Skocz do zawartości

Ranking

  1. Calc

    Calc

    Kwatermistrz


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      311


  2. Patriotic

    Patriotic

    Sztabowiec


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      528


  3. Doman

    Doman

    VIP


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 591


  4. Stahu

    Stahu

    Sztabowiec


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      1 405


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2021.09.18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Chcąc scharakteryzować radzieckie oddziały desantowe zimnej wojny przede wszystkim należy pamiętać jedno: to nie są wojska NATO, ich doktryna, wyposażenie i uzbrojenie było kompletnie inne niż US Army i innych wojsk paktu północnoatlantyckiego. VDV Na początek VDV czyli spadochroniarze ich obszar działania obejmował 150 - 300 km za linią frontu, działając na szczeblu strategicznym, w krajach NATO spadochroniarze są lekką piechotą, w ZSRR jest kompletnie odwrotnie, VDV to ciężki zmech, który poruszał się tylko i wyłącznie na bojowych wozach piechoty BMD i transporterach BTR-D, mieli nie walczyć pieszo a jedynie jak zwykły zmech, wyjątkiem jest Afganistan gdzie VDV walczyło zarówno jak zmech z użyciem BMP-1 i BMP-2 jak i desantując się ze śmigłowców. Poza Afganistanem VDV nie korzystała ze śmigłowców, jedyny sposób desantu to desant z samolotów transportowych systemem kombinowanym. Co oznacza system kombinowany? Kraje NATO swoich spadochroniarzy zrzucały ze stosunkowo małych wysokości z wolno lecących samolotów przy pomocy statycznej liny, Sowieci zrzucali z większej wysokości (700m) przy większej prędkości, gdzie statyczna lina wyciągała mały spadochron, mający ustabilizować skoczka i go spowolnić, następnie skoczek sam otwierał spadochron lub w przypadku utraty przytomności robił to automat. VDV poza Afganistanem w ogóle nie posiadała hełmów stalowych, jedyną osłoną głowy skoczka był hełm desantowy wz 73, który był wariacją czołgowego hełmofonu, na poligonach można również było zobaczyć żołnierzy w furażerkach i rzadziej w niebieskich beretach. Do momentu wprowadzenia munduru desantowego wz. 83 w barwie ochronnej, podstawowym ubraniem spadochroniarza był kombinezon desantowy wz. 73, który w miesiącach letnich noszono zamiast munduru wz. 69 a kiedy było chłodniej zakładano na mundur. Raczej nie spotykano się z desantowaniem w maskałatach, robiły to jedynie pododdziały rozpoznawcze. Mundur wz. 83 zaczął pojawiać się między rokiem 85 a 89 i zastępować mundury wz. 69 i kombinezony desantowe wz. 73. Uzbrojeniem strzeleckim VDV były AKS-74 lub AKMS w zależności od roku i kategorii jednostki (w jednostkach drugorzutowych AKMSy służyły do połowy lat 80), RPKS-74 i RPKS, RPG-7D (celowniczy przenosił 2 granaty, pomocnik również 2, w jednostkach pierwszo liniowych były tp PG-7VŁ, PG-7VM, PG-7VS, jednostki drugoliniowe musiały się zadowolić nielicznymi PG-7VŁ oraz PG-7V). Brygady i Bataliony Desantowo Szturmowe Wojsk Lądowych Ich obszar działania wynosił od 50 do 150 km za linią frontu. Oddziały desantowo szturmowe były czymś w rodzaju kawalerii powietrznej, działali jako lekka piechota, czasem tworzono w Batalionie jedną kompanię powietrzno-desantową a w brygadzie jeden batalion powietrzno-desantowy jeżeli jednak skakały na spadochronach to najczęściej ze śmigłowców, wtedy ich wyposażenie nie różniło się od wyposażenia VDV oczywiście poza brakiem jakiegokolwiek ciężkiego sprzętu. W przypadku desantu ze śmigłowca z przyziemienia, żołnierze ci wyposażeni byli tak jak zwykła piechota czyli w hełm stalowy wz. 40, wz. 60 lub wz. 68, mundur wz. 69 lub później w mundur desantowy w barwach ochronnych wz. 83, jednak zamiast standardowych plecaków mieszok używano plecaków RD-54. Celowniczy RPG używał wtedy standardowego noszaka na 2 granaty a pomocnik na 3 granaty - razem 5. Ciekawostka w UKM PK wyposażona była jedynie kompania rozpoznania mając na stanie 3 PK, co etatowo oznacza, że w całej brygadzie było... 3 PK. Pluton rozpoznania: Pluton Powietrznodesantowy brygady desantowo szturmowej W każdej kompani znajdowały się 3 takie plutony, pluton moździerzy 81 mm i pluton granatników automatycznych. Morska Piechota Morska Piechota wchodziła w skład marynarki wojennej, ich zadaniem był desant z morza i utrzymanie przyczółku do 40 km wgłąb lądu do czasu zdesantowania się kolejnych fal tym razem już wojsk lądowych. W każdej Brygadzie Morskiej Piechoty od połowy lat 80 znajdował się batalion desantowo szturmowy, w tym batalionie jedna kompania była kompanią powietrzno desantową. Co oznacza, że - 1 kompania była przeszkolona i wyposażona do skoków na spadochronie ze śmigłowca lub samolotu, pozostałe kompanie były uzbrojone i wyposażone jak brygady desantowo szturmowe wojsk lądowych - miały takie samo zadanie i były desantowane śmigłowcami wojsk lądowych. Pozostałe bataliony brygady były uzbrojone i wyposażone jak zwykłe bataliony piechoty zmotoryzowanej na wozach BTR-60, MT-LB a następnie BTR-80. Z czołgów były to dwie kompanie T-55 i dwie kompanie PT-76. Podstawową różnicą był czarny mundur polowy, czarny beret oraz czarne oporządzenie, mimo elitarnego statusu morskiej piechoty jej wyposażenie na ogół było starsze, długo używali starszej broni w kalibrze 7.62x39 np. w flocie czarnomorskiej dopiero w 85 roku wprowadzono AK-74. Czarne mundury zostały wyparte w połowie lat 80 przez mundur desantowy wz. 83 w barwie ochronnej. Ze śmigłowców floty np. Ka-27 korzystali jedynie saperzy i rozpoznanie. http://i1055.photobucket.com/albums/s503/amtibla/2231.jpg 1989: Maskałaty w wojsku radzieckim: W rozpoznaniu przypadało 100% maskałatów na stan etatowy, w oddziałach saperskich 80%, w pozostałych oddziałach 30%. Do lat 90 w użyciu były jeszcze drugo wojenne maskałaty. Jak odwzorować to w Armie? W RHS mamy kilka typów munduru M88 prawidłowo nazywającego się mundurem wz 83 - pierwsze wersje munduru noszone były w spodniach, w 89 pojawiła się odmiana, którą noszono na zewnątrz. Moją propozycją jest stosować mundur M88 z bluzą na zewnątrz w wersji z butami sapogi jako odpowiednik munduru wz. 69 a mundur M88 VDV TTSKO i M88 VDV TTSKO Airborne jako mundur wz. 83 dla VDV, MP i wojsk desantowo szturmowych końcówki lat 80. Jako maskałat KLMK Oversuit a kombinezon desantowy proponuję używania Gorka 1 (afganka) lub Clothes Overalls (tan) lub innego kombinezonu w kolorze khaki, jako hełm desantowy wz. 73 proponuję używać Crew Helmet (tan), jeżeli chodzi o czarny mundur MP to tutaj znajduje się retekstura.
    5 punktów
  2. SOG dostał update 1.1 zawierający: US Navy SEALs Nową mapę o wielkości 225 km2 - Khe Sanh, wraz z prowincją Quang Tri Sprzęt do nurkowania 9 nowych broni 4 nowe samochody cywilne Nowe rodzaje broni stacjonarnej oraz uzbrojenia pojazdów Oprócz tego, zademonstrowany motyw z możliwością strzelania z broni przez pasażera pojazdu, pozwala bawić się w misje gangsterskie we wspaniałych latach 20 i 30 XX wieku. UNSUNG dalej oferuje trochę więcej wyposażenia, ale dystans szybko się skraca. A jakość jest nieporównywalna, jak dobrze niektórzy wręcz wiedzą, nie mało jest przedmiotów na Unsungu, które się nie nadają do użycia ze względu na technikalia, bądź przedpotopowy wygląd. SOG dodatkowo oferuje gotową, DOBRZE ZROBIONĄ kampanię dla nawet do 12 graczy. Można by to grać gdyby byli chętni, a nie było misji. Operacje ze względu na teren działań, zajmują prawie tyle co nasze misje. Gdyby komuś to nie wystarczało, DLC oferuje serwery publiczne z przyjemną rozgrywką typu Mike Force, oraz innymi trybami obecnie Work In Progress. Jeśli komuś dalej szkoda przedmiotów z UNSUNGa, to na Workshopie jest UNSUNG REDUX, który jest nowo powstałą i zaktualizowaną wersją części rzeczy z UNS, dopasowanej w porozumieniu z twórcami SOGa jako uzupełnienie DLC. Posiadając 14 z 16 DLC, mogę powiedzieć, iż uważam to za najlepsze z dotychczasowych i najbardziej godne uwagi. Jeśli ktoś się obawia performancu tak wielkich map, to mogę powiedzieć, że w moim odczuciu chodzą podobnie, bądź nawet lepiej, niż dżunglowe mapy, które obecnie posiadamy. Co najważniejsze - DLC jest obecnie przecenione o 20%. Jego obecna cena to 60zł 48zł.
    3 punkty
  3. @herez Ban na rozgrywki na serwerze ACC do 27.09.2021 (włącznie). Niszczenie realizmu i autentyczności rozgrywki graczy przez zabijanie sojuszniczej jednostki AI i puszsczanie muzyki podczas gry mimo kilkukrotnych upomnień. Żadna sytuacja na Misji w ACC nie uzasadnia zabijania jednostek sojuszniczych / cywilów. Szanujmy również zasady dotyczące realizmu. Muzykę można dodać do nagrania po misji.
    3 punkty
  4. Historia W latach 2025-2030 wiele krajów postanowiło zacząć coraz bardziej obkładać podatkami gigantów gospodarczych. Te słynne 1% społeczeństwa, a w rzeczywistości to kilkudziesięciu multi-bilonerów, którzy pod koniec lat 30 zaczęli mieć tego dość i masowo wykupywali ziemię od państw i tworząc własne królestwa, gdzie rozwijali gospodarkę po swojemu i narzucali własne prawo. Początkowo bardzo kusząca wizja dorobku przyciągała masę pracowników... do czasu. Po okresie "MegaCORPO" - lata 40-50 gdzie Corporacje przejęły większość ważnych ziem i strategicznych rejonów geograficznych "Wielka Rada Corpo" wypowiedziała wojnę pozostałym państwom miażdżąc ich w kilka dni. Był rok 2053. Wielka Rada Corpo objęła władzę nad światem i wtedy się zaczęło. Ciągłe podnoszenie wymagań wobec pracowników i wyzyskanie złóż naturalnych jak i nieurodzajność zniszczonej gleby doprowadziły do "Wielkiego Wymarcia". Nie obyło się też bez zamieszek i krwawo tłumionych powstań. W ciągu 3 lat (2059-2062) populacja z 29 miliardów została zredukowana do około 720 milionów, którzy zamieszkują porozrzucane po całym globie resztki żyznych gleb. Na czele planety stanął Kapitol (część byłych terenów Polski i Ukrainy), który zatwierdził w 2064 roku ideę corocznej rozgrywki ku czci poległych w Wielkim Wymarciu. Z każdego zatwierdzonego regionu pod ochroną Kapitolu wzywani są 2 trybuci. Odbywają oni walki na arenie specjalnie zaprojektowanych, żeby być maksymalnym wyzwaniem dla uczestników. Jest 2072 rok. Region wysłał właśnie Ciebie... Zasady: Wygrywa jeden trybut, który pozostanie jako ostatni przytomny. Zakaz prób ucieczki z areny. Techniczne: -uciekanie z areny (wyjście poza wyraźne ogrodzenie) - śmierć - wykorzystywanie niedoskonałości ogrodzenia do np. schowania się - śmierć - specjalne, kilkukrotne zblokowanie się w texturze np. skał - śmierć
    2 punkty
  5. MODSET!!!!: Arma 3 Preset ACC Good Intentions v3.html Sytuacja: TFR przeprowadziło wiele udanych akcji przeciw Habar Gidir, głównie nocą, kiedy mogli wykorzystać przewagę sprzętową. 21 września 93' Udało nam się pochwycić Osman Ali Atto - głównego "dobroczyńcę" finansującego jednostki Aidida. Mamy zadanie pochwycić dwóch doradców Aidida, z samych szczytów jego władzy. Ruszymy 3 października..... Briefing: Zadanie: - Znaleźć i pojmać cele. (jeśli to możliwe całych i zdrowych) - Uważać na ludność cywilną, która może zachowywać się agresywnie. - Załadować cele jednej z ciężarówek i odwieźć do bazy. Pogoda: Start godz. 15, lekkie zachmurzenie. Przeciwnik: Bojówki wszelkiej maści i losowo uzbrojone jednostki szybko uformowanej milicji. Możliwi przeciwnicy wśród agresywnie nastawionych cywili. Logistyka: Wyjaśnione w briefie. Pojazdy prowadzone przez odpowiednio przeszkolonych kierowców/pilotów. Wy nie ruszacie pojazdów. Zakaz przejmowania i przestawiania pojazdów zarówno przeciwnika jak i sprzymierzonych. Wyposażenie: Każdy posiada kilka granatów błyskowych. Broń główna: M4 lub: breacher: shotgun lekki strzelec: mp5 lub M4 do wyboru Dowodzenie i Łączność: Dowódcy fire teamów mają radio 343. Radiooperator posiada radio długie 117F (w razie problemów 152) Informacje wywiadu (zdjęcia i info o celach): Techniczne: CLS ma uprawnienia medyka. Medyk ma uprawnienia doktora. Szyć można tylko w pojeździe medycznym (każda ciężarówka w konwoju).
    2 punkty
  6. @Calc Radom nocą xD
    2 punkty
  7. PLAN Zastosowane formacje i wykorzystanie terenu (nie dokładnie punktów na mapie) w kwestii dowódców oddziałów. Podział jest taki, że zarówno fioletowi, czerwoni i niebiescy będą mieli przynajmniej jedno radio. Jeszcze nie zdecydowałem co zrobię z medykiem, prawdopodobnie będzie poruszał się ze mną, albo z niebieskimi (wsparciem Anna 1-2) Priorytetem jest obsadzenie slotów w Anna 1-2, Dowództwa. i SVD, RPK w Anna 1-1 Uwagi do planu proszę zgłaszać do soboty (późny wieczór).
    2 punkty
  8. Sytuacja Kolumbia. Latem 2014 roku doszło do największych wojen Kartelów walczących o dominacje nad szlakiem przerzutu narkotykowego. Narastające walki zamieniły prowincję Magdalena w strefę wojny. Władze ogłosiły stan wojenny. Wraz z wyjściem wojska na ulicę sytuacja się zaogniła. Po prawie 2 miesiącach ciągłej walki jeden z karteli (Tigres del Mar) wyłamał się i zaoferował władzą ugodę który zobowiązywał rząd do wypuszczenia bossów kartelu w zamian za zawieszenie broni z Valentino czyli ich konkurencyjnym Kartelem. USA wysłało dyplomatę w celach mediacji ze względu na nieufność Valentino wobec rządu. Zadania Waszym zadaniem jest eskorta mediatora do punktu alfa, Z lotniska Catalina zostaniecie przetransportowani Kolumbijskimi śmigłowcami do Puerto Escondido który kontroluje Kartel Tigres del Mar – są oni po naszej stronie lecz uważajcie na nich. Z Portu odbierzecie VIP’a. Ustaloną trasą „V” przejedziecie go konwojem wozów opancerzonych na miejsce negocjacji do punktu Alfa. Informujcie o wszelkich podejrzanych zachowaniach osób postronnych, miejcie oczy szeroko otwarte, możliwe że bojówki Valentino będą chciały przejąć mediatora w celach okupu lub w celach politycznych. Co najważniejsze nie dajcie mu zginąć. Gdyby coś poszło nie tak kontaktujcie się ze sztabem – będzie on czuwał nad wami cały czas. Siły Przeciwnika Bojówki składające się z żołnierzy kartelu - Technicale, Pojazdy opancerzone, Możliwe śmigłowce. Siły Własne Dwa oddziały SOCOM, 3 Pojazdy typu HMMWV o wzmocnionej wytrzymałości.
    1 punkt
  9. MODSET!!!! (nic nowego): ACC Keep the grip v1.html Zarys historyczny: Rozdział I W 2022r. kolejne sankcje i kryzys wydobywczy paliw kopalnych sprowadziły Rosję na krawędź. W obliczu groźby ogólnokrajowgo kryzysu gospodarczego i kilku akcji zaczepnych po obu stronach wybuchła 3WŚ. Nie wiadomo kto wystrzelił pierwszy, ale w momencie wybuchu konfliktu cała flota północna FR przemierzała z ponad 30 okrętami morze Labradorskie w kierunku USA, a wschodnia flota FR prowadziła intensywne ćwiczenia na morzu Beringa. Początkowo lepsze rozmieszczenie zapewniło przewagę Federacji Rosyjskiej, to się jednak dramatycznie zmieniło. Tak duże uderzenie drogą morską wymaga sprawnego zaopatrzenia. I tu się ruscy przeliczyli. Do konfliktu po stronie NATO stanęły także: Szwecja i Finlandia. Ze swoją doskonałą znajomością głębin i dobrze wyszkolonym załogom łodzi podwodnych i skromnym ilościowo, ale nowoczesnym okrętom morze Norweskie i morze Barentsa zamieniły się w płonące cmentarzysko statków zaopatrzeniowych FR. Podobną niespodziankę miała flota zachodnia FR na morzu Bałtyckim. Podczas gdy 1. Smoleńska Gwardyjna Dywizja pancerna przetoczyła się przez Inflanty, Polskę, Słowację i Czechy i zaczęła spowalniać za Berlinem. pod Moskwą pośpiesznie próbowano zorganizować rezerwy, aby wesprzeć front, którego nie chciano tak szybko otwierać - Inwazja na Finlandię. Niebo: Początkowe bombardowanie ośrodków produkcyjnych i wojskowych na terenie Finlandii i Szwecji dało raczej odwrotne skutki, niż ruscy przewidywali. Małe straty w liniach produkcyjnych i ludziach wzmożyły tylko wysiłki mieszkańców. Po bombardowaniu głównych lotnisk, Siły powietrzne FR musiały szybko się ulotnić za ochronę przeciwlotniczą gonione rojem wyłaniających się znikąd gripenów i nadlatujących z Anglii (Eurofighter Typhoon) i Norwegii (F-35 Lightning II) myśliwców. Rozdział II Mimo zaciętej walki Finlandia nie dała rady się sama obronić (z drobną pomocą Szwecji i Norwegii). Szansę na zatrzymanie nowego natarcia na froncie "skandynawskim" dały porządne posiłki z krajów NATO, głównie Anglii i Stanów Zjednoczonych. Finlandia swoim uporem dała szansę na szybkie i prowizoryczne umocnienie linii tuż za Szwedzką granicą. Jednoczesna ewakuacja mieszkańców nie była łatwa i wciąż nie została zakończona. Pozostali głównie mieszkańcy, którzy jako ochotnicy pomogli w budowie umocnień. Jednocześnie niebo zostało pod kontrolą sił sprzymierzonych, ale długo to nie będzie trwało... Ruscy już zdążyli podciągnąć dość pokaźną ilość sprzętu plot. Trzeba uważać. Rozdział III Obrona drugiej linii frontu, zapewniając czas na ewakuację mieszkańców. I ew. wycofanie na linię pomocniczą drugiej linii. Ten rozdział napiszesz Ty! Briefing: Pluton (lekkiej) piechoty US wysłany, aby opóźnić front skandynawski. Jedziecie od kilku godzin, aby zdążyć się rozstawić i ufortyfikować we wskazanych pozycjach. Całą operacją dowodzi Zulu. Dostaliście dokładne wskazówki dojazdu i wasz JTAC dostała do dyspozycji wsparcie JAS 39 Gripen. Zadanie: - Dojechać na miejsce obrony (niebieskie linie - pierwsza linia obrony) - miejscowość Myllynmaki - Rozstawić się i ew. dokończyć fortyfikowanie. - Dopierać fale wrogów do sygnału, że miasto zostało ewakuowane, bądź wymagane jest wycofanie na linię pomocniczą(czarna) - miejscowość Ylapaa Pogoda: Start godz. 13, lekkie zachmurzenie. Przeciwnik: Połączone siły różnych jednostek organizacyjny wojsk FR. Prawdopodobnie: - Duże siły piechoty (rezerwiści) - czołgi, starsze jak i te prosto z linii produkcyjnej - wszelkiej maści transportery opancerzone - lekkie systemy obrony plot Możliwe: - myśliwce - helikoptery bojowe - jednostki powietrzno-desantowe Logistyka i wyposażenie na pojazdach: Wyposażenie: Każdy posiada: 2 granaty dymne i 1 frag M9 beretta noktowizję (zdjąć, jeśli to możliwe na początku - źle wygląda na hełmie) Broń główna: M4A1 Block II lub zgodnie ze specjalizacją: Automatic: M249 MG: M240 Dodatkowe: AT Specalist: Javelin Tube + CLU AT Bearer: Javelin Tube Dowodzenie i Łączność: Każdy ma radio 343 do łączności w swojej drużynie. Każdy dowódca ma dodatkowo radio średnie. JTAC i RATEO mają dwa radia średnie. Proponowany schemat łączności: Mapy: Techniczne: Medyczne: -inny objaw bólu (rozmycie) - tylko doktor może szyć, - szyć można tylko w budynkach i pojazdach medycznych, - większe prawdopodobieństwo utraty przytomności z bólu, - wszystkie ciężarówki transportowe (z ławkami), pojazd medyczny i humvee sekcji moździeżowej są pojazdami medycznymi, Stosować się do znaków i sygnałów wojsk Szwedzkich podczas przejazdu. TAJNE Piloci dostaną osobne wytyczne w komentarzu (później). TAJNE
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. https://forum.paradoxplaza.com/forum/developer-diary/hoi4-dev-diary-poland-is-not-yet-lost-no-step-back-aar.1493755/?utm_source=stcom-owned&utm_medium=social-owned&utm_content=post&utm_campaign=nsb_hoi_20211006_for_dd
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. do

    @Patriotic Dzięki za info, wyłączyłem SOGa i jest okej. Pisałem z telefonu i nie zauważyłem, że piszę w opiniach, wybacz.
    1 punkt
  14. do

    @Tenk komentarze pisz w komentarzach pod wydarzeniem, nie w opiniach. Aktualizacja SOGa (o ile go posiadasz, a nie wysypały Ci mody/arma). Można armę odpalić bez niej, tylko trzeba wiedzieć jak. Odezwij się do mnie PW to Ci wytłumaczę szybko.
    1 punkt
  15. do
    Papua, rok 1942. Sekcja Australijskiej piechoty ma za zadanie oflankować okopane pozycje Japończyków wzdłuż szlaku Kokoda. Min. 8 osób MISJA WYMAGA JEDNEGO DODATKOWEGO ADDONU DODAJĄCEGO WALKĘ W RĘCZ (instrukcja obsługi pojawi się w briefingu, addon ~250mb): https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2291129343 Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wazny { font-weight: bold; color: rgba(255, 104, 5, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } .z_toastmsg { min-width: 800px; /* Set a default minimum width */ margin-left: -400px; /* Divide value of min-width by 2 */ text-align: center; /* Centered text */ border-radius: 2px; /* Rounded borders */ padding: 16px; /* Padding */ position: fixed; /* Sit on top of the screen */ z-index: 1; /* Add a z-index if needed */ left: 50%; /* Center the snackbar */ bottom: 30px; /* 30px from the bottom */ } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
    1 punkt
  16. do
    W wyniku różnych perturbacji politycznych, Czechosłowacja odwraca się od bloku wschodniego i nawiązuje pakt z Zachodem. Sowieci dokonują inwazji na zdrajców. JO wyjazdowy u społeczności NN. Wszystkie wylistowane sloty są dla nas, NN zajmą sloty, które pozostawimy w drużynach nie obsadzone. W przypadku większego zainteresowania misją, zajmą sloty dodatkowe. Zbiórka o godzinie 19:40 na naszym TS. Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wazny { font-weight: bold; color: rgba(255, 104, 5, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } .z_toastmsg { min-width: 800px; /* Set a default minimum width */ margin-left: -400px; /* Divide value of min-width by 2 */ text-align: center; /* Centered text */ border-radius: 2px; /* Rounded borders */ padding: 16px; /* Padding */ position: fixed; /* Sit on top of the screen */ z-index: 1; /* Add a z-index if needed */ left: 50%; /* Center the snackbar */ bottom: 30px; /* 30px from the bottom */ } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
    1 punkt
  17. Na wiki wrzuciłem krótki opis radzieckich desantników.
    1 punkt
  18. LINIA MODÓW (50mb) Vietnam_2.html Mapy Sytuacja Zadanie Intencja Dowódcy Punkty Zainteresowania Przeciwnik Siły Własne i Radia ROE Użyte mody i Ty Simplex Inne Techniczne Zapisy
    1 punkt
  19. Zapraszam wszystkich chętnych na Szkolenie Pancerne w dn. 14.10, w godz. 17-20.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...