Skocz do zawartości

Ranking

  1. RozekPoland

    RozekPoland

    Rożek


    • Punkty

      158

    • Liczba zawartości

      82


  2. Alienzo

    Alienzo

    Weteran


    • Punkty

      78

    • Liczba zawartości

      3 916


  3. canadian

    canadian

    st. Szeregowy


    • Punkty

      74

    • Liczba zawartości

      1 929


  4. Koxxus

    Koxxus

    Sztabowiec


    • Punkty

      62

    • Liczba zawartości

      1 419


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2018.04.22 w Aktualizacje statusu

  1. ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ DOSŁOWNIE SPRZED CHWILI:
    20 punktów
  2. Magiczne 7️⃣ siedem lat temu wszedłem na stronę www.arma2coop.pl i kliknąłem 👈 I tak jestem tutaj do dziś Pozdrawiam was cieplutko
    12 punktów
  3. Mały teaser kolejnej misji na IFA.
    11 punktów
  4. Cześć znów! W końcu udało mi się jako tako uporządkować pewne sprawy, w miarę ogarnąć komputer tylko jeszcze muszę znaleźć motywacje do zainstalowania Army i całego Repo Jednakże przez cały ten czas miałem ACC w serduszku i gdy napadła mnie wena i chęci, w pracy między zleceniami myślałem co by tu zrobić w tematyce naszej społeczności. O ile breloczki to był marny pomysł (bo nawet jak świetnie wygląda to jest zbyt drogi i czasochłonny w takim sposobie produkcji), to statuetki prezentują się już znacznie lepiej Breloczek jakby ktoś nie widział: Statuetka na początku miała być jedynie ozdobą wiszącą, ale nieco zmieniłem projekt. Nie siedziałem nad tym jakoś specjalnie długo, dlatego projekt zawiera wiele błędów, ale myślę, że i tak wygląda w porządku. Nadaje się zarówno na ozdobę jak i na nagrodę np. zamiast Arma Coop Corps to "Sztab ACC dla najlepszego Mision Maker'a w roku 2018 dla XY". Jest bardzo wiele opcji customizacji
    11 punktów
  5. Dziś OFP obchodzi swoją 20 rocznicę
    10 punktów
  6. Trochę spóźnione, ale pozdrowienia z Masywu Esja na Islandii! 😄
    10 punktów
  7. Ej pany, moja drużyna CSAR wygrała eliminacje do Reprezentacji Polski w Airsofcie 2-3 Marca jako kapitan drużyny jedziemy do Finlandi na zawody ogólno światowe gdzie między innymi będzie USA/Rosja/Kazachstan/Chiny/Hiszpania/Litwa/Łotwa/Francja/Białoruś/Chiny/ Niemcy i Izrael 😛 A no i ofcourse zabieram ze sobą naszywkę ACC Będą streamy z rozgrywek Info : http://wmasg.com/pl/news/view/9090 https://web.facebook.com/ASGTeamPoland/
    10 punktów
  8. Jestem w trakcie robienia misji na IFA która będzie ponieką wyzwaniem. Guadalcanal, patrol po dżungli, chcę postawić na spory realizm tak w ramach eksperymentu. Woda, żarcie, ace medyczny no i tylko d-ca z mapą. Będą chętni wyzwania? około 12 osób planuje.
    9 punktów
  9. Pozdrowienia z nad morza Panowie!
    9 punktów
  10. Uwaga społeczność ACC, jest sprawa Na co dzień "spamuję" was moimi wynalazkami do OFP, lecz dziś będzie inaczej. Od dłuższego czasu badam pewien błąd, który występuje w całej serii ARMA (w A3 również). W skrócie: błąd dotyczy utraty/ignorowania przez grę/silnik geometrii dla zniszczonych (przewróconych) statycznych obiektów. Gdy drzewo, płot lub mur zostanie zniszczony to przewraca się na ziemię. Problem w tym, że taki przewrócony obiekt przestaje być interaktywny w grze i można przez niego przejść i strzelać. Co gorsza, jednostki AI przez takie obiekty widzą, po prostu one dla nich nie istnieją. Małe płoty lub murki nie są znaczącym problemem. Dramat zaczyna się przy drzewach. Wiele z nich, po przewróceniu się, mogłoby nadal stanowić ukrycie przed jednostkami przeciwnika. Niektóre nawet i osłonę ze względu na swoje grube korzenie/obwód. Rzecz w tym, że żadna z tych rzeczy nie działa w grze. Przewrócony płot, mur czy drzewo przestają istnieć dla logiki gry i stanowią jedynie wizualną "ozdobę" dla gracza. Jedno nie podlega dyskusji - jest to problem istniejący od czasów OFP . Podjąłem się próby szczegółowego wyjaśnienia i prezentacji problemu na forum Bohemii (na przykładzie najbliższego memu sercu OFP, ale to bez znaczenia, bo to zjawisko można odtworzyć w każdej części gry). Chciałbym prosić was o pomoc w formie "podbicia" popularności mojego posta na oficjalnym forum. Chcę w ten sposób zwrócić uwagę twórców gry, by pochylili się nad sprawą i wyszli z inicjatywą odpowiedniej poprawki dla A3, nim ostatecznie zakończą wszelkie pracę nad tą częścią serii. Będę również kontaktował się z różnymi osobistościami community ARMA w celu uzyskania ich wsparcia w tym temacie. Link poleci również do tych osiągalnych deweloperów gry. W poście na BIForum zawarłem link do dotyczącego sprawy zgłoszenia (utworzonego już wcześniej przez innego użytkownika) na oficjalnym A3 Feedback Tracker, na który warto zagłosować.
    9 punktów
  11. 8 punktów
  12. Pierwsza wersja mapy Suwalki Gap została wydana. Zapraszam do testowania i wyrażania opinii i sugestii (najlepiej na właściwym kanale Discord twórcy). Mapa wymaga CUP - Terrains Core. Pomoc przy ustawianiu struktur mile widziana. https://forums.bohemia.net/forums/topic/203083-jets-dlc-terrains/?do=findComment&comment=3298196
    8 punktów
  13. Nie martwcie się odejście Blackeye nie spowoduje zamknięcia Operatorów. Szkolenia jak i treningi operatorów będą normalnie prowadzone. Niestety nie przewiduje w tym tygodniu czegokolwiek odemnie (popołudniowe zmiany) lecz mam nadzieje ze uda mi się znaleźć czas by zrobić MOUT w sobotę a w przyszłym tygodniu poprzypominamy sobie CQB (dla nie zaznajomionych będzie od podstaw jakoś podziele to dla kazdego)
    7 punktów
  14. Dwa lata temu zorganizowałem petycję do Bohemii w celu naprawienia jednego z najstarszych błędów w silniku gry, związanym z traceniem przez zniszczone obiekty statyczne (np. drzewa) geometrii, w wyniku czego obiekty te były "przezroczyste" dla AI i nie stanowiły osłony ani ochrony. W ciągu dwudziestu dni od rozpoczęcia petycji stosowna poprawka została zawarta w A3. Niestety, pozostałe części z serii Arma nie miały tyle szczęścia i po dziś dzień noszą w sobie brzemię tego wręcz "antycznego" błędu w kodzie gry. Sporo czasu zajęło mi wypracowanie właściwego rozwiązania, które rozwiązałoby ten problem w OFP. Nie mam dostępu do kodu silnika, zatem zakres moich możliwości jest ograniczony przez modowalne aspekty gry (trzeba tu mieć na uwadze, że OFP jest mniej modowalne od A3). Nie mniej jednak, po wielu próbach, eksperymentach i testach, które odbyły się na przestrzeni ostatnich kilku lat, udało mi się. Poprawka będzie częścią modyfikacji o nazwie @customfix, która poprawia i ulepsza wiele rdzennych aspektów OFP. ⏬ Poniżej ⏬ krótki materiał wideo 🎬 prezentujący to wybitne osiągnięcie
    7 punktów
  15. Kolejny rok w którym drużyna CSAR wygrywa zawody na reprezentacje Polski w airsofcie Link Do steama z rozgrywkami dla zainteresowanych
    7 punktów
  16. 🌠 Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wszystkim członkom społeczności ACC życzę: 🌠 Zdrowia Szczęścia Pomyślności i pod choinką samych wspaniałości 👍 Pozdrawiam 👉 Rożek 👈
    7 punktów
  17. Czołem panowie, wracam do Was po 5 latach 😁
    7 punktów
  18. Ostatni dzień służby jako żołnierz wojska polskiego zakończony. Jeszcze tylko my i Szkoci pijemy. Wasze zdrowie chłopaki 🍻 S!
    7 punktów
  19. Uwaga społeczność ACC! (RożekREP#02) Po wczorajszych konsultacjach z weteranami sceny Armeły podjąłem decyzję o przygotowaniu materiału wideo wraz z całym opisem zjawiska ekskluzywnie pod A3. Nie ukrywam, że zmuszony okolicznościami musiałem pierwszy raz od września 2013 roku uruchomić A3 Niezwłocznie udałem się do edytora i zacząłem działać. W ciągu kilku godzin udało mi się przygotować i zmontować film. Jest on krótki i treściwy. Chyba nawet lekki kabaret z tego wyszedł Ponad to, na forum Bohemii w dziale poświęconym A3 założyłem nowy temat, który uzupełniłem o pewne detale, które wynikły w między czasie. Miejmy nadzieję, że to będzie strzał w dziesiątkę! https://forums.bohemia.net/forums/topic/216507-17-years-old-bug-in-a3-a-fallen-static-objects-geometries-bug/?do=findComment&comment=3288250 Chciałbym was ponownie prosić o polubienie (tego nowego) tematu. Wierzę, że warto poświęcić dosłownie chwilę czasu by nasza ukochana gra stała się jeszcze lepsza!
    7 punktów
  20. Hej, planuje wykonać misje w settingu uniwersum gry Stalker. Czy byliby w społeczności chętni na rozegranie takiego scenariusza? Pytam, bo o ile scenariusze "realne" dobrze się przyjmują, o tyle nie widziałem wielu scenariuszy post-apo.
    6 punktów
  21. Aktualizacka do ETS: Alienzo w końcu zdał C+E
    6 punktów
  22. Moje spostrzeżenia dotyczące strzelania z MAAWSa. Mówiłem, że drugi raz przetestuję to o czym wczoraj mówiłem na misji. Łapcie filmik
    6 punktów
  23. Nadgodziny i prezentacja przed ekipą dyrekcyjną... No i pierwszy poniedziałek na umowie na czas nieokreślony za mną
    6 punktów
  24. Dzisiaj jeden z bardziej ro********h dni w moim życiu. Podpisałem papiery i niedługo zmienię obywatelstwo. Niech moje dziecko ma większe możliwości lepszego startu w życie niż ja. Patrzę jak Polskę niszczą bydlaki, którzy teraz nią żądzą, to lepiej żeby moja córa mogła spokojnie wyjechać w razie czego. S!
    6 punktów
  25. Po ponad 2 tygodniach spedzonych w Louisianskim mixie lasu i dzungli wreszcie odzyskalem kontakt ze swiatem! Szkolenie bylo ciekawe i z duzym rozmachem Geronimo (opfor) nie dawali momentami pospac. Moj dzielny Beryl ktory na amerykanskiej slepej amunicji nie strzelal auto i przekaszal luske co strzal zdolal mimo wszystko zebrac pare fragow 4 bialych i jeden czarny. (Minus jeden ff bo idiota z m240 sie zgubil i jak go znalazlem to mi serie poslal nad glowa ). Cholernie dyskomfortowe w tym kraju jest to ze wszystko dookola chce twojej smierci. 50 gatunkow wezy, pajaki, aligatory, tropikalne burze a nawet rosliny. Medevac "noroleplay" zabral goscia ktory wlazl w rosline po ktorej jego twarz wygladala jak napompowana pilka. Jedno z ciekawszych doswiadczen tymbardziej ze bylem przydzielony do 101st Airborne 2-506 Easy Company. Co prawda Winters nie dowodzi od jakiegos czasu ale atmosfera dalej przednia Currahee!
    6 punktów
  26. Kubeczki na turniej prezentują się następująco. https://imgur.com/a/jY7Sj9e
    6 punktów
  27. OFP.info 2.0 to skarbnica wszystkiego co związane z grą Arma: Cold War Assault (znanej też jako Operation Flashpoint). Strona ta jest bezpośrednią kontynuacją serwisu OFP.info, który istniał od 2001 roku i w trakcie swojej wieloletniej działalności zbudował potężną bazę całej masy dodatków w postaci modów, misji, czy kampanii. Archiwum obejmuje prawie 10 tysięcy newsów, które publikowane były regularnie przez wiele lat, dzień po dniu, od momentu premiery gry, co umożliwia prześledzenie rozwoju sceny wokół OFP/ACWA. Miło mi oznajmić, że partnerem strony jest społeczność ACC Pierwotnie strona działała od grudnia 2001 roku do czerwca 2018. Podjąłem się zadania reaktywacji tej strony, i już w lipcu wersja BETA strony została udostępniona publicznie. Wczoraj, na forum Bohemii, opublikowałem spis poprawek, które strona otrzymała od momentu uruchomienia. http://ofpr.info.paradoxstudio.uk
    6 punktów
  28. Słowa ranią bardziej niż 5,56 PS. Za tydzień startuje nowe MC Social Warrior. Zapisy PW.
    6 punktów
  29. MMmm... Mody modziki 😬
    5 punktów
  30. Od przyszłego tygodnia mam dużo wolnego czasu. Jeśli jest ktoś kto chciałby nauczyć się podstaw obsługi edytora 3den i spróbować zrobić prostą misję to zapraszam na PW ewentualnie można mnie łapać na kanale MM na ts
    5 punktów
  31. 5 punktów
  32. Mam nadzieję że korzystając z nowego wyglądu biblioteki przyozdobiliście już armę jak trzeba
    5 punktów
  33. 5 punktów
  34. Może powtórka z plaży Omaha? 🤔🤔🤔🤔 Na nową misję troszkę mało czasu.
    5 punktów
  35. 5 punktów
  36. 5 punktów
  37. Zapraszam wszystkich serdecznie. Pierwsza misja z autorskiej minikampanii na Clafghanie jako siły wsparcia pokoju. Będziecie wcielać się w różne jednostki, począwszy na zwykłych piechurach, kończąc na niespodziance
    5 punktów
  38. Ku przestrodze Zgadza się osoba, która tam stoi też pobiegła do zwłok.
    5 punktów
  39. Coś mi spadło ze ściany i się zawinęło
    5 punktów
  40. 9 Maja Panowie, jako że dzisiaj święto chciałem się z Wami podzielić nowinkami jakie wprowadzono do armii Rosyjskiej Federacji. Zarówno w wojskach lądowych, jak i technice. Akurat znalazłem chwilę. Za błędy przepraszam, polskiego dopiero się uczę W paradzie udział wzięło 13 tyś. żołnierzy, to jest 32 kompanie piechoty + technika. Po kolei jakie kompanie brały udział w uroczystości: TECHNIKA 1. ATV z PKM. Niby nic nowego, ale moim zdaniem wygląda ciekawie 2. Nowe wersje Tigrów. Wersja z ppanc z Kornetami i wieżyczką automatyczną 12.7mm (KORD) 3. Bardziej opancerzona wersja Tigr-M (GAZ-66-M) 4. To chyba nikogo nie zdziwi T-14 w pełnej krasie. Na ten moment (09.05.18) Jest na wyposażeniu jednej kompanii i do końca miesiąca drugiej. 5. Nowy BMP: Курганец-25 ( kurganiec 25). Również na wyposażeniu jednej kompanii i do końca miesiąca drugiej. Za Kurgancem BMP-3 Podwozie Kurgańca ma być rozwijane jako: Stanowisko P-lot, działo samobieżne, oraz inne warianty desantowe 6. Pojazd wsparcia czołgów i pojazdów BMP "TERMINATOR". Testy bojowe przeszedł w Syrii i z wersji prototypu przeszedł do pełnoprawnego użytku. 7. Bezzałogowy robot do rozminowywania Uran - 6 i pojazd wsparcia ogniowego Uran-9 8. bezzałogowy dron zwiadowczy Карсар (Korsarz) z możliwością przenoszenia rakiet oraz dron (wyglądający jak śmigłowiec) Katran 9. MRAP dla gwardii narodowej od URALa 10. KTO "Bumerang" Z jednostek powietrznych były pokazane nowe wersje Mi-24P ze sprzężonym działkiem. MIG-29-SMT oraz pokazano rakietę naddźwiękową. Wygląda jak dodatkowy zbiornik z paliwem Cała parada tutaj: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Dziękuję za pomoc osobom z grupy Berkut: {B} Lisar i {B} Ken
    5 punktów
  41. Rozumiem "hejt" na Mainstream @Lapson ale to?
    5 punktów
  42. Prognozy mówią o dużym zagęszczeniu C-47.
    5 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...