Skocz do zawartości

Rizzet

Opiekun
  • Zawartość

    629
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    22

Wszystko napisane przez Rizzet

  1. Dodana odprawa na OP1.1 TYPHON - PAYLOAD. Szczegóły w wątku kampanii. Gorąco zapraszam do zapisywania się :)

  2. [17.06.2017] JO TVT 40+ Śnieżna noc

    1. Sytuacja Po bardzo zaciętym lecie, walki armii z rebeliantami się zakończyły. Od ponad miesiąca nie padł strzał. Zima przyszła na dobre. Oddział AWF pozostający w ukryciu na terenie starej bazy wojskowej Filistanu, dostał rozkaz o wykonaniu ostatniej misji i wycofaniu się z terenu. 2. Sloty Armia rządowa: Hotel: Dowódca plutonu- Tox RTO/SIC- Alpha Dowódca oddziału- Dagon Saper- Stasica Medyk- Rob RPK- Tantal Dowódca drużyny ogniowej- Rizzet Strzelec- RPK- Strzelec- Bravo Dowódca oddziału- Saper- Templar Medyk- RPK- Dowódca drużyny ogniowej- scar Strzelec- Banulak RPK- sveterek Strzelec- Konwój Dowódca konwoju (RP)- Alienzo Konwojent (RP)- Black Konwojent (RP) - Konwojent (RP) - Rebelianci Dowódca oddziału- [rezerwacja AFTP] Medyk-[rezerwacja AFTP] RPK-[rezerwacja AFTP] Saper-[rezerwacja AFTP] Dowódca drużyny ogniowej -[rezerwacja AFTP] Strzelec/nawigator-[rezerwacja AFTP] Strzelec/szpica-[rezerwacja AFTP] RPK-[rezerwacja AFTP] Dowódca drużyny ogniowej -[rezerwacja AFTP] Strzelec-[rezerwacja AFTP] Medyk-[rezerwacja AFTP] RPK-[rezerwacja AFTP]
  3. Filmy, seriale itp.

    CLEGANEBOWL CONFIRMED 100% GET HYPE
  4. co 20+ Payload

    do
    Zapisy: -klik- Wątek kampanii: -klik-
  5. Przydatne Komendy

    Jak łatwo usunąć obiekty (budynki, drzewa itp.) z mapy na określonym obszarze? 1. Stawiamy marker obszarowy, nazywamy go (pole "nazwa zmiennej/variable name") moj_testowy_marker1 Jeżeli chcemy dokładnie określić obszar markera w widoku 3d możemy skorzystać ze sztuczki: a) Stawiamy wyzwalacz, klikamy 5 żeby użyć widgetu obszarowego. Wyzwalacze widać w trybie 3d więc możemy łatwo ocenić jego obszar b) Przechodzimy w tryb 2d i stawiamy marker obszarowy. c) Ponownie używamy widgetu obszarowego żeby dostosować obszar markera d) Kasujemy wyzwalacz 2. Wklejamy do init.sqf: _markername="moj_testowy_marker1"; _terrainobjects=nearestTerrainObjects [(getMarkerPos _markername),[],(getmarkersize _markername)select 0]; {hideObjectGlobal _x} foreach _terrainobjects; Jeżeli chcemy usunąć obiekty w kilku obszarach, wykonujemy powyższy kod dla kolejnych nazw markerów (np. moj_testowy_marker2, moj_testowy_marker3 itd.). Nazwa markera nie ma znaczenia, ale musi się pokrywać z tą w init.sqf! Zamykanie drzwi/bram (próba otwarcia skończy się lekkim drgnięciem drzwi) Postaw obiekt Logika Gry. W jego init skopiuj: ((nearestobjects [this, ["Land_Net_Fence_Gate_F"], 5]) select 0) setVariable ['bis_disabled_Door_1',1,true]; Gdzie: "Land_Net_Fence_Gate_F" - class name obiektu, w którym chcemy zamknąć drzwi (może być np. budynek, brama) [......1,true]; - oznacza, że zamknięte (stan "true") zostaną drzwi na pozycji 1. Jeżeli budynek ma wiele drzwi, musimy każde z nich zamykać osobno. Włączanie/wyłączanie świateł na określonym obszarze Analogicznie do poprzedniego rozwiązania, zadziała w obszarze określonym markerem (w tym przypadku o nazwie "marker_lights"). Z racji tego, że najczęściej będziemy chcieli przełączać je w trakcie trwania misji, stworzymy plik lights.sqf i wywołamy jego zawartość po spełnieniu warunków wyzwalacza. Zawartość lights.sqf (zawieramy w folderze misji): _types = ["Lamps_Base_F", "PowerLines_base_F","Land_PowerPoleWooden_L_F"]; //tutaj umieszczamy classname'y obiektów na ktore chcemy oddzialywac _onoff = _this select 0; for [{_i=0},{_i < (count _types)},{_i=_i+1}] do { _lamps = getMarkerPos "marker_lights" nearObjects [_types select _i, 500]; sleep 1; {_x setDamage _onoff} forEach _lamps; }; Aby wyłączyć światło, polu "on activaction" wyzwalacza umieszczamy: 0 = [0.95] execVM "lights.sqf"; Analogicznie, jeżeli chcemy włączyć światło, wpisujemy zamiast tego: 0 = [0] execVM "lights.sqf"; Babel - dodawanie własnych języków Prezentowane rozwiązanie tworzy trzy języki: Angielski, Rosyjski i Arabski. Przydziela je odpowiednio: BLUFORowi, OPFORowi oraz INDFORowi+cywilom. W init.sqf umieszczamy: f_available_languages = [ ["en", "English"], ["ru", "Russian"], //gdzie "ru"-ID jezyka, "Russian"-wyswietlana nazwa jezyka ["ar", "Arabic"] ]; { _x call acre_api_fnc_babelAddLanguageType; } forEach f_available_languages; [] spawn { if (!hasInterface) exitWith {}; if (player != player) then {waitUntil {player == player};}; if (!alive player) then {waitUntil {alive player};}; _languagesPlayerSpeaks = player getVariable ["f_languages", []]; switch (playerside) do { case west: { if (_languagesPlayerSpeaks isEqualTo []) then {_languagesPlayerSpeaks = ["en"];}; }; case east: { if (_languagesPlayerSpeaks isEqualTo []) then {_languagesPlayerSpeaks = ["ru"];}; }; case independent: { if (_languagesPlayerSpeaks isEqualTo []) then {_languagesPlayerSpeaks = ["ar"];}; }; case civilian: { if (_languagesPlayerSpeaks isEqualTo []) then {_languagesPlayerSpeaks = ["ar"];}; }; }; _languagesPlayerSpeaks call acre_api_fnc_babelSetSpokenLanguages; }; Co w przypadku, gdy chcemy, aby jakaś konkretna postać znała kilka języków? W polu init jednostki w edytorze umieszczamy: this setVariable ["f_languages",["en", "ar"]]; gdzie "en","ar" to kolejne ID zdefiniowanych przez nas języków
  6. Problemy MM - Pytanie / Odpowiedź

    Problem rozwiązany na TS3. Dla potomnych: winowajcą okazało się złe wpisanie class name'ów spawnowanych jednostek w DAC_config_units.sqf.
  7. Szkolenie: MOUT część II

    do
    Szkolenie MOUT część II Zapisy: KLIK
  8. Problemy MM - Pytanie / Odpowiedź

    Sprawdź, czy: 1) strefa jest aktywna 2) jednostki nie usuwane są przez zbyt mała odległość od jednostek grywalnych (definiowane w config creator) 3) nie respisz jednostek po innej stronie niż ta do ktorej należą (np NATO jako OPFOR) 4) nie bierzesz wielkości zero grupy z config creator - wiem, wydaje sie głupie ale jest możliwe do przeoczenia 5) masz warunek wyzwalacza strefy "true" - jak wyżej Jesli to nie żadne z powyższych włącz na max. DAC_comm_values i zrób mi zdjęcie.
  9. KLIK (widoczne po rozwinięciu statusu)

  10. Misja publiczna GOST jutro 17:30. Serdecznie zapraszam również nowych graczy! :)

  11. Dziękuję wszystkim za przyjście Szczególne podziękowania dla tabakisty, Cichego oraz Domana za pomoc przy testach misji oraz w sprawach technicznych. Dodaję opisy slotów RP. Uwaga, baaardzo długi spoiler.
  12. Zapisy na misję zamknięte, powinne pojawić się dodatkowe sloty dla niespodziewanych gości.

  13. [9.04.2017] Szkolenie podstawowe

    Szkolenie podstawowe dla Siouyo dokończone na prośbę Cyrith
  14. Dodanych 5 slotów na piątek misję w piątek >:-) 

    Zapisani na sloty RP powinni dzisiaj dostać PMki.

  15. co 46 High Noon

    do
    Zapisy: KLIK
  16. Ciekawe założenia misji, chętnie zagram ją ponownie. Uwagi: -Pomyśl o zmianie wytrzymałości graczy tak do 2.5 żeby medycy mieli więcej do roboty -Sekcja Xray znała od poczatku dokładna częstotliwość awaryjną, co mocno obniżyło poziom emocji na starcie (sugestia: wyznacz pasmo awaryjne w obrębie którego szukalibyśmy tej jednej, znanej przez Langley częstotliwości) -Spróbuj pousuwać z mapy skaly, które okazały się wczoraj zabójcze (gdybys potrzebował pomocy, pisz na PM)
  17. Rizzet

  18. [01.04.2017] JO 76+ Bring me the brain

    HQ: CO - Tox RTO - Berek GR - Ariel - wpisuję się tymczasowo, bo zapodałem o slot Rp, a nie wiem czy Stalker coś dla mnie znajdzie. AR - Black Pluton rozpoznawczy SNAKE rezerwacja [4DSR] - #12 Pluton szturmowy STRIKE rezerwacja [AFTP] #18 Pluton zabezpieczenia HUG rezerwacja [TFA] #18 Pluton SF Vitraz zapisy wewnętrzne GOST # 6 SL - Rizzet Medyk - Bober DM - Stasica Saper - canadian AR - Tes AT - Rob Raptor rezerwacja [COSA] # 8 HEALER: SL/Medyk - Alienzo Medyk/RTO - Cender Medyk - Negocki GR - Trawa TL/Medyk - Coren Medyk - Darkan Medyk - Czarny GR/Nawigator - Predek JUMPER: SL - Tabakista RTO - Cyrith AR - Szakal GR - Duku TL - Templar Combat Medic - Sveterek Saper - [ rezerwacja CFOG] AR -[ rezerwacja CFOG] Sloty RP - wolne 3 ( zapisy na pw) REZERWA :
  19. Dziś o 17:00 misja publiczna GOST. Serdecznie zapraszam, na pewno znajdą się wolne sloty. :)

    1. Sone
    2. Alienzo

      Alienzo

      Niestety córka powiedziała stanowcze NIE! :/
       

  20. do
    Temat z zapisami: http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9528-25032017-trening-pod-misję-jo/
  21. [01.04.2017] JO 76+ Bring me the brain

    Sloty: HQ: CO-[m=Tox] RTO-[m=Berek] GR-[m=Ariel] -wpisuję się tymczasowo, bo zapodałem o slot Rp, a nie wiem czy Stalker coś dla mnie znajdzie. AR- [m=Black] Pluton rozpoznawczy SNAKE rezerwacja [4DSR] - #12 Pluton szturmowy STRIKE rezerwacja [AFTP] #18 Pluton zabezpieczenia HUG rezerwacja [TFA] #18 Pluton SF GOST- zapisy wewnętrzne # 6 Raptor - rezerwacja [COSA] # 8 HEALER: SL/Medyk- [m=Alienzo] Medyk/RTO- [m=Cender] Medyk- [m=negocki] GR- [m=trawa] TL/Medyk- [m=coren] Medyk- [m=Darkan] Medyk- [m=Bober] GR/Nawigator- [m=predek] JUMPER SL- [m=tabakista] RTO- [m=canadian] AR- [m=Szakal] GR- TL- [m=Templar] Combat Medic- [m=Sveterek] Saper- [ rezerwacja CFOG] AR-[ rezerwacja CFOG] Sloty RP- wolne 3 ( zapisy na pw)
  22. [01.04.2017] JO 76+ Bring me the brain

    Sloty: HQ: CO-[m=Tox] RTO-[m=Berek] Pluton rozpoznawczy SNAKE rezerwacja [4DSR] - #12 Pluton szturmowy STRIKE rezerwacja [AFTP] #18 Pluton zabezpieczenia HUG rezerwacja [TFA] #18 Pluton SF GOST- zapisy wewnętrzne # 6 Raptor - rezerwacja [COSA] # 8 HEALER: SL/Medyk- Medyk/RTO- Medyk- TL/Medyk- Medyk/Nawigator- Medyk- Medyk- JUMPER SL- [m=tabakista] RTO- [m=canadian] AR- [m=Szakal] GR- [m=Rizzet] TL- Combat Medic- Saper- [ rezerwacja CFOG] AR-[ rezerwacja CFOG] Sloty RP- wolne 4 ( zapisy na pw)
  23. Zapraszam na misję na Unsungu w piątek. Półnagich kobiet przy wczytywaniu misji nie będzie, ale obiecuję napalm. Prawie tak samo fajny.

    1. Alienzo

      Alienzo

      Półnagie kobiety to mój podpis!

    2. Tes

      Tes

      przygotuj się na naśladowców z zdjęciami półnagich mężczyzn

    3. canadian

      canadian

      why not both?

    4. Pokaż następne komentarze  6 więcej
×