Skocz do zawartości

Zus

st. Chorąży
  • Liczba zawartości

    356
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana Zus w dniu 7 Lipiec

Użytkownicy przyznają Zus punkty reputacji!

Reputacja

123 Wyśmienity

1 obserwujący

O Zus

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska

Ostatnie wizyty

3 525 wyświetleń profilu
  1. Spróbuj ustawić pojazd pół metra nad ziemią, tak by po odpaleniu misji opadły pod wpływem grawitacji na ziemie.
  2. Z tego co wiem w rzeczywistości da się podpiąć magazynek z AK do RPK i z RPK do AK - sowieci tak zaprojektowali, żeby były kompatybilne.
  3. RPK z hlc trzeba ładować magazynkami z HLC, inaczej znikają. Sam się na tym przejechałem.
  4. Ktoś streamuje?

  5. Zus

    "Georgian Morning"

    do

    Dzięki za intel. Jaka będzie pora dnia na misji?
  6. Zus

    Szukam Lapka

    Najnowszy Macbook Air stoi na stronie apple za 7k z 256gb SSD. Wszystkie wymaganie spełnione
  7. Zus

    Szukam Lapka

    Osobiście jakbym miał luzem 10k na lapka do takiej pracy to tylko maczka bym kupił. Jak będzie za mało wejść to zawsze może kupić przejściówkę za grosze, a jakość sprzętu jest mega.
  8. Zus

    Szukam Lapka

    Z takimi wymaganiami zamkniesz się w 1.2k-2k, chyba, że MacBook. To być lapek do grania czy do czego? xd
  9. Zus

    "Georgian Morning"

    do

    To czekam na intel.
  10. Zus

    "Georgian Morning"

    do

    Będzie jakiś dron lotniczy, albo inna możliwość przeprowadzenia zwiadu?
  11. Zus

    Foxhole

    Za pieniądze podatników?
  12. Klasycznie, ace arsenal.
  13. 1. Użyłem RPK od HLC. Założyłem, że skoro AI je na serwerze testowym otrzymało to gracze też je dostaną. Przed chwilą porobiłem bardziej szczegółowe testy i co się okazało: połączenie tej broni z magazynkami (45rnd) od RHS (tutaj użyte ze względu na AK-74N pochodzące z RHS) powoduje graczowi wyparowanie broni. Ewidentnie dzieje się tak na samym starcie, jak i po załadowaniu magazynku od RHS do RPK od HLC. Problem nie został przeze mnie wykryty, gdyż jeszcze z takim problemem się jeszcze nie spotkałem, a zawsze (oczywiście jeżeli jest to tylko możliwe) używam amunicji od RHS. Słyszałem też coś, że nie wszyscy mieli mundury w odpowiedniej teksturze. Z punktu misji nie miało prawa tak się stać, każda jednostka w inicie posiada ten sam skrypt wyzwalający teksturę. Dla ciekawskich zdjęcie z mission.sqm poniżej: 2. Żadna akcja nie jest sprzężona z wezwaniem ostrzału. W misji są dwa hinty, jeden pomocniczy(1), mówiący o tym, że należałoby już poinformować naszą kompanię o tym, że przeprawa jest zajęta - wyzwala się on automatycznie po tym jak zagroda znajdująca się bezpośrednio przy przeprawie zostanie zajęta (siezed) przez graczy (blufor). Drugi hint(2) jest potwierdza aktywację akcji mającej na celu poinformowanie kompanii o przejęciu - wyzwala się ona ręcznie poprzez akcję radia (może ją odpalić każdy, jak użyć oraz kontekst użycia jest szczegółowo opisany w briefie. Jeżeli jeszcze przeprawy nie zajęliście, a wyzwolił wam się hint(2) to ktoś musiał ją po prostu aktywować, co mogło odbić się na przebiegu dalszej części scenariusza. Misja była przewidziane na max 1.5 godziny. Dlatego też została rozpisana na tygodniu. Mam nadzieję, że pomimo krótkiej rozgrywki nikt się nie wynudził. Dzięki za rozegranie, po weekendzie wprowadzę poprawki obejmujące RPK oraz bardziej uodpornię system meldowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...