Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.02.17 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
  2. 1 punkt
    No nie i to wiesz trochę nieklimatyczne że nie podałeś nic po radiu tylko czekałeś aż nam wyskoczy nad okiem informacja żę coś znalazleś Znowu się łapiesz w myślenie techniczne! Daj się pogrążyć klimatowi!
  3. 1 punkt
    AD.1 Nie zmieniaj, ustaw domyślną, sprawdza się najlepiej. Co ktoś majstruje przy regeneracji to wychodzą problemy w misji. AD.2 Zgadzam się jak najbardziej. To nie Fortnite czy BF że mamy biegać na pałę. Przez jeden głupi sprint gdzie uległem presji czyjegoś marudzenia na marsz, prawie wpieprzyliśmy się biegiem na murzynów. Misja w dżungli to misja w dżungli. I tak jest grywalnie bo w Wietnamie 1 km potrafili przez 8 godzin się przedzierać. Chodzenie jest bardziej klimatyczne, tym bardziej że po drodze wcale nie mogliśmy narzekać na nudę. AD.3 Zgadzam się również, nie jest to mnóstwo roboty a w przypadku działań rozpoznawczych tak właśnie się to robi. Do zwiadu kapelusz/ghillie a do szturmu hełm. Bardzo podobała mi się ta opcja. AD.4 To z żywnością i wodą bardzo dobre dodatkowy smaczek. Ustawione dobrze. Nie chcesz, to się tym nie baw ale daj innym mieć frajdę z tworzenia klimatu. Co ode mnie bo nie mogłem być na db. Misja mi się podobała, bardzo dobry klimat. Technicznie jednak miałem bardzo duże problemy. Jak komputer jest świetny i daje sobie radę z A3 tak tutaj na wysokich ustawieniach miałem stałe 50-60 fps jednak co 10 minut, fpsy spadały do 5 i po chwili Arma zmieniała się w czarny ekran. 3 razy mnie tak wyrzuciło, dopiero jak ustawiłem wszystko na low to dało się grać. Nigdy z czymś takim się nie spotkałem w Armie i nie wiem po której stornie wina leży, czy misji czy ustawień graficznych (w co wątpie bo maszynka po modernizacji daje radę z bardziej problematycznymi grami). Sprzęt bardzo dobrze dobrany, choć rzeczywiście przydałoby się więcej AT. Mój błąd że zrezygnowałem w tym całym zamieszaniu na doborze slotów z dodatkowej. Niecelny strzał w BTR pozbawił nas możliwości odbicia zakładników. Podobało mi się zachowanie i podejście dowódców do walki w dżungli, a sama likwidacja przeciwnika przy bliskich kontaktach - wspaniale. Naprawdę podziwiam tempo reakcji i orientacje przestrzenną. Był ogień i manewr i wszystko dokładnie tak, jak rozkazywałem i jak tego chciałem. @Maras i @scar świetna robota w roli FTL. Wszyscy co dowodzą mogą brać przykład ze współpracy jaka wczoraj miała miejsce. Potknięcia mieliśmy bardziej ze strony technicznej. Ktoś z BRAVO też dał się wykryć przez konwój. Generalnie podeszliście jako rozpoznanie trochę za blisko drogi. Grupa rozpoznawcza nie koniecznie musi widzieć nadjeżdżający konwój, jeśli istnieje ryzyko wykrycia, może go tylko nasłuchiwać. Przygotowana zasadzka dalej zrobiłaby robotę. Mieliśmy z CHARLIE spory problem ze wsparciem was ogniem, bo widzieliśmy tylko 1 i 2 pojazd. Niepotrzebnie ktoś odpalił tam z granatników i granatów, bo w środku mogli być nasi dziennikarze. Mimo wszystko udało nam się z tym konwojem mimo małej ilości czasu jaki mieliśmy przez mojego disconnecta (3x w ciągu 30 minut). @Maras jako MM znów wpakowałeś się w techniczną pułapkę mówiąc że nic nie znalazłeś przy konwoju Mówił Stalker że pod scrollką wszelkie dane wywiadowcze. Wystarczyło na drugi pojazd mimo tego że był zniszczony najechać i wybrać odpowiednią opcję Generalnie całe to zbieranie danych wywiadowczych w misji bardzo mi się podobało. Nieszablonowe. Tu gdzieś na stole leżała mapa, w innym miejscu znaleźliśmy jakiś rozkaz, tu znowu nasi jakieś niepełne informacje nam przekazali. Intrygujące śledztwo w dżungli pełną gębą Misja na plus, mimo tego że zabawa staminąpopsuły nam końcówkę. Dodatkowo przepraszam że musiałem wcześniej wyjść ale mały 2-latek do współki z żoną dokonali sabotażu na ogromną skale swoim buntem i krzykiem.
  4. 1 punkt
  5. 1 punkt
    W Wersji 3.12.2 Stamina ma specyficzny sposób regeneracji. Przypuszczam, że sprytnie skonstruowany mechanizm nie został w pełni sprawdzony, bądź został zepsuty na etapie tworzenia. Rosyjscy naukowcy udowodnili, że jest inaczej. Założenie: Mając 5 pasków staminy powinniśmy dobrze nimi rozporządzać - Wykorzystanie pierwszych 2 pasków nie wpływa na kary do regeneracji. wykorzystanie 3 ma nieznaczny wpływ, 4 bardzo dużą karę, a 5 największą. Przekroczenie limitu bez kar (2-3 paski) sprawia, że stamina nie zregeneruje się do 100%. 1 pasek w takim wypadku nigdy nie będzie pełny. Dodatkowo Każde kolejne zmęczenie postaci z niepełną staminą zmniejsza zakres jej regeneracji. Hipoteza: Czy niski poziom staminy wpływa na regenerację staminy? Zaczynając z całkowitym paskiem wytrzymałości przeprowadziłem testy potwierdzające moje podejrzenia. Dane wyjściowe: Przebieg testu: Wszystkie grupy badawcze zostały poddane takiemu samemu wysiłkowi fizycznemu. Na mapie Czarnoruś Pierwsze wzgórze (108025) od Płn-wsch lotniska. Wbieganie pod górkę oraz bieg wzdłuż drogi od wzgórza do lotniska. Sprawdzane były regeneracja wytrzymałości w zależności od wysiłku (wykorzystania 5 pasków staminy) Wynik: Równy teren(dowolność interpretacji) sprzyja regeneracji staminy. Niski poziom staminy wpływa na regenerację przy czym w przypadkach A-D jest cholernie długa i niepełna. - Próba A pomimo długiego czasu, ok 10 min regeneruje się w pełni. - Próby B,C,D pomimo różnych czasów, oraz końcowych wartości staminy nigdy nie były równe 100%. Czas waha się między kilkoma minutami do kilkunastu. - Próba E przyniosła najkorzystniejsze efekty. W zależności od terenu: Na płaskim regeneracja była szybsza, na górzystym wolniejsza, jednak w obu przypadkach do 100%. Na koniec: Minus Próby E polega na tym, ze Staminy jest bardzo mało i dłuższe przebieżki nie wchodzą w grę. Zmiana wydolności z 1 na wyższą powoduje, ze system regeneracji bierze w łeb... Wydaje mi się, że coś jest nie tak ze skalowaniem. Dlatego proponuję raczej zmienianie wartości Współczynnik masy ekwipunku i Współczynnik terenu. Przykład: Współ. wyd. = 1 = 100% Współ. reg. = 1 = 0.01/sek Ja rozumuję tak, że jeżeli wydolność jest = 5 to powinno to wyglądać jak poniżej: Współ. wyd. = 5 = 500% Współ. reg. = 1 = 0.05/sek i tak: Współ. wyd. = 1 = 100% Współ. reg. = 5 = 0.05/sek Natomiast z testów wynika, że wygląda to tak: Współ. wyd. = 5 = 500% Współ. reg. = 5 = 0.05/sek - zamiast - 5 = 0.25/sek przez co biegniemy rzeczywiście dłużej, ale i czekamy w ch...olerę dłużej. 10.07.18 Po dalszych testach doszedłem do wniosku, że wartości należy zmodyfikować następująco. Prowadzone będą dalsze testy. Współ. wyd. = 1 Współ. reg. = 4 Współ. masy ekwipunku = 0.4 Współ. terenu = 0.4
  6. 0 punktów

    do

    Tak, wiem. Aczkolwiek w tym przypadku uznałem to za konieczne. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Pomyślę coś nad tym i zaraz ewentualnie pozmieniam trochę sloty.
  7. 0 punktów
    Dobra, nie ogarniam waszego forum, ale się do********ę, gdyż zgodnie z MARSOC, drużyna zabezpieczająca ma LMG na froncie, więc heheszki w tym zakresie to możesz sobie Vegaz wsadzić między West Piont a pentagon Ok, racja, graliśmy PKW, więc powinien siedzieć w Kampie XD
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...