Skocz do zawartości
Ferduss

Formularz rekrutacyjny - Kacper

Rekomendowane odpowiedzi

Imię:
Kacper

Spełniam następujące warunki:
1. Podawane przeze mnie dane w formularzu są zgodne z prawdą, 2. Posiadana przeze mnie gra ArmA 3 jest oryginalna, 3. Posiadam działający mikrofon, 4. Zapoznałem się i zobowiązuję przestrzegać regulaminów obowiązujących w ArmA Coop Corps, 5. Zobowiązuję się do zapoznania z zamieszczonymi ogłoszeniami przed przystąpieniem do każdej rozgrywki

Data urodzenia:
2005.10.21

Którą wersję Army posiadasz?:
ArmA 3

Wiem o ACC dzięki:

Przegladalem facebooka i na głównej wyświetlił mi sie wasz post, stwierdziłem, że może warto spróbować dołaczyć do tak dużego i długo prowadzonego projektu.



Członkostwo w następujących grupach świadczy o mojej umiejętności gry zespołowej:

W armie niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia, zwłaszcza jeżeli chodzi o zorganizowane grupy. Parę lat temu grałem troszkę w jakiejś małej grupie ale nawet nie pamiętam jej nazwy. W innych grach natomiast moje doświadczenie z różnego rodzaju organizacjami myślę, że mam dosyć spore - od 2017 do 2021 roku byłem założycielem gildii w minecraftcie wiem, że może się to wydawać troszkę zabawne aczkolwiek zawsze cos haha. Przez ostatni rok próbowałem swoich sił w gta roleplay. Prowadziłem organizacje przestepcza na jednym z polskich serwerów, moja organizacja liczyła najwiecej około 20 osób. 



Moje doświadczenie z komputerową symulacją pola bitwy:

Z jedynych jako takich symulatorów grałem w insurgency (30 godzin), z tych mniej symulacyjnych grałem sporo ze znajomymi w PUBGa, CS:GO, battlefielda.



Zdecydowałem się na dołączenie, ponieważ:

Chciałbym spróbować swoich sił w tego typu rozgrywce jak i posmakować symulacyjnej gry na taka skale. Nigdy nie grałem w armie w taki sposób, choć widziałem na Youtube jak można mieć z tego dużo zabawy, dlatego bardzo mnie to ciekawi.



Interesuje mnie symulowanie działań następujących rodzajów wojsk:
Nie wiem, lub nie mam pewności