Skocz do zawartości

RozekPoland

Rożek
  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    47

Ostatnia wygrana RozekPoland w dniu 23 Czerwca 2021

Użytkownicy przyznają RozekPoland punkty reputacji!

Reputacja

322 Wyśmienity

Dane kontaktowe

  • Strona WWW
    https://rozekpoland.ct8.pl

Działalność

  • Użytkownik youtube
    rozekpoland1

Ostatnie wizyty

29 704 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje RozekPoland

  1. :excl: Uwaga społeczność ACC, jest sprawa :excl:

    Na co dzień "spamuję" was moimi wynalazkami do OFP, lecz dziś będzie inaczej. Od dłuższego czasu badam pewien błąd, który występuje w całej serii ARMA (w A3 również). W skrócie: błąd dotyczy utraty/ignorowania przez grę/silnik geometrii dla zniszczonych (przewróconych) statycznych obiektów. Gdy drzewo, płot lub mur zostanie zniszczony to przewraca się na ziemię. Problem w tym, że taki przewrócony obiekt przestaje być interaktywny w grze i można przez niego przejść i strzelać. Co gorsza, jednostki AI przez takie obiekty widzą, po prostu one dla nich nie istnieją. Małe płoty lub murki nie są znaczącym problemem. Dramat zaczyna się przy drzewach. Wiele z nich, po przewróceniu się, mogłoby nadal stanowić ukrycie przed jednostkami przeciwnika. Niektóre nawet i osłonę ze względu na swoje grube korzenie/obwód. Rzecz w tym, że żadna z tych rzeczy nie działa w grze. Przewrócony płot, mur czy drzewo przestają istnieć dla logiki gry i stanowią jedynie wizualną "ozdobę" dla gracza. Jedno nie podlega dyskusji - jest to problem istniejący od czasów OFP :uhuh:.

    Podjąłem się próby szczegółowego wyjaśnienia i prezentacji problemu na forum Bohemii (na przykładzie najbliższego memu sercu OFP, ale to bez znaczenia, bo to zjawisko można odtworzyć w każdej części gry). Chciałbym prosić was o pomoc w formie "podbicia" popularności mojego posta na oficjalnym forum. Chcę w ten sposób zwrócić uwagę twórców gry, by pochylili się nad sprawą i wyszli z inicjatywą odpowiedniej poprawki dla A3, nim ostatecznie zakończą wszelkie pracę nad tą częścią serii. Będę również kontaktował się z różnymi osobistościami community ARMA w celu uzyskania ich wsparcia w tym temacie. Link poleci również do tych osiągalnych deweloperów gry. W poście na BIForum zawarłem link do dotyczącego sprawy zgłoszenia (utworzonego już wcześniej przez innego użytkownika) na oficjalnym A3 Feedback Tracker, na który warto zagłosować.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Tes

      Tes

      zrób drugi temat na forum A3, to będzie większe prawdopodobieństwo że BIS się zainteresuje. 

    3. Toczer

      Toczer

      Powiadomię PAC Rożku! Razem we make Arma 3 great again!

    4. Alienzo

      Alienzo

      No kto by pomyślał! Rożek na ludzi wyszedł! Jak nie mam konta na forum Bisu tak się zarejestruje i podbije! :)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...