Rizzet
-
Liczba zawartości
981 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
83
Odpowiedzi dodane przez Rizzet
-
-
Opcji masz kilka i przypuszczam że żadna Cię w pełni nie zadowoli.
1) Stwórz i wyeksportuj sobie .pbo z configiem frakcji z ALiVE ORBAT Tool i wywołuj jednostki po stworzonych przez siebie samego klasach.
Minusy: wymaga ALiVE, wymaga podpięcia mini-addonu.
2) Spawnować jakiekolwiek grupy i dodawać im pożądany sprzęt przy tworzeniu. Interesuje Cię DAC_Config_Events (dokładnie Create). Skorzystaj sobie z prostej instrukcji wyboru "switch" przyporządkowującej jednostce sprzęt na podstawie rozpoznanej klasy jednostki (sprawdzasz to chyba typeOf ale piszę z pamięci wiec sam sobie zweryfikuj). Żeby nie ocipieć skorzystaj z jakiegoś skryptu pozwalającego na definiowanie loadoutów np. Unitgear czy EQKreator i dodawaj jednostce konkretny loadout pasujący do classname'u. Caching może ci to rozwalić jeżeli się nie zabezpieczysz więc dla pewności go nie używaj.
Minusy: Trochę roboty jeżeli nie pisałeś wcześniej nic podobnego i musiałbyś sobie poczytać dokumentację (str. 49). Dodatkowo musiałbyś się napocić żeby poprawnie działał caching albo z niego zrezygnować. Mnie by się nie chciało na twoim miejscu.
3) Skorzystać z czegoś innego do zarządzania jednostkami. Czegoś przystosowanego do Army 3.
Minusy: możesz nie chcieć się przestawiać ¯\_(ツ)_/¯
- 2
-
Chciałem tylko powiedzieć jedno:
Spoilerty durniu
- 2
- 1
-
Witam wszystkich członków ACC !
Jak wszyscy wiemy mamy tu serwery gier, posiadamy także własny serwer TS oraz hosting WWW. Wszystko to abyście czuli się u nas komfortowo i nie mieli jakichkolwiek problemów podczas rozgrywek. Dbamy o to, abyście mieli wieczorami ciekawe zajęcie. Cały czas pracujemy nad tym aby było coraz lepiej. Wymaga to czasu i zaangażowania. Jeżeli chcielibyście nas w tym wspomóc, w imieniu ACC zapraszam.Raz na trzy miesiące organizowane są zapisy na listę Donatorów ACC. Jeśli chcesz nas wesprzeć, dopisz się do listy!
W związku z kończącym się okresem rozliczeniowym lipiec-wrzesień 2018, pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres październik-grudzień 2018. Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj oraz tutaj.
Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy. Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Każda kandydatura zostanie rozpatrzona przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami.
Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni!
Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek.
-
-
Nie chciałeś go nawet poprawiać bo to prurzny wisiłek?
- 2
-
UWAGA! Na misję wymagany jest dodatkowy addon spoza repozytorium (Paddle Mod) który możecie pobrać klikając w link: -POBIERZ-
OSOBY NIEPRZYGOTOWANE TECHNICZNIE NIE BĘDĄ WPUSZCZANE NA MISJĘ!
Linia modów: @ACRE2; @ALiVE; @CBA_A3; @CUP_Terrains; @IF_ACC; @IF_ACE3; @IF_ASR; @IF_FOW; @IF_GEISTA3L; @IF_IFA3LITE; @IF_LEN; @Paddle Mod;
17 sierpnia 1942 roku, Wyspy Gilberta na Oceanie Spokojnym. Stworzona przez Ppłk. Evansa Carlsona jednostka ma przeżyć swój chrzest bojowy podczas niebezpiecznego rajdu na Makin, który zapisze się w historii II wojny światowej...
1. Sytuacja
1. Pluton wypłynął zgodnie z planem o 03:00. Niestety, z powodu złej pogody musieliśmy poczekać pół godziny zanim dowództwo zdecydowało się na próbę wodowania łodzi. Od czasu lądowania nie było żadnego kontaktu radiowego. Nie wykluczamy, że coś mogło pójść nie tak. Na rozkaz Ppłk. Carlsona mamy przystąpić do wykonania naszej części planu.
1a. Siły sojusznicze
2nd Raiders Battalion, A Company, 2nd Rifle Platoon
- Platoon HQ (5os.)
- 1st Rifle Squad (10os.)
- 2nd Rifle Squad (10os.)
1b. Siły nieprzyjaciela
Nieznana liczba japońskich żołnierzy, szacunkowo 8-200 osób. Lekka piechota stanowiąca garnizon mało istotnej strategicznie pozycji
170 mil na północ znajduje się aktywne japońskie lotnisko, więc po godzinie możemy spodziewać się wrogiego lotnictwa.
1c. Cywile
Wyspa całkowicie zmilitaryzowana. Możliwa obecność cywilnego personelu pomocniczego.
1d. Teren działań
Wyspa pokryta lasem gęstym tropikalnym. Nie spodziewamy się silniejszych umocnień. Zwiad lotniczy zameldował instalacje japończyków w centralnej i zachodniej części wyspy.
2. Zadanie
- Zniszczenie japońskich instalacji
- Wzięcie do niewoli japońskich żołnierzy
- Zebranie informacji na temat obszaru Wysp Gilberta
- Odwrócenie uwagi przeciwnika od planowanego lądowania sprzymierzonych na wyspach Guadalcanal i Tulagi.
3. Wykonanie
FAZA A
- Lądowanie 1. plutonu na plaży "Y" oraz 2. plutonu na plaży "Z".
- Zabezpieczenie pozycji na plaży oraz krycie łodzi.
FAZA B
- Rozpoznanie terenu pod kątem ważnych instalacji wojskowych oraz oszacowanie liczebności przeciwnika.
- Połączenie sił 1. oraz 2. plutonu.
FAZA C
- Natarcie na najważniejsze zidentyfikowane obiekty oraz zlikwidowanie ich.
- Stałe monitorowanie ruchów oraz liczebności sił japońskich.
FAZA D
- Wycofanie na plaże "Y" oraz "Z".
- Powrót na USS Argonaut.
4. Logistyka
6x LCRL Rubber Boat (5 miejsc) na każdy pluton.
5. Sygnały i komunikacja
Platoon Leader oraz Squad Leadedrzy posiadają gwizdek (używa się go naciskając klawisz T).
Sygnały:
- - - zbiórka
- - wycofanie
- atak
* * * przegrupowanie
- długi * krótki
Hasło: Carlson
Odzew: Semper Fi
6. Warunki atmosferyczne
Start o 04:00 czasu lokalnego. Silne prądy morskie w kierunku północnym.
6. Uwagi techniczne
Apteczki: medyk, nieskończone.
Szycie: każdy, w polu, nie kończy się.
Obsługa łodzi:
SHIFT+K - przełączenie trybu silnikowego/wiosłowania
SHIFT+W - wiosłuj do przodu
SHIFT+S - wiosłuj do tyłu
SHIFT+A - wiosłuj w lewo
SHIFT+D - wiosłuj w prawo
Link do szczegółowego poradnika: -klik-
7. Mapa
Spoiler -
Proszę o zamknięcie tematu.
-
1996, brytyjski pluton zmechanizowany w natarciu na pozycje przeciwnika.
Ważne! Na misję obowiązuje okrojona linia modów: @ACC, @ACE3, @ACRE2, @ASR, @BLUFOR, @CBA_A3, @CUP_Terrains, @RHSAFRF, @VEH, @WEP
1. Sytuacja
Czarnoruś, 11 października 1996. Po nieudanej próbie przewrotu dokonanej przez prorosyjski Ruch Czerwonej Gwiazdy wojska Federacji Rosyjskiej wkraczają do Górnej Zagorii. Spotyka się to z odpowiedzią NATO, które wysyła wojska amerykańskie oraz nrytyjskie celem obrony strategicznego sojusznika w regionie Morza Zielonego. W pierwszym tygodniu siły sprzymierzone zajęły dwa kluczowe miasta na południu: Czernogorsk oraz Elektrozavodsk a następnie powoli przebijają się na północ w kierunku Gorki. W międczyczasie na linii Solnichny-Dolina-Gorka trwają zaciekłe walki o silnie ufortyfikowane przez Rosjan pozycje broniące dostępu do przemysłowego ośrodka Berezino.
Wczoraj wieczorem dowództwo 1. batalionu przydzieliło kompanii Charlie zadanie przełamania frontu. Pierwotny plan zakładał równoległe natarcie w osi północnej plutonów Charlie-1 oraz Charlie-3 w kierunku Berezina podczas gdy Charlie-2 zajęłoby się ubezpieczaniem zachodniej flanki. Naturalnie, wszystko spierdoliło się już po godzinie. Naszemu plutonowi udało się bez strat zająć betonownię w Solnichny, gdzie utrzymywaliśmy pozycję do czasu zrównania z nami Charlie-3. Niestety, o 06:55 otrzymaliśmy informację o tym, że siostrzany pluton poniósł poważne straty, gdy dostał się w zasadzkę przygotowaną przez wycofujących się Rosjan i nie są w stanie kontynuować natarcia i utknęli w miejscowości Orlovets na zachód od nas, atakowani przez Rosjan z północnego-zachodu oraz ostrzeliwywani przez wrogą artylerię. Droga na północ jest zaminowana i nie dadzą rady kontratakować, mogą co najwyżej utrzymać pozycję.
Kapitan Rogers zawiadomił już dowództwo batalionu o sytuacji i do pomocy zostały wysłane posiłki z kompanii Bravo. Kłopot polega na tym, że Bravo utknęło po drodze w równie gównianej sytuacji i nie ma szans, że uda im się dotrzeć do Orlovca szybciej niż o 08:00, o ile w ogóle się przebiją. Nie mamy wyjścia: Charlie-1 musi dokonać natarcia na Nizhnoye oraz zlokalizować moździerze, zanim rozszarpią Charlie-3 na strzępy.
1a. Siły własne
1. Pluton Zmechanizowany na FV432, Kompania Charlie, 1. Batalion, Mercian Regiment. Na czas natarcia przydzielony został do Was moździerz 60mm.
1b. Siły nieprzyjaciela
Kompania zmotoryzowana MSV na BTR-70. Chłopaki z rozpoznania oznaczyli na mapie taktycznej szacunkowe rozmieszczenie sił przeciwnika.
1c. Cywile
Brak informacji. Zakładamy, że większość uciekła ze strefy działań.
2. Zadanie
Zepchnąć siły rosyjskie na północ. Wyeliminować moździerze ostrzeliwujące Charlie-3
3. Wykonanie
Przebić się przez rosyjskie umocnienia w Nizhnoye. Następnie wyeliminować artylerię na zachodzie, która ostrzeliwuje naszych chłopaków w Orlovcu i zająć pozycję na PL Foxtrot. Dokonać natarcia na Berezino i utrzymać PL Golf. Nie dawać przeciwnikowi złapać oddechu. Utrzymywać impet natarcia i stale wypierać wroga z pozycji. Jeżeli z jakiejś przyczyny nie będziecie w stanie kontynuować natrarcia okopać się i utrzymać pozycję do czasu przyjazdu posiłków z kompanii Bravo.
4. Logistyka
*3x FV432 Trojan
*1x Land Rover (MILAN)
*1x Land Rover (Medical)
5. Komunikacja
*AN/PRC-343 posiada PL, PSgt, SL, SIC oraz strzelcy FV432
*AN/PRC-117/AN-PRC-148 do komunikacji między drużynami w formie radia pojazdowego oraz jako radio plecakowe Platoon Signallera.
6. Warunki atmosferyczne
Start o 07:20 czasu lokalnego. Silna ulewa, lekkie zamglenie. Zimno. Prawie jak w domu.
7. Uwagi techniczne
*Apteczki: medyk, nieskończone, tylko na pojazdach
*Szycie:każdy, w polu, nie kończy się
*Szyny SAM: każdy, nie spadają, ma tylko medyk.
*Polecam ustawić radia pojazdowe na głośnik.
8. Mapy
Spoiler- 1
- 1
- 1
-
Czy rozgrywka będzie odbywała się na serwerze grupy organizującej event; jeżeli tak, to czy zostały/zostaną przeprowadzone próby mające na celu ustalić jego możliwości? Z tego co widzę obecnie maja serwery na odpowiednio 33 i 32 sloty postawione na Armie 3 a sama społeczność gra prawie cały czas w skali kilkunastoosobowych coopów. Nawet zakładając, że zapełnione zostanie 50% slotów to (bazując na doświadczeniach z różnych JO) ośmielę się stwierdzić, że taka rozgrywka wymaga wydajnego serwera.
- 1
-
Witam wszystkich członków ACC !
Jak wszyscy wiemy mamy tu serwery gier, posiadamy także własny serwer TS oraz hosting WWW. Wszystko to abyście czuli się u nas komfortowo i nie mieli jakichkolwiek problemów podczas rozgrywek. Dbamy o to, abyście mieli wieczorami ciekawe zajęcie. Cały czas pracujemy nad tym aby było coraz lepiej. Wymaga to czasu i zaangażowania. Jeżeli chcielibyście nas w tym wspomóc, w imieniu ACC zapraszam.Raz na trzy miesiące organizowane są zapisy na listę Donatorów ACC. Jeśli chcesz nas wesprzeć, dopisz się do listy!
W związku z kończącym się okresem rozliczeniowym kwiecień-czerwiec 2018, pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres lipiec-wrzesień 2018. Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj oraz tutaj.
Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy. Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Każda kandydatura zostanie rozpatrzona przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami.
Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni!
Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek.
-
Teren na 100% przypomina High Rock.
SpoilerSkyrim 2 wygląda świetnie.
-
https://soldiersasg.pl/wypozyczalnia/
Wodzisław Śląski, chyba w miarę blisko Ciebie.
Dobrzyce pod Krakowem, wygląda trochę porządnej.
- 1
-
Witam wszystkich członków ACC !
Jak wszyscy wiemy mamy tu serwery gier, posiadamy także własny serwer TS oraz hosting WWW. Wszystko to abyście czuli się u nas komfortowo i nie mieli jakichkolwiek problemów podczas rozgrywek. Dbamy o to, abyście mieli wieczorami ciekawe zajęcie. Cały czas pracujemy nad tym aby było coraz lepiej. Wymaga to czasu i zaangażowania. Jeżeli chcielibyście nas w tym wspomóc, w imieniu ACC zapraszam.Raz na trzy miesiące organizowane są zapisy na listę Donatorów ACC. Jeśli chcesz nas wesprzeć, dopisz się do listy!
W związku z kończącym się okresem rozliczeniowym styczeń-marzec 2018, pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres kwiecień-czerwiec 2018. Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj oraz tutaj.
Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy. Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Każda kandydatura zostanie rozpatrzona przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami.
Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni!
Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek.
-
- Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
- Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
-
Gorka z RHS w kamuflażu SS-Medusa
Ostatni z rodziny kamuflaż. Dodatkowo zaktualizowałem SS-Lieto o jedną wersję. W najbliższej przyszłości szykuję jeszcze kilka niespodzianek.
Można śmiało wrzucać do misji na użytek ACC, wystarczy dodać informację o autorze w creditsach.
Aby wywołać teksturę w misji wystarczy ubrać jednostkę w odpowiedni mundur, wrzucić plik .paa do folderu misji i wywołać w inicie jednostki komendę:
this setObjectTextureGlobal [0,"gorka_partizan_medusa.paa"];
Zdjęcia:
Plik .paa do pobrania:
- 4
-
Gorka z RHS w kamuflażu SS-Summer
Drugie podejście. Jakościowo podobnie (czyli przeciętnie) ale zajęło mi o wiele mniej czasu. Nie mogłem się zdecydować, więc są trzy wersje: zielona - jaśniejsza i ciemniesza oraz na bazie brązowa.
Można śmiało wrzucać do misji na użytek ACC, wystarczy dodać informację o autorze w creditsach.
Aby wywołać teksturę w misji wystarczy ubrać jednostkę w odpowiedni mundur, wrzucić plik .paa do folderu misji i wywołać w inicie jednostki komendę:
this setObjectTextureGlobal [0,"gorka_partizan_summer.paa"];
Zdjęcia:
Pliki .paa do pobrania:
- Wersja jaśniejsza
- Wersja Ciemniejsza
- Brązowa Gorka
- 1
- 2
- 2
-
Gorka z RHS w kamuflażu SS-Autumn
Moja pierwsza przygoda z teksturowaniem w Armie. Planuję zrobić w przyszłości jeszcze SS-Summer oraz Berezka. Można śmiało wrzucać do misji na użytek ACC, wystarczy dodać informację o autorze w creditsach.
Aby wywołać teksturę w misji wystarczy ubrać jednostkę w odpowiedni mundur, wrzucić plik .paa do folderu misji i wywołać w inicie jednostki komendę:
this setObjectTextureGlobal [0,"gorka_partizan_autumn.paa"];
Zdjęcia:
Plik .paa do pobrania:
- 1
- 1
- 1
-
EqK 10.2 działa bez problemu. Upewnij się że poprawnie eksportujesz misję do MPMissions (ew. zrób to ręcznie) i że twój plik description.ext zawiera
class CfgFunctions { #include "ek\CfgFunctions.hpp" };
- 1
-
Z G&K/BNW?
-
Rozpiska slotów:
HOTEL:
Ltn. | Platoon Commander -
Ltn. | Platoon 2nd Commander [opcja] -
Sgt. | Platoon RATELO [opcja] -Sgt. | Platoon Medic -
____
ECHO-0:
Sgt. | Squad Leader - [rezerwacja AFTP]
Cpl. | Squad RATELO [opcja] - [rezerwacja AFTP]
Cpl. | Medic - [rezerwacja AFTP]
ECHO-1:
Cpl. | 1st Fireteam Leader - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Grenadier - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Automatic Rifleman - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Rifleman (MAAWS) - [rezerwacja AFTP]
ECHO-2:
Cpl. | 2nd Fireteam Leader - MarasPvt. | Grenadier - Rizzet
Pvt. | Machinegunner - Weiss
Pvt. | Rifleman - Ameron
ECHO-3:
Cpl. | 3rd Fireteam Leader -
Pvt. | Rifleman (Mortar 60mm) -
Pvt. | Automatic Rifleman [opcja] -
Pvt. | Rifleman [opcja] -
____
FOXTROT-0:
Sgt. | Squad Leader - KrusherCpl. | Squad RATELO [opcja] -
Cpl. | Medic - negocki
FOXTROT-1:
Cpl. | 1st Fireteam Leader - ZusPvt. | Grenadier - Cender
Pvt. | Automatic Rifleman - wodnyPvt. | Rifleman (MAAWS) - Osti
FOXTROT-2:
Cpl. | 2nd Fireteam Leader - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Grenadier - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Machinegunner - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Rifleman - [rezerwacja AFTP]
FOXTROT-3:
Cpl. | 3rd Fireteam Leader -
Pvt. | Rifleman (Mortar 60mm) -
Pvt. | Automatic Rifleman [opcja] -
Pvt. | Rifleman [opcja] -
____
KILO-1 (M2A2 Bradley):
Sgt. | Commander - Dagon
Cpl. | Gunner - Wolvi
Cpl. | Driver - Lukasiu
____
KILO-2 (M2A2 Bradley):
Sgt. | Commander - scar
Cpl. | Gunner - BOBIK
Cpl. | Driver - -
58 minut temu, Krusher napisał:
LAZY DAY IN VIETNAM
Jest kwiecień 1968 roku. W trzy miesiące po rozpoczęciu ofensywy Tet działalność partyzancka Vietcongu daje się we znaki na wszystkich
odcinkach. W dolinie Da Krong, sąsiadującej z granicą Laosu, często dochodzi do incydentów. Partyzantka dostaje coraz lepsze wyposażenie.
Dochodzi do regularnych krwawych potyczek w ciężko dostępnych, gęsto zarośniętych górzystych terenach. Kompania F z 2-ego Batalionu 101 dywizji
powietrzno-desantowej, stacjonuje w FOB SARGE. Ich rejon odpowiedzialności to około 25 km2 terenu. Ostatnimi czasy, przez pewne napięcia
polityczne, zakazano całkowicie wypadów za granicę, na teren Laosu. Vietcong wykorzystuje to do magazynowania,
na terenie sąsiedniego państwa sporych zasobów, które później rozprowadzane są na resztę południowego Wietnamu, poprzez rozbudowany system rzek.DO ROZEGRANIA MISJI POTRZEBA 15 piechociarzy z ACC + 2 pilotów śmigłowców + 1 pilot Phantom/Skyrider. Jeśli do godziny 19-ej 14.07.2017 nie będzie wymaganej ilości osób, misja zostanie odwołana.
DANE WYWIADOWCZE:
Do udziału w rozgrywce wymagane jest pobranie z repo aktualnej paczki UNSUNG. APEX NIE JEST WYMAGANY!
MADMAN HQ
Platoon Leader (1st. Lt.) - canadian
Platoon Sergeant (SSgt.) - Lt_Mic
Radiooperator (Spc.) -
Platoon Medic (Spc.) - Alienzo
ALPHA RIFLE SQUAD
Squad Leader (Sgt.) - Cender
Fire Team Leader (Cpl.) A1 -
Grenadier (Pvt.) A1 - Tantal
Automatic Rifleman (Pvt1) - towarzysz
Rilfeman (Pvt.) - Wolvi
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) -
Fire Team Leader (Cpl.) A2 - Krusher
Grenadier (Pvt.) A2 - negocki
Automatic Rifleman (Pvt1) - Komando
Rilfeman (Pvt.) - Krystian
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) - Bober
BRAVO RIFLE SQUAD
Squad Leader (Sgt.) - [AFTP]
Fire Team Leader (Cpl.) A1 - [AFTP]
Grenadier (Pvt.) A1 - [AFTP]
Automatic Rifleman (Pvt1) - [AFTP]
Rilfeman (Pvt.) - [AFTP]
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) - [AFTP]
Fire Team Leader (Cpl.) A2 - [AFTP]
Grenadier (Pvt.) A2 - [AFTP]
Automatic Rifleman (Pvt1) - [AFTP]
Rilfeman (Pvt.) - [AFTP]
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) - [AFTP]
CHARLIE WEAPON SQUAD
Weapons Squad Leader (Sgt.) -
Machinnegunner (Pvt1) -Sonat
Assistant MG (Pvt) -
Machinnegunner (Pvt1) - Tes
Assistant MG (Pvt) - scar
Rifleman/Medic -
SKY SHADOW - Skyrider/ O-2A Skymaster/ F-4 Phantom
Pilot (Cpt.) -
HAIRCUT -1 -UH-1 C/D / CH-47
Helicopter Pilot (2nd.Lt.) - Intruzik
Co-Pilot (2nd.Lt.) - Czarny
HAIRCUT -2 -UH-1 C/D / CH-47
Helicopter Pilot (2nd.Lt.) -
Co-Pilot (2nd.Lt.) -
HAIRCUT -3 -UH-1 C/D / CH-47
Helicopter Pilot (2nd.Lt.) -
Co-Pilot (2nd.Lt.) -
Coś mi wypadło i raczej nie zdążę na 20:00. Przepraszam za ramkę z cytowania ale z telefonu nie mogę usunąć. -Rizzet
-
Rok 1988. Pluton rozpoznania USMC na manewrach w Europie Środkowej.
Nieprzerwanie od lat '70 na arenie międzynarodowej obowiązywała doktryna MAD (Mutual Assured Destruction - Gwarancja Wzajemnego Zniszczenia) która polegała na tym, iż obydwie strony w razie ataku nuklearnego przeciwnika (nawet ataku o charakterze saturacyjnym) musiały liczyć się z uderzeniem odwetowym na wrażliwe cele militarne i polityczne własnego państwa. Masowo wytwarzano coraz większe liczby rakiet i głowic nuklearnych, gdyż potrzebny był zapas tej broni w razie zniszczenia sporej części arsenału w uderzeniu wyprzedzającym. Wbrew pozorom, zasada MAD zabezpieczała przed wybuchem konfliktu nuklearnego, gdyż groźba ataku odwetowego niosła za sobą całkowite unicestwienie lub - w optymistycznym wariancie - jedynie katastrofalne skutki dla państwa.
Pomimo podpisania traktatów rozbrojeniowych SALT I i II, Stany Zjednoczone oraz Związek Radziecki wciąż rozwijały strategiczne zdolności uderzeniowe, w tym rakiety balistyczne średniego zasięgu (Pershing II) oraz szybkie pociski manewrujące (Cruise), których powyższe traktaty nie obejmowały. Poprzez rozmieszczone po zachodniej stronie Żelaznej Kurtyny mobilnych wyrzutni tych rakiet doszło do niepożądanej eskalacji napięcia pomiędzy dwoma politycznymi blokami. Klasyczne rakiety balistyczne dużego zasięgu osiągają zamierzone cele w 30-45 minut. Dają zatem relatywnie dużo czasu na ich wykrycie oraz podjęcie działań eskalacyjnych bądź deskalacyjnych. Pershing II oraz Cruise zmniejszyły ten czas do kilkunastu minut.
DANE WYWIADOWCZE [wkrótce]Misja została poprawiona i znacznie skrócona.
Minimalna liczba osób potrzebnych do rozegrania operacji to 30 osób.
Jeśli na zapisach nie zgłosi się odpowiednia liczba chętnych, zapisy i rozgrywka zostanie odwołana odpowiednio wcześniej.
---- KOPIOWAĆ W DÓŁ ----
Rozpiska slotów:
HOTEL:
Ltn. | Platoon Commander -
Ltn. | Platoon 2nd Commander [opcja] -
Sgt. | Platoon RATELO [opcja] -Sgt. | Platoon Medic -
____
ECHO-0:
Sgt. | Squad Leader -
Cpl. | Squad RATELO [opcja] -
Cpl. | Medic -
ECHO-1:
Cpl. | 1st Fireteam Leader - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Grenadier - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Automatic Rifleman - [rezerwacja AFTP]
Pvt. | Rifleman (MAAWS) - [rezerwacja AFTP]
ECHO-2:
Cpl. | 2nd Fireteam Leader - RizzetPvt. | Grenadier - Cender
Pvt. | Machinegunner -
Pvt. | Rifleman -
ECHO-3:
Cpl. | 3rd Fireteam Leader -
Pvt. | Rifleman (Mortar 60mm) -
Pvt. | Automatic Rifleman [opcja] -
Pvt. | Rifleman [opcja] -
____
FOXTROT-0:
Sgt. | Squad Leader -
Cpl. | Squad RATELO [opcja] -
Cpl. | Medic -
FOXTROT-1:
Cpl. | 1st Fireteam Leader - KrusherPvt. | Grenadier -
Pvt. | Automatic Rifleman -
Pvt. | Rifleman (MAAWS) -
FOXTROT-2:
Cpl. | 2nd Fireteam Leader - ZusPvt. | Grenadier -
Pvt. | Machinegunner -
Pvt. | Rifleman -
FOXTROT-3:
Cpl. | 3rd Fireteam Leader -
Pvt. | Rifleman (Mortar 60mm) -
Pvt. | Automatic Rifleman [opcja] -
Pvt. | Rifleman [opcja] -
____
KILO-1 (M2A2 Bradley):
Sgt. | Commander -
Cpl. | Gunner -
Cpl. | Driver -
____
KILO-2 (M2A2 Bradley):
Sgt. | Commander -
Cpl. | Gunner -
Cpl. | Driver - -
5 godzin temu, Spitfire napisał:
Bylibyście chętni na jakąś sesyjkę soon?
M'lord
-
LAZY DAY IN VIETNAM
Jest kwiecień 1968 roku. W trzy miesiące po rozpoczęciu ofensywy Tet działalność partyzancka Vietcongu daje się we znaki na wszystkich
odcinkach. W dolinie Da Krong, sąsiadującej z granicą Laosu, często dochodzi do incydentów. Partyzantka dostaje coraz lepsze wyposażenie.
Dochodzi do regularnych krwawych potyczek w ciężko dostępnych, gęsto zarośniętych górzystych terenach. Kompania F z 2-ego Batalionu 101 dywizji
powietrzno-desantowej, stacjonuje w FOB SARGE. Ich rejon odpowiedzialności to około 25 km2 terenu. Ostatnimi czasy, przez pewne napięcia
polityczne, zakazano całkowicie wypadów za granicę, na teren Laosu. Vietcong wykorzystuje to do magazynowania,
na terenie sąsiedniego państwa sporych zasobów, które później rozprowadzane są na resztę południowego Wietnamu, poprzez rozbudowany system rzek.DO ROZEGRANIA MISJI POTRZEBA 15 piechociarzy z ACC + 2 pilotów śmigłowców + 1 pilot Phantom/Skyrider. Jeśli do godziny 19-ej 14.07.2017 nie będzie wymaganej ilości osób, misja zostanie odwołana.
DANE WYWIADOWCZE:
Do udziału w rozgrywce wymagane jest pobranie z repo aktualnej paczki UNSUNG. APEX NIE JEST WYMAGANY!
MADMAN HQ
Platoon Leader (1st. Lt.) -
Platoon Sergeant (SSgt.) -
Radiooperator (Spc.) -
Platoon Medic (Spc.) - Alienzo
ALPHA RIFLE SQUAD
Squad Leader (Sgt.) - Cender
Fire Team Leader (Cpl.) A1 - Maras
Grenadier (Pvt.) A1 -
Automatic Rifleman (Pvt1) - towarzysz
Rilfeman (Pvt.) - Rizzet
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.)
Fire Team Leader (Cpl.) A2 - Krusher
Grenadier (Pvt.) A2 -
Automatic Rifleman (Pvt1) - Komando
Rilfeman (Pvt.) -
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.)
BRAVO RIFLE SQUAD
Squad Leader (Sgt.) - [AFTP]
Fire Team Leader (Cpl.) A1 - [AFTP]
Grenadier (Pvt.) A1 - [AFTP]
Automatic Rifleman (Pvt1) - [AFTP]
Rilfeman (Pvt.) - [AFTP]
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) - [AFTP]
Fire Team Leader (Cpl.) A2 - [AFTP]
Grenadier (Pvt.) A2 - [AFTP]
Automatic Rifleman (Pvt1) - [AFTP]
Rilfeman (Pvt.) - [AFTP]
Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) - [AFTP]
CHARLIE WEAPON SQUAD
Weapons Squad Leader (Sgt.) -
Machinnegunner (Pvt1) -
Assistant MG (Pvt) -
Machinnegunner (Pvt1) -
Assistant MG (Pvt) -
Rifleman/Medic -
SKY SHADOW - Skyrider/ O-2A Skymaster/ F-4 Phantom
Pilot (Cpt.) -
HAIRCUT -1 -UH-1 C/D / CH-47
Helicopter Pilot (2nd.Lt.) - Intruzik
Co-Pilot (2nd.Lt.) -
HAIRCUT -2 -UH-1 C/D / CH-47
Helicopter Pilot (2nd.Lt.) -
Co-Pilot (2nd.Lt.) -
HAIRCUT -3 -UH-1 C/D / CH-47
Helicopter Pilot (2nd.Lt.) -
Co-Pilot (2nd.Lt.) -
Hydepark
w Hydepark
Napisano
-napisz trzynaście opowiadań
-pomysły trzech oprzyj na baśniach Andersena, trzech kolejnych na baśniach Braci Grimm, siódmego na bajce arabskiej
-zaraz w pierwszym wyśmiej ludowość i ludowe wierzenia
-nabijaj się z nich też w opowiadaniu „Kraniec świata”
-obśmiej polską legendę w „Granicy możliwości”
-głównego bohatera nazwij „Żerard”
-ogólnie to używaj głównie imion o rdzeniach celtyckich jak Yenefer czy Crach i wywodzących się z języków romańskich jak Cirilla, Falka czy Fringilla czy Tris, kilka angielskich jak Merigold oraz wywodzące się z innych języków germańskich jak choćby Geralt a także Włoskich, Niemieckich, a nawet francuskich
-zżynaj potwory z amerykańskich gierek, zwłaszcza z Advanced Dungeons and Dragons
-z języka irlandzkiego zrób język elfów a z niemieckiego krasnoludów
-każ bohaterom obchodzić irlandzkie święta ludowe
-napisz artykuł o tym, skąd brałeś inspiracje
-wylewaj w nim żółć na słowiańskie fantasy
-wreszcie napisz ósmą książkę
-jedną z kluczowych postaci zrób z japońskiej demonicy
Zostań mistrzem turbosłowian.