Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2018.01.01 uwzględniając wszystkie działy

  1. 20 punktów
    ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ DOSŁOWNIE SPRZED CHWILI:
  2. 17 punktów
    @Krusher @Toczer @Kemi @Lypton @LeNy BAN PERMANENTNY (bez możliwości odwołania) Powód: Umyślne działanie na szkodę ACC oraz brak poszanowania dla ludzi mających wkład w tę społeczność. Lekceważenie poprzednich ostrzeżeń, kar i rozmów dyscyplinarnych.
  3. 13 punktów
    W tym radosnym okresie życzymy wszystkim członkom naszej społeczności Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! Niech te święta będą dla Was mile spędzonym momentem w gronie rodziny i najbliższych. A chwilę po świętach w zbliżającym sylwestrze życzymy Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2019! Życzymy też spełnienia marzeń i realizacji w życiu prywatnym oraz tym związanym z Armą. Mamy nadzieję, że po obfitym świętowaniu wszyscy razem spotkamy się przy kolejnych rozgrywkach na kanale Alpha! Wszystkiego Dobrego! Sztab Arma Coop Corps
  4. 12 punktów
    Z dniem dzisiejszym Maras, Berek oraz Stalker dołączają do Sztabu ACC. Witamy na pokładzie! Jednocześnie dziękujemy Laxentisowi za dotychczasowy wkład.
  5. 11 punktów
    Cześć znów! W końcu udało mi się jako tako uporządkować pewne sprawy, w miarę ogarnąć komputer tylko jeszcze muszę znaleźć motywacje do zainstalowania Army i całego Repo Jednakże przez cały ten czas miałem ACC w serduszku i gdy napadła mnie wena i chęci, w pracy między zleceniami myślałem co by tu zrobić w tematyce naszej społeczności. O ile breloczki to był marny pomysł (bo nawet jak świetnie wygląda to jest zbyt drogi i czasochłonny w takim sposobie produkcji), to statuetki prezentują się już znacznie lepiej Breloczek jakby ktoś nie widział: Statuetka na początku miała być jedynie ozdobą wiszącą, ale nieco zmieniłem projekt. Nie siedziałem nad tym jakoś specjalnie długo, dlatego projekt zawiera wiele błędów, ale myślę, że i tak wygląda w porządku. Nadaje się zarówno na ozdobę jak i na nagrodę np. zamiast Arma Coop Corps to "Sztab ACC dla najlepszego Mision Maker'a w roku 2018 dla XY". Jest bardzo wiele opcji customizacji
  6. 11 punktów
  7. 10 punktów
    Ej pany, moja drużyna CSAR wygrała eliminacje do Reprezentacji Polski w Airsofcie 2-3 Marca jako kapitan drużyny jedziemy do Finlandi na zawody ogólno światowe gdzie między innymi będzie USA/Rosja/Kazachstan/Chiny/Hiszpania/Litwa/Łotwa/Francja/Białoruś/Chiny/ Niemcy i Izrael 😛 A no i ofcourse zabieram ze sobą naszywkę ACC Będą streamy z rozgrywek Info : http://wmasg.com/pl/news/view/9090 https://web.facebook.com/ASGTeamPoland/
  8. 10 punktów
  9. 10 punktów
    Naprawiony TabMySquad. Wysypał się po ostatnim updacie ACE-a. tabMySquad.sqf
  10. 9 punktów
    Także Ameryka zaliczona
  11. 9 punktów
    Pozdrowienia z nad morza Panowie!
  12. 9 punktów
  13. 9 punktów
    Uwaga społeczność ACC, jest sprawa Na co dzień "spamuję" was moimi wynalazkami do OFP, lecz dziś będzie inaczej. Od dłuższego czasu badam pewien błąd, który występuje w całej serii ARMA (w A3 również). W skrócie: błąd dotyczy utraty/ignorowania przez grę/silnik geometrii dla zniszczonych (przewróconych) statycznych obiektów. Gdy drzewo, płot lub mur zostanie zniszczony to przewraca się na ziemię. Problem w tym, że taki przewrócony obiekt przestaje być interaktywny w grze i można przez niego przejść i strzelać. Co gorsza, jednostki AI przez takie obiekty widzą, po prostu one dla nich nie istnieją. Małe płoty lub murki nie są znaczącym problemem. Dramat zaczyna się przy drzewach. Wiele z nich, po przewróceniu się, mogłoby nadal stanowić ukrycie przed jednostkami przeciwnika. Niektóre nawet i osłonę ze względu na swoje grube korzenie/obwód. Rzecz w tym, że żadna z tych rzeczy nie działa w grze. Przewrócony płot, mur czy drzewo przestają istnieć dla logiki gry i stanowią jedynie wizualną "ozdobę" dla gracza. Jedno nie podlega dyskusji - jest to problem istniejący od czasów OFP . Podjąłem się próby szczegółowego wyjaśnienia i prezentacji problemu na forum Bohemii (na przykładzie najbliższego memu sercu OFP, ale to bez znaczenia, bo to zjawisko można odtworzyć w każdej części gry). Chciałbym prosić was o pomoc w formie "podbicia" popularności mojego posta na oficjalnym forum. Chcę w ten sposób zwrócić uwagę twórców gry, by pochylili się nad sprawą i wyszli z inicjatywą odpowiedniej poprawki dla A3, nim ostatecznie zakończą wszelkie pracę nad tą częścią serii. Będę również kontaktował się z różnymi osobistościami community ARMA w celu uzyskania ich wsparcia w tym temacie. Link poleci również do tych osiągalnych deweloperów gry. W poście na BIForum zawarłem link do dotyczącego sprawy zgłoszenia (utworzonego już wcześniej przez innego użytkownika) na oficjalnym A3 Feedback Tracker, na który warto zagłosować.
  14. 9 punktów
    Pozdrowienia z Alp Panowie! :-D
  15. 8 punktów
    ------------------------------------------------------------------------------- Z przyjemnością informujemy, że do grona Sztabu z dniem dzisiejszym dołączają @Alienzo, @Fistach oraz @Semir! Jednocześnie dziękujemy @Rutek oraz @Tiberrias za wkład w działania Administracji i witamy ich w gronie VIP-ów! -------------------------------------------------------------------------------
  16. 8 punktów
    Pierwsza wersja mapy Suwalki Gap została wydana. Zapraszam do testowania i wyrażania opinii i sugestii (najlepiej na właściwym kanale Discord twórcy). Mapa wymaga CUP - Terrains Core. Pomoc przy ustawianiu struktur mile widziana. https://forums.bohemia.net/forums/topic/203083-jets-dlc-terrains/?do=findComment&comment=3298196
  17. 8 punktów
  18. 8 punktów
    Trochę się spóźniłem, ale... 22 stycznia minęło 5 lat od mojego dołączenia w wasze szeregi koledzy. Dziękuje bardzo za ten cały czas jaki tu spędziłem
  19. 8 punktów
  20. 8 punktów
    Jedyny dzień w roku kiedy moje odznaczenie się do czegoś naprawie przydają. Znacznie szybciej napełniają się puszki. Sie ma! S!
  21. 7 punktów
    Plan dowódcy vs założenia MM
  22. 7 punktów
    Zmiany w regulaminie ACC dotyczące rozgrywek Po przeanalizowaniu ankiety oraz obecnej sytuacji związanej z rozgrywkami przed i po godzinie 20:00 Sztab ACC zadecydował o zmianach w regulaminie rozgrywek. Zmiany te są podyktowane dezaktualizacją części zapisów po wprowadzeniu nowego klikanego systemu zapisywania się na misje oraz zmieniającym się zainteresowaniem rozgrywkami po godzinie 20:00. Najważniejszą zmianą w regulaminie jest określenie dwóch dni przeznaczonych na Rozgrywki Oficjalne ACC Wstępnie ustalono, że dni te to WTOREK oraz SOBOTA* *Sztab zastrzega sobie prawo do zmiany dni rozgrywek oficjalnych. Wszyscy MM, Instruktorzy i Szkoleniowcy oraz gracze muszą zapoznać się zapisami zawartymi poniżej przed zorganizowaniem przyszłych wydarzeń. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na forum. __________________________________________________________________________________________________________ Istotne zmiany: (TL;DR) Popularyzacja rozpisywania wydarzeń za pomocą kalendarza i klikanego systemu zapisów. Określenie dni Rozgrywek Oficjalnych ACC Udostępnienie serwera po godzinie 20:00 dla wydarzeń innych niż misje. Określenie zasad rozgrywania misji z modyfikacją ZEUS. Wyjaśnienie zapisu "Slot opcjonalny" i wiążących się z nim ograniczeń. Wyjaśnienie zapisu "Rezerwa" i wiążących się z nią ograniczeń. Uściślenie obowiązków osób organizujących wydarzenia. Zmiany w ilości osób wymaganych do przeprowadzenia misji z innymi modyfikacjami Treść zmienionego regulaminu Rozgrywek ACC: Sztab Arma Coop Corps
  23. 7 punktów
    addOns: OFPL, CSLA BMP1 model (retextured by krzychuzokecia)
  24. 7 punktów
    Szkolenie załogantów pojazdów opancerzonych Program szkolenia: Część1 - Wprowadzenie Część 2 - Formacje/zmech podstawy/strzelanie Część 3 - Taktyka/zmech/strzelanie zaawansowane Część 4 - Praktyka (w tym przypomnienie) - jeżeli będzie zainteresowanie* Część 1 (1 z 3) DATA: 28.10.2018 godzina 17:00 Czas trwania szkolenia: 2 godz. Zakres: Wprowadzenie Etap 1: BHP pojazdu opancerzonego/podstawy: - bezpieczeństwo - zadania i obowiązki załogantów - obsługa pojazdu - przygotowanie pojazdu do wyjazdu Etap 2: Prezentacja sprzętu (zapoznanie) Etap 3: Formacje (teoria) - jeżeli czas na to pozwoli* Podstawowe informacje o pojazdach opancerzonych: Podstawowe grafiki do zapoznania (rozwiń): UWAGA: Osoby nie uczestniczące w pierwszej części szkolenia nie mogą brać udziału w drugiej bez zgody prowadzącego. Proszę cytować tylko listę zainteresowanych Lista chętnych: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
  25. 7 punktów
  26. 7 punktów
    W Wersji 3.12.2 Stamina ma specyficzny sposób regeneracji. Przypuszczam, że sprytnie skonstruowany mechanizm nie został w pełni sprawdzony, bądź został zepsuty na etapie tworzenia. Rosyjscy naukowcy udowodnili, że jest inaczej. Założenie: Mając 5 pasków staminy powinniśmy dobrze nimi rozporządzać - Wykorzystanie pierwszych 2 pasków nie wpływa na kary do regeneracji. wykorzystanie 3 ma nieznaczny wpływ, 4 bardzo dużą karę, a 5 największą. Przekroczenie limitu bez kar (2-3 paski) sprawia, że stamina nie zregeneruje się do 100%. 1 pasek w takim wypadku nigdy nie będzie pełny. Dodatkowo Każde kolejne zmęczenie postaci z niepełną staminą zmniejsza zakres jej regeneracji. Hipoteza: Czy niski poziom staminy wpływa na regenerację staminy? Zaczynając z całkowitym paskiem wytrzymałości przeprowadziłem testy potwierdzające moje podejrzenia. Dane wyjściowe: Przebieg testu: Wszystkie grupy badawcze zostały poddane takiemu samemu wysiłkowi fizycznemu. Na mapie Czarnoruś Pierwsze wzgórze (108025) od Płn-wsch lotniska. Wbieganie pod górkę oraz bieg wzdłuż drogi od wzgórza do lotniska. Sprawdzane były regeneracja wytrzymałości w zależności od wysiłku (wykorzystania 5 pasków staminy) Wynik: Równy teren(dowolność interpretacji) sprzyja regeneracji staminy. Niski poziom staminy wpływa na regenerację przy czym w przypadkach A-D jest cholernie długa i niepełna. - Próba A pomimo długiego czasu, ok 10 min regeneruje się w pełni. - Próby B,C,D pomimo różnych czasów, oraz końcowych wartości staminy nigdy nie były równe 100%. Czas waha się między kilkoma minutami do kilkunastu. - Próba E przyniosła najkorzystniejsze efekty. W zależności od terenu: Na płaskim regeneracja była szybsza, na górzystym wolniejsza, jednak w obu przypadkach do 100%. Na koniec: Minus Próby E polega na tym, ze Staminy jest bardzo mało i dłuższe przebieżki nie wchodzą w grę. Zmiana wydolności z 1 na wyższą powoduje, ze system regeneracji bierze w łeb... Wydaje mi się, że coś jest nie tak ze skalowaniem. Dlatego proponuję raczej zmienianie wartości Współczynnik masy ekwipunku i Współczynnik terenu. Przykład: Współ. wyd. = 1 = 100% Współ. reg. = 1 = 0.01/sek Ja rozumuję tak, że jeżeli wydolność jest = 5 to powinno to wyglądać jak poniżej: Współ. wyd. = 5 = 500% Współ. reg. = 1 = 0.05/sek i tak: Współ. wyd. = 1 = 100% Współ. reg. = 5 = 0.05/sek Natomiast z testów wynika, że wygląda to tak: Współ. wyd. = 5 = 500% Współ. reg. = 5 = 0.05/sek - zamiast - 5 = 0.25/sek przez co biegniemy rzeczywiście dłużej, ale i czekamy w ch...olerę dłużej. 10.07.18 Po dalszych testach doszedłem do wniosku, że wartości należy zmodyfikować następująco. Prowadzone będą dalsze testy. Współ. wyd. = 1 Współ. reg. = 4 Współ. masy ekwipunku = 0.4 Współ. terenu = 0.4
  27. 7 punktów
    Po kilku|nastu|dziesięciu testach udało mi się wywnioskować pewną rzecz. Może to komuś oszczędzi czasu. Tekstury nadane przez https://community.bistudio.com/wiki/setObjectTexture czy też https://community.bistudio.com/wiki/setObjectTextureGlobal będą działały lokalnie (tj. edytor/MP Preview/SP Preview). Jednak po wrzuceniu na serwer testowy lub główny następuje zależność: - jeśli do serwera jest podłączony jeden klient (czyt. jeden gracz), to tekstura się nie załaduje, - jeśli do serwera podłączymy 2 lub więcej klientów, tekstura będzie działała poprawnie. Z tego co wiem, to ta anomalia nie jest nigdzie opisana. Podziękowanie dla @Doman i @VegaZ za wsparcie. Kolejna sprawa: Nadawanie tekstur przez setObjectTextureGlobal umieszczonym w "inicie" jednostki może (czyli nie musi) spowodować nieprzyjemne spadki fps-ów lub problemy z innymi skryptami ładującymi się na początku misji lub podczas JiP. Używając setObjectTextureGlobal w polu inicjalizacji powodujemy powtórzenie się funkcji wielokrotnie (zazwyczaj tyle razy ile jest graczy), pomimo tego, że jest to funkcja globalna. Czyli na chłopski rozum - nadajemy tą teksturę w pi*** za dużo razy. Są do tego bezpieczniejsze rozwiązania: if (local this) then {this setObjectTextureGlobal [0,"mypaafile.paa"]}; W tym wypadku wymuszamy jednokrotne odpalenie się setObjectTextureGlobal. Więcej informacji here: https://community.bistudio.com/wiki/Talk:setObjectTextureGlobal
  28. 7 punktów
    Uwaga społeczność ACC! (RożekREP#02) Po wczorajszych konsultacjach z weteranami sceny Armeły podjąłem decyzję o przygotowaniu materiału wideo wraz z całym opisem zjawiska ekskluzywnie pod A3. Nie ukrywam, że zmuszony okolicznościami musiałem pierwszy raz od września 2013 roku uruchomić A3 Niezwłocznie udałem się do edytora i zacząłem działać. W ciągu kilku godzin udało mi się przygotować i zmontować film. Jest on krótki i treściwy. Chyba nawet lekki kabaret z tego wyszedł Ponad to, na forum Bohemii w dziale poświęconym A3 założyłem nowy temat, który uzupełniłem o pewne detale, które wynikły w między czasie. Miejmy nadzieję, że to będzie strzał w dziesiątkę! https://forums.bohemia.net/forums/topic/216507-17-years-old-bug-in-a3-a-fallen-static-objects-geometries-bug/?do=findComment&comment=3288250 Chciałbym was ponownie prosić o polubienie (tego nowego) tematu. Wierzę, że warto poświęcić dosłownie chwilę czasu by nasza ukochana gra stała się jeszcze lepsza!
  29. 7 punktów
    Smacznego jajka Panowie... i Panie jeżeli jeszcze jakieś tu są:p
  30. 7 punktów
    Naszywki za Niebezpieczną grę doszły @STALKER14 W warszawie teraz 3 będą się pojawiać na strzelankach
  31. 7 punktów
    @Krusher od: 22.01.2018 do: 25.01.2018 odwołania 08.04.18 Ban na serwer gry/TS/forum. Powód: Trolling, ignorowanie ostrzeżeń administracji. Uzasadnienie: Wielokrotnie była zwracana uwaga Krusherowi na zachowanie, tym razem sprawa zakończyła się z pozoru błahostki jaką jest awatar. Stałe lekceważące podejście do zaleceń sztabowców, kpienie z ludzi jak i zasad tutaj panujących doprowadziło do zmiany decyzji odnośnie bana. ACC nie jest przedszkolem, a my nie jesteśmy od wychowywania. Jeżeli komuś nie pasują normy panujące w ACC, to droga wolna. Nikogo nie zmuszamy do uczestniczenia w społeczności. Poniżej zamieszczone w spoilerze oba awatary (przed i po zwróceniu uwagi).
  32. 6 punktów
    Po ponad 2 tygodniach spedzonych w Louisianskim mixie lasu i dzungli wreszcie odzyskalem kontakt ze swiatem! Szkolenie bylo ciekawe i z duzym rozmachem Geronimo (opfor) nie dawali momentami pospac. Moj dzielny Beryl ktory na amerykanskiej slepej amunicji nie strzelal auto i przekaszal luske co strzal zdolal mimo wszystko zebrac pare fragow 4 bialych i jeden czarny. (Minus jeden ff bo idiota z m240 sie zgubil i jak go znalazlem to mi serie poslal nad glowa ). Cholernie dyskomfortowe w tym kraju jest to ze wszystko dookola chce twojej smierci. 50 gatunkow wezy, pajaki, aligatory, tropikalne burze a nawet rosliny. Medevac "noroleplay" zabral goscia ktory wlazl w rosline po ktorej jego twarz wygladala jak napompowana pilka. Jedno z ciekawszych doswiadczen tymbardziej ze bylem przydzielony do 101st Airborne 2-506 Easy Company. Co prawda Winters nie dowodzi od jakiegos czasu ale atmosfera dalej przednia Currahee!
  33. 6 punktów
    Kubeczki na turniej prezentują się następująco. https://imgur.com/a/jY7Sj9e
  34. 6 punktów
    Słowa ranią bardziej niż 5,56 PS. Za tydzień startuje nowe MC Social Warrior. Zapisy PW.
  35. 6 punktów
  36. 6 punktów
    Nie pytajcie jak oraz ile czasu to skanowałem do takiej jakości. Jest tu wszystko co dotyczy WL. Liczebność, struktura, wyposażenie, dane taktyczno-techniczne, itp. Miłego czytania. 📘 Podręcznik- Struktury i wyposażenie Wojsk Lądowych.pdf
  37. 6 punktów
  38. 6 punktów
  39. 6 punktów
    A że na urlopie trochę czasu wolnego się znalazło: Cel: ukończyć przed wylotem
  40. 6 punktów
    Kiedy OFP wejdzie za mocno i zaczynasz wozić składaka w ciężarówce
  41. 6 punktów
    Poniżej prezentuję pierwszy DLC do RożekModa do OFP, który wprowadza możliwość transportowania i ręcznego przenoszenia skrzynek! Co ważne, działa w multiplayer!
  42. 6 punktów
  43. 5 punktów
  44. 5 punktów
    OFP.info 2.0 to skarbnica wszystkiego co związane z grą Arma: Cold War Assault (znanej też jako Operation Flashpoint). Strona ta jest bezpośrednią kontynuacją serwisu OFP.info, który istniał od 2001 roku i w trakcie swojej wieloletniej działalności zbudował potężną bazę całej masy dodatków w postaci modów, misji, czy kampanii. Archiwum obejmuje prawie 10 tysięcy newsów, które publikowane były regularnie przez wiele lat, dzień po dniu, od momentu premiery gry, co umożliwia prześledzenie rozwoju sceny wokół OFP/ACWA. Miło mi oznajmić, że partnerem strony jest społeczność ACC Pierwotnie strona działała od grudnia 2001 roku do czerwca 2018. Podjąłem się zadania reaktywacji tej strony, i już w lipcu wersja BETA strony została udostępniona publicznie. Wczoraj, na forum Bohemii, opublikowałem spis poprawek, które strona otrzymała od momentu uruchomienia. http://ofpr.info.paradoxstudio.uk
  45. 5 punktów
    Z dniem dzisiejszym @Fistach, @Matt oraz @Semir dołączają do grona Opiekunów ACC. Życzę powodzenia i wytrwałości na nowej funkcji!
  46. 5 punktów
    Prognozy mówią o dużym zagęszczeniu C-47.
  47. 5 punktów
    W różne dziwne sposoby przez te parę lat ginąłem w Armie, ale ten zdecydowanie zasługuje na pamięć. 22.03.2018. W roli dowódcy operacji: Mua osobiście. Nagrywający 1 z 2 medyków. https://streamable.com/rf743 To jest k...a bardzo nie satysfakcjonująca śmierć Co powiedzieć żonie? :/
  48. 5 punktów
    Naszywka ACC na CQB Soviet Hospital w Legnicy HI Res Pic !
  49. 5 punktów
  50. 5 punktów
    Event zagraniczny, anglojęzyczny medyk przybiega do rannego Lyptona: @Lypton: Give me szycie! Give me szycieee!
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...