Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2019.02.17 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
    Ej pany, moja drużyna CSAR wygrała eliminacje do Reprezentacji Polski w Airsofcie 2-3 Marca jako kapitan drużyny jedziemy do Finlandi na zawody ogólno światowe gdzie między innymi będzie USA/Rosja/Kazachstan/Chiny/Hiszpania/Litwa/Łotwa/Francja/Białoruś/Chiny/ Niemcy i Izrael 😛 A no i ofcourse zabieram ze sobą naszywkę ACC Będą streamy z rozgrywek Info : http://wmasg.com/pl/news/view/9090 https://web.facebook.com/ASGTeamPoland/
  2. 9 punktów
    Także Ameryka zaliczona
  3. 9 punktów
    Pozdrowienia z nad morza Panowie!
  4. 8 punktów
    ------------------------------------------------------------------------------- Z przyjemnością informujemy, że do grona Sztabu z dniem dzisiejszym dołączają @Alienzo, @Fistach oraz @Semir! Jednocześnie dziękujemy @Rutek oraz @Tiberrias za wkład w działania Administracji i witamy ich w gronie VIP-ów! -------------------------------------------------------------------------------
  5. 7 punktów
    Plan dowódcy vs założenia MM
  6. 7 punktów
    Zmiany w regulaminie ACC dotyczące rozgrywek Po przeanalizowaniu ankiety oraz obecnej sytuacji związanej z rozgrywkami przed i po godzinie 20:00 Sztab ACC zadecydował o zmianach w regulaminie rozgrywek. Zmiany te są podyktowane dezaktualizacją części zapisów po wprowadzeniu nowego klikanego systemu zapisywania się na misje oraz zmieniającym się zainteresowaniem rozgrywkami po godzinie 20:00. Najważniejszą zmianą w regulaminie jest określenie dwóch dni przeznaczonych na Rozgrywki Oficjalne ACC Wstępnie ustalono, że dni te to WTOREK oraz SOBOTA* *Sztab zastrzega sobie prawo do zmiany dni rozgrywek oficjalnych. Wszyscy MM, Instruktorzy i Szkoleniowcy oraz gracze muszą zapoznać się zapisami zawartymi poniżej przed zorganizowaniem przyszłych wydarzeń. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na forum. __________________________________________________________________________________________________________ Istotne zmiany: (TL;DR) Popularyzacja rozpisywania wydarzeń za pomocą kalendarza i klikanego systemu zapisów. Określenie dni Rozgrywek Oficjalnych ACC Udostępnienie serwera po godzinie 20:00 dla wydarzeń innych niż misje. Określenie zasad rozgrywania misji z modyfikacją ZEUS. Wyjaśnienie zapisu "Slot opcjonalny" i wiążących się z nim ograniczeń. Wyjaśnienie zapisu "Rezerwa" i wiążących się z nią ograniczeń. Uściślenie obowiązków osób organizujących wydarzenia. Zmiany w ilości osób wymaganych do przeprowadzenia misji z innymi modyfikacjami Treść zmienionego regulaminu Rozgrywek ACC: Sztab Arma Coop Corps
  7. 6 punktów
    Po ponad 2 tygodniach spedzonych w Louisianskim mixie lasu i dzungli wreszcie odzyskalem kontakt ze swiatem! Szkolenie bylo ciekawe i z duzym rozmachem Geronimo (opfor) nie dawali momentami pospac. Moj dzielny Beryl ktory na amerykanskiej slepej amunicji nie strzelal auto i przekaszal luske co strzal zdolal mimo wszystko zebrac pare fragow 4 bialych i jeden czarny. (Minus jeden ff bo idiota z m240 sie zgubil i jak go znalazlem to mi serie poslal nad glowa ). Cholernie dyskomfortowe w tym kraju jest to ze wszystko dookola chce twojej smierci. 50 gatunkow wezy, pajaki, aligatory, tropikalne burze a nawet rosliny. Medevac "noroleplay" zabral goscia ktory wlazl w rosline po ktorej jego twarz wygladala jak napompowana pilka. Jedno z ciekawszych doswiadczen tymbardziej ze bylem przydzielony do 101st Airborne 2-506 Easy Company. Co prawda Winters nie dowodzi od jakiegos czasu ale atmosfera dalej przednia Currahee!
  8. 6 punktów
    Kubeczki na turniej prezentują się następująco. https://imgur.com/a/jY7Sj9e
  9. 5 punktów
    Kiedy jest się w złym miejscu, o nieodpowiednim czasie... najlepiej być w mocno opancerzonym wozie 😄
  10. 5 punktów
    Zapraszam wszystkich serdecznie. Pierwsza misja z autorskiej minikampanii na Clafghanie jako siły wsparcia pokoju. Będziecie wcielać się w różne jednostki, począwszy na zwykłych piechurach, kończąc na niespodziance
  11. 5 punktów
  12. 4 punkty
    JO Psy Pawłowa @Zuza Powód: Wzorowe pełnienie funkcji starszyny (zastępcy dowódcy drużyny) podczas intensywnej walki w terenie zurbanizowanym.
  13. 4 punkty
    Ta impreza po ktorej budzisz sie jeszcze pijany w hmmv z namalowana polska flaga na szybie
  14. 4 punkty
    - Skad jestescie w takich mundurach? - Z Polski - A w jakim to stanie? - To nie stan. To kraj w Europie. - Ahhh OK. I never leaved Texas before I don't know where it is. Dolozcie tu sobie taki w ch...j poludniowy akcent. Tu naprawde sa niektorzy tak tepi Siedzimy w Wendy's (taki fast food). - Do you have a fast foods and restaurants in Poland?
  15. 4 punkty
    Cześć, nie było mnie bardzo długo, ale zamierzam wrócić. Nie zagrałem z wami dużo gier i chyba powinienem (według regulaminu) zostać zdegradowany do rangi "Poborowy". Będę musiał ponownie umówić się na szkolenie, bo praktycznie nic nie pamiętam. Ktokolwiek to czyta - życzę ci miłego dnia.
  16. 3 punkty
    PSY PAWŁOWA - wyjazdowy JO Organizator: No Name Arma Team Inni uczestnicy: TFA, ACC Przeczytaj uważnie uwagi zanim się zapiszesz! (Brak czytania ze zrozumieniem może owocować ostrzeżeniami na forum i "wyrzuceniem" ze slota) Rozgrywka odbędzie się w niedzielę 14.04.2019 - 20:00. Zbiórka na kanale Alpha 30 minut przed misją - 19:30. Od 8.04.2019 (Niedziela) - 20:01 do końca trwania zapisów, zapisy otwarte są dla wszystkich członków społeczności. W wypadku zapisywania się na sloty specjalistyczne, upewnij się że jesteś odpowiednio przygotowany i przeszkolony. (np. osoba zapisująca się na slot pilota, która nie posiada żadnego doświadczenia na tej pozycji może zostać z niego usunięta) DO DNIA 8. Kwietnia do godziny 20:00 (Niedziela) zapisy są OGRANICZONE i dostępne dla grup: SZTABOWIEC Vip Weteran Opiekun Kwatermistrz Donator Zaufany MM Instruktor MC 1. Zarys fabularny Czeczenia znalazła się pod panowaniem carskiej Rosji w połowie XIX wieku, w wyniku trwającego kilkadziesiąt lat podboju Kaukazu. Jednak zamieszkujący te tereny muzułmańscy Czeczeni nigdy nie zaakceptowali rosyjskiego panowania. Cały XX wiek był naznaczony wielokrotnymi próbami uzyskania niezależności od Kremla. W tej historii nie brakuje momentów dramatycznych i tragicznych. W 1944 roku Stalin nakazał deportację całej ludności czeczeńskiej do obozów w Kazachstanie i na Syberii. We wrześniu 1991 roku, po fiasku puczu Janajewa w Moskwie, obalono komunistyczny rząd w Czeczenii. 27 października odbyły się wybory parlamentarne i prezydenckie, w wyniku których władzę objął Dżochar Dudajew ogłaszając suwerenność kraju. W odpowiedzi prezydent Rosji Borys Jelcyn wprowadził stan wyjątkowy. Do interwencji zbrojnej wtedy jeszcze nie doszło. 12 marca 1992 w Czeczenii przyjęto konstytucję definiującą ją jako niepodległe państwo . Nie zyskała jednak uznania w świecie i kraj pogrążył się w chaosie gospodarczym i politycznym, stając się mekką świata przestępczego. Rosja przypomnia sobie o Czeczeni w 1994 roku. Wojska rosyjskie wspierają nieudany atak opozycjonistów czeczeńskich na Grozny - stolicę kraju. W obliczu jego porażki 11 grudnia 1994 Jelcyn wydaje rozkaz ataku na Czeczenię, rozpoczynając I wojnę czeczeńską. Ta brutalna wojna trwa dwa lata. W jej wyniku życie i zdrowie traci 100 tysięcy ofiar, w tym prezydent Dudajew. Wojna ta była ogromnym ciosem w prestiż Rosji, której wojska wycofały się z Czeczenii w grudniu 1996 roku. Miesiąc później odbyły się wybory prezydenckie, w których zwyciężył Asłan Maschadow. W maju podpisano na Kremlu traktat pokojowy i o wzajemnych stosunkach między Federacją Rosyjską, a Czeczenią. Stanowiło to de facto uznanie państwowości Czeczenii przez Moskwę... Miasto Pecher położone nad rzeką Tetrek stanowi jedną z większych aglomeracji położonych na północy kraju. Znajdują się tutaj mosty o strategicznym zasięgu oraz kolejowy punkt przeładunkowy którego znaczenie będzie kluczowe w dalszej operacji. Rosyjski pluton piechoty zmotoryzowanej, wsparty przez jeden czołg T-80B i baterię gradów ma za zadania zająć zrujnowane miasto i tym samym otworzyć drogę od wschodu do stolicy kraju – miasta Grozny. Dane wywiadowcze od MM -https://docs.google.com/document/d/1ktnq_83iH9rpSi2YuCwbAV_2ypSN_1_bmFETSc6tU5A/edit
  17. 3 punkty
    Ale tych JO się nasypało, no no no, chyba popuściłem z radości☺️
  18. 3 punkty
  19. 3 punkty
    Zmiany, zmiany, zmiany... ; )
  20. 3 punkty
  21. 3 punkty
    @Streeciarz Ostrzeżenie. POWÓD: Łamanie zasad netykiety. Wszystkich użytkowników forum obowiązują zasady netykiety. W szczególności na forum zabrania się trollowania. Użytkownicy mają obowiązek odnosić się do siebie nawzajem z kulturą i szacunkiem. _________________________________________ @Matt Ostrzeżenie. POWÓD: Wyśmiewanie społeczności jako całości na publicznym czacie. Niszczenie wizerunku ACC. Każdy ma prawo do wyrażania swojej krytyki publiczne do czasu, gdy ta jest konstruktywna. Komentarze niszczące wizerunek ACC i będące próbą nieudolnego trollingu będą z miejsca karane.
  22. 3 punkty
    Trochę czekaliśmy i proszę... https://voidinteractive.net/ ...ale trochę jeszcze poczekamy ;]
  23. 3 punkty
    Witam! Jako, że nic się w niedzielę nie dzieje, będziemy około 20 z kilkoma osobami grać misję z zombiakami. Jeżeli ktoś chce się przyłączyć, zapraszam. Będziemy grać na moim serwerze dedykowanym. Mody z naszej paczki i dodatkowo: Namalsk - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1308443165&searchtext=namalsk Ravage - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1376636636 Arma 3 Animal Module ext. - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1114594249 Zombies & Demons - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=501966277 Pozdrawiam!
  24. 2 punkty
    Taki Update: karta poszła na gwarancje, producent stwierdził, że się chłodzenie zepsuło i niby naprawił, po świętach będę testował. A z takich śmiesznych rzeczy to: wysłałem kartę w oryginalnym opakowaniu w specjalnym styropianie, by uniknąć uszkodzeń oraz wraz z gumowymi ochraniaczami na wtyczki. Kto zgadnie jak wróciła? W jakimś kartonie po parówkach rzucona luzem, zawinięta w jakąś zwykłą torebkę foliową, oczywiście bez ochraniaczy na wtyczki i z mocno wygięta blachą, która służy do montażu na śruby. Jakby ktoś na przyszłość robił reklamacje sprzętu to polecam zrobić zdjęcia produktu lub nagrać filmik najlepiej w punkcie oddania lub przed samym nadaniem wysyłki z pisemnym potwierdzeniem stanu, by uniknąć syfu z którym będę musiał się babrać przez kolejne 3 tygodnie.
  25. 2 punkty
    Wtf i love bugemia now https://arma3.com/news/arma-3-creator-dlc#.XLccgfU9eh8
  26. 2 punkty
    Jest też pierwszy podejrzany A poważnie- kawał histori poszedł z dymem. Ci co wynosili zabytki pod płonącym dachem mają jaja jak głazy. Mają 1 ciężko rannego z tego co wiem. Teraz wygląda to tak
  27. 2 punkty
  28. 2 punkty
    Przygotowanie na JO Psy Pawłowa Poniżej lista rzeczy jakie trzeba zrobić, aby być w pełni przygotowanym do dzisiejszego JO _______________________________________________________________________________________________________________________________________________ Serwer rozgrywki Arma3 : Adres serwera: 149.202.85.33 Port: 2302 Hasło: 666 Serwer Teamspeak 3 grupy No Name : Adres serwera: 149.202.85.33:6440 1. Pobierz wyznaczone mody ze Steam Workshop: Instrukcja jak to szybko zrobić za pomocą Arma 3 Laucher jednym kliknięciem: 1) Pobieramy plik .html stanowiący listę powyższych addonów: JO_Steam_Mody.html 2) Wgrywamy plik .html jako preset w Arma 3 Laucher i pobieramy addony. 2. Pobierz moda Soviet Armed Forces 1.35 (109mb) z linku google drive i wrzuć go wypakowanego do folderu z innym @Addonami z naszej paczki. 3. Stwórz linię modów przez Arma 3 Synca Prawidłowa linia modów po prawej powinna wyglądać tak: 15 podpiętych addonów. 4. Przetestuj swoje mody na serwerze arma 3 gospodarzy: Adres serwera: 149.202.85.33 Port: 2302 Hasło: 666 Misja testowa: 5. Jesteś gotowy. Oczekuj na kanale Alpha na zbiórce o godzinie 19:30 Opcjonalnie pliki do TFAR jeśli ktoś będzie miał problemy: (WRZUCIĆ DO \TeamSpeak 3 Client\config\plugins) task_force_radio_win32.dll task_force_radio_win64.dll
  29. 2 punkty
    do
    Misja Realop + Zeus Rok 2024, Północne Indie Rosnący w siłę radykałowie coraz bardziej wyniszczają światową gospodarkę. Nawet armie oraz agencje największych mocarstw przestają sobie radzić z coraz to większym napływem bojówkarzy. Najnowszym celem stała się Azja Środkowa oraz Wschodnia. Chińska korporacja Tencent zdecydowała się wziąć sprawy we własne ręce, wynajmując prywatne jednostki militarne, których zadaniem jest ochrona własności firmy. Każdy z Was jest wyszkolonym żołnierzem, każdy z Was potrzebuje pieniędzy i każdy z Was jest gotów dla nich zabijać. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, dzisiejsze zadanie wystarczy, żeby zapewnić dobrobyt Wam i Waszym rodzinom do końca życia. Mamy doniesienia, że w rejonie operuje inna grupa PMC, należąca do amerykańskiej korporacji Microsoft. Opis techniczny: Przewidywana ilość graczy: 5 - 20 Misja z silnym naciskiem na odgrywanie postaci (RealOp) .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  30. 2 punkty
    "Dont fu*k with uncle sam" W roku 1976 amerykańska armia postanowiła wyciąć topolę. Niby nic, zapewne wiele drzew kładzie się codziennie w wielu armiach świata. Nie warto by było o tym wspominać, gdyby nie fakt, że wspomniana topola rosła sobie w Koreańskiej Strefie Zdemilitaryzowanej (DMZ). I zasłaniała widok. Grupa saperów z armii US przekroczyła więc granicę DMZ i wzięła się do roboty. Koreańczycy z Północy uznali to za wystarczający powód do otwarcia ognia. Dwóch żołnierzy amerykańskich zginęło. Tym przykrym incydentem (i paroma ostrymi notami dyplomatycznymi) zapewne sprawa by się zakończyła gdyby nie to, że w tamtych czasach armia US poważnie traktowała swoją doktrynę wojenną, a szczególnie jej podstawową zasadę: "You don't fu*k with Uncle Sam". Tak więc trzy dni później do DMZ wkroczyła kolumna 20 pojazdów wojskowych z ekipą wojskowych inżynierów wyposażonych w piły spalinowe. Operację zabezpieczały dwa plutony (po 30 żołnierzy) piechoty na pojazdach pancernych wyposażonych w 165 mm działka i Siły Specjalne Korei Południowej (65 ludzi) szkolone w taekwondo i uzbrojone w pałki. Część z żołnierzy miała zamocowane do ciała miny typu Claymore z ręcznymi detonatorami w ręku (jihad style). Na zapleczu operację zabezpieczało 20 śmigłowców w tym 7 bojowych. Z bazy w Guam poderwano bombowce strategiczne B-52 eskortowane przez F-4, F-5 i F-86. Lotniskowiec USS Midway zajął pozycję niedaleko granicy w pełnej gotowści bojowej. Do Południowej Korei przerzucono dodatkowe 14000 żołnierzy, zaś przy samej granicy zgrupowano kilka regimentów piechoty i czołgów. Siły Północnej Korei, w ilości około 300-400 żołnierzy nie uznały za sensowne przeszkadzać (i nie ma się co im dziwić). Armia US ścięła sporne drzewo is się wycofała. Ścięła je jednak specjalnie na wysokości ok. 6m. Tak, żeby pniak był dobrze widoczny na przyszłość. Co udowadnia, że lotniskowce atomowe są dobre na wszystko. Łącznie z wycinką drzew. PS. "Operation Paul Bunyan" jakby ktoś nie wierzył.
  31. 2 punkty
    Jeszcze sprawny jak by ktoś chciał na tapete ^^ a tutaj porównanie do oryginału -> https://imgur.com/a/11lpyWd Zdjęcie od Zuzy
  32. 2 punkty
  33. 2 punkty
  34. 2 punkty
    Fajnie, że misja podjęła temat współpracy Rangersów i Delty. Taktycznie niestety nie udało nam się tego wcale odwzorować, ale nie można mieć wszystkiego. Ode mnie: Unikaj Vaniliowego EQ z A3. Mamy masę wyposażenia, które może dokładnie odwzorować EQ wojsk jakie odgrywamy Czytaj używanie waniliowych pistoletów i hełmów Jak robisz SF to mamy całą paczkę Military Gear Pack w której jest masa wyposażenia dla SF. Skorzystaj z niej przy robieniu EQ (oznaczona jest puzlem)
  35. 2 punkty
    Wrażenia, opinie, konstruktywna krytyka jak i pochwały. Zapraszam
  36. 2 punkty
    do
    Rok 2003. Fikcyjny konflikt Federacji Rosyjskiej z Unią Europejską. Państwa europejskie, leżące na granicy z Rosją, jednocześnie nie będące członkami UE, na mocy nowo podpisanego traktatu zostają wcielone do Federacji Rosyjskiej. Jest trzeci dzień konfliktu. Wielka Brytania wysyła na tereny byłej Białorusi oddział SAS, który ma za zadanie zdesantować się na wysokości 10 tysięcy metrów, wylądować w strefie LZ a następnie udać się do wioski w celu zniszczenia składu amunicji oraz pojazdów BM-21 "Grad". Priorytetem jest jednak skład amunicji. Cele nie mogą zostać zbombardowane ani ostrzelane z artylerii, gdyż w wiosce wciąż zamieszkują cywile. Dane wywiadowcze wkrótce* Sloty Pirotechników obowiązkowe* Min. 8 osób* .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  37. 2 punkty
    Moim zdaniem zamysł misji bardzo ciekawy. Mój pierwszy plan poszedł o kant blatu rozbić, bo nie spodziewałem się, że już w pierwszej sekundzie od wcielenia się w charakter dostaniemy solidny ostrzał co przerodziło się w chaos łączony z blue on blue. Polecam jednak dawać z dwie minuty na starcie, bo każdy zawsze musi się załadować i trzeba technicznie wszystko sprawdzić - niektórych rzeczy, które postacie w scenariuszu już by wiedziały my nie jesteśmy w stanie przygotować od tak od ręki.
  38. 2 punkty
    -----------------------
  39. 2 punkty
    To co Sone wrzucił, tylko z innej perspektywy Plus zagadka - Skąd wychodzi Talib?
  40. 2 punkty
    Szkolenie przeznaczone dla osób które chcą rozpocząć zabawę z tworzeniem misji. Każdy chętny dostanie swój unikatowy szablon do wypełnienia dzięki czemu będzie mógł na szkoleniu stworzyć prostą misję i zobaczyć krok po kroku proces powstawania misji. Na szkoleniu między innymi o: - init.sqf - description.ext - tworzenie intra - dodawanie odprawy - tworzenie wyposażenia EDEN/EQ Creator - tworzenie: patroli, qrf, pościgów - podstawowe komendy ograniczające możliwości AI - odbioru graczy przez pojazdy/śmigłowce Zapraszamy.
  41. 2 punkty
    W razie problemów z ilością graczy na dzisiejszą misję @Alienzo wrzucę dzisiaj misję na max 16 a grywalną od 8 (CO 16 Bękart).
  42. 2 punkty
    Zasłyszane dziś w pracy: "Żołnierz co ty k...a Case'a od skrzyni nie odróżniasz?! Co ja ci k...a kazałem przynieść? Case'a! A ty mi tu się pie...sz z jakąś skrzynią!"
  43. 2 punkty
  44. 1 punkt
    Byłby ktoś chętny popykać z modem SEF i z dodatkowymi mapami?? fajnie by było jak by troche ludzi sie zebrało
  45. 1 punkt
    Fajna misja, z perspektywy medyka Alpha 1-2 było spoko. Trochę mało sobie postrzelałem, najfajniejsza akcja była przy drugim celu gdy byliśmy w punkcie zielonym 3, dobrze że się wycofaliśmy bo byłaby lipa. Widziałem tez na własne oczy nieudany rzut granatem odłamkowym kogoś z Delty przy pierwszym celu, i powiem że trochę współczułem. Nie mam żadnych uwag odnośnie technikaliów misji. FPS były OK jak na Armę w terenie zabudowanym.
  46. 1 punkt
    Jestem po formacie, niestety nie pomogło :/ W przyszłym tygodniu lecę do moreli po gwarancję.
  47. 1 punkt
    Jak dla mnie właśnie ten pomysł dwóch misji w jednej bardzo fajny, lubię gdy po za główną akcją coś gdzieś dzieje się w tle i możemy obserwować tylko tego skutki, daje poczucie że nie wszystko kręci się wokół wyimaginowanego mini plutonu, który walczy z hordami przeciwnika i ma do dyspozycji całą flotę powietrzną US Airforce i US Navy, tylko że jesteśmy uczestnikami jakiejś większej akcji. Co do przeciwnika, ilościowo spoko chociaż mogło by być gęściej, tzn przy tej samej ilości przeciwnika przeprowadzić mniej fal ataków ale za to lepiej przygotowanych tzn. poprzedzonych ostrzałem moździerzowym i postawieniem zasłony dymnej, gdybym był na miejscu przeciwnika i miał przeprowadzić atak, to raczej w nocy tylko nękałbym go ostrzałem, można by to oddać co jakiś czas spadającym gdzieś moździerzem albo wyjeżdżającym na chwile zza krzaków czy skał technikalem z dshk czy zu żeby posłać w naszą stronę serie i schować się znowu. Mieliśmy przewagę noktowizji i MRAPów z półcalówką i mogliśmy eliminować przeciwnika praktycznie na każdych odległościach dlatego czułem się w zasadzie bezkarny i jedynie obawiałem się moździerza, który wstrzeliwał się w MRAPa. Sam atak jako przeciwnik wykonałbym o świcie, żeby wyeliminować chociaż tą przewagę nokto i z użyciem dymu żeby móc jakoś podejść bliżej albo chociaż po unieszkodliwieniu w jakiś sposób MRAPów np. przy użyciu samochodu pułapki, którym mógłbyś próbować wjechać jako Zeus w nasze pojazdy. Ogólnie misja jak i cały cykl mi się bardzo podobał.
  48. 1 punkt
    Jak trochę więcej to możesz spojrzeć na Acer Aspire 3, ewentualnie Lenovo Ideapad 330 (dysk SSD znacznie poprawia przyjemność używania). I tak rozumiem, że nie chcesz spodziewać się czegoś super, matryce są zazwyczaj niskiej jakości więc do biura ok, byle nie plecami do okna
  49. 1 punkt
    @Maras jeśli leki i grzane wino nie pomogą to możesz na wtorek uwzględnić w fabule dowódce który stracił głos
  50. 1 punkt
    Spis treści: Regulamin członka społeczności ACC Regulamin rozgrywek Regulamin reprezentantów ACC (squad.XML i inne) Standardy misji i serwer testowy Regulamin Master Class Regulamin zamieszczania treści na serwerach ACC Zasady otwierania zapisów na misje Regulamin członka społeczności ACC Za członka ACC uznaje się: Wszystkie osoby posiadające konto na forum legitymujące się rangą co najmniej Rekruta. Każdy członek ACC musi spełniać następujące warunki: Mieć ukończone co najmniej 17 lat. Występować pod nazwą (nickiem), która: jest łatwa do odczytania i wymówienia jest jednakowa na forum ACC, serwerze TS ACC i w grze nie łamie dobrych obyczajów, a w szczególności: nie nawiązuje do treści faszystowskich, komunistycznych, fundamentalizmu religijnego nie nawołuje do nienawiści nie obraża innych osób Posiadać możliwość komunikacji głosowej zgodnej ze standardem ACC, czyli: posiadać zainstalowany i poprawnie skonfigurowany program Teamspeak 3 posiadać zainstalowany i poprawnie skonfigurowany mod ACRE Być osobą dojrzałą i stosować się do zasad netykiety. W szczególności zakazane są: trolling flaming nadużywanie wulgaryzmów obrażanie innych na tle narodowościowym, rasowym, religijnym, czy politycznym Regulamin rozgrywek Przed rozgrywką obowiązuje: Dyscyplina techniczna. Gracz chcący wziąć udział w dowolnej rozgrywce ma obowiązek przygotować się technicznie do wzięcia w niej udziału. Przez przygotowanie techniczne rozumiane jest zapewnienie wszystkich czynników niezbędnych do połączenia się z serwerem, oraz uczestnictwa w misji bez negatywnego wpływu na stabilność jej przebiegu. Do czynników takich zalicza się: Poprawną instalację i konfigurację niezbędnych modyfikacji ArmA. Zapewnienie możliwości komunikacji zgodnej ze standardami ACC (ACRE, TS) Zapewnienie odpowiedniego łącza niezbędnego do płynnego uczestnictwa w rozgrywce (odpowiednio niski ping i desynchronizacja na serwerze gry, oraz packet loss na TS) Zaznajomienie się ze sposobem użytkowania zmodyfikowanej na potrzeby ACC gry ArmA. Dyscyplina czasu. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie o wyznaczonej godzinie. Sztabowcy, VIPowie i Oficerowie posiadają 10 minut tolerancji. Prowadzenie nieistotnych dla planowanej misji dyskusji opóźniających rozpoczęcie rozgrywki jest zabronione na wszystkich kanałach komunikacji udostępnianych przez ACC. Dyscyplina zapisów. Wyróżniamy 2 typy wydarzeń z zapisami w kalendarzu: Misje oraz Szkolenia Zapisanie się na wydarzenie w kalendarzu jest potwierdzeniem uczestnictwa niezależnie od dodanych przy zapisie komentarzy, czy wybranej roli. Osoby, które zapisały się na wydarzenie w kalendarzu o charakterze misji mają obowiązek stawienia się w terminie jego rozegrania, oraz uczestniczenia w nim do momentu zakończenia, bądź śmierci kierowanej postaci. W przypadku, gdy wydarzenie jest szkoleniem MC/Regimentu/Specjalistycznym, organizator sam decyduje o warunkach zakończenia uczestnictwa w wydarzeniu. Zapisanie się na slot opcjonalny nie gwarantuje, że gracz zajmujący go ostatecznie na nim zagra. Pozostaje to w kwestii osoby dowodzącej misją. Zapisanie się na slot rezerwowy w danym wydarzeniu jest równoznaczne z punktualnym przybyciem na wydarzenie i deklarowaniem przygotowania technicznego oraz chęci do gry mimo niedostatecznej liczby slotów. Dyscyplina specjalizacji. Rola specjalistyczna to taka, dla której przewidziane jest szkolenie MC. Rola podstawowa to każda rola niespecjalistyczna. Każdy gracz deklarujący w zapisach chęć objęcia roli specjalistycznej ma obowiązek przygotować się do rozgrywki pod kątem pełnienia tej funkcji Pierwszeństwo w pełnieniu roli specjalistycznej mają w kolejności: Gracze posiadający złotą baretkę MC Gracze posiadający srebrną baretkę MC Gracze nie posiadający baretki MC Jeżeli gracz chce pełnić rolę specjalistyczną zajętą przez osobę o niższym priorytecie, to może przenieść ją do pełnienia dowolnej niezajętej roli podstawowej, lub specjalistycznej dla której przenoszona osoba posiada baretkę MC. Gracz przenoszący osobę do innej roli ma obowiązek umieszczenia wpisu w odpowiednim temacie oraz poinformowania przenoszonego o dokonanej zmianie, nie później niż 3 dni przed rozgrywką. W przypadku nie poinformowania gracza w terminie, lub braku wpisu w odpowiednim temacie, dokonana zmiana jest nieważna. W trakcie rozgrywki obowiązuje: Dyscyplina hierarchii. Niesubordynacja jest zakazana. Rozumiana jest ona jako nie stosowanie się do rozkazu wydanego przez przełożonego, lub podejmowanie akcji z własnej inicjatywy nie służącej lepszemu wykonaniu uprzednio wydanego polecenia. Przełożeni mają prawo wyprosić podwładnych z rozgrywki w przypadku niesubordynacji. W przypadku nie zastosowania się podwładnego do nakazu wyjścia z gry, przełożony kontaktuje się z administratorem poprzez czat ogólny w celu wyrzucenia gracza z rozgrywki. Po rozpoczęciu rozgrywki rozkazami domyślnymi są: Obserwować otoczenie, Meldować o istotnych zmianach stanu (otoczenia, oraz własnego; w szczególności o wykonaniu rozkazów), Eliminować zagrożenie w przypadku bezpośredniego zagrożenia życia (swojego, bądź sojuszników). Wszystkie rozkazy obowiązują do momentu odwołania lub wydania polecenia sprzecznego z dotychczas obowiązującym. Dyscyplina komunikacji. Wszystkie kanały komunikacji służą wyłącznie do przekazywania informacji związanych z symulowaną misją. Kanały radiowe służą wyłącznie do koordynowania działań pomiędzy sekcjami i żołnierzami wchodzącymi w ich skład. Wszystkie kanały czatu służą wyłącznie do przekazywania ważnych komunikatów technicznych (zarówno podczas rozgrywki jak i w poczekalni). Dyscyplina symulacji. Autentyczne zachowanie jest obowiązkowe. Rozumiane jest ono jako chęć uczestnika symulacji do zachowania życia i zdrowia: kierowanej postaci, jej sojuszników, oraz osób postronnych. O autentycznym zachowaniu świadczy rzetelne podejście do odgrywanej roli, symulowanie zgodnych z założeniem rozgrywki zachowań, w szczególności staranne wykorzystywanie zdolności bojowych kierowanej postaci. Niszczenie realizmu symulacji jest zabronione. Rozumiane jest ono jako celowe zwracanie uwagi jej uczestników na fakt, że prowadzona rozgrywka nie jest rzeczywistością. Wyjątkiem jest przekazywanie ważnych komunikatów technicznych mających wpływ na przebieg rozgrywki. Działaniami niszczącymi realizm są między innymi: Wykorzystywanie dyscypliny hierarchii (pkt. 2.1) do tworzenia nierealistycznych sytuacji. Przykład: “Henio, bierz ten granat i leć wysadzić się w powietrze. To rozkaz!” Przykład: rozgrywanie misji wykorzystujących jednostki wojskowe bez odwzorowania zachowań wojskowych. Wykorzystywanie mechaniki gry do tworzenia nierealistycznych sytuacji. Przykład: celowe nadużywanie niedociągnięć systemu animacji postaci. Przykład: celowe uderzanie głową postaci w ścianę. Dyskusje na temat mechaniki gry. Przykład: “Mission maker musi wyregulować DACa, bo AI zbyt celnie wali z moździerzy”. Używanie wiedzy dotyczącej rozgrywanej misji zdobytej w poprzednich jej rozegraniach. Przykład: “Ej, tu zaraz będzie posterunek nepla, dawać granatnik na przód kolumny” Dyskusje przypominające o tym, że osoba kierująca danym żołnierzem nie jest nim w rzeczywistości. Przykład: “Sorry panowie, muszę iść z psem. Idę do UAZa, w razie czego mnie podwieziecie”. Przykład: “Ten durny rząd znów podniósł podatki, jak tak dalej pójdzie, to będę musiał zamknąć firmę”. Przykład: “Hej, Edek, idziemy grać w DCSa po misji?” Budowanie realizmu symulacji jest obowiązkowe tylko w misjach typu RealOp, choć Sztab zachęca do ich stosowania również w innych rozgrywkach. Rozumiane jest ono jako działania odwracające uwagę od faktu, że prowadzona rozgrywka nie jest rzeczywistością. Są to wszystkie czynności, które nie dają graczowi przewagi podczas gry, a budują autentyczność odgrywanej roli. Po rozgrywce obowiązuje: Dyscyplina kultury. Osoba uczestnicząca w dyskusji podczas odprawy ma możliwość wypowiadać się w formie krytyki lub konstruktywnej krytyki, a nie nagonki. Dyscyplina starszeństwa. Głównodowodzący prowadzi odprawę i udziela głosu dowódcom sekcji. Dowódcy sekcji po wypowiedzi udzielają głosu swoim podwładnym. Zabieranie głosu poza powyższym porządkiem jest zabronione i grozi wyproszeniem z odprawy. Regulamin reprezentantów ACC (squad.XML i inne) Reprezentacja podczas gry: Każdy gracz, z rangą od rekruta włącznie, identyfikujący się ze społecznością ACC ma możliwość reprezentowania jej podczas gry. Osoba reprezentująca ACC podczas gry w ArmA posiada: Tag [ACC]. Logo ACC. Komentarz zawierający tytuł oraz aktualną rangę użytkownika. Adres strony społeczności, oraz adres e-mail administracji. Reprezentowanie ACC jest dobrowolne. Osoba uważana jest za reprezentanta jeżeli istnieje widoczne w grze powiązanie pomiędzy tą osobą, a społecznością ACC. W szczególności są to elementy wymienione w punkcie 1.2. Reprezentant ACC ma obowiązek zachowywania się zgodnie ze standardami wobec graczy ACC na cały czas reprezentowania społeczności. Warunkiem koniecznym reprezentowania ACC jest dodanie gracza do pliku squad.XML. Akcja ta odbywa się automatycznie każdego dnia na podstawie listy aktywnych graczy ze statystyk serwera ACC. Poprzez aktywnych graczy rozumiane są wszystkie osoby w randze powyżej szeregowego oraz osoby w randze szeregowego i poniżej, które grały na serwerze ACC w ciągu ostatnich 5 miesięcy. Adres pliku squad.xml. Po umieszczeniu adresu w profilu i poprawnym wyświetleniu insygniów osoba staje się reprezentantem ACC w trakcie rozgrywki. http://armacoopcorps.pl/xml/squad.xml Reprezentacja poza grą: Reprezentowanie ACC jest dobrowolne. Osoba uważana jest za reprezentanta, jeżeli istnieje widoczne powiązanie pomiędzy nim, a ACC. Reprezentant ACC ma obowiązek zachowywania się zgodnie ze standardami wobec członków społeczności na cały czas jej reprezentowania. Posiadanie tagu ACC na innym serwerze niż nasz wiąże się z odpowiedzialnym i równie dojrzałym zachowaniem, wszelkie odstępstwa od odgórnie przyjętych norm zostaną odebrane jako zła reklama dla ACC i mogą skutkować wydaleniem ze Społeczności. Statut Opiekuna Obowiązki Opiekuna 1. Moderacja podczas rozgrywek na serwerach ACC. 1.1 Dawanie przykładu własnym zachowaniem. 1.2 Utrzymywanie porządku podczas odprawy/misji/DB. 1.3 Informowanie administracji o przypadkach łamania regulaminu przez graczy podczas rozgrywek. 2. Moderacja na forum. 2.1 Zamykanie tematów z zapisami misje w dziale Rozgrywki po rozegraniu danej misji. (z informacją o zamknięciu). 2.2 Obserwowanie działu Misje graczy i upominanie administracji o zaległych lub pominiętych misjach, które nie zostały umieszczone na serwerach zgodnie z zasadami dodawania misji. 2.3 Publikowanie postu z awansami w temacie ogłoszenia wewnętrzne po uprzednim rozpatrzeniu awansów przez Sztab. 3. Moderacja na serwerze TeamSpeak. 3.1 Nadawanie grup: Gość, Poborowy, Rekrut. 3.2 Nadawanie srebrnych baretek MC graczom po udokumentowaniu przez nich obecności na szkoleniu. 3.3 Kontrolowanie zawartości i informacji umieszczanych w opisach kanałów na serwerze i informowanie o ich ewentualnej dezaktualizacji. 3.4 Kontrolowanie treści umieszczanych przez użytkowników pod kątem netykiety i regulaminów ACC. 4. Moderacja panelu kadr i statystyk ACC. 4.1 Comiesięczne opiniowanie graczy ACC pod kątem awansów w panelu kadr. 4.2 Informowanie o nieprawidłowościach związanych z przydzieleniem oznaczenia donator ($) lub kwatermistrz (KW) w panelu kadr. 4.3 Informowanie o potencjalnych nieprawidłowościach związanych z przydzieleniem awansu danej osobie. Prawa Opiekuna 1. Moderacja podczas rozgrywek na serwerach ACC (w przypadku notorycznego naruszania regulaminu ACC i bezpośredniego działania na szkodę społeczności): 1.1 Zastosowanie wobec gracza kary w postaci wyrzucenia z gry (Kick) wyłącznie w przypadku: 1.1.1 Notorycznego nie stosowania się gracza do decyzji przełożonych podczas misji (potwierdzonego przez dowódcę/grupę świadków/inną dokumentację). 1.1.2 Lekceważenia wielokrotnych ostrzeżeń słownych/pisemnych ze strony kadry społeczności (potwierdzonego przez dowódcę/grupę świadków/inną dokumentację). 1.2 Zastosowania wobec gracza kary w postaci ostrzeżenia na forum umieszczonego w temacie HoS wyłącznie w przypadku: 1.2.1 Nieprzygotowania technicznego danego gracza na misji pomimo jego zapisania się. 1.2.2 Nieobecności danego gracza na misji pomimo jego zapisania się. 1.2.3 Potwierdzonego przez dowódcę/grupę świadków/inną dokumentację incydentu łamania regulaminu ACC podczas rozgrywki. 1, 2, 3 2. Moderacja na forum (w przypadku notorycznego naruszania regulaminu ACC na forum i bezpośredniego działania na szkodę społeczności): 2.1 Zastosowanie kary w postaci ostrzeżenia na forum umieszczonego w temacie HoS. 3. Moderacja na serwerze TeamSpeak (w przypadku notorycznego naruszania regulaminu ACC i bezpośredniego działania na szkodę społeczności): 3.1 Zastosowanie wobec gracza kary w postaci wyrzucenia z serwera z podaniem konkretnego uzasadnienia 3 3.2 Zastosowanie wobec gracza kary w postaci wystawienia bana na czas do 12h z podaniem konkretnego uzasadnienia 3 4. Inne 4.1 Opiekuni mają prawo wyjść z wcześniej otwarcie przedyskutowanymi między sobą w podforum "Szafa" inicjatywami o charakterze: a. promocyjnym dla społeczności, b. projektu mającego na celu rozwój społeczności, c. zmian w regulaminach mających na celu usprawnienie działania społeczności, które zostaną w sposób priorytetowy przedyskutowane przez sztab i zaopiniowane pod warunkiem rzetelnego rozpisania danej inicjatywy. 1) W przypadku poważniejszego przewinienia które powinno zakończyć się wystawieniem bana, Opiekun wystawiający ostrzeżenie musi niezwłocznie skontaktować się z administracją w celu wyjaśnienia sytuacji i podjęcia adekwatnych kroków. 2) Sugeruje się, by ostrzeżenia Opiekunów były wystawiane wyłącznie w przypadku nieobecności administratora na kanale/serwerze TS lub po konsultacji z nim, aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień. 3) Wystawienie kary wiąże się z poinformowaniem w dziale Gracze(Szafa) o zaistniałem incydencie. Standardy misji i serwer testowy Ogólne: Procedura dodawania misji (jak i poprawek) pozostaje bez zmian: misję dodaje się przez bazę misji (dodając wersję misji). Można (ale nie trzeba) napisać posta w dziale Misje graczy na forum, aby zwrócić uwagę Sztabu lub skontaktować się bezpośrednio z kuratorem. Usilnie prosi się, aby zachować umiar – ciągłe wrzucanie nowych wersji misji i zawracanie głowy nie przyspieszy procesu. Zostaje wprowadzona kontrola jakości – do momentu uznania przez Sztab, że dany MM zyskuje miano “zaufanego”, wszystkie misje będą wstępnie sprawdzane pod względem: AI – czy nie ma go za dużo (proporcje AI:Gracz to 1:1, góra 2:1), sprawdzany będzie poziom skilla AI (zalecam lekturę tego tematu). Addon ASR jest aktywny na serwerze. Ekwipunek – czy sprzęt pasuje do założeń misji. Obowiązuje absolutny zakaz skrzynek na starcie misji, chyba, że jest to podyktowane scenariuszem (np. symulacja bazy). Briefing – czy gracze wiedzą dość, by misję rozegrać – briefing może być dodany poprzez briefing.sqf lub moduły umieszczone w edytorze. Jeżeli podczas sprawdzania misji powstaną uwagi dot. powyższych punktów, będą one kierowane do MM w temacie na forum. Sztab nie będzie sprawdzał czy użyte skrypty/rozwiązania powodują problemy, sprawiające że misja jest niegrywalna. MM odpowiada za balans w misji i jej techniczną sprawność. Misje technicznie niesprawne będą usunięta z serwera w trybie natychmiastowym – autor zostanie o tym fakcie poinformowany wraz z przyczyną. Zaufanym MM zostaje się po umieszczeniu na serwerze 3 sprawnych technicznie misjach – misja powinna wymagać tylko małych poprawek po jej rozegraniu np. w balansie misji (zmniejszenie skilla, rozmieszczenie, liczebność) lub drobnych poprawek w ekwipunku – są to rzeczy które najczęściej wychodzą po rozgrywce. Tak samo ten status można utracić, jeżeli 3 kolejne misje będą technicznie niesprawne. Misje nie będą wrzucane “na 20:00”. Wrzucona misja może zostać rozegrana dopiero dnia następnego chyba, że jest to misja zaufanego mission makera. Mile widziane jest stosowanie sprawdzonych rozwiązań np. F3 framework. Nazwa pliku misji nie może zawierać spacji, ani znaków specjalnych. Prawidłowa nazwa misji wygląda następująco: co_25_dobra_misja_v1_0.Bornholm.pbo co – typ misji (co, tvt, ro, tr) 25 – ilość grywalnych slotów, może mieć formę: 16_-_24 oznaczając tym samym minimalną ilość wymaganych graczy dobra_misja – nazwa misji, wpisana małymi literami v1_0 – wersja misji ( _ ) – wszystkie spacje w nazwie pliku misji zastępujemy znakiem podkreślenia Intel: Prefix nazwy misji musi być następujący, by utrzymać jednolitość na liście wyboru misji: co xx Dobra Misja – COOP tvt xx Wielka Wojna – TVT ro xx Jaskrawy poranek – RealOp/RPG tr xx MC: AT/AA – Trening Gdzie xx to liczba slotów Liczba slotów powinna określać maksymalną liczbę slotów w danej misji. Opis misji powinien przedstawiać misję w “skrócie”, informować o najważniejszych elementach, wersji misji i dacie edycji: Obrona Kovrova – Dowódca i Piloci wymagani! | minimum 15 graczy | F3+DAC | v1.0 | 27.11.2014 Jeżeli użyty jest Advanced Flight Model (RotorLib) musi być to oznaczone w nazwie misji skrótem (AFM): co 25 Dobra Misja (AFM) Zostało zdecydowane, że RotorLib nie będzie wymuszany ze strony serwera. Description.ext Musi zawierać: author = "AUTOR MISJI"; OnLoadName = "TYTUŁ MISJI"; onLoadMission = "KRÓTKI OPIS MISJI"; disableChannels[]={2,5,6}; // wyłączenie wiadomości o łączeniu się graczy forceRotorLibSimulation = 0; // 1 wymusza zaawansowany model lotu respawnButton = 0; // wyłączenie przycisku respawnu respawn= "BIRD"; // Misje COOP ACC nie korzystają z respawnu respawnTemplates[] = {"ace_spectator"}; joinUnassigned = 1; // Dzięki temu gracze nie będą automatycznie wrzucani na sloty class Header { gameType=COOP; // Lista dostępna poniżej minPlayers=1; // Minimalna ilość graczy w danej misji maxPlayers=99; // Maksymalna ilość graczy w danej misji }; Lista dostępnych gameType. Init.sqf Musi zawierać: enableSaving [false, false]; // wyłącza autozapis. [] execVM "briefing.sqf"; // exec briefingu, niepotrzebne jeżeli używamy modułów. enableSentences false; // wyłącza meldunki radiowe (ACE3 robi to automatycznie) Testowanie misji: Został otwarty nowy serwer, który jest lustrzanym odbiciem w konfiguracji głównego serwera A3. Będzie służyć do testów misji i addonów (przykładowo wersji deweloperskich). Dostęp i uprawnienia do wrzucania misji osobiście na ten serwer można uzyskać poprzez Kontakt ze Sztabem. Serwer będzie czynny od 6:00 – 19:30. Dostępne jest również osobne repozytorium dla Arma 3 Sync (nazwa: A3DEV), aby nie mieszać testowanych addonów z linią obowiązującą na głównym serwerze. Bezpośrednio opiekę nad serwerem testowym sprawują @Doman i @Sone. Funkcję kuratora misji na A3 pełni @Dagon. Od siebie dodam kilka słów otuchy dla potencjalnych MM: próbujcie, pytajcie kolegów i nie chwytajcie się od razu dużych projektów, zaczynajcie pomału. Regulamin Master Class Celem Szkolenia Master Class jest zapoznanie graczy z działaniem i obsługą poszczególnych narzędzi i technik charakterystycznych dla danej specjalizacji oraz wykształcenie grupy specjalistów regularnie grających na danych pozycjach i posiadających całą potrzebną wiedzę z danej specjalizacji. I. Specjalista: Specjalista jest to osoba ze złotą baretką MC posiadająca pełną i kompletną wiedzę w zakresie pełnionej specjalności. Osoby z Srebrną baretką MC, są to osoby przeszkolone nie będące specjalistami ale mogące aspirować do tego statusu. II. Szkolenia: Dla funkcjonowania szkolenia danej specjalizacji wymagane są następujące elementy: Ukończony poradnik MC danej specjalizacji (w cześć teoretycznej i technicznej*) Rozpisany plan treningu MC Rozpisane wymagania z zakresu wiedzy i umiejętności danej MC Zatwierdzenie poradnika i instruktora przez Sztabowców * Rozumiane jako opis mechaniki i obsługi narzędzi potrzebnych do pełnienia danej roli w grze III. Zasady przyznawania baretek: Srebrna baretka Srebrna baretka jest świadectwem uczestnictwa w szkoleniu Master Class Jedynym wymogiem otrzymania srebrnej baretki jest obecność na szkoleniu Brak wymogów wobec utrzymania srebrnej baretki Złota baretka Złota baretka jest świadectwem specjalizowania się gracza w danej roli specjalistycznej Nadanie złotej baretki MC jest równoznaczne z poręczeniem przez instruktora za zdolność danej osoby do pełnienia konkretnej roli specjalistycznej. Instruktor MC automatycznie posiada złotą baretkę w specjalizacji dla której prowadzi szkolenia. W przypadku rezygnacji ze stanowiska podlega on zasadom ustalonym przez kolejnego instruktora. Jeden gracz może posiadać tylko jedną złotą baretkę, a więc tylko jedną specjalizację. Wyjątkiem są instruktorzy prowadzący kilka szkoleń MC – posiadają oni złotą baretkę każdego szkolenia, które prowadzą. Złote baretki przyznawane są osobom zainteresowanym przez instruktora szkolenia. Tylko osoba posiadająca srebrną baretkę może aspirować do otrzymania złotej baretki. Instruktor określa zasady przyznawania i utrzymania złotych baretek i udostępnia je w temacie w odpowiednim forum Szkolenia / Master Classes. Zasady te muszą być identyczne wobec wszystkich szkolonych. Sztab posiada prawo dożywotniego nadania złotej baretki poza szkoleniami i zasadami ustalanymi przez instruktorów. Baretki są przyznawane przez członków administracji w specjalnie przygotowanym do tego systemie na forum. Baretki zdobyte przez danego gracza można odczytać w profilu użytkownika w zakładce "odznaczenia" lub bezpośrednio pod avatarem w poście. Regulamin zamieszczania treści na serwerach ACC Ogólne zasady Zamieszczając dowolne treści na serwerach ACC autor akceptuje warunki “Regulaminu zamieszczania treści na serwerach ACC“. Przez treści rozumiane są wszelakie pliki, teksty i utwory zamieszczane na serwerach ACC, na przykład: misje, poradniki, posty, filmy wideo, grafika. Wraz z zamieszczeniem misji na serwer ACC autor zachowuje prawa autorskie, przekazuje jednak na rzecz społeczności autorskie prawa majątkowe i autorskie prawa zależne. Zamieszczanie misji Mission Maker jest to osoba lub osoby tworzące misje na platformę Arma 3. Aby misja została umieszczona na serwerze MM ma obowiązek zamieścić stosowną informację wraz z plikiem w temacie opatrzonym jego nickiem w dziale Misje graczy. Misje są usuwane tylko i wyłącznie w wypadku decyzji sztabu, bądź wprowadzenia poprawek przez MM i zamieszczenia nowej wersji misji. MM ma obowiązek przetestować misję we własnym zakresie aby upewnić się iż jest ona w pełni sprawna na serwerze dedykowanym. Powinien w tym celu skorzystać z serwera testowego do którego dane może uzyskać poprzez Kontakt ze Sztabem. Sztab we własnym zakresie rozpatruje zamieszczenie proponowanych misji na serwer i ma prawo do odrzucenia misji jeżeli uzna ją za niespełniającą wymagań ACC, jak i również może skierować misje do poprawki w wypadku wykrycia błędów. Sztab decyduje o terminie zamieszczenia misji na serwer. Aby wrzucona i rozegrana została misja zawierająca addony nie wchodzące do standardowej paczki addonów ACC, musi być na nią zapisane minimum 15 osób, tyle tez osób musi stawić się na rozgrywkę. Zasady otwierania zapisów na misje Wyróżniamy następujące typy wydarzeń w kalendarzu: Misja Oficjalna ACC Misja Nieoficjalna (tj. szkoleniowa/regimentu lub inna) Szkolenie (tj. MC, Regimentu lub Podstawowe) Misje OFICJALNE ACC mogą być otwarte tylko za zgodą sztabu. Misje OFICJALNE ACC muszą być rozpisane na godzinę 20:00 w dni oficjalnych rozgrywek ACC określonych osobno przez sztab. Misje NIEOFICJALNE oraz SZKOLENIA mogą być rozpisane na godzinę 20:00 i powinny być rozpisane w inne dni tygodnia, które nie są wyznaczone do rozgrywek oficjalnych. Zapisy na wydarzenia w inne dni tygodnia może otworzyć dowolny gracz z rangą szeregowego wzwyż, pod warunkiem, że wydarzenie nie koliduje z innym planowanym bądź zaplanowanym wydarzeniem ACC w danym dniu. (kontakt ze Sztabem mile widziany). Podstawą do zarezerwowania terminu jest zgłoszenie organizatora, zgoda Sztabu i stworzenie wydarzenia w kalendarzu. Obowiązki organizatorów przy rozpisywaniu wydarzeń w kalendarzu W celu otrzymania zgody na otworzenie zapisów na Misję Oficjalną ACC należy wysłać zapytanie w dziale "Kontakt ze Sztabem". Osoby z tytułem zaufanego MM mogą otworzyć zapisy bez wysyłania zapytania o termin. Mile widziana informacja o wydarzeniu na KZS. Instruktorzy MC oraz Kwatermistrzowie mogą otworzyć zapisy na szkolenie bez wysyłania zapytania o termin. Mile widziana informacja o wydarzeniu na KZS. Organizator danego wydarzenia jest zobowiązany do otworzenia zapisów w kalendarzu (bez RSVP) Organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji w wydarzeniu o MINIMALNEJ liczbie osób jaka jest potrzebna do odbycia się danego wydarzenia. Organizator zobowiązany jest do monitorowania ilości zapisanych i gdy ta nie spełnia minimalnej obsady - odwołuje zapisy niepóźniej niż 1h przed rozpoczęciem. Organizator ma prawo do oznaczenia konkretnych slotów jako opcjonalne. Zastrzega się, aby nie przesadzać z ilością slotów opcjonalnych. W tym celu lepiej otworzyć sloty rezerwy (patrz niżej). Organizator ma prawo do zwrócenia się z prośbą o dodanie slotów rezerwowych do misji. Prośbę tą należy kierować przez KZS, Dane wywiadowcze oraz dodatkowe informacje dot. Misji Oficjalne ACC muszą zostać umieszczone w odpowiednim dziale: COOP/TVT/REALOP/JOINTOP co najmniej na 32h przed wydarzeniem. Tytuł tematu w danym dziale na forum musi być zgodny ze wzorcem: [01.01.2019] Warrior Sweep. Tytuł wydarzenia w kalendarzu musi być zgodny ze wzorcem: Warrior Sweep. Jeżeli misja korzysta z dodatkowych addonów lub odrębnej linii modów, musi posiadać dodatkowy dopisek w nazwie tematu/wydarzenia: Iron Front Lite: [IFA3] Usnung Mod: [UNS] Apex DLC: [APEX] Inne addony/mapy: [INNE] Dodatkowe addony rozumiane są jako addony nieuwzględnione w podstawowej linii modów. Misje z dodatkowymi addonami wymagają, minimum 15 osób wpisanych kalendarzu, na dzień przed rozgrywką i tylu samo osób na obecnych w momencie rozpoczęcia rozgrywki. Misje z dodatkowymi addonami można otworzyć tylko za zgodą Sztabu. Otwieranie zapisów na misje zawierające modyfikację ZEUS Wyróżniamy dwa dostępne w ACC tryby zastosowania ZEUSa Zeus Game Master - Zeus tworzący misję na bieżąco w oparciu o swoją wizję lub szczegółowy briefing MM, tworzący ją na serwerze przed godziną 20:00 Zeus - Zeus wspierający w pełni przygotowaną rozgrywkę zawierającą: odprawę, przeciwnika i inne potrzebne skrypty Aby otworzyć misję zawierającą ZEUSa należy wysłać zapytanie w dziale "Kontakt ze Sztabem" bez względu na posiadany status MM. Jeżeli misja działa w oparciu o jeden z dwóch dostępnych w ACC trybów ZEUSa musi posiadać dodatkowy dopisek w nazwie tematu: Zeus Game Master: [ZGM] Zeus: [Z] Zeusem może być zaufany MM lub osoba posiadająca baretkę ZEUS. Jakiekolwiek dodatkowe zasady/ustalenia dotyczące funkcjonowania zapisów muszą być najpierw uzgodnione ze Sztabem i zaakceptowane.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...