Skocz do zawartości

Rizzet

Opiekun
  • Zawartość

    653
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    20

Wszystko napisane przez Rizzet

  1. Misja publiczna GOST jutro 17:30. Serdecznie zapraszam również nowych graczy! :)

  2. Dziękuję wszystkim za przyjście Szczególne podziękowania dla tabakisty, Cichego oraz Domana za pomoc przy testach misji oraz w sprawach technicznych. Dodaję opisy slotów RP. Uwaga, baaardzo długi spoiler.
  3. Zapisy na misję zamknięte, powinne pojawić się dodatkowe sloty dla niespodziewanych gości.

  4. [9.04.2017] Szkolenie podstawowe

    Szkolenie podstawowe dla Siouyo dokończone na prośbę Cyrith
  5. Dodanych 5 slotów na piątek misję w piątek >:-) 

    Zapisani na sloty RP powinni dzisiaj dostać PMki.

  6. co 46 High Noon

    do
    Zapisy: KLIK
  7. Ciekawe założenia misji, chętnie zagram ją ponownie. Uwagi: -Pomyśl o zmianie wytrzymałości graczy tak do 2.5 żeby medycy mieli więcej do roboty -Sekcja Xray znała od poczatku dokładna częstotliwość awaryjną, co mocno obniżyło poziom emocji na starcie (sugestia: wyznacz pasmo awaryjne w obrębie którego szukalibyśmy tej jednej, znanej przez Langley częstotliwości) -Spróbuj pousuwać z mapy skaly, które okazały się wczoraj zabójcze (gdybys potrzebował pomocy, pisz na PM)
  8. Rizzet

  9. [01.04.2017] JO 76+ Bring me the brain

    HQ: CO - Tox RTO - Berek GR - Ariel - wpisuję się tymczasowo, bo zapodałem o slot Rp, a nie wiem czy Stalker coś dla mnie znajdzie. AR - Black Pluton rozpoznawczy SNAKE rezerwacja [4DSR] - #12 Pluton szturmowy STRIKE rezerwacja [AFTP] #18 Pluton zabezpieczenia HUG rezerwacja [TFA] #18 Pluton SF Vitraz zapisy wewnętrzne GOST # 6 SL - Rizzet Medyk - Bober DM - Stasica Saper - canadian AR - Tes AT - Rob Raptor rezerwacja [COSA] # 8 HEALER: SL/Medyk - Alienzo Medyk/RTO - Cender Medyk - Negocki GR - Trawa TL/Medyk - Coren Medyk - Darkan Medyk - Czarny GR/Nawigator - Predek JUMPER: SL - Tabakista RTO - Cyrith AR - Szakal GR - Duku TL - Templar Combat Medic - Sveterek Saper - [ rezerwacja CFOG] AR -[ rezerwacja CFOG] Sloty RP - wolne 3 ( zapisy na pw) REZERWA :
  10. Dziś o 17:00 misja publiczna GOST. Serdecznie zapraszam, na pewno znajdą się wolne sloty. :)

    1. Sone
    2. Alienzo

      Alienzo

      Niestety córka powiedziała stanowcze NIE! :/
       

  11. do
    Temat z zapisami: http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9528-25032017-trening-pod-misję-jo/
  12. [01.04.2017] JO 76+ Bring me the brain

    Sloty: HQ: CO-[m=Tox] RTO-[m=Berek] GR-[m=Ariel] -wpisuję się tymczasowo, bo zapodałem o slot Rp, a nie wiem czy Stalker coś dla mnie znajdzie. AR- [m=Black] Pluton rozpoznawczy SNAKE rezerwacja [4DSR] - #12 Pluton szturmowy STRIKE rezerwacja [AFTP] #18 Pluton zabezpieczenia HUG rezerwacja [TFA] #18 Pluton SF GOST- zapisy wewnętrzne # 6 Raptor - rezerwacja [COSA] # 8 HEALER: SL/Medyk- [m=Alienzo] Medyk/RTO- [m=Cender] Medyk- [m=negocki] GR- [m=trawa] TL/Medyk- [m=coren] Medyk- [m=Darkan] Medyk- [m=Bober] GR/Nawigator- [m=predek] JUMPER SL- [m=tabakista] RTO- [m=canadian] AR- [m=Szakal] GR- TL- [m=Templar] Combat Medic- [m=Sveterek] Saper- [ rezerwacja CFOG] AR-[ rezerwacja CFOG] Sloty RP- wolne 3 ( zapisy na pw)
  13. [01.04.2017] JO 76+ Bring me the brain

    Sloty: HQ: CO-[m=Tox] RTO-[m=Berek] Pluton rozpoznawczy SNAKE rezerwacja [4DSR] - #12 Pluton szturmowy STRIKE rezerwacja [AFTP] #18 Pluton zabezpieczenia HUG rezerwacja [TFA] #18 Pluton SF GOST- zapisy wewnętrzne # 6 Raptor - rezerwacja [COSA] # 8 HEALER: SL/Medyk- Medyk/RTO- Medyk- TL/Medyk- Medyk/Nawigator- Medyk- Medyk- JUMPER SL- [m=tabakista] RTO- [m=canadian] AR- [m=Szakal] GR- [m=Rizzet] TL- Combat Medic- Saper- [ rezerwacja CFOG] AR-[ rezerwacja CFOG] Sloty RP- wolne 4 ( zapisy na pw)
  14. Zapraszam na misję na Unsungu w piątek. Półnagich kobiet przy wczytywaniu misji nie będzie, ale obiecuję napalm. Prawie tak samo fajny.

    1. Alienzo

      Alienzo

      Półnagie kobiety to mój podpis!

    2. Tes

      Tes

      przygotuj się na naśladowców z zdjęciami półnagich mężczyzn

    3. canadian

      canadian

      why not both?

    4. Pokaż następne komentarze  6 więcej
  15. [APEX][UNSUNG] co 25 Weisshorn

    do
    http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9390-apexunsung24022017-co-25-weisshorn/#entry123324
  16. Trening MOUT

    do
    Serwer: główny
  17. UWAGA! Nie stawiać "z ręki" (DAC czy ALiVE nie generuje problemu) jednostek ISIS po stronie OPFOR. Na serwerze będą bez mundurów. ISIS z frakcji INDEPENDENT nie ma tego problemu.

    1. Stepien

      Stepien

      dzięki za info, właśnie też to odkryłem :)

  18. Przydatne Komendy

    Przykładowe użycie funkcji playSubtitles Prezentacja możliwości 1) Stawiamy wyzwalacz, ustawiamy jego aktywację na np. *RADIO BRAVO* 2) W zakładce "On Activation" wyzwalacza umieszczamy: _handle = execVM "test.sqf";3) W folderze misji tworzymy plik "test.sqf"4) W pliku "test.sqf" umieszczamy: [ ["<t color='#cd3232'>Mama muminka</t>","Ta osoba wyświetli się na czerwono.",0], ["<t color='#3a9e38'>Włóczykij</t>","Ta osoba wyświetli się na zielono.",5], ["Tata Muminka","<t color='#8080e1'>Ten tekst jest wrzosowy (tak, taki kolor istnieje).</t>",10], ["Panna Migotka","Ta osoba wyświetli się na domyślny kolor.",15] ] spawn BIS_fnc_EXP_camp_playSubtitles; Funkcja składa się z dowolnej liczby arrayów o strukturze: ["nazwa osoby mówiącej","Wyświetlona kwestia",liczba]gdzie liczba określa, w której sekundzie od wywołania funkcji zostanie wyświetlona kwestia. Jeśli chcemy, żeby dana kwestia wyświetlała się przez 2 sekundy ustawiamy przy niej wartość N a przy kwestii następnej - wartość N+2. Jeśli przy dwóch kwestiach jest taka sama wartość, wyświetli się jedynie ta późniejsza. Chcąc określić kolor kwestii/osoby postępujemy jak w przykładzie (koloru dwukropka miedzy osobą a kwestią nie da się niestety zmienić (jeśli ktoś ma magiczny sposób na to, prosze o uzupełnienie). Przydatne linki: https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_EXP_camp_playSubtitles https://community.bistudio.com/wiki/Structured_Text
  19. Przydatne Komendy

    Przykładowe użycie HoldAction Zakładnik (gracz) przywiązany do krzesła nazwa jednostki: s1 nazwa krzesła, do którego jest przywiazana: krzeslo w inicie s1: [this,"SIT2"] call BIS_fnc_ambientAnim;Stawiamy jednostkę możliwie najbliżej krzesła. w pliku "init.sqf": [ krzeslo, //nazwa obiektu do którego "przyczepiona" jest akcja "Rozwiąż więźnia", //tekst, który będzie wyświetlany przy ikonce akcji "\a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\holdactions\holdAction_unbind_ca.paa", //ikonka widoczna przed rozpoczęciem akcji (w tym przypadku kajdanki) "\a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\holdactions\holdAction_unbind_ca.paa", //ikonka widoczna w trakcie wykonywania akcji (również kajdanki) "s1 distance _target < 2", //warunek rozpoczęcia akcji (w tym przypadku zakładnik w odległości <2m od krzesła) "s1 distance _target < 2", //warunek kontynuowania akcji (w tym przypadku zakładnik w odległości <2m od krzesła) {hint "Rozpoczęto rozwiązywanie"}, //kod, który wykona się przy rozpoczęciu akcji {hint "Rozwiązywanie w toku"}, //kod, który wykona się podczas wykonywania akcji {[-2, {s1 call BIS_fnc_ambientAnim__terminate;}] call CBA_fnc_globalExecute;}, //kod, który wykona się po zakończeniu akcji (kończymy animację siedzenia, postać wstaje) {hint "Przerwano rozwiązywanie"}, //kod, który wykona się w wyniku przerwania akcji (puszczamy ENTER przed czasem lub nie spełniamy warunku kontynuowania akcji) [], //argumenty przesyłane do skryptów 10, //czas trwania akcji w sekundach nil, //priorytet (akcje układane są malejąco wg. tego parametru) true, //określa, czy akcja będzie usuwana po wykonaniu (true=tak/false=nie) false //określa, czy akcję może wykonać nieprzytomna osoba (true=tak/false=nie) ] call BIS_fnc_holdActionAdd; Rozwiązanie jest uproszczone: Akcja rozwiązywania zakładnika nie jest usuwana za pomocą holdActionRemove. Zamiast tego możemy ją wykonać jedynie w momencie, gdy zakładnik znajduje się w odległości mniejszej od 2m od krzesła, nie ma zatem takiej potrzeby. Użyte funkcje: https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_holdActionAdd https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_holdActionRemove http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html#CBA_fnc_globalExecute https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_ambientAnim Przykładowe użycie addAction Nieuzbrojony gracz pilnowany przez strażnika z karabinem wyszarpuje mu broń. stawiamy strażnika, nazywamy go: celw inicie strażnika: this addAction ["Ukradnij karabin", "getrifle.sqf"]; //dodajemy akcję pod scrollką, która wykona skrypt umieszczony w getrifle.sqf this addMagazine "rhs_mag_30Rnd_556x45_Mk318_Stanag"; //dodajemy magazynek do wyposażenia strażnika this addWeapon "rhs_weap_hk416d10_LMT"; //dodajemy broń do wyposażenia strażnika //Dwie końcowe linijki są umieszczone jedynie w celach pokazowych - broń i magazynek możemy naturalnie dodać wybranym przez nas sposobemw pliku "getrifle.sqf": cel removeWeapon "rhs_weap_hk416d10_LMT"; //usuwamy strażnikowi broń (razem z załadowanym do niej magazynkiem) player addMagazine "rhs_mag_30Rnd_556x45_Mk318_Stanag"; //dodajemy graczowi magazynek do broni (ważna jest kolejność, jeśli chcemy żeby broń była załadowana!) player addWeapon "rhs_weap_hk416d10_LMT"; //dodajemy graczowi broń [-2, {cel removeAction 0}, "TEST"] call CBA_fnc_globalExecute; //usuwamy wszystkim graczom możliwość wykonania akcji ponownie Użyte funkcje: http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html%23CBA_fnc_globalExecute]http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html#CBA_fnc_globalExecute]http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html#CBA_fnc_globalExecute https://community.bistudio.com/wiki/removeWeapon https://community.bistudio.com/wiki/addWeapon https://community.bistudio.com/wiki/addMagazine https://community.bistudio.com/wiki/addAction https://community.bistudio.com/wiki/removeAction
  20. co 16 Convoy Hunters.altis

    Pociski HE do granatnika por favor
  21. co 08 Los Aguillas [GOST]

    do
    http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9244-06012017-co-08-los-aguillas/
  22. Błędne wnioskowanie. Nie tyle zostaliście zobaczeni, co usłyszani. Na tym filmie całkiem dobrze jest to pokazane. Jak sam słusznie zauważyłeś mieliście do dyspozycji latarki, flary ręczne i świetliki. Nieprawdziwym byłoby stwierdzenie, że MM nie dał wam sprzętu pozwalającego Wam prowadzić działania nocne (jedna rzucona podczas wymiany ogniowej na ziemię flara ręczna oświetli obszar w promieniu ok 40m. dookoła). A jak pada to każdy musi dostać parasol i kalosze
×