Skocz do zawartości

Bubinsky

Kapral
  • Liczba zawartości

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Bubinsky w dniu 7 Listopad

Użytkownicy przyznają Bubinsky punkty reputacji!

Reputacja

23 Wyśmienity

O Bubinsky

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska

Ostatnie wizyty

687 wyświetleń profilu
  1. Osobiście, to jeśli chodzi o EnableAI, to mam jakieś dziwne doświadczenia z tą komendą, generalnie uważam że niezawodna to ona nie jest. W sumie to zgadzam się z tym co pisał @Maras, czyli po co się bawić w skrypty jeśli można to zrobić na Waypointach, ale mniejsza ... Sposób 1: zamiast disableAI spróbuj dać komendę DoStop - zatrzyma jednostki w miejscu gdzie stoją, wadą jest to że działanie komendy doStop jest anulowane gdy jednostka znajdzie się pod ostrzałem, ale jeśli to nie problem to można spróbować. _units apply {dostop _x} //Anulowanie działanie komendy doStop - czyli jednostki zaczynają się ruszać z powrotem _units apply {_x doFollow (leader (group _x))}; Sposób 2: (Polowanie na komary miotaczem ognia): Po prostu wyłącz jednostkom symulację jednostek a potem ją włącz _units apply {_x enableSimulation false}; //Wlacz symulacje z powrotem _units apply {_x enableSimulation true}; UWAGA: Przy Sposobie 2 BARDZO uważaj na to co się odpala lokalnie, a co globalnie, jak się okaże że na jednej maszynie jednostki mają symulacje włączoną a na innej nie to może być ... "śmiesznie". Na wszelki wypadek zostawiam tu linki żebyś sobie poczytał o enableSimulation. https://community.bistudio.com/wiki/enableSimulation https://community.bistudio.com/wiki/enableSimulationGlobal
  2. Bubinsky

    Oceń Utwór Poprzednika

    6/10 Cierpliwi mogą dodać ze 2 punkty, bo zanim to się rozkręci ...
  3. @Maras Ja przez całą misję miałem niewyjaśnione spadki FPSów, normalnie misja chodziła w okolicach 45fps i co 30 sekund, do dwóch minut miałem spadki do 10-15fps, ja ledwie ogarniałem co się wokół mnie dzieje w sytuacjach cqb. Misji nie oskarżam o słabą optymalizację bo to chyba tylko ja tak miałem, a i to już druga misja w której to się pojawia.
  4. NIe wiem, coś takiego: [c1,c2,c3,c4,c5,c6] apply {["ace_captives_setSurrendered",[_x,true],_x] call CBA_fnc_targetevent}; jak jakieś błędy w składni tu zrobiłem to coś ogólnie z pętlą apply albo ForEach https://community.bistudio.com/wiki/apply https://community.bistudio.com/wiki/forEach tyle ci mogę pomóc mając tyle danych ile podałeś.
  5. @Houdini Że nie wrócę to i ja się nie spodziewałem, tak jak @Block napisał, dobremu czołgiście to ani burze piaskowe ani martwe strefy nie przeszkadzają w namierzeniu celu
  6. Znaczy nie do końca rozumiem Jak grupa żołnierzy wejdzie w trigger to któryś zawsze aktywuje go jako pierwszy i wtedy wydaje mi się że jak w aktywacji triggera da się aktywator = (list _nazwatriggera) select 0; i masz jednostkę która aktywowała trigger Generalnie tyle pomogę mając tyle informacji
  7. Bubinsky

    SNAFU 2

    Oka, z technicznych rzeczy: przez całą misję co paręnaście sekund miałem spadki klatek do jakichś absurdalnych wartości (3-5 fps). Na razie, z tego co wiem, to było tak tylko u mnie więc zwalam chwilowo na kaprysy Army, ale wyglądało to jakby jakiś skrypt w pętli wykonywał jakieś bardzo ciężkie obliczenia.
  8. To co mi pierwsze przychodzi do głowy, to nie dawać graczom mapy wogóle w ekwipunku na początku misji (chyba do zrobienia bez problemu jak gracze mają customowe ekwipunki i tak), i pozwolić graczom wyświetlać mapę tylko i wyłącznie jeśli są w pobliżu konkretnego obiektu (np. tablicy z mapą za pomocą komendy AddAction). Generalnie (chyba) da się to zaskryptować tylko napisz mi tutaj, lub w PW co ty dokładnie chcesz, a myślę że dam radę pomóc. Bez testów to ci mogę powiedzieć tyle że pobaw się komendami AddAction i ForceMap
  9. Bubinsky

    Oceń Utwór Poprzednika

    8/10 sympatyczne
  10. O, wojsko się rozłożyło przed w Olsztynie przed UWM, do zobaczenia z bliska Rak, Langusta i brytyjski Jackal

    1. Alienzo

      Alienzo

      A Stary 266 pokazali? 

  11. Fajowo Szczególnie że wyszła nam misja w misji z tym poszukiwaniem delty w mieście, toż to by się na fabułę filmu nadawało
  12. Bubinsky

    Hydepark

    Witamy w internetach https://joemonster.org/art/46076/Rosyjski_kalendarz_z_kotami_I_zolnierzami_gwardii_narodowej
  13. Bubinsky

    Battle of Zargabad

    do

    Zwalniam slota, bo głowy nie dam że jutro się jednak pojawię, a jak już to na bank się spóźnię, jak się da to możecie mi zostawić jakiegoś bardzo opcjonalnego slota do zajęcia na zaś, a jak nie to trudno.
  14. Bubinsky

    Laptop Biurowy

    @Doman Oka, coś widzę dam radę jednak sobie dobrać z Ideapadów. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...