Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2019.06.10 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    do
    Rok 1982. Ofensywa wyprowadzona 10 maja rozbiła się na pierwszej linii obrony RFN. Braki w wyszkoleniu i niskie morale oddziałów NRD doprowadziły do odcięcia kilku większy zgrupowań bojowych, w których skład zalicza się również 3-cia Kompania. Jednostki te zostały zmuszone do chaotycznego odwrotu tracąc przy tym większość ciężkiego sprzętu. Reszta zdezorganizowanej armii próbuje w każdy sposób pomóc otoczonym sojusznikom. Wymagania: minimum 15 osób. W tym: radiotelefonista, sanitariusz, strzelec ppanc. Jeżeli do 12.06.19 23:59 zapisze się mniej niż 15 osób misja zostanie odwołana. Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  2. 2 punkty
    Zapraszam wszystkich na mój sobotni stream z OFP (start o 19:00). W trakcie transmisji rozgrywać będę misję dla pojedynczego gracza o nazwie "Dynamic Afghanistan: VDV", w której wcielę się w radzieckiego spadochroniarza walczącego z mudżahedinami na mapie odzwierciedlającej Afganistan. PS wiem, że macie w tym czasie JO, ale byłoby mi miło jakbyście wpadli chociaż na chwilę
  3. 2 punkty
    Mini ściąga z ACE-MED 😉
  4. 2 punkty
    Obserwujcie kalendarz... (⌐■ ͜ʖ■)
  5. 1 punkt

    @STALKER14 chyba miesiąc pomyliłeś w opisie. 28 lipca nie czerwca
  6. 1 punkt
    1. Użyłem RPK od HLC. Założyłem, że skoro AI je na serwerze testowym otrzymało to gracze też je dostaną. Przed chwilą porobiłem bardziej szczegółowe testy i co się okazało: połączenie tej broni z magazynkami (45rnd) od RHS (tutaj użyte ze względu na AK-74N pochodzące z RHS) powoduje graczowi wyparowanie broni. Ewidentnie dzieje się tak na samym starcie, jak i po załadowaniu magazynku od RHS do RPK od HLC. Problem nie został przeze mnie wykryty, gdyż jeszcze z takim problemem się jeszcze nie spotkałem, a zawsze (oczywiście jeżeli jest to tylko możliwe) używam amunicji od RHS. Słyszałem też coś, że nie wszyscy mieli mundury w odpowiedniej teksturze. Z punktu misji nie miało prawa tak się stać, każda jednostka w inicie posiada ten sam skrypt wyzwalający teksturę. Dla ciekawskich zdjęcie z mission.sqm poniżej: 2. Żadna akcja nie jest sprzężona z wezwaniem ostrzału. W misji są dwa hinty, jeden pomocniczy(1), mówiący o tym, że należałoby już poinformować naszą kompanię o tym, że przeprawa jest zajęta - wyzwala się on automatycznie po tym jak zagroda znajdująca się bezpośrednio przy przeprawie zostanie zajęta (siezed) przez graczy (blufor). Drugi hint(2) jest potwierdza aktywację akcji mającej na celu poinformowanie kompanii o przejęciu - wyzwala się ona ręcznie poprzez akcję radia (może ją odpalić każdy, jak użyć oraz kontekst użycia jest szczegółowo opisany w briefie. Jeżeli jeszcze przeprawy nie zajęliście, a wyzwolił wam się hint(2) to ktoś musiał ją po prostu aktywować, co mogło odbić się na przebiegu dalszej części scenariusza. Misja była przewidziane na max 1.5 godziny. Dlatego też została rozpisana na tygodniu. Mam nadzieję, że pomimo krótkiej rozgrywki nikt się nie wynudził. Dzięki za rozegranie, po weekendzie wprowadzę poprawki obejmujące RPK oraz bardziej uodpornię system meldowania.
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
    Prosta misja jest lepsza niż żadna misja! Niedługo powinna być możliwość poduczenia się dla chętnych, więc zachęcam spróbować swoich sił w edytorze Dzięki Zus!
  9. 1 punkt
    Zapisy na JO 'Badlands' już otwarte dla wszystkich!
  10. 1 punkt
    Zapisy dla wszystkich członków społeczności będą dostępne dziś od godziny 18:00! Zachęcam do zajmowania wybranych slotów. Upewnij się przed zajęciem slota, że posiadasz odpowiednia wiedzę do jego objęcia. W razie pytań proszę o kontakt na PM lub TS.
  11. 1 punkt
    Preset nie działa jako Ragnarok.html, ale JointOps_Client tak JointOps_Client.html
  12. 1 punkt
    Są może jacyś chętni na Zeusa dzisiaj wieczorem? Zapraszam, przyda się trochę losowych rozgrywek
  13. 1 punkt
    https://forum.il2sturmovik.com/topic/12826-game-updates/page/2/?tab=comments#comment-782083 1. Jet fighter-bomber Me 262 A "Schwalbe" is now available for all owners of "Battle of Bodenplatte"; 2. Albatros D.Va is now available for all owners of "Flying Circus"; 3. S.E.5a is now available for all owners of "Flying Circus"; 4. T-34-76 UVZ made in early 1943 is now available for all owners of "Tank Crew - Clash at Prokhorovka" (includes crew); (...) 70. All aircraft: when starting or shutting down the engine with all three difficulty options "Cruise control", "Throttle auto limit" and "Engine auto control" turned off you need to move the engine controls during the startup or shutdown procedure yourself; (...) 73. All aircraft: new technochat message informs the player that the engine start command is ignored if the startup requirements are not met;
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Co jak co, ale PR to CD Projekt ma nieziemski. jak podsumował to ktoś w internecie- "The Internet's most loved game developers bring one of the internet's most loved men into the most hyped game on the internet"
  16. 1 punkt
    No panowie, data już nam oficjalnie została ujawniona jako 15 kwietnia 2020 Oficjalnie rozpoczynamy Hype-Train za keanu zawsze propsy [Przed dodaniem tematu, sprawdź czy takowy nie został już stworzony. Przeniesione. ~Rutek]
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...