Skocz do zawartości

STALKER14

Sztabowiec
  • Zawartość

    1 261
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana STALKER14 w dniu 26 Sierpień

Użytkownicy przyznają STALKER14 punkty reputacji!

Reputacja

121 Wyśmienity

O STALKER14

  • Tytuł
    Weteran forum

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    ASG/KONSOLE/SPORT
  • Imię
    Jakub

Działalność

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hmmm chyba się problem znalazł i rozwiązał. Trzeba zrobić tylko teścik. Nasz kochany ACE -
  2. Jeżeli chodzi o RESPAWN to z Fistachem również to przetestowaliśmy. Tam działa bez problemu. Obojętnie ile ciał by nie było i ile razy by się weszło i wyszło z serwera ciała zostają. Dobiliśmy coś do około 40 paru trupów.
  3. Niestety funkcja przetestowana nie działa. Sprawdziliśmy też dla parametru 0,1,2. Ciało zawsze znika.
  4. Maras podrzucił to do sprawdzenia Do descryption: corpseManagerMode = 1; corpseLimit = 45; // Default: 15 corpseRemovalMinTime = 500; // seconds. Default: 10 corpseRemovalMaxTime = 4000; // seconds. Default: 3600 Wrzucę do misji w jakiś konfiguracji to i przetestuję z kimś może dzisiaj się uda.
  5. Panowie jest duży problem an misjach z znikaniem ciał osób które wyszły z serwera. Trzeba jakoś temu zaradzić. Na misji Co22 Green Point zastosowałem połowiczne rozwiązanie. Gracz który umarł respił się w innym miejscu mapy gdzie miał zakończyć misję przed dużym plakatem. Problem ciał został rozwiązany. Natomiast trzeba dodać w miejscu respawnu, albo od razu wrzucenie spectatora ACE lub jakiegoś laptopu gdzie można podejść aby przeniosło nas na spektatora. Coś takiego powinno być dodawane do każdej misji. Proponował bym zrobić misję na virtualu żeby każdy mógł kopiować to do swojej misji. Rozwiązanie musiało by pozostać do momentu aż problem z znikającymi ciałami się rozwiąże. Czy jest chętna osoba do pomocy przy stworzeniu tego skryptu? Ja robię misję, ale w pisaniu scryptów niestety mi nie idzie. Ja teraz stworzę misję gdzie przeniesie gracza i go od razu zabije. Przy 1 razowym respawnie gracz nie powinien odczuć tego, że takowy respawn jest.
  6. STALKER14

    Wasteland Rebels

    do

    Przepraszam, ale żona wymyśliła sobie, że pójdziemy do teścia na imieniny, chociaż ona kończy o 21 robotę. Odpadam
  7. STALKER14

    COOP 22 Green Point

    do
    1. Sytuacja Wywiad USA wykrył, że na wyspie Stratis znajduje się punkt przerzutowy organizacji terrorystycznej. Dodatkowo agenci terenowi donoszą, że 28 Sierpnia ma nastąpić kolejny rozładunek broni. Ponadto, na miejscu ma znaleźć się dowódca całej organizacji. Przebywający na manewrach Nato pluton 75th Ranger Regimentu, jest jedyną jednostką która zdąży zareagować. Żołnierze na osiągnięcie pełnej gotowości bojowej i wyruszenie w misję mają 4 godziny. Minimalna ilość osób do rozegrania misji: 14 .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  8. Zagraliśmy misję. Niestety jej nie przeszliśmy chociaż w teoretycznie tak. Zagramy ją jeszcze raz tylko na zapisy w większym składzie ( zmienię sporo rzeczy). Wyszło parę rzeczy z Dronami które są nauczką na przyszłość. USS L zaczął sam wykorzystywać arsenał. Teoretycznie Templar go wyłączył, mimo to rakiety startowały z pokładu. Całe szczęście rakieta mięła pojazd HVT o 10 metrów. Trzeba zrobić testy i ogarnąć jak to prawidłowo kontrolować.
  9. Nowa misja o 20. Zapraszamy.

  10. do
    1. Fabuła Filistan w 1994 roku wywołał wojnę z graniczącym mu państwem Sati. Wojna trwała 3 lata i pochłonęła bardzo dużo ofiar w ludności cywilnej. W trakcie wojny w Filistanie zaczęły powstawać organizacje opozycyjne dla Prezydenta Kashi Obrovskiego. Niestety władze Filistanu zamykały wszelkich działaczy opozycyjnych. Takie zagrywki sprowokowały ludzi do tworzenia ruchu oporu. W 1996 roku powstały 2 organizacje walczące z Filistanem: Armia Wyzwolenia Filistanu oraz Organizacja Wolni. Grupy podzieliła wizja jaką drogą ma podążyć Filistan po zniesieniu władzy. W grudniu 1997 roku w stolicy wybuchły zamieszki. Został opanowany sąd najwyższy oraz grupy partyzanckie wdarły się do parlamentu. Armię wysłano na ulicę a bunt krwawo stłumiono. Spotkało się to z protestem pobliskich krajów a zwłaszcza Czerwonych Wysp. 2. Sytuacja Filistan po opanowaniu zamieszek w stolicy, postanowił przenieść cały majątek zgromadzony w złocie do tajnych baz w lasach na zachodzie kraju. Konwoje były mocno chronione ale kilka z nich miało opóźnienia i zabrały one niewielką ilość złota, co za tym idzie dostały małą lub nawet brak obstawy. Ostatni konwój ma mijać półwysep Sara 28 stycznia 1998 roku o godzinie 21:20.
  11. do
    Szkolenie z zakresu taktyki zielonej "Szkolenie taktyczno-ogniowe/Reakcja na kontakt" Min. Ranga - nie dotyczy ( zapraszamy szczególnie nowych członków) Godzina 18:00 -19:45(max) Program szkolenia: 1. Reakcja na kontakt ogniem bezpośrednim (Operator/TL/SL) 2. Kurs akcji 3. Raportowanie KOD/3D 4. Kierowanie ogniem 5. Konsolidacja, reorganizacja po kontakcie ( Raport SAS/ACE) 6. Musztra polowa ( rolowanie, skoki piechoty , zagięcie ) Wymagana liczba osób do odbycia się szkolenia: 4
  12. do
    Szkolenie z zakresu czerwonej taktyki.
  13. Podstawowe informacje przed JO. Znają je wszystkie strony. https://docs.google.com/document/d/1D1DVNERcrnUNgcH38SkKwoVAwc1aO7MsBOH0d9bMcKA/edit?usp=sharing
  14. Dobra misja od strony gameplayu, przynajmniej w 2.
  15. STALKER14

    Formularz rekrutacyjny -

    Witaj Borek !! Następnym krokiem jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Byłoby miło gdybyś podczas instalacji addonów znalazł chwilkę czasu na przywitanie się z innymi członkami społeczności Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 WAŻNE! W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry jest kompatybilna z wersją znajdująca się na naszym serwerze. Wszystkie informacje zamieszczone w naszych poradnikachsą bardzo przejrzyście opisane. Czytaj dokładnie punkt po punkcie a na pewno nie będziesz miał problemów w dostosowaniu swojej wersji gry do wersji serwera. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj aby nie testować serwera w trakcie innych szkoleń (Master Classes, Treningi poszczególnych sekcji), kiedy rozgrywane są misje specjalne oraz po godzinie 20.00 kiedy prowadzimy stałe rozgrywki. Jeśli masz problemy wchodź na TS-a, pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) lub pisz do mnie PM-a. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka Zasad Dotycząca Prowadzonych Rozgrywek po 20:00 na serwerach ACC 1. Kanał zamykany o 20:00, prawo spóźnienia się (10 min) mają Donator,Opiekun,ViP,Weteran,Sztabowiec. 2. Przygotowanie techniczne - nie wchodzisz na kanał Alpha, gdy coś jeszcze ściągasz, coś ci nie działa, nie wpływasz w ten sposób na opóźnienie rozgrywki. 3. Przygotowanie mentalne - bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - szanuj pierwszeństwo tytułów i MC, w razie wątpliwości pytaj dowódcy misji na PW forum/TS, lub jeżeli takowy się nie zapisał - Opiekuna, Sztabowca. Gdy wiesz, że nie możesz się stawić a byłeś zapisany - WYPISZ SIĘ. 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat - poza rozgrywkami RO, gdzie obowiązuje 100% klimatu, podczas randomowych obowiązuje jego minimalna wartość (wypowiadanie na temat danych czasów i odnosząc się do obecnych wydarzeń jakie panują na danej misji, przesadne podchodzenie do klimatu również będzie karane) 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji.
×