowy można użytkować tylko i wyłącznie celem: Testowania sprawności misji przez ich twórców. Testowania rozwiązań na potrzeby rozgrywek w ACC. Testowania dodatkowych addonów - za zgodą Sztabu po utworzeniu zapytania na KZS. Organizowania wydarzeń za zgodą Sztabu po utworzeniu zapytania na KZS. Master Class Celem Szkolenia Master Class jest zapoznanie graczy z działaniem i obsługą poszczególnych narzędzi i technik charakterystycznych dla danej specjalizacji oraz wykształcenie grupy specjalistów regularnie grających na danych pozycjach i posiadających całą potrzebną wiedzę z danej specjalizacji. I. Specjalista: Specjalista jest to osoba ze złotą baretką MC posiadająca pełną i kompletną wiedzę w zakresie pełnionej specjalności. Osoby z Srebrną baretką MC, są to osoby przeszkolone nie będące specjalistami ale mogące aspirować do tego statusu. II. Szkolenia: Dla funkcjonowania szkolenia danej specjalizacji wymagane są następujące elementy: Ukończony poradnik MC danej specjalizacji (w części teoretycznej i technicznej*) Jedno pilotażowe szkolenie dla członka administracji Zatwierdzenie poradnika i instruktora przez Sztabowców * Rozumiane jako opis mechaniki i obsługi narzędzi potrzebnych do pełnienia danej roli w grze III. Zasady przyznawania baretek: Srebrna baretka Srebrna baretka jest świadectwem uczestnictwa w szkoleniu Master Class Jedynym wymogiem otrzymania srebrnej baretki jest ukończenie szkolenia Brak wymogów wobec utrzymania srebrnej baretki Złota baretka Złota baretka jest świadectwem specjalizowania się gracza w danej roli specjalistycznej Nadanie złotej baretki MC jest równoznaczne z poręczeniem przez instruktora za zdolność danej osoby do pełnienia konkretnej roli specjalistycznej. Instruktor MC automatycznie posiada złotą baretkę w specjalizacji dla której prowadzi szkolenia. W przypadku rezygnacji ze stanowiska podlega on zasadom ustalonym przez kolejnego instruktora. Złote baretki przyznawane są osobom zainteresowanym przez instruktora szkolenia. Tylko osoba posiadająca srebrną baretkę może aspirować do otrzymania złotej baretki. Instruktor określa zasady przyznawania i utrzymania złotych baretek i udostępnia je w temacie w odpowiednim forum Szkolenia / Master Classes. Zasady te muszą być identyczne wobec wszystkich szkolonych. Sztab posiada prawo dożywotniego nadania złotej baretki poza szkoleniami i zasadami ustalanymi przez instruktorów. Baretki są przyznawane przez członków administracji w specjalnie przygotowanym do tego systemie na forum. Baretki zdobyte przez danego gracza można odczytać w profilu użytkownika w zakładce "odznaczenia" lub bezpośrednio pod avatarem w poście. Zamieszczanie treści na serwerach ACC Ogólne zasady Zamieszczając dowolne treści na serwerach ACC autor akceptuje warunki “Regulaminu zamieszczania treści na serwerach ACC“. Przez treści rozumiane są wszelkie pliki, teksty i utwory zamieszczane na serwerach ACC, na przykład: misje, poradniki, posty, filmy wideo, grafika. Wraz z zamieszczeniem misji na serwer ACC autor zachowuje prawa autorskie, przekazuje jednak na rzecz społeczności autorskie prawa majątkowe i autorskie prawa zależne. Zamieszczanie misji Aby misja została umieszczona na serwerze MM ma obowiązek zamieścić stosowną informację wraz z plikiem w temacie opatrzonym jego nickiem w dziale Misje graczy. Misje są usuwane tylko i wyłącznie w wypadku decyzji sztabu, bądź wprowadzenia poprawek przez MM i zamieszczenia nowej wersji misji. MM ma obowiązek przetestować misję we własnym zakresie aby upewnić się iż jest ona w pełni sprawna na serwerze dedykowanym. Powinien w tym celu skorzystać z serwera testowego do którego dane może uzyskać poprzez Kontakt ze Sztabem. Sztab we własnym zakresie rozpatruje umieszczenie proponowanych misji na serwerze i ma prawo do odrzucenia misji, jeżeli uzna ją za niespełniającą standardów misji ACC, jak również może skierować misje do poprawki w przypadku wykrycia błędów bądź nieścisłości. Zamieszczanie addonów Wyłącznie Sztab rozpatruje możliwość dodana addonu na serwer ACC. Sztab zastrzega sobie prawo do odmówienia wrzucenia addonu na serwer. Otwieranie zapisów na wydarzenia 1. Wydarzenie na serwerach ACC odbywają się wyłącznie za zgodą Sztabu udzieloną przez KZS na prośbę organizatora, za wyjątkiem: a) wydarzeń planowanych poza weekendami tzw. „na tygodniu” tj. (pon-czwartek) gdy: - misja (nie jest: JO, Z, ZGM i/lub RZGM) i organizator posiada status Mission Maker - misja (jest Z, ZGM lub RZGM, ale nie jest JO) i organizator posiada status Mission Maker i MC: Zeus, b) organizator posiada tytuł szkoleniowca adekwatny do rozpisywanego szkolenia lub treningu, c) organizator posiada tytuł: Sztabowiec lub Vip - (nie dotyczy JO). 2. Wyróżniamy trzy typy wydarzeń w kalendarzu: Misje, Szkolenia oraz Szkolenia podstawowe. Wymagania dla nadmienionych wydarzeń są następujące: a) Wszystkich wydarzenia: -Podstawą do właściwego zarezerwowania dowolnego terminu jest stworzenie wydarzenia w kalendarzu. -Wydarzenia z dodatkowymi addonami można otworzyć tylko za pisemną zgodą Sztabu na KZS. -Jeżeli misja korzysta z dodatkowych addonów lub odrębnej linii modów lub modułu Zeus (jeśli wykorzystywany), musi posiadać dodatkowy przedrostek lub przedrostki w nazwie tematu z opisem misji oraz w nazwie wydarzenia. -Informację o ustawieniu serwera (wyłączeniu skryptów zarządzania AI, niestandardowych ustawieniach addonów), jeśli jest to wymagane do poprawnego działania misji. -Posiadać osobny moduł Zeusa dla admina. b) Misje (oprócz RZGM): -Muszą być rozpisane w systemie zapisów poprzez panel statystyk ACC co najmniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem i posiadać poniższe elementy: *Poprawną nazwę wydarzenia zgodną ze wzorcem: [Przedrostki] [Tryb Gry] [Maksymalna ilość slotów] [Nazwa Misji] np: "[IFA][Z] CO 16 Dust fire". *Godzinę rozpoczęcia (opcjonalnie zakończenia) *Skrótowy opis misji *Minimalna ilość graczy do przeprowadzenia misji *Rozpiska drużyn i slotów wraz ze slotami wymaganymi, jeśli są. (opcjonalnie opcjonalnymi). c) Misje (oprócz ZGM i RZGM) dodatkowo muszą: -Zostać przetestowane na serwerze testowym do 48 godzin przed rozpoczęciem rozgrywki i wysłane w indywidualnym dla każdego członka folderze „Misje graczy” na forum. -Zostać przetestowane na serwerze właściwym danej rozgrywce (Alpha lub Charlie) do 24 godzin przed rozpoczęciem rozgrywki. d) Szkolenia i treningi: -Musi posiadać co najmniej skrótowy opis zawierający: *Poprawną nazwę wydarzenia i godzinę rozpoczęcia (opcjonalnie zakończenia) *Skrótowy opis szkolenia i jego elementów *Informację czy i jeśli tak, to do jakiego MC lub jego części zalicza się to szkolenie. *Wymaganiach uczestnictwa w szkoleniu, jeśli istnieją (nie w komentarzu). e) Szkolenie podstawowe: -Musi posiadać co najmniej skrótowy opis zawierający: *Poprawną nazwę wydarzenia i godzinę rozpoczęcia (opcjonalnie zakończenia) *Wymaganiach uczestnictwa w szkoleniu, jeśli istnieją. 3. Zalecamy utworzenie dla misji tematu z jej opisem. Temat taki musi: a) zostać umieszczony w odpowiednim dziale: COOP/REALOP/TVT/JOINTOP co najmniej na 24h przed wydarzeniem. b) Posiadać tytuł tematu zgodny ze wzorcem: [Data] [Nazwa Misji], np: [22.08.2022] Dust fire. 4. Wymagane przedrostki i tryby gry umieszczane w następującej kolejności występowania: a) Przedrostki modyfikujące zawartość gry poprzez zmianę modyfikacji, paczki modów i DLC, albo inna gra: -Dodatkowe/Opcjonalne addony: [MOD] -Iron Front Mod: [IFA] -Usnung Mod: [UNS] -Apex DLC: [APEX] -Contact DLC: [CNT] -S.O.G. Prairie Fire DLC: [SOG] -Global Mobilization DLC [GM] -gra Reforger wraz z odpowiednimi modyfikacjami [REF] b) Przedrostku określającego wykorzystanie modułu Zeus Game Master (wraz z opisem): -Brak oznaczenia: misja jest w pełni przygotowana i nie wymaga obecności zeusa do pełnego przeprowadzenia i posiada jedno z poniższych: *Oskryptowane zakończenie scenariusza *Dokładny opis kiedy dowódca lub pełniący obecnie rolę dowódcy misji może zdecydować o jej zakończeniu. -[Z] - Zeus: misja jest w pełni przygotowana, ale wymaga obecności odpowiedniej osoby (znającej misję) na slocie z podpiętym modułem Zeus Game Master. Misja taka musi posiadać: *Przygotowaną odprawę na mapie, bądź forum. *Przygotowane sloty grające wraz z wyposażeniem i pojazdami sojuszniczymi. *Przygotowane lokacje, przeciwnika i pojazdy bez konieczności ingerencji w ich wyposażenie lub ich pojazdy. *Przygotowane wszystkie skrypty do uruchomienia w łatwy sposób podczas trwania rozgrywki (jeśli są wykorzystywane). -[ZGM] - Zeus Game Master: misja bardzo opierająca się na ingerencji Zeusa w trakcie rozgrywki, ale posiadająca: *Przygotowaną odprawę na mapie, bądź forum. *Przygotowane sloty grające wraz z wyposażeniem i pojazdami sojuszniczymi. *Co najmniej przygotowany wzór przeciwnika i pojazdów w misji do kopiowania w trakcie jej trwania, bez konieczności ingerencji w ich wyposażenie i pojazdy. -[RZGM] - Random Zeus Game Master: każda misja organizowana na bieżąco przez Zeusa, która nie spełnia wszystkich wymogów rozgrywki [ZGM]. c) Tryb gry: - JO - JointOp: Operacja wykonywana wraz z innymi klanami. -CO - Co-op: Misja kooperacyjna, nastawiona głównie na rozgrywkę. -RO - Real-Op: W tych misjach mogą występować zdrajcy, lub zdania poszczególnych jednostek nie być zgodne lub być przeciwne ogólnej intencji strony konfliktu. bądź oddziału. Misje te wymagają od graczy dużego nacisku na odgrywanie postaci zgodnie z wytycznymi MM. Zaliczamy do nich: *misje stawiające duży nacisk na fabułę i co najmniej jedna osoba ma zadania RP w trakcie jej trwania (rozmowa z kimś lub zachowywanie się w konkretny sposób), *misje RP „Role-play”, gdzie większość postaci ma swoje dodatkowe zadania i/lub tło historyczne. -TVT - Team vs Team: W tym trybie gracze zajmują przeciwne, bądź potencjalnie przeciwne sobie strony konfliktu, rozgrywki PvP są zaliczane do tego trybu. MM może doprecyzować zasady. 5. Organizacja misji JO wymaga zatwierdzenia przez Sztab na KZS. 6. Mission Maker może odwołać wydarzenie na minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem za podaniem sensownego powodu. 7. Mission Maker może podmienić rozgrywkę na inną, jeżeli jego zdaniem nie zapisało się wystarczająco dużo osób. 8. Mission Maker ma obowiązek odwołać wydarzenie minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem, jeżeli jego zdaniem nie zapisało się wystarczająco dużo osób i nie jest w stanie zapewnić rozgrywki zapasowej na osiągniętą ilość slotów. 9. Sztab zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu wydarzenia. W wypadku zmiany terminu, nowy termin wybiera Mission Maker.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...