Skocz do zawartości

Puchacz

st. Szeregowy
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Dobry

O Puchacz

  • Tytuł
    Użytkownik forum

Dane kontaktowe

  • Discord
    Puchacz#4270

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Szczecin
  • Imię
    Mikołaj

Ostatnie wizyty

767 wyświetleń profilu
  1. Puchacz

    [ODWOŁANE][APEX] CO 20 OP Pacific

    do

    No jasne. Wpadaj na 20:00, im więcej osób tym lepiej.
  2. Ze względu na niewystarczającą frekwencję wymagająca Apexa misja, która miała być w dniu dzisiejszym rozegrana została odwołana. Prawdopodobnie za to odbędzie się misja z Zeusem, więc jeżeli jest ktoś chętny na jakąś rozgrywkę to zapraszam na 20:00, jest spora szansa że coś się odbędzie ;)

     

    PS: Apex na Zeusie niewymagany

  3. Puchacz

    [ODWOŁANE][APEX] CO 20 OP Pacific

    do

    @Black@piotrek@Maximus@Gwiazdek@Calc@Bober Z racji wypisania się dzisiaj paru osób niestety muszę odwołać dzisiejsze rozegranie, o 20:00 prawdopodobnie będzie za to jakiś Zeus.
  4. Puchacz

    [21.04.2021] OP Pacific

    Mała aktualizacja wiążąca się z ponownym rozpisaniem: dwójka snajperska posiada noktowizję, reszta tak jak pierwotnie ma do dyspozycji jedynie latarki.
  5. do
    Ponowne rozegranie misji OP Pacific. Zarys fabuły: prodemokratyczna bojówka na Tanoi atakuje magazyn amunicji celem pozyskania zasobów do dalszej walki. Minimalna liczba graczy: 14 DLC: Apex wymagane do wzięcia udziału w rozgrywce. Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app
  6. Czy pośród osób które wczoraj były na misji OP Pacific (a może i nie były) znalazłyby się takie, które byłby chętne do ponownego rozegrania jej w najbliższym czasie? Odbiór misji był chyba bardzo dobry, przez głupiego pecha szybko się skończyła i zastanawiam się czy nie rozpisać jej ponownie na termin w przeciągu najbliższych dwóch tygodni. Jest to Apex i nie wiem czy ponownie będą chętni, przydałby się feedback na temat zainteresowania w postaci komentarzy/reakcji ;)

     

    Jeżeli komuś pasuje jedynie jakiś ograniczony termin to proszę pisać, spróbuję się dostosować.

    1. Gwiazdek

      Gwiazdek

      Można jak najbardziej, misja szczególnie fajna i wymagająca gdyż trzeba ją przeprowadzić bezbłędnie, ale uważam, że jeśli się skupimy, zachowamy dyscyplinę dźwięku i światła to uda nam się ją zrealizować

    2. Puchacz

      Puchacz

      Misja ponownie rozpisana na najbliższy wtorek, można wchodzić na sloty :)

  7. Puchacz

    Oceń Utwór Poprzednika

    @Gwiazdek Samo w sobie takie 4/10, 8/10 za wspomnienia które przywołuje Ode mnie coś ruskiego z Dagestanu:
  8. PODSTAWOWE INFORMACJE Miejsce: Tanoa, Horizon Islands Czas: 09.10.2022 [5:10 LMT] POGODA Około 20 st. C Brak opadów, wiatr nieznaczny. SYTUACJA Rok 2022. Przez autorytarnego gen. Tuivaga zostaje przeprowadzony zamach stanu. Część lojalnych starej władzy oficerów podejmuje decyzję o odłączeniu się od zdradzieckich sił zbrojnych i rozpoczyna walkę w celu przywrócenia starego systemu. Niestety po szybkiej i brutalnej ofensywie przeprowadzonej przez jednostki popierające dyktatora większość sił lojalnych demokratycznemu rządowi
  9. @Mosze Wiesz, nigdy nie wiadomo czy jakaś eksplozja nagle nie pourywa wszystkim kończyn. Przezorny zawsze ubezpieczony 😜
  10. Tak, wszyscy mają latarki, zarówno na broniach (których też można używać na mapie), jak i poza nimi. Problem w tym że włączając/wyłączając latarki nic się nie dzieje. Mapa wygląda cały czas tak samo, jest całkowicie oświetlona pomimo że poza mapą jest praktycznie absolutna ciemność.
  11. Ma ktoś pomysł dlaczego ACE'owa symulacja oświetlenia mapy może nie działać pomimo, że jest zaznaczona w Addon Options?
  12. do
    Prodemokratyczna bojówka na Tanoi atakuje magazyn amunicji celem pozyskania zasobów do dalszej walki. DLC: Apex wymagane do wzięcia udziału w rozgrywce.
  13. Jeden z najciekawszych briefingów jakie widziałem, jaram się na misję jak Rzym za Nerona
  14. Da się w miarę prosto zaplanować w edytorze zmechanizowany atak AI? Chodziłoby mi o to, aby zapakowana na transportery piechota dojechała do wyznaczonego miejsca, tam wszyscy poza załogą się spieszają i przy wsparciu transporterów wchodzą do celu.
  15. Tak się złożyło że jutro na JoinOpie dowodzę jedną z drużyn, a jako że jeszcze nie miałem okazji dowodzić zmechem to mam do bardziej doświadczonych graczy pytanie: macie jakieś mniej oczywiste porady dotyczące dowodzenia właśnie wojskami zmechanizowanymi? Jakąś podstawową teorię niby znam, jednak szukam jeszcze jakiejś wiedzy która mogłaby mi ułatwić jutrzejszą rozgrywkę / nieco poprawić kompetencje. Z góry za porady dziękuję :))

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. Owca

      Owca

      jestem twoim SiC jak coś to ci pomoge

    3. Puchacz

      Puchacz

      Dzięki wielkie @Maras za porady, wygląda to wszystko dość wyczerpująco :)

    4. Mosze

      Mosze

      Nie uważam się za eksperta w użyciu zmechu, ale to temat którym interesowałem się już od wielu lat.

      Do przeczytania mogę polecić poradnik Dislexiego, który jest moją podstawą od dobrych kilku lat (Zarówno do Army, jak i PR oraz Squada): https://ttp3.dslyecxi.com/combined_arms/
      Uproszcza on sporo rzeczy na potrzeby Army, może nawet trochę za bardzo do naszych potrzeb, ale są to solidne podstawy.

       

      Dodałbym trzy tematy wykorzystania pojazdów: Ewakuacja medyczna, wykorzystywanie wozu jako magazyn oraz jako taran.

       

      1. Często dobrze jest rannych wycofać do wozu, zamiast ogarniać go jako piechota. Zwłaszcza w trakcie natarcia, kiedy liczy się prędkość i nie za bardzo jest czas ogarniać tego jednego nieprzytomnego/ze złamaną nogą. Po wrzuceniu do rannych wozu, piechota może kontynuować w osłabionym składzie do czasu poskładania rannych przed CLSa/medyka. W prostych przypadkach może wystarczyć samopomoc załogi.
      2. Przy podjęciu rannego, jeśli teren tego wymaga, dobrze by piechota pchnęła dalej przed wozem by dalej robiła za bufor. Zakładałbym że przy rannym zostanie jedna osoba, ale jeśli zgłosisz to przez radio dowódcy załogi i on potwierdzi że widzi i zgarnie rannego, to można resztą od razu pchnąć (Chociaż dobrze mu założyć na szybko CATa)
      3. Wóz jest w stanie szybciej dojechać do rannego, niż piechota z rannym do wozu. Jeśli teren i nieprzyjaciel na to pozwala, można zadymić przedpole i podjechać po piechotę. Ważne jest tutaj by załadowanie piechoty było błyskawiczne! Wóz na froncie jest mocno wystawiony na ataki.
      4. Podjechanie wozem można wykorzystać zarówno do ewakuacji medycznej jak i zerwania kontaktu i ewakuacji całego oddziału. Ponownie trzeba tutaj ocenić bezpieczeństwo. Dobrym pomysłem może być też spotkanie się w połowie drogi, by wóz nie był maksymalnie wysunięty.
      5. Wóz można użyć do szybkiej ewakuacji rannych do Casualty Colectino Point. Zwłaszcza gdy zaniesienie rannych zajmie parę minut, a wóz jest w stanie pokonać ten dystans w przeciągu minuty. Trzeba wziąć pod uwagę że pozbawiasz się wtedy na chwilę wsparcia ogniowego wozu
      6. W wozie możecie trzymać wszystkie sprzęt, które nie jest potrzebny do wykonania aktualnego zadania. Przykładowo drużyna Strikerów USA trzyma w wozie Javelina, który wyciąga w przypadku kontaktu z pojazdami pancernymi nieprzyjaciela. Podobnie można zamienić karabinek na pistolet maszynowy załogi wozu kiedy piechota ma czyścić budynki albo wyciągnąć KM i karabin wyborowy kiedy macie działać na długi dystans.
      7. W przypadku strat, sprzęt którego nie może wziąć piechota można zapakować na wóz. Zamiast wybierać czy wziąć UKM z 200 nabojami i zostawić karabinek z 8 magazynikami, można wrzucić jeden zestaw na wóz. Mamy wtedy zapasową broń dla piechoty oraz zgodnie z punktem 6 możemy zmienić wyposażenie w zależności od aktualnego zadania (Wziąć UKM kiedy mamy robić za Base Of Fire, natomiast karabinek do czyszczenia budynków)
      8. Możesz zostawić część ciężkiego sprzętu i amunicji w wozie, zwiększyć tempo działania piechoty. Trzeba z tym jednak uważać, bo przy stracie wozu tracicie też sprzęt z amunicją. Dlatego zawsze zostawiłbym piechocie amunicję potrzebną do wykonania misji, zostawiając tylko sprzęt który jest brany na wszelki wypadek. Dodatkowo upewniłbym się że wóz zostanie bezpiecznie z tyłu lub przeciwnik nie posiada odpowiedniej siły ppancernej do jego eliminacji.
      9. Używaj pojazdu jako taran. Możesz nim przewrócić płoty, mury i drzewa, które stanowiły by przeszkodę piechocie lub ograniczały sektory ognia. Dodatkowo pojazd może użyć swoją broń do niszczenie przeszkód z dystansu (30mm może zużyć dużo amunicji do zniszczenia budynku, ale płoty i drzewa powinny padać szybko)
      10. Pamiętaj by w terenie zurbanizowanym puszczać piechotę przodem oraz by kryła boczne uliczki. Wóz ma ograniczoną widoczność. Nawet z wychyleniem dowódcy przez właz, tempo reakcji działonowego na kontakt z boku jest za wolne by wyeliminować strzelca ppan przed trafieniem w pojazd.
      11. Załoga wozu Cię nie słyszy z zewnątrz. Jeśli chcesz się z nią skontaktować, użyj radia, telefonu, wejdź do wozu lub zapukaj. Jeśli w wozie jest za głośno, można się podłączyć do interkomu:
      12. Załoga to też piechota. W ostateczności można jej użyć by uzupełnić straty w piechocie. Wóz z 2 osobami ale z 4 piechurami będzie bezpieczniejszy w terenie zurbanizowanym, niż wóz z pełną załogą mający tylko 3 osoby do ochrony boków. Są to jednak krytyczne sytuacje, w których powinno się już myśleć o zakończeniu walki.

       

       

      Jako że jestem dzisiaj twoim dowódcom załogi, to możemy się spotkać na TSie przed briefingiem dla dowódców by omówić różne sytuacje i ustalić wspólne procedury działań.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...