Skocz do zawartości

Kiero

Weteran
  • Zawartość

    909
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana Kiero w dniu 23 Wrzesień 2015

Użytkownicy przyznają Kiero punkty reputacji!

Reputacja

305 Wyśmienity

O Kiero

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Pruszków

Działalność

  1. Kiero

  2. W najbliższym okresie rozliczeniowym, jak dobrze pójdzie to będziemy mieli niespodziankę dla donatorów....

    1. Chino

      Chino

      <populacja donatorów zwiększa się>

    2. Ariel

      Ariel

      niespodzianką będzie!..... Brak niespodzianki! :D

  3. Skill może chyba zostać ale jak by byli trochę mniej kuloodporni.
  4. - w inicie daj opóźnienie przed opisem misji który pojawia się w prawym dolnym rogu jak tylko wchodzimy do misji. "sleep 10" powinno wystarczyć. - tak jak pisał Tox, w związku z brakiem radia to albo dymy (jeśli chcesz mieć atak o świcie) lub flary i przesunąć całą akcje o kilka godzin wcześniej.
  5. Poniedziałek (14.03.16) 18:00 Temat: Taktyka Zielona Plan szkolenia: Omówienie ćwiczeń (przewaga ogniowa, zajęcie pozycji wyjściowych) Przemieszczanie się dwójkami. Przemieszczanie się sekcjami. Atak na pozycje umocnioną, sekcjami (przenoszenie ognia). Szkolenie dotyczy: zdobywanie przewagi ogniowej, manewry piechoty z wykorzystaniem ognia osłonowego (covering fire "suppressing fire"). Start o 18:00. Prowadzący: [m=Kiero]Uczestnicy: ...
  6. Pierwsze radio dodawane jest z prawidłową nazwą przez linkitem "NAZWA_RADIA". Jeśli dodamy drugie radio, zaczniemy je przekładać lub wyrzucimy je na ziemie. Zostale do niego dodane ID. co będzie powodować błedy. Nawet arsenałem z poziomu menu głównego dodane radia dostają w takim wypadku ID. Zatem załadowanie takiego loadout'u na kilka jednostek spowoduje dodanie tego samego radia (z identycznym ID) do kilku graczy. Można to łatwo sprawdzić klikając export w arsenale i wkleić to do notatnika.
  7. No niby można dodać modułem ale wtedy wszyscy będą mieli wyspecyfikowane w module radia. Chyba że można graczy zsynchronizować z takim modułem? EDIT: Chyba żeby dodać modułem radio 343 a edenem 148, sprawdzę to. EDIT2: Chyba że jest jakiś inny sposób żeby dodać w EDEN'ie dwa radia.
  8. Po dodaniu wyposażenia jednostek okazało się że chat w grze jest zalewany tekstem co kilka sekund: "Collecting Multiple Ammo Holders" Z tego co udało mi się dogrzebać jest to powodowane przez nieprawidłowe działanie dodawania radia ACRE do ekwipunku w EDEN'ie. powinno być: this addItemToUniform "ACRE_PRC148"; a jest: this addItemToUniform "ACRE_PRC148_ID_1"; Nie wiem jeszcze jak to zwalczyć więc polecam nadal korzystać ze skryptu dodającego ekwipunek.
  9. Jak to ładnie określiła moja ukochana... gra w excela. Faktycznie jest to gra raczej dla fanatyka. Poziom komplikacji przekracza wszystkie europejskie normy. Co za tym idzie? A no na przykład możliwość zaprokektowania statku kosmicznego w każdym szczególe. Sami projektujemy silniki, sensory, rakiety. Nie ma tu z góry narzuconych klas statków, to my decydujemy czy zaprojektowany statek będzie niszczycielem czy korwetą. Przyjdzie nam do głowy wymyślić lotniskowiec kieszonkowy... proszę bardzo. Dla odważnych: http://aurora2.pentarch.org/index.php Dla tych co lubią pokombinować i to dużo... a potem jeszcze trochę no i zupełnie od nowa.
  10. Total War

    Przebudzenie mocy... ;-) Natomiast co do TW WH nawrzucali tam tyle cukierków że trudno będzie się oprzeć. Jednak robią to co ostatnio wszyscy, czyli sprzedają gre w kawałkach. Na początku nie będzie można grać elfami... ale wyjdzie DLC. eh...
  11. Total War

    Kolejna część Total War... Warhammer... ?? !?! Na początku myślałem że będzie to straszna kupa. ale zapowiada się zacnie.
  12. Testy mapy Reshmaan Province do A3... i wielkimi krokami zbliża się Polowanie na foki... :-)

  13. Czy przypadkiem tak się nie dzieje w wypadku śmigłowców z dodatku? Medium Utility Helicopters posiadają możliwość podczepiania ładunku na linach, zastanawiam się jak to się zachowa w takim wypadku.
  14. Z tego co widziałem w ACE3 to jest tylko możliwość zapakowania skrzynki z bronią i amunicją na pokład, czy się mylę?
  15. Jak w temacie. Chodzi mi po głowie misja w której śmigłowce mają dostarczyć skrzynki amunicyjne dla walczących na ziemi jednostek. Problem polega na tym że skrzynki które można pod śmigłowiec podczepić pochodzą z oficjalnego dodatku ze śmigłami. I moje pytanie: żeby to działało w misji to czy zwykły żołnierz na ziemi będzie potrzebował dodatku? czy np. tylko pilot?
×